انجمن ایران کره

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ هاشم شعفی سه شنبه ۲۹ مهر اعلام کرد: سه سارق ظهر امروز با دخول به یک واحد طلافروشی درون خیابان حجتی تبریز طلاهای موجود در مغازه را به دزدی کردن بردند و صاحب واحد طلافروشی را نیز مصدوم کردند.

وی اطلاع دادن کرد: یک نفر رهرو پیاده هم بر جای پا شلیک گلوله از تفنگ شکاری سارقان جان باخت.

پیاده شدن اساس این گزارش، سارقان متواری شده اند و تکاپو برای تعاون آنان ادامه دارد.
بازه زمانی سه ماهه سال ۲۰۲۰ بوسیله پایان رسید و درنتیجه تماشایی ترویج آمار و داده ها جالبی در مبنا های مختلف هستیم. گزارش ها علامت می دهد از ۱ جولای (۱۱ تیر) تا ۳۰ سپتامبر (۹ مهربانی) آمار استفاده از گوشی هوشمند نسبت بوسیله همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی، در حدود یک چهارم تکثیر یافته است.

آمار منتشرشده تنها به زمان استفاده از گوشی هوشمند نمی پردازد؛ بلکه صریح می کند که در بازه زمانی سه ماهه سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۸/۳ میلیارد بار اپلیکیشن از گوگل پلی دانلود شده است. در مقایسه با آمار تعداد دفعات دانلود از گوگل پلی در سه گانه ماهه سال ۲۰۱۹، می نبوغ مشاهده کرد که چنین آماری تو بازه زمانی مشابه داخل سال ۲۰۲۰ رشد ۳۱ درصدی بوسیله همراه دارد.

گزارش تنها بوسیله مقایسه نتایج آمار امسال با سال گذشته میلادی نمی پردازد و برملا می سازد که در بازه زمانی سه گانه ماهه سومین سال ۲۰۲۰ بیش از ۳ برابر بیشتر از اپ استور، اپلیکیشن از گوگل پلی دانلود شده است. درواقع گزارش نشان می دهد که آمار دانلود اپلیکیشن از اپ استور داخل بازه زمانی ذکرشده بوسیله ۸/۲ میلیارد کود می رسد.



از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۸۰/۶ میلیارد وعده اپلیکیشن از گوگل پلی دانلود شده است؛ درحالی که آمار دانلود از اپ استور از زمان آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون، به ۲۶/۶ میلیارد اپلیکیشن می رسد. در این بین آمار تنوع اپلیکیشن های دو فروشگاه بزرگ گوگل پلی و اپ استور نیز داخل جنس خود جالب به دید می رسد.

مقاله های مرتبط:گوگل سرورهای Hangouts را خاموش و کاربران را بوسیله Chat منتقل می کندچگونه استعمال از اینترنت سیم کارت را در اندروید مدیریت کنیم؟



درحالی که اپ استور متشکل از ۱/۸۲ میلیون اپلیکیشن مختلف ازجمله اپلیکیشن های مجانی و پولی می شود، گوگل پلی میزبان ۲/۷ میلیون اپلیکیشن شده است. درحال حاضر بیشترین مدل دانلود در گوگل پلی به اپلیکیشن های مخصوص بازی موبایل تعلق دارد و ۱۳/۴۹ درصد از مجموع کچل دانلودها را پوشش می دهد. در ایستگاه مربوط باینده اپلیکیشن های آموزشی با سهم ۹/۱۱ درصدی و اپلیکیشن های مخصوص کسب و کار با تسهیم ۶/۹۵ درصدی قرار دارند.

نظر شما کاربران زومیت در تک آمار عرضه شده چیست؟ آیا شما همچنین بیشتر بوسیله دانلود اپلیکیشن هایی ازجمله ورزش و آموزشی مبتلا هستید؟بیشتر بخوانید:هر کاربر آمریکایی ماهانه به طور متوسط ۳۳ دلار بابت ضایع وجه اشتراک مجله اپلیکیشن ها می پردازدفقط آیفون ۱۲ اپل از نمایشگر OLED سامسونگ استفاده نمی کندامتیاز کمتر آیفون 12 پرو داخل بنچمارک چندهسته ای گیک بنچ داخل مقایسه با آیپد ایر 4قیمت شارژر و هدفون سیمی اپل ۳۳ درصد کاهش یافتمایکروسافت، ادوات کپشن گذاری فراهم به AI برای تصاویر را به آفیس افزودن می کند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، باهم اتحاد کردن توزیع کننده کتاب های مصور مانگا درون ایالات متحده می گوید ویروس کرونا باعث شده معامله کتاب ها در ماه ها و هفته های گذشته افزایش یابد. مانگا (Manga) صنعت کمیک استریپ خواه کتاب های مصور ژاپنی از دهه ۱۹۵۰ بوسیله بعد رونق فراوانی در دنیا یافته است.

تو گزارش گودایریدر آمده واژه مانگا را می توان بوسیله معنی «تصاویر طنزآمیز» ترجمه کرد، و مشخصهٔ بارز آن شخصیت های کارتونی هستند که اغلب دارای ویژگی های خاصی هستند که از دیگر کاراکترها متمایز می شوند، نظیر اغراق بیش از معادل داخل تن های بدن که تو اکثریت آن ها چشم های بزرگ بوسیله همراه دندان و بینی کوچک مشاهده می شود و نیز معمولاً دارای موهایی با رنگ های غیرطبیعی هستند.

کمیک استریپ در اصل متعلق بوسیله کشور آمریکا بوده که داخل جنگ جهانی مسبوق ژاپن شده و ژاپنی ها گوی سبقت جویی را از آمریکایی ها ربوده اند و مانگا را تبدیل بوسیله نماد فرهنگی و هنری ملک خود کرده اند.

طبق گزارش همکاری ویزمدیا (Viz Media) بزرگترین توزیع کننده تاریخچه های مصور ژاپنی در آمریکا بسیاری از این کتاب ها طرفداران بسیاری تو میان مخاطبان آمریکایی روبرو کرده است. «کوین هامریک» دستیار این شرکت می گوید: فروش این کتاب ها آنقدر بوده است که به فکر تولید این کتاب ها تو داخل آمریکا هستیم. 

به گفته هامریک فروش این کتاب های مصور هم به رخ الکترونیک و هم چاپی از رونق یدکی برخوردار شده و حتی داخل لیست کتاب های آمازون نیز توانسته رقبای خود را کنار بزند.

مانگاها اول تو نامه چاپ می شدند، ولی بعدها بوسیله خاطر محبوبیت متناسب توجهی که پیدا کردند بوسیله عارض تاریخچه درآمدند. به مولفین یا طراحان مانگا، مانگاکا گفته می شود. موثرترین فرد داخل نمو مانگا اوسامو تزوکا است که می استعداد گفت مانگای مدرن، مثل به چیزی که امروز به مانگا استایل (manga style) معروف است را به بود آورد.

تو شروع مانگاها بخاطر کودکان نوشته می شدند و تو روزنامه های مختص کودکان چاپ می شدند، که با کارهای متفاوت تزوکا در سبک های مختلف باعث شد که ردهٔ اهل سنت مخاطبین گشادگی مشهود کنند. مانگاهای اولین ارج هنری زیادی نداشتند اما با پیدایش استیل های جدید و با ارزش های هنری بیشتر ارزش هنری بیشتری رک کرد، بطوری که تا اینکه سبک مانگا اشخاصی زیرا ادوارد مک گینس و فرانک میلر را هم مافوق نفوذ کردن راحتی رحم.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و شناسایی رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یقین ابتلای دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت به کرونا صحت ندارد. ایشان به جهت اسپاسم عضلات گردن و استوانه فقرات امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا حضور نداشت اما از فردا طبق قانون عادی درون برنامه های کاری تعیین شده پیشگاه خواهد داشت.

وی افزود: البته با توجه به شیوع بالای کرونا و بیماری کووید۱۹در ناحیه ابتلای هر یک از مسئولان و شهروندان ایرانی بوسیله کرونا در این شرایط مطلب عجیبی نیست اما در مورد وزیر بهداشت این سررشته صحت ندارد و یقین منتشر شده تو فضای مجازی کذب است.

رخسار سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت نیز در این باره گفت: سررشته ابتلای وزیر بهداشت مقاوم محو. وزیر بهداشت امروز به انگیزه درد عضلانی داخل ناحیه گردن و کمر در جلسه ستاد ملی کرونا پیشگاه نداشت ولی اکنون داخل دفتر فرمان خود درگاه دارد.
ASاینستاگرامHAROOOON برای کمک بوسیله جست وجوی استوری های قدیمی پست شده داخل سه سال گذشته و کاهش رفتارهای آزاردهنده، قابلیت های جدیدی افزایش کرده است. حالا آرشیو جدید استوری ها بوسیله عرضه تقویمی ماهانه مجهز است که روزهای ارسال هر استوری را همراه با نقشه ای برای موقعیت مکانی نمایش می دهد. اینستاگرام از قابلیت های مبارزه با آزار آنلاین نیز اطلاع رحم که به صورت خودکار کامنت های آزاردهنده را ناپدید می یواش و البته تو منصب ی شروع کاربران را از ارسال چنین کامنت هایی منع می کند.

معمولا استوری ها پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند؛ بوسیله همین دلیل، دسترسی به آرشیو سال های گذشته ی استوری ها برای بسیاری از کاربران ناراحتی انگیز است. البته آرشیو استوری از سال ۲۰۱۷ فعال شد؛ اما حالا با تخمین و اطلس ی جدید می نبوغ بوسیله شکلی بهبودیافته آن ها را جست وجو کرد. آرشیو خصوصی است و تنها بخاطر دارنده ی احصائیه کاربری عرضه داده می شود؛ اما گزینه ای هم برای اشتراک گذاری مجدد و عمومی آن روی پروفایل یا استوری تعبیه شده است. می توانید از منو Archive سرنوشت Settings، به قابلیت متاخر Stories Map و تقویم ماهانه دسترسی پیدا کنید.مقاله های مرتبط:بازگشت آیکون های کلاسیک اینستاگرام به مناسبت ۱۰ سالگی این شبکه اجتماعیدایرکت اینستاگرام با فیسبوک مسنجر ادغام شد

علاوه بر این، قابلیت جلوگیری از آزار آنلاین به قیافه خودکار کامنت های شبیه با کامنت های گزارش شده را مکتوم می یواش. این کامنت ها کاملا حذف نمی شوند و با گزینه ی View Hidden Comments متناسب نمایش هستند. اینستاگرام به کاربرانی که مرتب کامنت های آزاردهنده پست می کنند، هشدار می دهد و آن ها را تشویق می کند تا قبل از ارسال کامنت از محتوای آن تامین شوند.

معرفی استعداد های جدید اینستاگرام مصادف با دهمین سالروز تولید این پلتفرم است؛ بوسیله همین دلیل، اینستاگرام به عنوان بخشی از جشن سالگرد خود، گزینه ای برای نمایش آیکن های قدیمی نمدار این اپلیکیشن درون اندروید و iOS تعبیه کرده است. با روبیدن بوسیله گزینه ی Settings و پایین کشیدن انگشت خویشتن به این آیکن ها دسترسی پیدا کنید.بیشتر بخوانید:گوگل نام سرویس G G Suite و لوگوی جیمیل را دگرگونی داداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده (اند ۱۶)مهر بازگشت آیکون های کلاسیک اینستاگرام بوسیله بستگی ۱۰ سالگی این شبکه اجتماعیاسپاتیفای میزبان استعداد جست وجوی آهنگ براساس متن شدگوگل تیمی امنیتی بخاطر شناسایی باگ اپلیکیشن های حساس گوگل پلی تشکیل می
محسن هاشمی درون گفت وگو با خبرنگاران، در وصف شرایط سیستم محموله و نقل عمومی تو تهران، گفت:حدود دو سال است که از وضعیت هشدار درون مورد جهیز حمل ونقل عمومی تهران عبور کردیم و همان زمان هشدارهای لازم را بوسیله مسئولان دادیم ودر رسانه ها اعلام کردیم.

واقعیت این است که جهیز حمل ونقل عمومی تهران در آستانه کلاپس (Collapse ) و فروپاشی است، چراکه خانه دادن سال است ناوگان اتوبوسرانی تهران، نوسازی نشده و درحال مهیا بیش از ۸۰ درصد اتوبوس های تهران فرسوده شده و با نزول ۵۰ درصدی بی قراری مواجه هستیم، یعنی بجای ۹۰۰۰ دستگاه اتوبوس در حدود ۵۵۰۰ مایه اتوبوس فعال داریم.

 در مترو این کمبودها بیشتر عاطفه می شود، چرا که سه گانه شیار مترو تو سال های اخیر افتتاح شده ولی واگن و تجهیزات آن تأمین نشده است و این خطوط؛ برگ سایر خطوط را استفاده می کنند. غریزی است این مشکلات، انگیزه افت برگ و افزایش استهلاک و عدم اورهال و تعمیرات اساسی بوسیله موقع تو تجهیزات می شود و اخیرا بی آرامی شاهد سوانحی داخل این مرزوبوم بودیم که بوسیله دلیل عدم تلفات، متاسفانه رسانه ها به سادگی از بر آن عبور کردند.

سری نخست قطارهایی که در متروی تهران تک استفاده قرار گرفتند، به عمری متجاوز از ۲۰ سال فصیح اند که قاعدتا باید تک تعمیرات اساسی و نوسازی راحتی بگیرند که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات و ناوگان، این پیوستگی رخساره نداده است، وقتی که از زمان لازم برای تعمیرات مهم عبور می شود امکان وقوع افزودن می یابد و درواقع آن سیستم دیگر امن ندارد.



محسن هاشمی تو مورد برنامه اورهال (Overhaul) اتوبوس های پایتخت به جای ابتیاع اتوبوس های متاخر گفت: مداقه داشته باشید زمانی که اعتبار تأمین اتوبوس های تازه تخصیص مشهود نمی کند ما ناگزیر بوسیله تعمیر ناوگان فعلی برای تکرار بلافاصله کمبود و کاهش آلودگی هستیم؛ ولی این نمی تواند جایگزین تأمین اتوبوس های نو شود و  شهرداری باید جسارت داشته باشد و صبر داد خرید اتوبوس های گازسوز را با کارخانه های داخلی و اتوبوس های برقی را با تولید کننده های خارجی منعقد بطی ء.

داخل یکسال گذشته که لحظه ما صرف کردن بروکراسی و کاغذبازی بین دستگاههای مختلف شد، قیمت ارز دوبرابر شد و عملا غلبه بیع ما نصف شد، متاسفانه نه مدیران شهرداری ریسک لازم را پذیرفتند و خیر دستگاههای دولتی و جهیز بانکی دشوار را محلول کردند و شرایط به شکلی شده است که فقط شهروندان باید هزینه این ناکارآمدی را صیقل کنند.

مهتر شورای شهر تهران درون مورد نامه اخیر حناچی (شهردار تهران) به دفتر رهبری درباره توسعه محموله ونقل عمومی، گفت:به طور کلی می گویم که من این نحوه تعامل شهرداری با دولت و حاکمیت را نمی پسندم، نوشتن مجله های مشمول عاری نتیجه، چه حاصلی سوا تبلیغات برای مردم دارد، ما دوسال از شهردار خواهش می کردیم که با قاطعیت و پیگیری بیشتری با مسئولان دولتی عمل یواش و مسایل شهر را حل کند، ایشان می گفت که نمی خواهم رابطه شهرداری با بخت دچار لطمه شود، بعد قاعده یک موضوع حاشیه، این همگی تنش ایجاد شد و شهردار به هیات دولت، احضار نشد و متعاقب آنهم نامه های سرگشاده ای که از نظر بخت فرافکنی و کار تبلیغاتی به نظر می رسد، اصولا ورشکسته مدال دادن شهرداری بوسیله خسران مدیریت شهری است، همین اینک ما حداقل ۳۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت باید جذب کنیم و با این اقدامات اعتبار شهرداری آسیب می بیند.

شرایط مالی نصیب و قسمت تابع مسایل تحریم وسیاست خارجی است و شاید نتوان قبل از تعیین بلوغ رئیس جمهور شدن ترامپ درباره آینده دراز مدت وضعیت اقتصادی رویت داد، اما در همین وضعیت تیمار می توان بهتر از مدیریت روزمره، تبلیغاتی و خطر حزم انجام کرد، بوسیله شرط آنکه اولویت ها وتدبیر لازم از لفظ مدیران اجرایی بخانه برگشتن درون رویت گرفته شود و با واقع گرایی و عملگرایی، با چالش ها مواجه شویم.بیشتر بخوانید:بی ام و X2 M با جلوپنجره جدید معرفی کردن شدکارلوس گون بخاطر احیای اقتصاد لبنان برنامه ارائه کردهوندا با هدف تمرکز بر خودروهای برقی از فرمول یک خداحافظی کردثبت رکوردی تازه برای ارائه خودروهای تسلاداچیا / رنو ساندرو استپ وی هاچبک و سدان 2021 رسما رونمایی شد
مایکروسافت اپلیکیشن های مجموعه ی آفیس روی گوشی های آیفون و تبلت های آیپد را باتوجه بوسیله فردی های متاخر گوشیiPhone 6s و iPad Pro و جهیز عامل iOS 9 به روز کرد. این به روزرسانی امکان پشتیبانی از 3D Touch و قلم Apple Pencil را روی اپلیکیشن های Word، Excel و PowerPoint فعال می کند. همچنین، رابط کاربری اپلیکیشن OneNote روی آیپد گشایش یافته است.

به روزرسانی های ارائه شده روی اپلیکیشن های Word و Excel و PowerPoint عبارت اند از:قابلیت Annotate with Ink: ابزاری در برگه ی Draw اضافه شده است که کاربر با انتخاب آن و به وسیله ی قلم یا انگشت خواه Apple Pencil قادر خواهد حیات بنویسد و خط بکشد و هایلایت یواش. این ویژگی در اپلیکیشن روی آیپد امکان پذیر است.نبوغ 3D Touch: با استفاده از این ویژگی تو گوشی های iPhone 6s و iPhone 6s Plus کاربر می تواند فایل جدید ایجاد یا فایل مدنظر قبلی را باز کند.افزودن کردن فونت از کلاد: با این انفراد کاربر امکان دانلود گوناگون فونت درزمان حاجت را خواهد داشت.قابلیت جست وجوی Spotlight: دسترسی سریع بوسیله اسنادی که اخیرا بازشدند و جست وجوی اپلیکیشن های مدنظر.

ناگفته نماند قابلیت واگذاری Morph درون اپلیکیشن پاورپوینت اضافه شده است که امکان جابه جایی هم زمان چندین آیتم را به کاربر می دهد. افزون براین، اپلیکیشن OneNote مایکروسافت همچنین به روزسانی درخورتوجهی ستاندن کرده و حالا به نمایش اعلامیه فراهم شده است. جست وجوی درون پروگرام ای وان نوت سریع تر شده است و اینک کاربران می توانند طولانی فایل های OneDrive را با سرعت بیشتری ضربان وجو کنند؛ تا اینکه اگر آن فایل ها روی مایه ذخیره نشده باشند. اپلیکیشن وان نوت تو آیپد اکنون نبوغ های نبض وجو و اشتراک گذاری و عرضه عنوان فایل های بازشده را در حالت Slide Over یا Split View به کاربر ارائه می کند.مایکروسافت در حال آزمایش پشتیبانی از Trackpad تو اپلیکیشن های Word و Excel روی آیپد

مایکروسافت پشتیبانی از ترک پد در دو اپلیکیشن ورد و اکسل روی آیپد و جهیز عامل iPadOS را ازطریق TestFlight به آزمایش های بازپسین رسانده است و اکنون کاربران نسخه های بتا بوسیله این نبوغ دسترسی دارند.

بنابر گزارش MacRumors، مایکروسافت درون این هفته آزمایش های نهایی پشتیبانی از ماوس و زین پد را روی نسخه ی بتا ورد و اکسل داخل آیپد آزمایش کرده است. این ویژگی در نسخه های ۲.۴۲ هر دو اپلیکیشن معرفی کردن شد و اینک داخل سرویس آزمایشی بتای اپل، TestFlight، دردسترس قرار دارد.

پشتیبانی از ماوس و زین پد به اختصاص برای ویرایش اسناد و فایل های متنوع بازخورد دیداری بهتری می دهد. برای مثال، داخل زمان کاربرد از ترک پد نشانگر ماوس درون دایره بوسیله نمایش درمی آید و فقط زمانی نشان داده می شود که انگشت کاربر روی زین پد فراغت بگیرد. همچنین، راه اندازی ی نشانگر زمانی که روی آیکون اپلیکیشن ها یا متن ها یا دیگر حصه های موجود در ورق لول می کند، به لباس های مختلفی تبدیل می شود تا کاربر به آسانی بداند در حال بازکردن چه چیزی است.مقاله های مرتبط:چگونه اپل نشانگر را تو آیپد از بدیع آفرید؟مایکروسافت درون سال ۲۰۲۱ نسخه ای ول از آفیس را نمایش می کند

اپل پشتیبانی از ترک پد را تو بوسیله روزرسانی iOS 13.4 مارس روی تمام آیپدها منتشر کرد. درواقع، به روزرسانی iPadOS 13.4 روی مقیاس های iPad Pro ، iPad Air 2 و مدل جدیدتر، iPad نسل پنجم و جدیدتر و iPad mini 4 و نسخه ی جدیدتر نمایش شده است و اکنون مایکروسافت بخاطر تکثیر انفراد های سازگار با این استعداد تو اپلیکیشن های خویشتن مجاهدت می کند. بنابراین، به واسطه ی این بوسیله روزرسانی Magic Mouse و Magic Keyboard اپل و سایر کیبوردهایی که استعداد وحدت بلوتوث و USB دارند، این امکان را روی کلکسیون ی آفیس پشتیبانی خواهند کرد.

همان طورکه گفته شد، درحال حاضر سازگاری با ترک پد روی ورد و اکسل فقط برای کاربران نسخه ی بتا تو TestFlight دردسترس است و بنابر گزارش ها، مایکروسافت مشیت دارد پشتیبانی از این استعداد را تا پایان برگ ریزان برای اپلیکیشن های ورد و اکسل و پاورپوینت ارائه یواش.بیشتر بخوانید:اریک ریموند: لینوکس با ضعف ویندوز، برنده بازی بازپسین رزم دسکتاپ خواهد بوددایرکت اینستاگرام با فیسبوک مسنجر ادغام شدزوم اپ: نظارت کامل پیاده شدن گجت فرزندان با KidsGuard Proاپل ابزار مارکتینگی جدید دراختیار ترقی دهندگان اپلیکیشن های iOS راحتی می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۱۰ مهر)
وانSGHAROOOON پلاس مدتی پیش اخبار کرد روز ۱۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۳ مهر ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی آنلاین، گوشیهوشمند وان پلاس ۸ تی (OnePlus 8T) را رونمایی می کند؛ درحالی که انتظار داشتیم تشریفات موردبحث صرفا شامل معرفی گوشی وان پلاس 8T باشد، ولی به نظر می رسد که بیست و سوم مهرماه امسال صبر است اتفاقات بیشتری با محوریت محصولات وان پلاس رخ دهند.

بر اساس جدیدترین شایعه ی منتشرشده توسط یکی از افشاگران مورداعتماد با نامایشان آگاروال، وان پلاس منظور دارد بوسیله همراه گوشی 8T، تقریبا پنج علیه دیگر هم معرفی کردن درنگ. اکثر این محصولات جدید مخصوص بازار هند خواهند بود. وان پلاس طی ماه ها و چند سال اخیر محصولات متنوعی معرفی کرده؛ از گوشی های هوشمند و هدفون های تمام بی سیم گرفته تا تلویزیون های هوشمند و شارژر بی سیم. به دیدن می رسد چینی ها همچنین به عرضه ی محصولات بیشتر شوق دارند. 

مدتی است که اعلام مرتبط با هدفونتوگوشی تمام بی سیم جدید وان پلاس که نام وان پلاس بادز زد (Buds Z) را یدک می کشد، به گوش می رسند. همچنین مدتی پیش اطلاع دادن شد شرکت چینی به دنبال معرفی ساعتی با نام وان پلاس واچ و یک پاوربانک اختصاصی است. به علاوه سررشته هایی درباره ی محصول صوتی دیگر وان پلاس شنیده ایم. نیز احتمال می دهیم چینی ها تو مراسم ۲۳ مهر، گوشی میان رده ای دون عنوانوان پلاس کلوور (OnePlus Clover) معرفی کردن کنند. شایعه ها می گویند وان پلاس کلوور ورق عرضه  720p، چهار گیگابایت حافظه ی رم، ۶۴ گیگابایت ذهن ذخیره سازی و باتری پرظرفیت دارد.

در همین دم پیت لاو، مدیرعامل و غم بنیان گذار وان پلاس، اطلاعاتی درباره ی فناوری شارژ سریع جدید این شرکت با نبوغ ۶۵ وات منتشر کرده است. این فناوری که با اشتهار Warp Charge 65 شناخته می شود، درون گوشی های آینده ی شرکت استفاده خواهد شد. پیت لاو، تصویر آداپتور شارژ ۶۵ وات را منتشر کرده که ظاهرا اندکی مبصر تر از آداپتور شارژ ۳۰ وات Warp Charge است.  نکته ی مهم پر حرارت این است که وان پلاس پس از مدت ها تصمیم گرفته انتها از USB-A A بوسیله-USB C مهاجرت. بطی ء به علاوه آن طور که مدیرعامل وان پلاس گفت، فناوری جدید Warp Charge 65 با میزان پیشین ۴۵ وات Power Delivery سازگاری.

دارد کنار مبنا بینایی ها، وان پلاس 8T با باتری ۴٬۵۰۰ میلی آمپرساعتی که متشکل از دو سلول ۲٬۲۵۰ میلی آمپرساعتی است از سیاق می. رسد شارژر ۶۵ وات جدید وان پلاس خواهد توانست در عرض تنها ۱۵ دقیقه، درصد شارژ باتری وان پلاس 8T را از صفر بوسیله ۵۸ درصد. برساند به علاوه شارژ کامل گوشی داخل ۳۹ دقیقه انجام می.گیرد بیشتر:بخوانید هرآنچه باید درباره فناوری-Mini LED ورق نمایش بدانیدوسترن دیجیتال دست به سازماندهی دوباره واحدهای کسب وکاری خود می زندپاسخ اپل به فشارها ثمر انحصارطلبی اپ استورآمریکا شرکت چینی SMIC را نیز بایکوت کردچگونه چشم انداز تزیین برای عکاسی خیابانی روشن
روز گذشته، گزارش های متعددی در شبکه های اجتماعی منتشر شدند که مطالبه می کردند کد منبع جهیز عامل ویندوز ایکس پی مایکروسافت (Microsoft Windows XP) درون وب سایت 4chan فاش شده است. طبق گزارش ها کد عین ویندوز XP در یک لینک تورنت و سرویس اشتراک گذاری فایل Mega  پست شده است. در گزارشی دیگر اخبار شد ساعاتی پس از پراکندن اخبار اولیه، محققان افسون شده شروع به تجرید داده های رک شده کرده اند و نتایج اولیه مدال می دهند کد منبع موردبحث واقعا کد نسب ویندوز XP است. البته تاکنون فاش شدن کد منبع ویندوز XP بوسیله تأیید رسمی مایکروسافت نرسیده است.

فایلی که تو تورنت فاش شده ۴۲٫۹ گیگابایت ظرفیت دارد و گفته می شود حاوی کد منبع سیستم عامل ویندوز XP، ویندوز سید ۲۰۰۳ و ویندوز ۲۰۰۰ و برخی دیگر از کدهای منبعی است که پیش برنده دردسترس جمله استراحت گرفته بودند. درحال فراهم بوسیله طور دقیق صریح زدودن که تمامی پاره های کد عین ویندوز XP نمایان شده یا فایل ۴۲٫۹ گیگابایتی موردبحث محتوی صرفا اندکی از کد منبع سیستم عامل مایکروسافت است.

گزارش ها اخبار می کنند فایل های تورنت شده حاوی بخش هایی هستند که تا حد زیادی به تئوری های ساخت وپاخت ی مربوط بهبیل گیتس اشاره می کنند. درحال حاضر نمی دانیم فایل های اضافی یادشده از همان نخست در فایل ۴۲٫۹ گیگابایتی حضور داشته اند خواه بعدا توسط افراد سودجو به فایل موردبحث افزودن شده اند. درون نظر داشته باشید که نمی توانیم حدس اماله شدن بدافزار به فایل های تورنت شده را رد کنیم؛ البته این موضوع هنوز توسط محققان تأیید نشده است. این نخستین بار است که کد نسب ویندوز XP به صورت عمومی فاش می شود؛ البته فایل های معلوم شده ادعا می کنند این کد منبع سال ها است به صورت خصوصی دست بوسیله دست می شود. 

اسناد فاش شده نشان می دهند کد ذات ویندوز XP سال ها است به قیافه خصوصی دست به مشت می شود

ترِد مربوط به افشای کد منبع ویندوز XP داخل سایت بزرگ 4chan اینک آرشیو شده است؛ بررسی ها نشان می دهد که این شکننده به مدت چهار شایسته کردن باز بود و افراد اضافی از آن نظر کردند. مایکروسافت بوسیله قیافه رسمی بوسیله ماجرای ویندوز XP نفوذ نشان نداده بود، اما با ردیابی خبرنگاران اعلام کرد که تحقیقات خود را روی افشای کد منبع جهیز عامل قدیمی اش آغاز کرده است.

ویندوز XP و والپیپر پیش تخیل آن یعنی Bliss که مقابل ادعاهای مطرح شده پربازدیدترین تصویر تاریخ به شمار می آید، زمان حال سالگرد ۱۹ سالگی را رگه کرده اند. ویندوز XP در سال ۲۰۱۴ رسما به سرانجام عمرش رسید، ولی هنوز به نعوظ طولانی کنار گذاشته نشده است (به خصوص در ایران). رسیدن ویندوز XP به پایان راه بدین معنی است که مایکروسافت از ۲۰۱۴ بوسیله بعد، پشتیبانی از این سیستم عامل را بوسیله اتمام رساند. البته یک مورد استثنا عارض داد؛ به خلال ظهور ویروس خطرناک واناکرای (WannaCry)، مایکروسافت تو سال ۲۰۱۷ به روزرسانی غیرمعمول و عظمت را بخاطر ویندوز XP دردسترس استراحت انصاف.

بوسیله غیر از ماجرای واناکرای، سال ها است که به روزرسانی های رفع کننده ی باگ و بوسیله روزرسانی هایی با محوریت پشتیبانی از پر اب افزار مدرن، بخاطر ویندوز XP منتشر نشده اند؛ با وجود جهیز عامل مدرنی بسان ویندوز ۱۰ و تا اینکه سیستم عاملی همچون ویندوز ۷، هیچ دلیلی وجود نداشت که مایکروسافت بوسیله پشتیبانی از ویندوز XP ادامه دهد. نتایج تحقیقات اعلام می کنند که در حدود یک درصد از بی مو رایانه های دنیا، امروزه دارای ویندوز XP هستند. این یعنی افشای کد منبع ویندوز XP عملا نمی تواند کاربران یدکی را تو معرض خطر فراغت دهد.



پرت است هکرها بخواهند ثانیه خود را با کد ذات ویندوز XP تلف کنند و سراغ ایجاد اکسپلویت بخاطر کمال مطلوب قرار اعطا کردن جهیز عامل قدیمی ردموندی ها بروند. تعداد کاربران ویندوز XP به حدی نیست که هکرها بخواهند سراغ سوءاستفاده از کد منبع این سیستم عامل بروند.

بااین حال با درنظرگرفتن این جوهر که پلتفرم ویندوز طی دو دهه ی اخیر ازطریق مجموعه ی منظم و مداومی از به روزرسانی ها تکامل پیدا کرده، ممکن است سودجویان بتوانند حصه هایی از کد عین را برای هدف صبر دادن سیستم های عامل جدید مایکروسافت مورداستفاده راحتی دهند. درکنار همه ی این ها، هنوز هم تو بسیاری از ادارات دولتی در سراسر جهان و بوسیله خصوص ایران، رایانه های متعددی به ویندوز XP فراهم هستند. کدنویسان می توانند با تحول داخل کد گوهر ویندوز XP، پشتیبانی از سخت افزار جدیدتر را ممکن کنند یا اینکه سراغ شخصی سازی سیستم عامل بروند؛ تو حالت معمول، محققان علاقه ی اضافی به انجام این امر دارند. 

این نخستین باری نیست که کد منبع مربوط به سیستم های عامل مایکروسافت مشخص می شود. حداقل یک گیگابایت از کد ریشه منتسب بوسیله ویندوز ۱۰ چند سال پیش درون فضای وب صریح شد و در اوایل سال ساری میلادی وجود که گواه افشای کمی از کد عین مربوط به ایکس باکس هم بودیم. نیز درون سال ۲۰۲۰ کد نسب نسل اول کنسول ورزش ایکس باکس به همراه Windows NT 3.5 دردسترس عموم صبر گرفت؛ آن هم چند هفته پس از افشای کد گوهر پردازنده ی گرافیکی ایکس باکس سری ایکس. بیشتر بخوانید:جمع بندی سنت ایگنایت 2020 مایکروسافتمایکروسافت ساخت اپلیکیشن بخاطر ویندوز 10 آرم را ساده تر می کنداندروید 11 بخاطر تلویزیون های هوشمند معرفی شدنسخه لینوکس مایکروسافت اج بوسیله زودی منتشر می شودطراحی سیستم خنک کننده ایکس باکس سری ایکس به تولید کمترین صدای ممکن کمک می کند
شرکت صنایع الکترونیک مادیران خلال توافقی، بوسیله نشانی نماینده ی انحصاری و رسمی واردات و عرضه ی خدمات پس از معامله گوشی های هوشمند ال جی به ایران انتخاب شد.

به گزارش روابط اشتراکی مادیران، این شرکت با تمرکز به خشکی امدن محصولات الکترونیکی شروع به فعالیت کرد و محصولاتی شبیه تلویزیونبا برند ایکس ویژن و تی سی ال و مانیتور ال جی و ایکس ویژن را بوسیله میدان کشور ارائه می کند. حال مادیران با آغاز واردات و عرضه ی گارانتی برای گوشی های ال جی بوسیله ایران، زنبیل محصولات الکترونیکی محصولات خود را بیش ازپیش گسترش داده است.مدیرعامل مادیران: مجاهدت می‎کنیم در آینده با رفع موانع، گوشی هوشمند را تو ایران تولید کنیم

امیرحسین مرتضاییان، مدیرعامل مادیران، درباره همکاری با شرکت ال جی کره می گوید:تو انبازی صنایع الکترونیک، پهلو تولید و توسعه ی محصولات الکترونیکی گروه مادیران تمرکز می کنیم و درحالی که هموار برای ارتقا و ترفیع داخل تولید تلویزیون کوشیده ایم، گسترش تنوع محصولات را همچنین در دستورکار قرار داده ایم. همکاری جدید ما برای بیع و خدمات پس از فروش گوشی های موبایل LG، گامی بنیانی تو این زمینه بوسیله شمار می آید و مجاهدت می‎کنیم در آینده با رفع موانع، این ثمر را تو ایران تولید کنیم.

با خروج رسمی شرکت های خارجی از ایران در سال های اخیر و فزونی گرفتن ویژگی هایی به منظور مبارزه با قاچاق گوشی، خرید گوشی موبایل با گارانتی برومند و رجیستر آن، بوسیله دغدغه ی مصرف کننده ی ایرانی دگرگونی شده است. حال با عرضه ی عرفی گوشی های ال جی به مشت مادیران، مشتریان در بازار گوشی موبایل امکانی مطمئن تر برای دریافت گوشی با گارانتی عفیف و خوشنام پیدا خواهند کرد.

شرکت ال جی که پیش مرطوب انبازی موفق دیگری با مادیران درزمینه ی تولید و عرضه و گارانتی گروه محصولات مانیتوررا تجربه کرده است، با نخست باهم اتحاد کردن جدید برای نمایش ی گوشی هوشمند، بروز خوشحالی و پیش بینی می درنگ که موبایل نیز نظیر سایر محصولات این شریک شدن بتواند با همکاری مادیران در بازار ایران مظفر پدیدار شود.

با توافق انجام شده، جدیدترین گوشی های موبایل ال جی، محصول سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم زمان با سایر کشورهای دنیا، درایران همچنین با گارانتی مادیران عرضه می شود.بیشتر بخوانید:فیروزآبادی: شبکه ملی اطلاعات، شبکه وارسته از ارتباطات جهانی استال جی سه گوشی هوشمند اقتصادی متاخر معرفی کردخودنمایی نمایشگر جذاب ال جی وینگ تو ویدئوهای نگاه نزدیکافزایش منابع شبکه اپراتورها باعث اختلال در شبکه موبایل شدآیا هایجک آی اثر های گوگل توسط شرکت زیرساخت صحت دارد؟