انجمن ایران کره

وانSGHAROOOON هایپر یکی از جدیدترین میان رده های موتورولا از سری اندروید وان بوسیله شمار می آید؛ محصولی که درون واپسین روزهای سال ۲۰۱۹ معرفی و اواخر ژانویه ی ۲۰۲۰ روانه ی راسته شد. درون شرایطی که محصولات دیگر خانواده ی One بوسیله تبع نامشان به تزیین توان های اکشن کمینه (وان اکشن)، بزرگنمایی (وان زوم)، عکاسی ماکرو (وان ماکرو) و دوربین اصلی توانمند را عرضه می دهند، پسوند هایپر بسیار از هرچیز دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و پروضوح این گوشی هوشمند را تداعی می سازد.

آیا موتورولا وان هایپر با فردی هایی همچون دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی پاپ آپ ۳۲ مگاپیکسلی، جهیز عامل اندروید ۱۰ و نزدیک به اندروید خالص، پردازنده ی اسنپدراگون ۶۷۵ و نمایشگر تمام صفحه، رقبای قدرتمندش را داخل محدوده ی قیمتی ۴۰۰ دلار به چالش بکشد؟ در ادامه با معاینه موتورولا وان هایپر همراه زومیت باشید.

گوشی Motorola One Hyper  را شرکت هما تلکام  برای تجسس دراختیار زومیت قرار داده است.نقشه کشی

اگر مقدر شدن ای از محصولات شرکت های چینی را پیاده شدن بگذاریم، در تاسیس عموم میان رده های اقتصادی بازار نظیر میزان های محبوب Galaxy A A سامسونگ، از پلاستیک مصرف می. شود بنابراین مایه ی تعجب ازاله که موتورولا نیز در ساخت گوشی های هوشمند مقرون به نفع اش دنباله روی استراتژی مشابهی. باشد وان هایپر از اعضای دیگر خانواده ی دوربین محور One موتورولا، کالبد ای کاملا پلاستیکی دارد؛ اما بوسیله لطف برملا براق و رنگ جزیی گرادیانی اش بسیار به دستگاه های گران ترِ شیشه ای شبیه. 

است درون نمای پشتی دستگاه، مجموعه ی دوربین دوگانه ی وان هایپر در نواری عمودی و مجزا از جثه داخل گوشه ی سمت چپ صبر دارد؛ گویی معتمد مانند گلکسی A80 سامسونگ، مجموعه ی دوربین پشتی وان هایپر نیز داخل قالب مکانیزم چرخشی پیچیده ای، نقش دوربین سلفی را نیز ارتکاب می کند، درحالی که چنین. ازاله داخل امتداد کلکسیون ی دوربین، نواری با الگوریتم توری (مانند دانه) دانه روی سطح گوشی نقش بسته است که به تدریج زدودن شده و داخل سرانجام به نام و لوگوی Motorola ختم می. شود وان هایپر در دو رنگ گرادیانی گونه ی آبی، قرمز و بنفش به فروش می.

رسد حسگر معلول انگشت وان هایپر در اوج مناسبی از پنل پشتی جای پژمرده. است این حسگر خلال چند مرحله، اثر انگشت کاربر را ثبت می یواش و پس از آن، معارفه کاربر را داخل کسری از ثانیه اجرا می. دهد دور حسگر اثرانگشت موسسه ای وان هایپر، چراغی همچنین وجود دارد که برای نمایش شرایط شارژ مایه و اعلانات بوسیله کار می.

رود موتورولا وان هایپر به نسبت جثه ی پلاستیکی و نمایشگر ۶٫۵ اینچی اش، اندازه زیادی دارد؛ البته بخشی از اضافه پیمانه وسیله به مکانیزم سلفی پاپ آپ آن بازمی گردد؛ مکانیزمی که لذت غوطه وری تو تصویر با [نمایشگر!] تقریبا تمام ورق و عاری از بریدگی را به ارمغان می. آورد نمایشگری:۱۹٫۵ ۹ با نسبت تصویر به بدنه ی ۸۳٫۷ درصدی و گوشه های گرد که از کناره ها و لبه ی بالا حاشیه ی بیش باریکی دارد؛ اما کلفتی حاشیه ی پایین به حدود ۴ میلی متر می. رسد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وان هایپر تو قالب زبانه ای کوچک با سرعت مناسبی از دل هیکل بیرون می آید و در مواقع دست پاچه به رخساره خودکار بوسیله داخل بازمی.گردد بی تردید حس وحال داخل دست اخذ موتورولا وان هایپر به خوبی گوشی های هوشمند شیشه ای ازاله و از سوی دیگر بدنه ی آن همچنین مقاومت دستگاه های سرتیز ای داخل برابر خراشیدگی را ندارد؛ اما قطعات متنوع هیکل به خوبی کنار بی قراری صبر پژمرده و مجموعه ای نسبتا مستحکمی خلق کرده. اند فریم پلاستیکی موتورولا وان هایپر تو لبه ی راست، کلیدهای پاور و کنترل صدا، درون لبه ی چپ شکاف سیمکارت مقدمه و/دوم کارت حافظه، در لبه ی پایین دریچه ی اسپیکر به همراه پورت شارژ USB.2 0-Type C و درون نهایت لبه ی اوج جک ۳٫۵ میلی متری هدفون را.

دارد موتورولا وان هایپر بوسیله صورت رسمی هیچ کدام از معترف های IP را برای ایستادگی داخل برابر آب و گردوغبار ندارد؛ اما شرکت سازنده می «گوید مدل سازی مستقر در برابر» آب از گوشی هوشمند کاربر محافظت خواهد. کرد نمایشگر و

اسپیکر موتورولا نام نمایشگر IPS LCD استفاده شده در وان هایپر را توتال ویژن گذاشته است که با رزولوشن ۲۳۴۰ تو ۱۰۸۰ پیکسل خواه همان FHD انبوهی قابل قبول ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ را ارائه می. درنگ متاسفانه موتورولا همچنین هنوز به عارض عریض استفاده از نمایشگرهای اولد را در میان رده های خویشتن شروع نکرده است و همین مساله یک نکته منفی برای وان هایپر و برادرانش محسوب می. شود نمایشگر.۶ ۵ اینچی و مبصر وان هایپر با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ فاقد هرگونه حفره یا ترک خوردگی است که یک نکته ی مثبت برای آن محسوب می.

شود عموما روشنایی بالاتر از ۴۰۰ نیت را برای میان رده ی فراهم به نمایشگر LCD متصور نیستم؛ وان هایپر نیز داخل آزمایش با الگوی ۵۰ درصد سفید با ثبت ۳۱۴ نیت عملکردی همانند دیگر گوشی های مانند. دارد روشنایی.۲ ۷ نیتی رنگ مشکی برای یک پنل LCD شایان اجابت است اما قابل مقایسه با اولدها. نیست از نظر فروغ حداقل همچنین وان هایپر با ثبت.۲ ۷ نیت حداقل های لازم برای یک تجربه ی کم ارزش در فضای تاریک را.دارد عملکرد نمایشگر محصولات میان رده و / اقتصادیمحصول پارامترهاحداقل روشناییحداکثر روشنایی دستیحداکثر سو خودکارنسبت کنتراست Nativeخطای رنگی میانگینسفیدمشکیسفیدمشکیسفیدحالت پیش فرضدقیق ترین حالتموتورولا وان/هایپر۲/۶۲/۷۳۱۴۲.۷۳۱۴۱۱۶۴.۶۴ (۲)Natural می نوت/۱۰۲∞۷۰۵۶۶۰۸۰۷/۳/۵۱ (۲)Standard آنر/۲۰۰/۸۴/۲۴۰۰۴/۲۴۰۰۹۵/۲۷/۳۲ (۶)Normal آنر ۹ ایکس/پرو۱.۳۵۴۳۷۲۴۳۷۲۹۳۹/۲۱ (۴)Natural وای ۹/اس۱/۲۲/۹۳۰۶۲/۹۳۰۶۱۰۵۵/۵۲ (۹)Natural گلکسی/A51۲∞۱۰۵۹۰۰۷۰۵/۵۳ (۳)Natural نوای ۵/تی۰/۸۴/۷۴۰۰۴/۷۴۰۰۸۵۷/۵۳ (۴)Normal آنر ۹/ایکس۲/۲۴.۵۴۴۵۴/۵۴۴۵۹۹۶/۱۱ (۹)Normal وای ۹ پرایم/۲۰۱۹۱/۳۴/۴۳۹۱۴/۴۳۹۰۸۹۶/۹۱ (۸)Normal موتورولا وان/اکشن۳/۴۳/۷۳۴۲۳/۵۳۶۰۱۰۳۶۵ (۹)Natural می ۹∞لایت۳۰۷۸۰۰۱۰۴۰/۳/۹۰ (۸)Standard ردمی/8A۰/۶۱/۵۲۵۰۱/۵۳۱۰۲۰۷۴/۶۲ (۴)Standard عقاب/۲۳/۲۳۳۴۰۳۳۴۰۱۱۳۷/۵۷ ۵گلکسی/A70۲∞۳۰۵۸۰۰۶۷۰/۵ (۶)Vivid/۳ (۸)Natural ردمی نوت ۸/پرو۰/۷۵۳/۸۳۸۵۵/۱۵۳۰۱۰۳۵/۹۴ (۶)Standard ردمی نوت/۸۱۴/۷۴۷۰۶۶۱۳۱۰۲۵/۹۱ (۸)Standard شیائومی می ای/۳۴∞۳۷۰۵۳۰۰۵۳۰/۴/۴۴ ۴شیائومی ردمی/7۱/۳۵۲/۵۵۲۶۵۲/۵۵۲۶۵۱۰۴۵/۵۴ (۳)Standard شیائومی ردمی/7A۰/۶۲/۹۷۲۶۰۲/۹۷۲۶۰۸۷/۵۵/۳۱ (۹)Standard شیائومی Mi/9T۲∞۹۰۷۲۰۰۹۴۰/۴/۹۱ (۶)Standard گلکسی/A80۲∞۶۵۰۶۶۰۰۹۷۰/۵/۳۳ (۱ Natural)Mode Mi 9/SE۲∞۱۰۶۴۲۰۱۰۰۸/۴/۸۱ (۹)Standard گلکسی/A50۲∞۳۰۶۶۰۰۸۲۰/۵۲ (۴ AMOLED)Cinema گلکسی/M30۲--∞۴۰۶۳۰/۵/۷۲ (۹)Video گلکسی/M20۲/۸۳--۶۵۳۲۸/۸۹/۹۵/۶۵ ۶پی اسمارت/۲۰۱۹۱/۲۳/۷۳۲۰۳/۷۳۲۰۸۶/۵۵/۸۱ (۴)Normal اثر ۳۰/لایت۰/۶۴۳۰۵۴۳۰۵۷۶۵۲ (۴)Normal نوکیا/X7۵/۸۳/۴۴۳۰۴/۴۶۵۳۰۱۲۵۱/۶۵ (۴)Dynamic نوا/۳۰/۷۵۲/۷۳۵۰۲/۹۵۳۲۵۱۳۰۸/۵۴ (۸ Normal)* Mode تمامی نتایج مسیل بالا را زومیت با ابزاری مخصوص به دست آورده.



است حالت تنظیم خودکار نور نمایشگر تاثیری داخل بیشینه ی آن ندارد و با ارقام مشابهی در وضعیت نوری شدید برملا خواهید. شد زاویه ی دیدن طبق اشتیاق بخاطر این پنل IPS مناسب است و افت شعاع و تحول رنگ ها تنها داخل زوایای تند اتحاد می. افتند کنتراست Native برای وان هایپر ۱۱۶ بوسیله دست آمد که اندکی بهتر از مدل های با پنل LCD از برندهای دیگر.

است درمجموع، سه حالت رنگ Natural و Saturated و Boosted در پاره تنظیمات نمایشگر به چشم می خورد؛ پوشش ۸۶ درصدی DCI P3 در حالت های Saturated و Boosted نشان از حاضر بودن پشتیبانی از فضای رنگی عریض. دارد البته انتخاب این دو حالت قدری رنگ ها را اشباع زیرفون و از فضای sRGB گسترده نم می. بطی ء رنگ سفید همچون موتو وان اکشن به سردی مقصود. دارد هر سه گانه حالت تصویر خطای میانگین.۴ ۲ تا.۴ ۸ تو فضای sRGB دارند که چندان مناسب نیست؛ امید داشتیم که حداقل در حالت Natural خطای کمتری را.

ببینیم اگر بوسیله فام های اشباع فرع مند هستید توصیه می کنیم از حالت Boosted استفاده کنید زیرا چیزی از نظر دقت اثر جزیی از دست نخواهید. رحم داخل زیر شورعشق یمین نور خورشید و فضای پر نور استفاده از وان هایپر چالش ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد؛ خوانایی برای فضاهای باز برازنده قبول است ولی گزینه های بهتری همچنین از این نظر داخل بازار بود.

دارد در موتورولا وان هایپر خبری از اسپیکرهای استریو نیست و ندا از ضابطه اسپیکر مورد کاناله ای در لبه ی پایین دستگاه تولید می شود که شدت چندان فوقانی نیز ندارد؛ اما خوشبختانه وجود جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، اندکی این ضعف را می.پوشاند یواش وسایل و رابط

کاربری موتورولا وان هایپر عضوی از خانواده ی اندروید وان به حساب می آید؛ از این رو، تجربه ای نزدیک به اندروید تمام عیار را برای کاربر بوسیله ارمغان می آورد؛ البته مهندسان موتورولا تغییراتی قلیل در رابط کاربری به بود آورده. اند گوشی اقتصادی موتورولا به رخ پیش فرض با اندروید ۱۰، جدیدترین نسخه از جهیز عامل محبوب اندروید نمایش می. شود وان هایپر به مدد برنامه ی اندروید وان تا ۲ سال به روزرسانی های اندروید و ۳ سال به روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهد.

کرد وان هایپر بوسیله صورت پیش فرض ژست های حرکتی معرفی شده با اندروید ۱۰ را در اختیار کاربر می گذارد؛ ولی فرید درون رخساره مقصود می تواند به سیستم ناوبری سه گانه کلیدی قدیمی اندروید. بازگردد اپلیکیشن Moto همچنین یکی از مواردی است که رابط کاربری گوشی موتورولا را از اندروید وان تفکیک می. کند در در این اپلیکیشن می توان ژست های حرکتی مختلف قرین پیچاندن مچ دست برای اجرای اپلیکیشن دوربین و ژست سه انگشتی بخاطر ثبت اسکرین شات و حرکت ضربه ای دست برای هویدا کردن چراغ را فعال.

کرد صرف نظر از موارد یادشده، رابط کاربری موتورولا وان هایپر تقریبا تفاوت دیگری با نسخه ی خالص اندروید ۱۰. ندارد سادگی رابط کاربری باعث می شود وان هایپر با بود بهره گیری از پر اب افزاری نه چندان قدرتمند، بسیار نوک تیز و روان و عاری از کندی.باشد

دوربین هرکدام از محصولات سری One موتورولا نیازهای دوربین پایه متفاوتی را هدف خمود اند؛ نیازهایی که درون قلب شهرت وسیله های سری One نیز خودنمایی می: کنند وان (اکشن برای دلبستگی مندان اکشن)کمتر ، وان (ویژن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با لرزش گیر)اپتیکال ، وان (ماکرو دوربین ماکروی)جداگانه ، وان (زوم نبوغ بزرگ نمایی اپتیکال ۳) انطباق و در نهایت وان هایپر که چه در دوربین پشتی چه سلفی، عکاسی با روشنی بلندی را به ارمغان می آورد؛ اما مشخصات فنی کنجکاو دوربین وان هایپر از چه قرار



است؟ درحالی که همدستی ها رقابت سنگینی در زمینه ی تعداد ماژول های دوربین دارند، موتورولا استراتژی سرراست و سهل ای داخل مورد وان هایپر به فرمان گرفته است؛ دوربین پشتی اختلاط دوگانه ی واید و اولترواید را در اختیار کاربر می گذارد و خبری از ماژول تله فوتو. ازاله دوربین های پشتی به ترتیب وضوح ۶۴ و ۸ مگاپیکسلی را ارائه می دهند؛ اما دوربین سلفی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی نصیب می.

سرما دوربین واید وان هایپر از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ بوسیله نام ISOCELL Bright GW1 یکروز می. برد این  حسگر با ابعاد بزرگ/1.1 72 اینچی، ۶۴ میلیون پیکسل ۰٫۸ میکرومتری را روی سطحش دارد؛ ولی به واسطه ی فیلتر رنگی تتراسل، با تجمیع داده های هر ۴ پیکسل مجاور، به صورت پیش تصور عکس هایی با صراحت ۱۶ مگاپیکسل و پیکسل های ۱٫۶ میکرومتری می. گیرد دوربین اصلی وان هایپر لنزی با/f.1 9 طبق خود می بیند، از فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می کند؛ اما فاقد تزلزل گیر اپتیکال.

است دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید وان هایپر با حسگر بسیار کوچک/1.4 0 اینچی و پیکسل های ۱٫۱۲ میکرومتری بسیار ناامیدکننده به نظر می. رسد این حسگر تو پسِ لنز/f.2 2 با فاصله ی کانونی معادل ۱۳ میلی متری و زاویه ی دید ۱۱۸ درجه ای استراحت. 

دارد اپلیکیشن دوربین وان هایپر جزو معدود بخش های سفارشی شده از رابط کاربری آن به احصائیه می. آید با سوایپ به جانب دو طرف می نبوغ بین عکاسی و فیلم برداری و منو دربرگیرنده سایر حالت ها نظیر پرتره، نایت (ویژن حالت)شب ، حالت (اولترا ۶۴)مگاپیکسلی ، سینماگراف، کاتاوت و لایو فیلتر جابه مکان شد؛ در حالی که سوایپ به اوج یا پایین، امکان مبصر نمایی دیجیتال را بوسیله کاربر می. دهد در لبه ی بلندی همچنین میان برهایی برای منو تنظیمات، HDR، فلش، تایمر، عکاسی خودکار و دستی و عکس های حی به چشم می. خورد از سوی دیگر پیاده شدن میان برهای لبه ی بالایی، سوئیچی برای جابه جایی بین دوربین واید و اولتراواید بود.دارد تأثیر HDR بر عکس هاHDR offHDR*on بخاطر نظر عکس ها داخل ابعاد بزرگ، روی آن ها کلیک.

کنید خروجی دوربین اصلی وان هایپر تو سطح قیمتی این گوشی هوشمند کمینه بسان است؛ مادامی که وضعیت نوری ایده آل باشد، تماشاچی عکس هایی با روشنی بسیار زیاد و رنگ هایی نزدیک به واقعیت هستیم؛ هرچند که گستره ی (دینامیکی) HDR در سطح بهینه های بازار. نیست وان هایپر در اساس ی کوشا سازی خودکار HDR بوسیله انعام رقبا ارتکاب نمی کند؛ به طوری که گاهی فعال سازی دستی آن، جزئیات در سایه ها را بازمی.گرداند عکس واید و اولتراواید داخل کشش

روز نمونه ی*اولوایداولتراواید برای دیدن عکس ها تو ابعاد بزرگ، روی آن ها کلیک.

کنید میزان ی*دوموایداولتراواید بخاطر دیدن عکس ها داخل ابعاد بزرگ، روی آن ها کلیک.

کنید در خال ی برابر دوربین اصلی، دوربین اولتراواید قرار می گیرد؛ دوربینی که تا اینکه در روشنایی روز هم عکس های ناامیدکننده ای می گیرد؛ جزئیات متجاوز کم، اعوجاج زیاد، رنگ های مرده و گستر ه ی دینامیکی محدود از عموم ی محدودیت های عکس اولتراواید وان هایپر به شمار می. آید موتورولا می توانست با کنار گذاشتن چنین دوربین ناکارآمدی، از ارزش تمام شده ی میان رده ی اقتصادی اش بیش از پیش.

بکاهد مطابق انتظار با تاریک شدن محیط، عملکرد دوربین حقیقی نیز نزول می کند؛ کاهش سطح جزئیات، سوختن جزئیات در مجاورت منابع مصنوعی نور و افزایش نویز، نتیجه ی استعمال از دوربین حقیقی در حالت خودکار. است خوشبختانه حالت شب موسوم بوسیله Night Vision وضعیت را بوسیله رخ چشم گیری گشایش می. دهد به لطف حالت نایت ویژن، جزئیات هایلایت ها بازمی گردد، عکس ها روشن زیرفون می شوند و سطح نویز کاهش می.یابد عکس واید و اولتراواید در

تاریکی نمونه ی اولواید Photoواید*Nightاولتراواید برای دیدن عکس ها در ابعاد بزرگ، روی آن ها کلیک.

کنید استاندارد ی دومواید Photoواید*Nightاولتراواید بخاطر دیدن عکس ها تو ابعاد بزرگ، روی آن ها کلیک.

کنید دوربین اولتراواید وان هایپر از حالت Night Vision نصیب نمی برد و در حالت خودکار نیز عکس های کبود شدگی باری تولید می.کند سلفی بدون افکت بوکهسلفی با افکت*بوکه بخاطر دیدن عکس ها در ابعاد بزرگ، روی آن ها کلیک.

کنید دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی وان هایپر یکی دیگر از نقاط قوت میان رده ی موتورولا محسوب می. شود سطح جزئیات و گستره ی دینامیکی عکس های سلفی چه در سو روز، چه تو شبهه بیش مطلوب. است از سوی دیگر جداسازی سوژه از پس بن نیز تو عکس های پرتره ی سلفی در سطح رضایت کمی انجام می.شود گالری عکس های موتورولا وان هایپرکارایی و

عملکرد نبوغ پردازشی موتورولا وان هایپر را اسنپدراگون ۶۷۵ تأمین می. نرم ۶۷۵ را می استعداد قدرتمندترین محصول کوالکام از سری Snapdragon 600 دانست؛ پردازنده ای مبتنی پیاده شدن هسته های پردازشی کورتکس A76 و A55 که برمبنای لیتوگرافی ۱۱ نانومتری تولید می شود و براساس ادعای مشارکت سازنده، نسبت به سلاله پیشین ۲۰ درصد بهتر ارتکاب می.

کند اسنپدراگون ۶۷۵ از ۸ هسته ی نیمه سفارشی شده در قالب دو کلاستر ۲ هسته ای و ۶ هسته ای بوسیله ترتیب با هسته های.۲ ۰ گیگاهرتزی Kryo 460 Gold و.۱ ۷ گیگاهرتزی Kryo 460 Silver به عنوان پردازنده ی مرکزی بهره می برد و ماژول آدرنو ۶۱۲ را بوسیله عنوان واحد پردازش گرافیکی بوسیله فرمان می. گیرد اسنپدراگون ۶۷۵ اندکی ناتوان پر حرارت از پردازنده ی اسنپدراگون 730G است؛ اما با قدرتی بیشتر از پردازنده های پراستفاده ی اکسینوس ۹۶۱۰ و کرین ۷۱۰، تو صف ماژول کرین ۸۱۰ قرار می.گیرد اسنپدراگون ۶۷۵ در موافق / رقباپارامترها پردازندهاسنپدراگون ۶۷۵اسنپدراگون ۷۳۰جیاکسینوس ۹۶۱۰پردازنده ی مرکزی۲ هسته ی مبتنی بر A76 با تناوب.۲ ۰
گیگاهرتز ۶ هسته ی مبتنی بر A55 با فرکانس.۱ ۸ گیگاهرتز۲ هسته ی مبتنی پیاده شدن A76 با فرکانس.۲ ۲
گیگاهرتز ۶ هسته ی مبتنی بر A55 با فرکانس.۱ ۸ گیگاهرتز۴ هسته ی اکسینوس A73 با فرکانس.۲ ۳
گیگاهرتز ۴ هسته ی Cortex A53 با فرکانس.۱ ۷ گیگاهرتزپردازنده ی گرافیکیآدرنو ۶۱۲آدرنو ۶۱۸Mali G72 MP3حافظه ی رم۲ کانال ۱۶
بیتی LPDDR4X با فرکانس ۱۸۶۶
مگاهرتز پهنای باند.۱۳ ۹۱ گیگابایت برثانیه۲ کانال ۱۶
بیتی LPDDR4X با تناوب ۱۸۶۶
مگاهرتز پهنای باند.۱۴ ۹ گیگابایت برثانیهLPDDR4Xرابط حافظه ی ذخیره سازیUFS.2 1UFS.2 1eMMC.5 1 و UFS.2 1پردازنده ی سیگنال تصویراسپکترا 250L از نوع ۱۴ بیتیاسپکترا ۳۵۰ دوگانه ی ۱۴ بیتی۲۴ مگاپیکسل تکی یا ۱۶ ۱۶ مگاپیکسلان / کُد دی کُدان کُد 2160p با مقدار ۳۰ فریم
برثانیه دی کُد 2160p با بها ۳۰ فریم برثانیهان کُد 2160p با نرخ ۳۰ فریم
برثانیه دی کُد 2160p با ارزش ۳۰ فریم برثانیهان کُد 4K با ارزش ۱۲۰ فریم
برثانیه دی کُد 4K با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیهمودماسنپدراگون
X15 LTE.Cat/15
13 دانلود ۶۰۰ مگابیت
برثانیه آپلود ۱۵۰ مگابیت برثانیهاسنپدراگون
X15 LTE.Cat/15
13 دانلود ۸۰۰ مگابیت
برثانیه آپلود ۱۵۰ مگابیت برثانیهLTE.Cat/12
13 دانلود ۶۰۰ مگابیت
برثانیه آپلود ۱۵۰ مگابیت برثانیهواحد پردازش عصبیکوالکام AI Engineکوالکام AI Engine تبار--چهارم فرایند ساخت۱۱ نانومتری۸ نانومتری۱۰ نانومتری

FinFET موتورولا وان هایپر تنها درون یک نسخه با ذهن ی ۱۲۸ گیگابایتی UFS.2 0 و رم ۴ گیگابایتی LPDDR4X به فروش می رسد؛ درحالی که امکان ارتقاء ذهن از طریق محضر کارت ذهن ی microSD نیز حیات. دارد در پناد زیر عملکرد حافظه ی داخلی وان هایپر در مقایسه با رقبای دیگر آمده:است عملکرد حافظه ی ذخیره سازی ابزارهای موبایل میان رده و پایین ردهمدل / ها عملکردنرخ خواندن
(ترتیبی مگابایت)برثانیه نرخ نوشتن
(ترتیبی مگابایت)برثانیه قیمت قرائت کردن
(تصادفی مگابایت)برثانیه نرخ نگاشتن
(تصادفی مگابایت)برثانیه موتورولا وان هایپرشیائومی می نوت (۱۰)چروک ۵۱۴٫۰۲۱۹۶٫۰۸۱۲۷٫۲۵۱۱۶٫۸۹آنر/۲۰۸۰۷/۴۷۳۹۲/۶۹۲۱۷/۷۴۱۵۳ ۹۲گلکسی.A80۴۹۷.۱۱۱۹۱.۹۲۱۱۴.۹۴۲۱ ۸۷آنر 9X/Pro۱۰۱۲/۳۹۲۱۷/۰۱۷۵/۳۷۱۸۶ ۹۱هواوی/Y9s۸۱۶/۹۴۱۹۳/۲۳۱۴۲/۸۳۱۵۳ ۸۵گلکسی/A51۴۹۵/۸۳۱۸۱/۳۵۱۱۳/۸۸۱۱۳ ۹۷هواوی ندا/5T۸۰۰/۱۴۳۰۳/۳۴۲۱۰/۳۲۱۵۹ ۴۷آنر/9X۸۱۴/۳۹۱۹۵/۴۱۵۳/۰۹۱۵۶ ۴۹Y9 پرایم/۲۰۱۹۲۸۱/۰۱۱۹۹/۰۸۴۵/۵۴۷۶ ۴۷موتورولا وان/اکشن۴۹۹/۲۴۱۹۰/۰۳۱۱۱/۱۲۱۲۹ ۲۲می ۹/لایت۴۳۰/۲۸۲۴۹/۳۷۱۱۳/۶۱۱۲۲ ۲۷ردمی/8A۲۷۹/۷۸۱۰۷/۲۷۵۵/۷۳۱۵ ۲۱شاهین/۲۲۹۶/۹۵۱۹۰/۳۷۸۹/۵۶۲۰ ۷گلکسی/A70۵۰۳/۳۲۱۹۳/۰۲۱۳۱/۰۷۲۲ ۱ردمی نوت ۸/پرو۵۲۵/۲۱۱۹۵/۹۷۱۴۹/۳۵۱۷۲ ۴۳ردمی نوت/۸۳۰۲/۴۷۲۳۷/۸۱۵۹/۷۳۱۱۴ ۲۳شیائومی می ای/۳۵۰۶/۸۱۱۹۱/۰۴۱۲۶/۴۸۱۰۳ ۲۴شیائومی Mi/9T۴۸۷/۸۱۱۸۹/۹۴۱۲۷/۸۶۹۶ ۳۱شیائومی Mi 9/SE۴۸۵/۲۷۱۸۴/۶۴۱۱۸/۳۲۶ ۹سامسونگ گلکسی/A50۴۹۴/۸۱۹۲/۵۵۱۰۳/۵۲۱۸ ۹۶سامسونگ گلکسی/M30۲۸۰/۳۵۱۰۱/۴۶۶۴/۸۹۶۱ ۲سامسونگ گلکسی/M20۳۰۹/۹۷۱۴۳/۶۶۷/۷۷۴۵ ۴۷هواوی پی اسمارت/۲۰۱۹۲۹۷/۵۱۵۹/۸۴۴/۱۵۷۸ ۲۴هواوی پی ۳۰/لایت۳۰۴/۵۱۲۱۶/۱۹۶۵/۷۳۴۹ ۰۳نوکیا/X7۲۹۱/۰۲۰۸/۳۵۸۴/۲۱۱۷ ۰۶نوا/۳۸۷۹/۸۳۱۷۶/۵۳۱۵۰/۵۳۱۵۷* ۷۶ تمامی بنچمارک های ذکرشده داخل این جدول را زومیت اجرا کرده.

است پس از حافظه ی ذخیره سازی، طالع به بنچمارک های CPU و-GPU محور می رسد تا بوسیله دستیار آن ها عملکرد موتورولا وان هایپر را مورد تخمین صبر دهیم، این آزمون ها انتوتو و (PCMark با محوریت عملکرد)کلی ، گیک (بنچ با محوریت عملکرد پردازنده ی) مرکزی و 3DMark درون کنار (GFXBench با محوریت عملکرد واحد پردازش) گرافیکی را شامل می.شوند نهر بنچمارک ابزارهای موبایل میان رده و پایین / ردهمحصول بنچمارکAnTutu
83DMarkPCMark Work.2 0GeekBench 5GFXBenchIceStormUnlimitedSling Shot Extreme / Overall Web Browsing / Single MultiAztec Ruins
Vulkan Normal TierManhattan.3 1 Car-ChaseT(RexUnlimited / Onscreen (Offscreen FPSموتورولا وان
هایپر۲۰۶۶۵۸۲۶۹۳۸۱۲۷۱۷۴۵۶
۶۷۶۲۵۰۳
۱۶۰۹Failed۱۵
۱۷۷٫۸
۸٫۹۳۶ ۴۴شیائومی می نوت
۱۰۲۵۹۱۸۱۳۸۴۶۲۲۵۱۹۷۸۳۶
۸۶۶۶۵۴۷
۱۷۶۰۱۶
۱۸۲۲
۳۰۱۵
۱۷۶۰ ۸۳گلکسی
--A80۲۵۱۶۷۳۳۷۷۶۲۲۳۹۳۷۰۹۹
۲۴۶۶
۶۸۱۳۱۵
۱۸۲۴
۲۵۱۴
۱۷۵۹ ۸۴آنر
(۲۰. Perf)mode
۴۳۵۱۹۰۶۰۴۳۴۳۲۷۲۹۷۱۵
۹۸۰۷۷۰۵
۲۴۷۴۲۰
۳۲۵۰
۵۵۲۹
۳۲۶۰ ۱۳۷آنر 9X
(Pro. Perf)mode
۳۱۷۵۳۵۳۶۶۳۷۲۵۵۳۸۷۷۰
۷۵۶۷۵۹۸
۱۹۰۶۱۱
۱۶۳۰
۳۴۱۸
۲۱۵۹ ۸۸شیائومی Mi
9T۲۵۱۳۷۷۳۲۷۵۴۲۳۳۸۷۵۰۸
۷۲۰۴۵۴۵
۱۷۲۰۱۳
۱۶۲۳
۲۷۱۳
۱۶۵۸ ۷۷آنر
(9X. Perf)mode
۱۹۱۶۵۷۲۱۲۶۳۹۸۹۷۱۸۱
۷۹۵۴۳۳۳.۱۳۶۶۴
۷.۵
۶۱۲.۱۴۶
۵.۷
۷۳۵ ۳۹هواوی
(Y9s. Perf)mode
۱۹۲۸۹۰۲۰۷۱۸۹۸۷۷۰۷۹
۷۰۸۲۳۲۹/۱۳۰۱۴
۷/۵
۶۱۲/۱۴۶
۵/۷
۷۳۵ ۳۹گلکسی
A51۱۸۹۰۶۳۲۳۴۹۰۱۶۳۵۵۳۶۸
۴۵۸۸۳۴۶/۱۳۰۶۸
۳
۱۱۱۴/۱۶۹
۰
۱۰۴۲ ۴۸گلکسی
A50۱۷۲۷۶۳۱۶۵۲۰۱۳۴۹۵۸۳۹--۵۲۶۹/۷
۹/۹
۷۱۳/۱۴۸
۳/۹
۱۳۷ ۴۱هواوی صدا
(5T. Perf)mode
۳۴۳۲۵۶۵۴۵۴۷۴۴۱۰۹۱۳۵
۹۰۵۳۶۹۳
۲۴۴۳۲۰
۳۲۵۰
۵۶۳۰
۳۳۶۰ ۱۳۶می ۹
لایت۱۹۵۶۴۰۲۹۲۲۳۱۹۴۵۶۷۶۳
۶۴۱۱۳۴۴
۱۴۰۷۱۱
۱۲‍۲۱
۲۳۱۲
۱۳۵۶ ۶۵وای ۹ پرایم
۲۰۱۹. Perf
mode۱۷۵۵۶۷۲۱۳۱۱۹۹۴۷۰۰۸
۷۳۹۴۳۳۳.۱۴۱۵۴
۵.۵
۶۱۲.۱۴۶
۲.۷
۷۳۴ ۳۹موتورولا وان
اکشن۱۸۵۸۲۶۲۳۴۸۲۱۳۵۴۶۶۵۱
۶۴۵۸۳۴۱.۱۳۶۱۷
۳.۹
۷۱۳.۱۴۷
۹.۹
۳۳۶ ۴۰شیائومی Mi 9
SE۲۱۹۹۷۱۳۱۶۵۳۲۲۰۹۶۸۷۵
۶۴۷۰۳۹۴
۱۵۱۵۱۳
۱۴۲۴
۲۶۱۳
۱۵۵۸ ۷۴ردمی
8AFailed۱۳۲۰۴Failed۴۶۱۱ ۵۰۷۶Not/Installed۶
۱/۳
۳۱۴/۶/۴۷
۱/۳
۵۳۴ ۲۲شاهین
۲۱۵۵۶۹۸۱۹۰۸۷۱۱۵۳۸۰۵۶
۸۷۱۹۲۸۵/۱۴۳۲۶
۹/۷
۵۱۱/۱۲۶
۷/۷
۴۳۳ ۳۹گلکسی
A70۱۹۹۶۸۲۲۴۵۲۰۱۱۱۸۷۳۳۷
۶۷۳۴۵۰۷
۱۶۰۶Failed۱۳/۱۵۶
۹/۸
۱۳۷ ۴۱ردمی نوت ۸
پرو۲۸۱۴۶۷۳۴۰۹۰۲۰۳۸۱۰۲۰۲
۹۵۵۷۴۹۸
۱۶۴۰۱۳
۱۳۱۶
۱۹۱۱
۱۱۴۵ ۵۲ردمی نوت
۸۱۶۵۶۱۹۲۳۷۸۱۱۱۲۴۶۷۱۹
۶۵۸۳۳۱۳
۱۳۸۹Failed۱۲/۱۳۶
۲/۷
۰۳۳ ۳۶شیائومی می ای
۳۱۷۳۲۵۲۲۳۶۶۰۱۱۳۲۶۶۲۶--۶۱۶۲
Failed۲۶
۱۳۱۳/۷
۲۵۲ ۳۶ردمی نوت
۷۱۷۲۹۷۴۲۶۲۵۷۱۴۱۰۶۳۴۱--۵۹۰۱
۷
۸۱۳/۱۵۷
۷/۹
۱۴۴ ۵۰گلکسی--A80
----۳۷۷۶۲۲۳۹۳۷۰۹۹
۱۵
۱۸۲۴
۲۵۱۴
۱۷۵۹ ۸۴گلکسی--M30
۱۳۲۲۸۵۸۴۵۱۴۲--۵۳۳۵/۴
۳/۴/۸۴
۳/۴
۹۷/۷
۹۲۲ ۲۵گلکسی--M20
۱۳۲۴۸۵۸۱۵۱۲۰--۵۳۴۰/۲
۳/۲/۶۲
۴/۲/۶۳
۸/۴
۳۱۲ ۱۴هواوی معلول ۳۰
(لایت)--Performance
۲۲۰۶۶۹۷۵۷۰۷۳--۷۶۶۹/۵
۰/۵
۷۱۳/۱۴۶
۹/۷
۷۳۷* ۳۵ تمامی بنچمارک های ذکرشده درون این پناد را زومیت اجرا کرده.

است مطابق امید وان هایپر با اسنپدراگون ۶۷۵ عملکرد خرسند بخشی را در بنچمارک ها دارد و بوسیله استثناء چند میوه انگشت شمار با پردازنده های درفش دار، در پاینده موارد پابه پای میان رده های نام دار موجود تو بازار می. آید این موضوع در دنیای واقعی همچنین نمود می یابد؛ ما تو کاربری چندروزه ی خویشتن باخبر لگ، کندی یا افت محسوسی داخل عملکرد وان هایپر.نشدیم

باتری باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی وان هایپر براساس ادعای موتورولا، تا ۳۸ زمانه انرژی موردنیاز این گوشی هوشمند را تأمین. بطی ء تجربه ی ما نشان می دهد که پردازنده ی میان رده ای همچون اسنپدراگون ۶۷۵ و نمایشگر-Full HD با همراهی باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی، زندگی باتری رضایت قدری را بوسیله ارمغان می آورد؛ ولی توجه داشته باشید که علاوه بر باطراوت افزار، یواش اسباب گوشی هوشمند نیز نقش تعیین کننده ای در شارژدهی. دارد بخاطر بررسی ادعای سامسونگ، آزمون های باتری زومیت را روی وان هایپر ادا می.

کنیم آزمون پخش ویدئو درون حالی عمل می شود که روشنایی نمایشگر موتورولا وان هایپر روی ۲۰۰ نیت تنظیم شده است و همه ی اتصالات بی سیم بوسیله همراه صدای اسپیکر دستگاه قطع شده. اند در این طور وضعیتی میان رده ی موتورولا ویدئوی معیار زومیت با وضوح HD را تا زمان صفر شدن شارژ باتری، به مدت ۱۳ ساعت و ۳۲ دقیقه پخش کرد که درون قسمت قسمت کردن ی «نتایج» خوب صبر می.گیرد / دشت آزمایشنمایشگرباتریویدئوGFXBenchManhattan.3
1PCMark Work.2 0ابعاد و رزولوشنمیلی:آمپرساعتدقیقه ساعتطول زندگی
(باتری)دقیقه عملکرد طولانی
(مدت)فریم درصد افت عملکرددمای
(بیشینه منصب ی)سلسیوس:دقیقه ساعتموتورولا وان هایپر۶٫۵
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۴۰۰۰۱۳:۳۲۳۸۰٫۱۹۱۷٫۳۰٫۹۴۴۳۱۰ ۰۳می نوت (۱۰)چین ۶٫۴۷
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۵۲۶۰۲۲∼۰۹۴۱۳٫۲۱۶۷۲۰٫۳۶۴۱:۱۱ ۴۳آنر/۲۰۶ ۲۶
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰--پیکسل۳۷۵۰/۳۹۹
۲. Perf
mode۱۳۴۷. Perf
mode۵۷. Perf/mode۴۵
۵. Perf--mode:۱۲/۵۸۶۲۹/۳۱۰۰۲۳۴:۹۴۳۸ ۵۱آنر 9X/Pro۶ ۵۹
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰--پیکسل۴۰۰۰/۲۶۶
۷. Perf
mode۱۸۴۵. Perf/mode۰∼
۷. Perf/mode۴۲
۵. Perf--mode:۱۳/۴۹۳۶۸/۴۱۴۹۰۱۸/۹۴۲:۵۱۰ ۱۵آنر/9X۶ ۵۹
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰--پیکسل۴۰۰۰.۳۰۲
۳. Perf.mode۷۶۹
۷. Perf/mode۰∼
۵. Perf
mode۴۴. Perf--mode:۱۱/۳۱۴۶۶/۵۶۵۲/۵۱۶:۷۴۱۹ ۱۱هواوی/Y9s۶ ۵۹
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰--پیکسل۴۰۰۰/۲۹۵
۱. Perf/mode۷۳۹
۳. Perf/mode۰∼
۹. Perf
mode۴۲. Perf--mode:۱۰/۴۷۴۳۵/۷۶۲۴∼۱۱۷:۴۰۸ ۴۸گلکسی/A51۶ ۵
اینچ × ۲۴۰۰ ۱۰۸۰:پیکسل۴۰۰۰۱۴/۴۱۳۴۸/۵۵۵۱/۸۳۶/۷۳۶:۲۵۱۰ ۰۷نوا/5T۶ ۲۶
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰--پیکسل۳۷۵۰/۲۴۴
۸. Perf
mode۱۳۳۷. Perf∼
mode۵۷. Perf/mode۴۷
۵. Perf--mode:۱۳/۳۰۴۵۱∼۰۱۰۷۵۶۳:۴۰۹ ۱۲وای ۹ پرایم/۲۰۱۹۶ ۵۹
اینچ × ۴۰ ۱۰۸۰--پیکسل۴۰۰۰/۲۴۵
۲. Perf/mode۷۳۸
۶. Perf/mode۰∼
۷. Perf/mode۴۲
۸. Perf--mode:۱۱/۳۰۳۰۹/۵۶۸۷/۳۸∼۵:۴۱۹ ۴۲موتورولا وان/اکشن۶ ۳
اینچ × ۲۵۲۰ ۱۰۸۰:پیکسل۳۵۰۰۱۰/۴۴۲۷۹/۸۷۷۹/۵۰∼۱۹/۳۷:۶۸ ۱۳می ۹/لایت۶ ۳۹
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۴۰۳۰۱۷/۵۳۳۶۳∼۳۱۲۸۲‍‍‍‍۰/۳۷:۵۰۱۲ ۰۶ردمی/8A۶ ۲
اینچ × ۱۵۲۰ ۷۲۰:پیکسل۵۰۰۰۱۴/۱۷۵۵۴/۶۸۱۰/۶۰/۹۱۳۲:۵۰۱۲ ۰۷شاهین/۲۶ ۲۹
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۳۹۵۰۱۱/۴۵۵۰۶/۲۶۷۲/۳۰:۲۵۳۹۷ ۱۶گلکسی ای/۷۰۶ ۷
اینچ × ۲۴۰۰ ۱۰۸۰:پیکسل۴۵۰۰۱۶/۴۰۴۴۹/۱۶۳۴/۳۲۴.۶۳۵:۷۱۰ ۵۷ردمی نوت ۸/پرو۶ ۵۳
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۴۵۰۰۱۴/۰۳۴۳۱۱۰۲۵۳۶/۹۴۱:۲۵۸ ۱۱ردمی نوت/۸۶ ۳
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۴۰۰۰۱۶/۲۳۳۷۸۶۸۹/۵۲/۵۳۷:۵۱۱ ۰۲شیائومی می ای/۳۶ ۰۱
اینچ × ۱۵۶۰ ۷۲۰:پیکسل۴۰۳۰۱۵/۲۵۳۷۸:۶۱۵۵۶۵۳۹۱۲ ۴۰شیائومی Mi/9T۶ ۳۹
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۴۰۰۰۱۸/۱۱۳۶۸:۹۱۲۴۹۱۱۴۰۱۲ ۳۷گلکسی/A80۶ ۷
اینچ × ۲۴۰۰ ۱۰۸۰:پیکسل۳۷۰۰۱۶/۳۴۳۱۷----۵۱۲۸۹:۸ ۲۵شیائومی Mi 9/SE۵ ۹۷
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۳۰۷۰۱۴/۰۵۳۰۳:۷۱۰۳۰۳۰۴۲۸ ۳۶گلکسی/A50۶ ۴
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۴۰۰۰۱۶/۲۰۵۳۳/۲۴۶۸----۹:۱۱ ۲۳گلکسی/M30۶ ۴
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰/پیکسل۵۰۰۰۲۰۲۳۴۸۵۷----۶:۱۳ ۵۳گلکسی/M20۶ ۳
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۵۰۰۰۱۴/۲۰۲۳۸۸۴۳----۲:۱۱ ۰۰پی اسمارت/۲۰۱۹۶ ۲۱
اینچ × ۲۳۴۰ ۱۰۸۰:پیکسل۳۴۰۰۱۰/۰۶۳۴۱/۲۵۵۴/۸۱۸:۴۴۱۷ ۵۲هواوی پی ۳۰/لایت۶ ۱۵
اینچ × ۲۳۱۲ ۱۰۸۰:پیکسل۳۳۴۰۱۱/۰۶۳۱۰۵۵۸:۹۴۴۴۱۷* ۳۷ تمامی بنچمارک های ذکرشده در این جو را زومیت ایفا کرده.

است در آزمون PCMark که کاربری های روزمره مانند وب دایره وار و ویرایش عکس یا متون را مانند سازی می کند، زمان روشن ماندن (نمایشگر-Screen-on) Time موتورولا وان هایپر، ۱۰ ساعت و ۳ دقیقه بوسیله دست آمد؛ بنابراین، چنانچه داخل استفاده ی روزمره، به صورت مداوم در حال کار با گوشی نباشید، احتمالا موتورولا وان هایپر می تواند تا ۲ روز نیز شما را همراهی. کند براساس نتایج آزمون ۳۰ مرحله ای و سنگین GFXBench، میان رده ی اقتصادی موتورولا تو پردازش محتوای گرافیکی قرین بازی ها، مقاومت عملکرد متجاوز نواخت بوسیله ارائه می گذارد و چندان گرم نمی شود؛ درحالی که میزان شارژدهی آن تعدادی از رقبا را پشت طریق می.

گذارد وان هایپر از شارژر های ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می کند؛ اما متأسفانه به رخساره پیش تصور با شارژر ۱۵ واتی به معامله می رسد، بنابراین نمی تواند در ماخذ ی سرعت شارژ دست افزار چندانی برای تفسیر کردن داشته.باشد جمع

بندی در قسمت قسمت کردن ی فوق رقابتی میان رده و محدوده ی پر پشت تقریبی ۴۰۰ دلار می نبوغ رقبای قدرتمندی را برای وان هایپر یافت؛ اما میان رده ی موتورولا نیز تو این میان حرف هایی بخاطر گزارش دادن. دارد سیستم عامل نزدیک به نسخه ی سره اندروید ۱۰، دوربین اصلی و سلفی بسیار توانمند و پروضوح به همراه قابلیت پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی از جمله ی بنیانی ترین محدودیت های Motorola One Hyper بوسیله شمار می.

آیند ضعف های وان هایپر را می تواند مواردی همچون دوربین اولتراواید زیاد ناکارآمد، نمایشگر نه چندان پیدا با فام های غیردقیق، پردازنده ی نسبتا قدیمی و وزن زیادش. برشمرد نکات مثبتعضویت در برنامه ی اندروید وان و پشتیبانی بطی ء افزاری مناسبعملکرد روزمره ی مطلوبدوربین واقعی و سلفی متجاوز خوب داخل اغلب شرایطپشتیبانی از شارژ کندرو ۴۵ واتینکات منفیدوربین اولتراواید بسیار ناکارآمدوزن زیادرنگ های غیردقیق و روشنایی اندک نمایشگربیشتر:بخوانید جعبه گشایی موتورولا وان هایپرموتورولا چندین ویدئوی تبلیغاتی بخاطر گوشی های اج و اج پلاس منتشر کردموتورولا اج و اج پلاس رونمایی شدند؛ بازگشت موتورولا به عرصه پرچمدارانمشخصات موتورولا اج و اج پلاس به همراه ویدئوی تبلیغاتی آن ها پیدا
  • ۹۹/۰۲/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی