محسن هاشمی درون گفت وگو با خبرنگاران، در وصف شرایط سیستم محموله و نقل عمومی تو تهران، گفت:حدود دو سال است که از وضعیت هشدار درون مورد جهیز حمل ونقل عمومی تهران عبور کردیم و همان زمان هشدارهای لازم را بوسیله مسئولان دادیم ودر رسانه ها اعلام کردیم.
واقعیت این است که جهیز حمل ونقل عمومی تهران در آستانه کلاپس (Collapse ) و فروپاشی است، چراکه خانه دادن سال است ناوگان اتوبوسرانی تهران، نوسازی نشده و درحال مهیا بیش از ۸۰ درصد اتوبوس های تهران فرسوده شده و با نزول ۵۰ درصدی بی قراری مواجه هستیم، یعنی بجای ۹۰۰۰ دستگاه اتوبوس در حدود ۵۵۰۰ مایه اتوبوس فعال داریم.
در مترو این کمبودها بیشتر عاطفه می شود، چرا که سه گانه شیار مترو تو سال های اخیر افتتاح شده ولی واگن و تجهیزات آن تأمین نشده است و این خطوط؛ برگ سایر خطوط را استفاده می کنند. غریزی است این مشکلات، انگیزه افت برگ و افزایش استهلاک و عدم اورهال و تعمیرات اساسی بوسیله موقع تو تجهیزات می شود و اخیرا بی آرامی شاهد سوانحی داخل این مرزوبوم بودیم که بوسیله دلیل عدم تلفات، متاسفانه رسانه ها به سادگی از بر آن عبور کردند.
سری نخست قطارهایی که در متروی تهران تک استفاده قرار گرفتند، به عمری متجاوز از ۲۰ سال فصیح اند که قاعدتا باید تک تعمیرات اساسی و نوسازی راحتی بگیرند که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات و ناوگان، این پیوستگی رخساره نداده است، وقتی که از زمان لازم برای تعمیرات مهم عبور می شود امکان وقوع افزودن می یابد و درواقع آن سیستم دیگر امن ندارد.
محسن هاشمی تو مورد برنامه اورهال (Overhaul) اتوبوس های پایتخت به جای ابتیاع اتوبوس های متاخر گفت: مداقه داشته باشید زمانی که اعتبار تأمین اتوبوس های تازه تخصیص مشهود نمی کند ما ناگزیر بوسیله تعمیر ناوگان فعلی برای تکرار بلافاصله کمبود و کاهش آلودگی هستیم؛ ولی این نمی تواند جایگزین تأمین اتوبوس های نو شود و شهرداری باید جسارت داشته باشد و صبر داد خرید اتوبوس های گازسوز را با کارخانه های داخلی و اتوبوس های برقی را با تولید کننده های خارجی منعقد بطی ء.
داخل یکسال گذشته که لحظه ما صرف کردن بروکراسی و کاغذبازی بین دستگاههای مختلف شد، قیمت ارز دوبرابر شد و عملا غلبه بیع ما نصف شد، متاسفانه نه مدیران شهرداری ریسک لازم را پذیرفتند و خیر دستگاههای دولتی و جهیز بانکی دشوار را محلول کردند و شرایط به شکلی شده است که فقط شهروندان باید هزینه این ناکارآمدی را صیقل کنند.
مهتر شورای شهر تهران درون مورد نامه اخیر حناچی (شهردار تهران) به دفتر رهبری درباره توسعه محموله ونقل عمومی، گفت:به طور کلی می گویم که من این نحوه تعامل شهرداری با دولت و حاکمیت را نمی پسندم، نوشتن مجله های مشمول عاری نتیجه، چه حاصلی سوا تبلیغات برای مردم دارد، ما دوسال از شهردار خواهش می کردیم که با قاطعیت و پیگیری بیشتری با مسئولان دولتی عمل یواش و مسایل شهر را حل کند، ایشان می گفت که نمی خواهم رابطه شهرداری با بخت دچار لطمه شود، بعد قاعده یک موضوع حاشیه، این همگی تنش ایجاد شد و شهردار به هیات دولت، احضار نشد و متعاقب آنهم نامه های سرگشاده ای که از نظر بخت فرافکنی و کار تبلیغاتی به نظر می رسد، اصولا ورشکسته مدال دادن شهرداری بوسیله خسران مدیریت شهری است، همین اینک ما حداقل ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت باید جذب کنیم و با این اقدامات اعتبار شهرداری آسیب می بیند.
شرایط مالی نصیب و قسمت تابع مسایل تحریم وسیاست خارجی است و شاید نتوان قبل از تعیین بلوغ رئیس جمهور شدن ترامپ درباره آینده دراز مدت وضعیت اقتصادی رویت داد، اما در همین وضعیت تیمار می توان بهتر از مدیریت روزمره، تبلیغاتی و خطر حزم انجام کرد، بوسیله شرط آنکه اولویت ها وتدبیر لازم از لفظ مدیران اجرایی بخانه برگشتن درون رویت گرفته شود و با واقع گرایی و عملگرایی، با چالش ها مواجه شویم.بیشتر بخوانید:بی ام و X2 M با جلوپنجره جدید معرفی کردن شدکارلوس گون بخاطر احیای اقتصاد لبنان برنامه ارائه کردهوندا با هدف تمرکز بر خودروهای برقی از فرمول یک خداحافظی کردثبت رکوردی تازه برای ارائه خودروهای تسلاداچیا / رنو ساندرو استپ وی هاچبک و سدان 2021 رسما رونمایی شد
واقعیت این است که جهیز حمل ونقل عمومی تهران در آستانه کلاپس (Collapse ) و فروپاشی است، چراکه خانه دادن سال است ناوگان اتوبوسرانی تهران، نوسازی نشده و درحال مهیا بیش از ۸۰ درصد اتوبوس های تهران فرسوده شده و با نزول ۵۰ درصدی بی قراری مواجه هستیم، یعنی بجای ۹۰۰۰ دستگاه اتوبوس در حدود ۵۵۰۰ مایه اتوبوس فعال داریم.
در مترو این کمبودها بیشتر عاطفه می شود، چرا که سه گانه شیار مترو تو سال های اخیر افتتاح شده ولی واگن و تجهیزات آن تأمین نشده است و این خطوط؛ برگ سایر خطوط را استفاده می کنند. غریزی است این مشکلات، انگیزه افت برگ و افزایش استهلاک و عدم اورهال و تعمیرات اساسی بوسیله موقع تو تجهیزات می شود و اخیرا بی آرامی شاهد سوانحی داخل این مرزوبوم بودیم که بوسیله دلیل عدم تلفات، متاسفانه رسانه ها به سادگی از بر آن عبور کردند.
سری نخست قطارهایی که در متروی تهران تک استفاده قرار گرفتند، به عمری متجاوز از ۲۰ سال فصیح اند که قاعدتا باید تک تعمیرات اساسی و نوسازی راحتی بگیرند که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات و ناوگان، این پیوستگی رخساره نداده است، وقتی که از زمان لازم برای تعمیرات مهم عبور می شود امکان وقوع افزودن می یابد و درواقع آن سیستم دیگر امن ندارد.
محسن هاشمی تو مورد برنامه اورهال (Overhaul) اتوبوس های پایتخت به جای ابتیاع اتوبوس های متاخر گفت: مداقه داشته باشید زمانی که اعتبار تأمین اتوبوس های تازه تخصیص مشهود نمی کند ما ناگزیر بوسیله تعمیر ناوگان فعلی برای تکرار بلافاصله کمبود و کاهش آلودگی هستیم؛ ولی این نمی تواند جایگزین تأمین اتوبوس های نو شود و شهرداری باید جسارت داشته باشد و صبر داد خرید اتوبوس های گازسوز را با کارخانه های داخلی و اتوبوس های برقی را با تولید کننده های خارجی منعقد بطی ء.
داخل یکسال گذشته که لحظه ما صرف کردن بروکراسی و کاغذبازی بین دستگاههای مختلف شد، قیمت ارز دوبرابر شد و عملا غلبه بیع ما نصف شد، متاسفانه نه مدیران شهرداری ریسک لازم را پذیرفتند و خیر دستگاههای دولتی و جهیز بانکی دشوار را محلول کردند و شرایط به شکلی شده است که فقط شهروندان باید هزینه این ناکارآمدی را صیقل کنند.
مهتر شورای شهر تهران درون مورد نامه اخیر حناچی (شهردار تهران) به دفتر رهبری درباره توسعه محموله ونقل عمومی، گفت:به طور کلی می گویم که من این نحوه تعامل شهرداری با دولت و حاکمیت را نمی پسندم، نوشتن مجله های مشمول عاری نتیجه، چه حاصلی سوا تبلیغات برای مردم دارد، ما دوسال از شهردار خواهش می کردیم که با قاطعیت و پیگیری بیشتری با مسئولان دولتی عمل یواش و مسایل شهر را حل کند، ایشان می گفت که نمی خواهم رابطه شهرداری با بخت دچار لطمه شود، بعد قاعده یک موضوع حاشیه، این همگی تنش ایجاد شد و شهردار به هیات دولت، احضار نشد و متعاقب آنهم نامه های سرگشاده ای که از نظر بخت فرافکنی و کار تبلیغاتی به نظر می رسد، اصولا ورشکسته مدال دادن شهرداری بوسیله خسران مدیریت شهری است، همین اینک ما حداقل ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت باید جذب کنیم و با این اقدامات اعتبار شهرداری آسیب می بیند.
شرایط مالی نصیب و قسمت تابع مسایل تحریم وسیاست خارجی است و شاید نتوان قبل از تعیین بلوغ رئیس جمهور شدن ترامپ درباره آینده دراز مدت وضعیت اقتصادی رویت داد، اما در همین وضعیت تیمار می توان بهتر از مدیریت روزمره، تبلیغاتی و خطر حزم انجام کرد، بوسیله شرط آنکه اولویت ها وتدبیر لازم از لفظ مدیران اجرایی بخانه برگشتن درون رویت گرفته شود و با واقع گرایی و عملگرایی، با چالش ها مواجه شویم.بیشتر بخوانید:بی ام و X2 M با جلوپنجره جدید معرفی کردن شدکارلوس گون بخاطر احیای اقتصاد لبنان برنامه ارائه کردهوندا با هدف تمرکز بر خودروهای برقی از فرمول یک خداحافظی کردثبت رکوردی تازه برای ارائه خودروهای تسلاداچیا / رنو ساندرو استپ وی هاچبک و سدان 2021 رسما رونمایی شد
- ۹۹/۰۷/۱۳