انجمن ایران کره

اپل، در روایداد مرسوم به Hi Speed، تأکید کرد که پیش بیع آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس، ۱۶ آبان ماه یعنی ۶ نوامبر آغاز خواهد شد و خریداران می توانند این گوشی ها را از ۲۳ آبان یعنی ۱۳ نوامبر تحویل بگیرند؛ ولی اینفلوئنسرها داخل یوتیوب قاهر شده اند تا زودتر از موعد، آیفون ۱۲ مینی را در اختیار داشته باشند. ویدیویی ۴۰ دقیقه ای توسط جورج بونیجی، اینفلوئنسر رومانیایی منتشر شده که این گوشی ها را نمایش داده است. 





درون ویدئو منتشر شده ابعاد و اندازه آیفون ۱۲ مینی با دیگر  برادران بزرگ تر خود، مقایسه شده است، بطوریکه حتی فناوری دوربین استفاده شده داخل آیفون ۱۲ مینی و بهترین سازی ios ۱۴ را روی صفحه نمایش کوچک آیفون ۱۲ مینی همچنین شرح داده شده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این ویدیو از یوتیوب حذف شده است. 



آیفون 12 مینی، از نمایشگری ۵,۴ اینچی و مجموعه ای از ویژگی های مشابه با آیفون ۱۲ با ورق نماش ۶,۱ اینچی نصیب می برد. در واقع، اپل در سیلان رویداد خود، اعلام کرد که آیفون ۱۲ مینی، دارای ورق نمایشی بسیار بزرگتر و درون عین حال، ابعادی کوچک نم نسبت به آیفون SE ۲۰۲۰ دارد و آن همچنین بوسیله برهان کاربرد از حاشیه نویسی های بسیار کوچک برنده امکان پذیر شده است؛ نیز نمایشگر آیفون ۱۲ مینی دارای رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ وزن ۴۷۶ پیکسل در هر اینچ و روشنایی ۱۲۰۰ نیتی است که طبق هذیان سامسونگ تولید پنل های اولد آن را برعهده دارد.

دید شما داخل باره آیفون ۱۲ مینی و ابعاد متجاوز کوچک آن چیست؟ کامنت های خود را در بسرنوشت شوم دچار کردن نظرات داخل میان بگذارید بیشتر بخوانید:اکسپریا وان مارک ۲ با حافظه ی رم ۱۲ گیگابایتی داخل گیک بنچ دیدن شدتست ایستادگی آیفون ۱۲ پرو؛ سرامیک شیلد خیلی راحت تراشه برمی داردگوشی ۱۳۰ دلاری سامسونگ گلکسی A02s در گیک بنچ دیده شداپل تولید آیفون ۱۲ را ۲ میلیون مایه تکثیر دادگوشی Pro1-X با سیستم عامل LineageOS و Ubuntu Touch تولید خواهد شد
  • ۹۹/۰۸/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی