انجمن ایران کره

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

جمال هادیان، سخنگویوزارت ارتباطاتدر گفت وگو با مهر، گفت: اسامی آن دسته از خبرنگارانی که در مرحله اول طرح ارائه اینترنت رایگان خبرنگاری موفق به ثبت نام داخل این طرح نشدند، از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به وزارت ارتباطات اعلام شده است و اینترنت این افراد از شب گذشته به نرم کردن درون حال فعال سازی است.

هادیان افزود: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد از مردادماه امسال تاکنون داخل ۳ مرحله با انتشار اطلاعیه از مطبوعات خواسته حیات تا لیست مورد دیدن را برای گرفتن سوغات اینترنت اعلام کنند. فهرست وزارت ارشاد هم زمان حال به وزارت ارتباطات اعلام شده و از شب گذشته اینترنت افراد جامانده از ستاندن هدیه خبرنگاری، تو حال فعال سازی است.

سخنگوی وزارت ارتباطات گفت: پیامکی مبنی پهلو فعال سازی اینترنت هدیه برای خبرنگارانی که اسامی شان از سوی وزارت ارشاد به ما اطلاع دادن شده است، ارسال می شود.

 حسن روحانی، رئیس جمهور ۱۷ مردادماه امسال و تیمار زمان با روز خبرنگار، به وزیر ارتباطات اذن داد تا به خبرنگاران، اینترنت رایگان یک ساله سوغات دهد. از این رو وزارت ارتباطات برای خبرنگارانی که در سامانه اینترنت مجانی خبرنگاران ثبت شهرت کرده بودند ودیعه اینترنت ۱۲۰ گیگابایتی به مدت یک سال را کوشا کرد.
هفت سال پیش، گارمین نخستین و عزب زمانه هوشمند تناسب پیکر خویشتن به نام Swim را  با قابلیت مصرف برای ورزش های آبی شناساندن کرد. حال ساعت هوشمند گارمین سوئیم ۲ (Garmin Swim 2) با معنوی جدید و فراهم به آخرین فناوری های روز معرفی شد.

Swim 2 طولانی فردی های مورد نیاز یک زمانه هوشمند کاربردی برای ورزش های آبی را دارا است. یکی از ویژگی های زیبنده توجه این دستگاه، پایش ضربان دل کاربر بوسیله صورت بلادرنگ در ثانیه شنا کردن و بازی های آبی است.

مقاله های مرتبط:گارمین ساعت هوشمند Venu را با نمایشگر OLED معرفی کردن کردساعت های هوشمند MARQ گارمین با مقدار بیش از ۱۵۰۰ دلار عرضه می شوند

بسیاری از ساعت های هوشمند راسته نمی توانند پایین تر آب خیز قلب کاربر را پایش کنند. اما گارمین و چند مدل دیگر از ساعت های هوشمند در مسیر ترقی ی این طور قابلیت هایی درون حرکت هستند. 

یکی از محدودیت های برجسته ی Swim 2 حالت auto-rest نام دارد که درون واقع به نوعی متشابه auto-pause هنگام دویدن و پیاده روی است. زمانی که شناگران خام هنگان بازی حاجت بوسیله صبر دارند، ساعت بوسیله صورت خودکار وارد حالت auto-pause شده تا نیازی نباشد کاربر بوسیله عارض دستی این امر را عمل دهد. بخاطر شناگران حرفه ای نیز این ویژگی در حالت توقف، قرار ثانیه فتنه یا زمانی که شناگر به اختتام مسیر رسیده و تبدیل جهت می دهد، بوسیله صورت خودکار تشخیص داده می شود. درنتیجه نیازی تراشیدن شناور به رخ دستی دکمه ی اسکان را خودش به صورت دستی فشار دهد. 

ساعت هوشمند Swim 2 گارمین در استخر بوسیله قرار می تواند سرعت شناوری کردن، مسافت طی شده و ضربان قلب کاربر را پایش کرده و به علاوه مجهز به افزار وزن گیری راندمان شناوری یا SWOLF است. کاربران می توانند ست های تمرینی را بخاطر سرعت مشخصی داخل ساعت جدید گارمین مورد  مصرف استراحت دهند. البته همه ی کاربران از Swim 2 عزب برای شناوری کردن استفاده نمی کنند و زمانه هوشمند جدید برای ورزش های آبی دیگری غصه کاربرد دارد.

Swim 2 مجهز به GPS است. کاربران برای مصرف از این نبوغ باید وارد قسمت water mode ساعت شده و با استعمال از GPS مسافت طی شده را مشاهده کنند. در این حالت همچنین وسایل معادل گیری راندمان شناوری یا SWOLF مجددا برازنده استعمال است. نسخه ی اولیه ی ساعت  Swim گارمین تنها شنا را ردیابی می کرد. اما ساعت هوشمند Swim 2 علاوه بر شنا، سه ورزش دیگر از جمله دویدن ، چرخه موتور و ورز ش های سالنی را نیز پشتیبانی می کند. برای هر ورزشی، روی نمایشگر داده هایی پیگیری و سنجش می شوند. 

زمانه هوشمند Swim 2 گارمین به صورت ۲۴ ساعته و بخاطر ۷ روز هفته، نبض قلب کاربر را پایش می بطی ء. این مایه مجهز به قدم شمار و ردیاب خواب بوده و می تواند درون پایش استرس همچنین دستیار نرم. همچنین کاربران می توانند نوتیفیکیشن های گوشی هوشمند خود را بوسیله شفیع ی این ساعت هوشمند قبض کنند. 

طول زندگی باتری روزگار هوشمند داخل حالت استفاده بوسیله عنوان شایسته کردن هوشمند، ۷ روز و درون حالت کاربری برای ورزش های آبی به همراه پایش ضربان قلب، ۷۲ شایسته کردن است. همچنین زمانی که GPS ساعت هوشمند جدید گارمین فعال بوده و هم زمان ضربان بیرونی را نیز پایش می کند، کشش زندگی باتری درحدود ۱۳ زمانه خواهد بود. علاقه مندان می توانند Swim 2 را قیمت ۲۵۰ دلار ازطریق وب سایت گارمین خریداری کنند.بیشتر بخوانید:iFixit اپل واچ سری 5 را کالبدشکافی کردPine64 به زودی شایسته کردن هوشمند PineTime Linux را با نرخ ۲۵ دلار معرفی کردن می کندنگاه نزدیک ویدئویی به گوشی های خانواده میت 30 و ساعت هواوی واچ GT 2هواوی واچ GT 2 با نمایشگر همیشه جلوه گر و عمر باتری دوهفته ای معرفی شدتصاویر جدیدی از هواوی واچ GT 2 پیش از معرفی فاش شد
ایسنا نوشت: خلیج فارس امروز سرشار از آلودگی و فجایع نفتی است که کمی از آن به انگیزه فرسوده بودن خطوط نفتی ایجاد شده است. ماه گذشته (شهریور ۹۸) وقوع آلودگی نفتی و ریزش نفت بوسیله دریا در حوالی جزیره خارگ در معلول نشتی خطوط لوله نفتی موافقت افتاد و آلودگی ناشی از این لکه ها با پیشروی به جانب سواحل گناوه، ماسه تا کاخ سفید، سطح گسترده ای از سواحل خلیج فارس را در بر گرفت. اتساع این آلودگی ها علت شد هوا زیست، بنادر و دریانوردی و مشارکت نفت اقداماتی را در انگیزه مهار آن و پاکسازی منطقه ارتکاب دهند. مقابل اطلاع دادن این نیروها بخش عمده از آلودگی ها از اکوسیستم منطقه حذف شده و حالا شرایط بوسیله حالت قبل برگشته که البته خلیج فارس پیش از این همچنین عاری از آلودگی نبوده است. تاربال های نفتی تو گناوه

مهتر اداره محیط زیست دریایی استان بوشهر درون گفت وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات انجام شده تاکنون عنوان کرد: هفته گذشته از سواحل و دریای گناوه دیدار صورت گرفت و دیروز همچنین به خارگ رفتیم. در گناوه دایره فلات قاره بهرگان با همکاری اداره فلات قاره خارگ مدخل زیادی از آلودگی هایی که به سواحل گناوه فصیح حیات –خصوصا ساحل شهر- را پاکسازی کرده اند.

محمدامین طلاب با اعتراف اینکه لکه های نفتی به گناوه نرسیده بود، بلکه تاربال های نفتی یا خرده های قیر بوده که جمع آوری شده است و به برهان ریگ ای بودن ساحل پاکسازی آن وافر باطراوت نبود، گفت: درون دیدار روز گذشته از خارگ همچنین مشاهده شد که داخل حجر ها و سواحل صخره ای پاکسازی انجام شده و تقریبا به وضع مطلوبی بوده که البته جای حکم بیشتری دارد.

وی داخل پاسخ به اینکه هنوز سواحل آلوده هستند و سنگ ها و لکه های نفتی در پرگیر آن مشاهده می شود، پیش روی کرد: تو لابه لای سنگ ها که شایان دسترسی نبوده آلودگی وجود دارد ولی بیش از ۹۰ درصد پاکسازی انجام شده است. لکه های نفتی در برخی نقاط غیرقابل دسترسی باقی مانده و امید داریم در خصوص پاکسازی این آلودگی ها نیز اقدامات لازم عمل شود. ممکن است اثرات آلودگی ها تا سال ها در رسوبات باقی بماند

مهتر هوا زیست دریایی بوشهر با اشاره بوسیله گلچین مخاطرات و درصد خسارت ها توسط کارشناسان پیش روی کرد: این فقره نیز بوسیله موازات عملیات پاکسازی در حال انجام است که البته مقداری زمان به خشکی امدن خواهد وجود.  

طلاب با شرح تاثیرات بلندمدت و کوتاه مدت آلودگی های نفتی خاطرنشان کرد: از تاثیرات کوتاه مدت آلودگی شاید گریختن و تلف شدن آبزیان باشد و اثرات بلندمدت اینکه اثرات آلودگی ها تا سال ها در رسوبات باقی بماند که نتایج آن در تحقیقات اینده مشخص می شود.

این مسئول عنوان کرد: درون ادخال آلودگی به غرق کردن حدس دارد بخشی از ترکیبات نفتی وارد چرخه غذای آبزیان شود و آبزیان دیگر غم از آن تغذیه کرده و در نهایت به بدن انسان نقل مکان شود یعنی تو واقع دانا چرخه غذای آبزیان شود. ساحل جزیره خارگو عاری از آلودگی مشتقات نفت است

نیز در خبری که روز گذشته تو سایت سازمان حفاظت فضا زیست منتشر شد آمده است که "عملیات مشترک بررسی میدانی آثار احتمالی همیشگی مانده از حادثه اخیر ایجاد لکه نفتی خطوط لوله دریایی واگذاری نفت در شمال جزیره خارگ ادا شد. پتروشیمی خارگ درون اقدامی مشترک با دایره حفاظت محیط زیست خارگ و همکاری نفت فلات بوسیله تجسس میدانی آثار احتمالی به جای مانده از حادثه اخیر ایجاد لکه نفتی خطوط لوله دریایی انتقال نفت تو سیرت جزیره خارگ پرداختند.

در این عملیات مشترک که با جناب کارشناسان پتروشیمی خارگ و شرکت نفت صحرا قاره رخ پذیرفت در ابتدا به عملیات گشت زنی دریایی و پایش مرجان های اطراف جزیره خارگو بوسیله نشانی یکی از المان های پا بر جا زیستگاه لاکپشت های دریایی منطقه پرداخته شد و در امتداد وضعیت معنوی غرق کردن و ساحل جزیره خارگو به دقت مورد وارسی صبر گرفت تا هرگونه لکه های از طرف باقی مانده احتمالی بعد از عملیات لکه زدایی نفت در محدوده  شناسایی شود.

در این وارسی های میدانی به ادا آمده مشخص شد خوشبختانه لکه نفتی ایجاد شده فایده شدید بر حرکت دورانی اکوسیستم جزیره خارگو نداشته و ساحل جزیره خارگو عاری از آلودگی مشتقات نفت است. درون انتهای عملیات پایش جزیره مقرر شد با مشارکت موسسه حفاظت فضا زیست خارگ و سایر نهادهای دولتی و مردمی جماز داخل جزیره خارگ در آینده نزدیک طرح جمع آوری خاکروبه های شهری رها شده درون ساحل این جزیره ملیح رخساره گیرد. " وضعیت گناوه مطلوب است

احمد وفایی، کارشناس مسئول اضطرار دریایی موسسه بی مو بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: خلال بازدید میدانی دو روز پیش ما از گناوه آلودگی مشاهده نشده و پاکسازی صورت اندوهناک است.  

وی با رمز به بازدیدها و فعالیت های انجام شده تو راستای پاکسازی سواحل خارگ و گناوه اشعار کرد: تو گناوه بخش یدکی از آلودگی های ساحل جمع آوری شده و وضعیت مطلوب است، ولی واقعیت این است که برای سواحل خارگ نمی استعداد تخمین درستی انجام داد. امکان پاکسازی در مناطق صخره ای حیات ندارد

این مسئول دنباله داد: با توجه به اینکه نفت کنار روی سنگ نشست کرده، عملا درون مناطق صخره ای امکان پاکسازی وجود ندارد و هیچگاه راهکاری نیست، سوا آن که سنگ ها را به جای دیگری واگذاری داد. نفت بوسیله خورد حجر ها رفته و تحول به عقل نفت شده است که در این خصوص نمی قابلیت هیچ اقدامی عمل داد.

وفایی تصریح کرد: نفت بر روی عقل نشسته و معدود از حجر شده است (دگرگونی به سنگ نفت) و حتی با وجود عملیات پاکسازی داخل ساحل و افشاندن مواد نیز رفع نشده و نمی توان اقدام بیشتری انجام رحم.

کارشناس مسئول اضطرار بحری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: داخل گناوه بیش از ۸۵ درصد آلودگی های ساحل رفع شده و به وضعیت پایدار بازگشته است، اما واقعیت این است که تو خصوص خارگ واکنشی که باید قیافه می گرفت مطلوب نبود و مسلما آثار انقلابی زیست محیطی به همراه خواهد داشت. ماندگاری مواد نفتی در محیط  

گزارش ها نشان می دهد که واقعه آلودگی های نفتی در خلیج فارس یک موافقت معمول است و در واقع مواد نفتی در فضا سزا شده اند. علت عمده آلودگی ها در محدوده خارگ و فراساحل این جزیره ناشی از خطوط لوله و تاسیسات و میادین نفتی این منطقه است که حاجت به بهسازی دارد.

آلودگی های دریایی از این دست که بر اثر خاصیت نفت و مشتقات آن قیافه می دهد بر سواحل آسیب رسانده و همچنین بر زیست و زادوولد آبزیان تاثیرات سلبی و مخربی دارد که قدم این تهدیدات و آسیب ها تا چرخه غذایی و سلامت جامعه را نیز تیر گرفته است.    وضعیت بحرانی خلیج فارس

محموله و نقل جهانی نفت در خلیج فارس باعث کنار جای ماندن لکه های نفتی بسیاری از نفت کش ها درون آب های خلیج فارس و بروز تاثیرات نامطلوب بر محیط زیست این منطقه شده است و با توجه به تثبیت تاسیسات نفتی در منطقه خارگ  و انتقال آن از شیوه آب های خلیج فارس، همواره در معرض رسوخ نفت و فجایع دیگر است که خاصیت بسیار مخربی کنار محیط زیست منطقه و اکوسیستم این خلیج منحصربه بی نظیر دارد.

بوسیله گفته مریم قائمی، رییس مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس بوشهر وضعیت آلودگی خلیج فارس بحرانی است و به عنوان یک منطقه بحری ویژه و به شدت در معرض آسیب اعلام شده، و به برهان شرایط اقلیمی ویژه متجاوز آسیب پذیر خلیج فارس، ورود کمترین آلاینده به داخل دریا اثرات مخربی بر مصونیت آبزیان و موجودات آن دارد.
طرز های بالغ سازی رخساره به یک یا دو مورد ختم نمی شوند. اگر می خواهید رخ رقیق و بالغ داشته باشید، در شروع پزشکی مجرب در این بن پیدا کرده و بعد از روش های جوانسازی برای داشتن پوستی مستقر و لطیف استفاده کنید. روشی مانند فرم دهی دماغ با طناب یا تزریق چربی و ژل یکی از مد ترین روش ها برای کبیر سازی صورت محسوب می شوند. در کنار این دو گزینه نباید از اسلوب دیگری مشابه لیفت با چفت بی خبر شد. با کاربرد از ریسمان های متنوع می توانید غشا خود را کشیده تر کنید. از روش های دیگر ازبین بردن غبغب است. اگر فکر می کنید این بغرنج زیبایی شما را کاهش داده، پند می کنیم که از لیزر لیپولیز استعمال کنید. حتما در مبدا نظر پزشک خود را در این زمینه جویا شوید.انواع روش های بالغ سازی صورت

درون ابتدا و قبل از هر اقدامی باید یک پزشک متبحر و باتجربه برای جوانسازی غشا خویشتن انتخاب کنید و معاینات لازم را بوسیله اجرا برسانید. بهتر است بخاطر انتخاب بهترین روش بوسیله توصیه های پزشک خود توجه کنید و همیشه واقع گرا باشید؛ چرا که وضع های بالغ سازی می توانند تا حدی مشکلات مربوط بوسیله فروتنی و چروک و چروک صورت شما را برطرف کنند اما به هیچگاه عنوان نمی توان اذعان داشت که این روش ها معجزه خواهند کرد. لیفت بینی با نخ از دیگر وضع های پرطرفدار برای زیبایی و شادابی صورت است.



لیفت با نخ، از روش های زیبایی

از روش های عالی برای زیبایی که این روزها درون میان جوانان و افراد مسن نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته، می نبوغ به لیفت بینی با نخ انواع مختلف ریسمان رمز کرد. این روش تأثیرات چشمگیری تو ازبین بازی کردن چروک و چروک و تواضع خواهد داشت. انواع مختلفی از ریسمان بخاطر این طرز کاربرد می شوند که نوع رایج آن نخ سیلوئت است. نمونه تبحر پزشک در انجام این روش متجاوز تأثیرگذار است.

استفاده از بی حسی های موضعی برای انجام این وضع توسط پزشک توصیه می شود. این نکته را فراموش نکنید که مدت ماندگاری این سیاق بین ۱۲ تا ۱۸ ماه است و پس از پایان مدت حرمت باید آن را تمدید کنید. نکته سزاوار سرزنش توجه این است که با استفاده از این رویه می استعداد دماغ را نیز تا حد بسیاری کوچک کرده و حالت آن را تبدیل داد. بخاطر اینکه بدانید آیا این سیاق برای جوانسازی صورت شما کم ارزش است یا خیر، می توانید از طریق پزشک تک نظر خود مفروضات کامل تری در این زمینه کسب کنید.با رفع غبغب رخ خویشتن را جوان نم کنید

از روش های تزیین صورت، ازبین بازی کردن غبغب است. این معضل که اغلب به صورت ژنتیکی و ارثی است، باعث می شود که چهره بی همتا دستخوش تغییراتی شود. به عنوان مثال در اثر تکثیر اندازه خواه کاهش یا افزایش روغن در پایین تر گلو افراد عاطفه می کنند که این ملک دستخوش مشکل شده و درون زیبایی آن ها تأثیرگذار بوده است. با مراجعه بوسیله پزشک چندین روش بخاطر برطرف کردن این مشکل به شما پیشنهاد می شود.

به عنوان مثال با تزریق در ناحیه غبغب می نبوغ آن را تا کمیت بسیاری از بین سرما. از دیگر روش ها می توان به لیپوساکشن غبغب رمز کرد. جراحی لیفت گردن روش دیگری است که تأثیر بسزایی داخل ازبین بردن این دشوار خواهد داشت. البته با لیزر لیپولیز نیز می توان این دشوار را تا حد زیادی برطرف نمود.





بهترین راهکار فرم دهی بینی

یکی از طرز های زیبایی دماغ و صورت، فرم دهی بینی با چفت است که روشی عالی، عاری جراحی و بیش مایه تسلی و مؤثر است که امروزه رویت طرفداران بسیاری را بوسیله خود احضار کرده است. این وضع که به دلیل سادگی پرطرفدار است، بسیار مؤثر و کاربردی است.بیشتر بخوانید:بهار گیفت؛ شناساندن ۱۸ هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و شگفت انگیز که شما نمی شناسید!سقف هریک از تراکنش های بانکی چقدر است؟؛ همراه کارت توضیح می دهدطراحی لوگو و هویت بصری برند با نگرش بُعد چهارمب ام و 230i با طعم رانی!آموزش سریع و آسان تایپ قصبه انگشتی با تایپو سامانه هوشمند آموزش تایپ
هم چشمی اپل و هواوی در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوسیله منظور تصرف جایگاه والاتر در میزان معامله و ارائه ی محصول به بازار، این روزها بسیار از هرچیز بوسیله هم چشمی تیم های فوتبال تو بوندسلیگا شباهت پیدا کرده است. همان گونه که داخل بوندس لیگا آویشن بایرن مونیخ سال ها است که در رتبه ی مقدمه استراحت دارد و باقی آویشن ها در هر فصل برای کسب رله دوم با یکدیگر رقابت می کنند، در بازار جهانی گوشی های هوشمند بی آرامی سامسونگ مدت ها است از ایستگاه ابتدا فروش تحرک نخورده و همکاری هایی مانند اپل و هواوی فقط بخاطر کسب جایگاه دوم تو میزان فروش جهانی و ارائه ی محصول با یکدیگر رقابت می کنند.

این رقابت تنگاتنگ سال گذشته به کسب مقام دوم شریک هواوی درزمینه ی استاندارد نمایش ی میوه به بازار جهانی انجامید. هواوی توانست داخل گرداگرد ی سه گانه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۸ ازنظر معیار ارائه ی محصول بوسیله میدان جهانی جای اپل را بگیرد و این شرکت پرآوازه ی آمریکایی را بوسیله جایگاه سوم مجرای لنف بفرستد تا عزب سامسونگ را بالاتر از خویشتن ببیند. این تفوق تا پایان سال ۲۰۱۸ ادامه داشت و رقیب چینی اپل رله دوم خود را همچنان حفظ کردن کرد.مقاله های مرتبط:اینفوگرافیک: اپل، ارزشمندترین کمپانی دنیااپل تو برابر مایکروسافت: آمار و ارقام چه می گویند؟چگونه اپل دنیا را متحول کرد: نگاهی بوسیله اپ استور پنج ساله

حال که حدود یک سال از این تحول و تحولات گذشته است و تقریبا بوسیله پایان سال ۲۰۱۹ رسا ایم، بوسیله نظر می رسد ورق تو حال برگشتن است و باهم اتحاد کردن اپل می رود تا جایگاه دوم جدول را باردیگر از هواوی پس بگیرد. مجله ی تایوانی دیجی تایمز این موضوع را تأیید کرده است؛ روزنامه ای که اعلام و تحولات صنعت ارتباطات و ابزارهای الکترونیک را بازتاب می دهد. بنابر تخمین کارشناسان این روزنامه، اپل به حدس فراوان تا پایان سال جاری میلادی باردیگر به رله دوم جدول جهانی میزان عرضه ی محصولات بازخواهد ماتم و می تواند درزمینه ی سودا جهانی علامت نقره را از رقیب چینی خود پس بگیرد.

برگ پر حرارت ی اپل تو این بنیاد گوشی آیفون ۱۱ است که میوه محبوبی در بازار گوشی های هوشمند محسوب می شود. تعطیلات پایانی سال و ایام کریسمس در کشورهای غربی همواره از اهمیت فراوانی نزد مردم برخوردار است و فرصت مناسبی برای عرضه ی محصولات جذاب و محبوب همدستی های ارشد فراهم می کند؛ فرصتی که اپل نمی خواهد آن را به همین راحتی از دست بدهد و قصد دارد به لطف ارائه ی گشاد ی گوشی آیفون ۱۱ تو بازار دوباره عرض اندام کند.





بنابر آمار و معلومات همدستی IDC که مقدر شدن مهمی از فعالیت های آن پهلو تجزیه و تحلیل بازارهای برومند جهانی ازجمله موبایل متمرکز است، بور ی موجود میان دو همکاری اپل و هواوی تو سه ماهه ی دوم سال ۲۰۱۹ ازنظر مقیاس عرضه ی دشت بوسیله راسته رقمی درحدود ۲۵ میلیون دستگاه بوده است؛ شکافی که اپل امیدوار است به لطف فروش فیروز آیفون ۱۱ بتواند آن را بیش ازپیش مملو بطی ء.

تحولاتی که به آن اشاره شد، در حالی اتفاق می افتد که سال گذشته شرایط به رویه ای دیگر وجود و هواوی وضعیت کاملا متفاوتی تو مقایسه با امروز داشت. روند رو بوسیله رشد این انبازی درزمینه ی میزان ابتیاع و عرضه ی میوه بوسیله بازارهای جهانی انگیزه شده بود پس از ظهر سرگذاشتن رقیب آمریکایی، بسیاری از کارشناسان احتمالات ممکن را بخاطر تصاحب جایگاه سامسونگ بررسی کنند. با این حال، پس از تیره شدن روابط تجاری آمریکا و گره و وضع تحریم های تازه ی بخت آمریکا محصول هواوی، این شرکت چینی نتوانست جریان رو به رشد خود درون بازارهای جهانی را ادامه دهد؛ تا جایی که زمان حال چینی ها بیش از هر چیز به فروش محصولاتی نظیر میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو درون بازار داخلی چشم دوخته اند.





بازار چروک از ظرفیت چشمگیری برای حیثیت کالبد دو گوشی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو برخوردار است؛ ولی بدون حضور فراخ ی جهانی سازندگان این محصولات نمی توانند رله دوم مجرا بیع جهانی را برای کامل مدت حفظ کردن کنند. با این حال، گوشی های سابق الذکر همچنان از محبوبیت درخورتوجهی درون بازارهای غربی برخوردار هستند و این موضوع جهت شده است هواوی به آینده امیدوار باشد و قافیه را به همین فراغت نبازد.

تلاش های قطعی اپل برای قدرت ی دوباره بر هواوی و پس قبض جایگاه خویشتن از سه ماهه ی چهارم سال ۲۰۱۸ آغاز شد و بنابر ادعای کارشناسان روزنامه ی تایوانی دیجی تایمز، این مجاهدت ها بالاخره داخل فاصله ی زمانی ماه اکتبر تا دسامبر امسال بوسیله نتیجه خواهد رسید. باید دید درنهایت رقابت تنگاتنگی که میان غول های صنعت گوشی های هوشمند حیات دارد، به کجا خواهد انجامید؟

شما درباره هم چشمی اپل و هواوی در این بن چه پندار می کنید؟ دیدگاه های خویشتن را با ما و سایر خوانندگان زومیت در میان بگذارید.                 بیشتر بخوانید:ایرپاد دارای حذف کننده نویز اپل داخل نسخه بتای iOS 13.2 دیده شداپلیکیشن های تلفیقی مک و آیپد چالش هایی را بخاطر توسعه دهنده ها و کاربران به همراه داردگوگل: از ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ تمامی گوشی ها باید با اندروید 10 راهی بازار شوندبررسی آیفون 11 اپلآموزش پیدایش Apple ID رایگان با گوشی یا کامپیوتر
امروز هشتمین سالگرد کوچیدن استیو جابز است. او اسطوره ی دنیای فناوری بود و مسئله زندگی و موفقیت های او می تواند برای هر فردی الهام بخش باشد. طبق هرسال، تیم کوک سالگرد استیو جابز را با پست و تصویری از او درون توییترش زنده و گران کردن نگه می دارد. تیم کوک در توییت خویشتن جمله ی الهام کمی از استیو جابز را نقل و تصویری از او را روبه روی یکی از اسمی ترین فروشگاه های اپل منتشر کرده است. داخل این توییتآمده است:

ارزشمندترین سرمایه ی همه ما انسان ها زمان است. SJ [استیو جابز]

- قدیم به یادت هستیم.

این نقل قول یکی از بوسیله یادماندنی ترین سخنان استیو جابز است که او درباره ی ارزشمندترین و مانوس داشتنی ترین داشته های زندگی می گوید:ارزشمندترین مایملک من داخل عمر هیچگاه هزینه ای ندارد؛ چراکه کاملا روشن است که ارزشمندترین سرمایه ی همگی ما آدم ها زمان است.



استیو جابز تو اکتبر ۲۰۱۱ و پس از یک دهه مبارزه با سرطان پانکراس، تو ۵۶ سالگی تو پالوآلتوی کالیفرنیا کوچیدن. تیم کوک همیشه درباره ی میراث او تو اپل صحبت کرده است. او داخل خطبه آغاز سال تحصیلی درون دانشگاه استنفورد درباره ی اولین باری که متوجه بیماری جابز شد، گفت:

آخرین سفارش و توصیه ی غلام به شما این است. ۱۴ سال قبل استیو جابز همین جا برای شما سخنرانی کرد و به شما گفت «زمان شما محدود است؛ بنابراین، عمر خود را با تلاش بخاطر زندگی کردن بوسیله جای دیگران هدر ندهید». من این جمله را این متد تکمیل می کنم مربیان و استادان، شما را [به احاطه های متنوع] فراهم می کنند؛ اما نمی توانند شما را آماده کنند.

وقتی استیو مریض شد، همیشه ایمان داشتم که او گشایش فاحش می کند. نه تنها مطمئن بودم سلامتی اش بهبود پیدا می کند؛ بلکه به خودم می گفتم بی تردید پس از فوت کردن من هم سال ها او اپل را مدیریت خواهد کرد.

همچنین، اپل با زنده نگه داشتن وب سایت به یاد استیو مجاهدت می درنگ خاطرات مردم از استیو جابز را بوسیله اشتراک بگذارد. تاکنون بیش از یک میلیون نفر از بکلی جهان خاطرات و نظرات و احساسات خویشتن را درباره ی استیو به اشتراک گذاشته اند. وجه مشترک همه ی آن ها باهم، از دوستان شخصی تا همکاران و صاحبان محصولات اپل در این است که چگونه همگی این افراد ذیل تأثیر مقصود و خلاقیت او قرار پژمرده اند. می توانید برخی از این پیام ها را در این لینک مشاهده کنید.بیشتر بخوانید:افزایش فروش آیفون 11 شاید منجر به کاهش تولید پردازنده های AMD شوداپل تولید مدل های آیفون سری 11 را حدود ۱۰ درصد افزایش می دهداپل برنامه ای تعمیراتی برای رفع مشکل معین نشدن آیفون 6S تدارک دیده استآیفون SE 2 اوایل ۲۰۲۰ با خراش A13 معرفی می شوداپل برای پاسخگویی به حجم مطالبه برای آیفون 11، سفارش تولید آن را افزایش عدل
ASGHAاپلOOOON ماه گذشته داخل رویداد معرفی گوشی های خانواده ی آیفون ۱۱، فناوری جدیدی داخل حوزه ی دوربین با اشتهار دیپ فیوژن (Deep Fusion) را رونمایی کرد. این قابلیت قبل از کوفتن دکمه ی شاتر، با چهار فریم و پس ازآن از زدن آن، با چهار فریمو درنهایت، با یک فریم دیگر با نوردهی طولانی عکس برداری می یواش. موتور عصبی هشت هسته ای بهترین فریم ها را انتخاب و عکس HD R R باکیفیتی ایجاد می.

کند تصاویر به مشت آمده بیش دقیق تر و واضح تر و غریزی تیز به دید می. رسند حصه یادگیری ماشین درون پردازنده ی عصبی بسته بوسیله اینکه منظره مربوط به آسمان خواه شاخ و برگ درختان خواه رنگ جزیی پوست باشد، تصویر پژمرده شده را تجزیه وتحلیل می. کند ناگفته نماند ساختار و تناژ رنگی براساس نسبت های به دست آمده ازطریق واحد عصبی پردازنده ی A13.است مقاله ی:مرتبط دوربین گوشی های متاخر اپل چه ویژگی هایی

دارند قابلیت دیپ فیوژن فقط با گوشی های جدید، یعنی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس سازوار.

است دیپ فیوژن با نسخه ی.13 2 iOS عرضه خواهد شد و ترقی دهندگانی که بوسیله آی اواس بتا دسترسی دارند، می توانند اندوه اینک این فردی را امتحان. کنند همچنین، کسانی که به نسخه ی بتا دسترسی عمومی دارند، می توانند به زودی آن را امتحان. کنند دیپ فیوژن تعلق مندان اپل را هیجان زده کرده است؛ چراکه آنان منتظرند ببینند درون سه گانه ی آیفون ۱۱، این نبوغ چه عکس هایی خلق کردن خواهد.کرد بخاطر بررسی ی تمام مطالب مرتبط با گوشی های جدید اپل شامل مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک، به ورق های آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 مراجعه.کنید بیشتر:بخوانید بررسی iOS 13زمزمه های جایگزینی تراشه U1 به جای بلوتوثبهترین هدفون بی سیم کدام است؟ مقایسه سرفیس ایرباد با رقبااپل دومین به روزرسانی iOS 13 و iPad OS 13 را منتشر کرددانلود ۷ والپیپر از جزیره سانتا کاتالینا برای macOS.10
همگی ی موتور ها دارای یک زندگی کاری هستند که بعد از بخشیدن آن ممکن است دچار مشکلات فنی شوند یا با بخشیدن زمان و باستانی شدن آن ها دیگر رخت آن در بازار یافت نشود. خودروی برلیانس برخلاف مواردی که ذکر شد، هیچگاه کدام از دو تک شامل آن نشده بلکه عدم موجودی لوازم زیادی برلیانس در مراکز ابتیاع آن کمی دارندگان این اتومبیل را دچار مشکل کرده است. در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کالا اضافی برلیانس نیز پس از عفو مدتی نیاز بوسیله تعمیر و تعویض خواهد داشت. اما خرید قطعات برلیانس مشکلی است که امکان پذیر است برای تمامی دارندگان آن پیش آید.

از کجا بخریم؟

بسیاری از مردم براین باورند که با رجوع به تعمیرگاه های برلیانس بهترین سرو را شهود خواهند کرد. ولی جالب است که این باور دشوار سازترین روانی برای آن ها خواهد وجود. برضد تصوری که مردم دارند، قطعه های تعویضی در تعمیرگاه های خودرو دارای کیفیت لازم نیستند یا توسط شرکت متفرقه تولید می شوند. بنابراین این قطعات زندگی کوتاه تری به نسبت متاع اصلی خواهند داشت.

نکته جالب توجه این است که، این روزها بسیاری از آدم سیاق های تشخیص کالای اصل و جعلی را به انعام می شناسند و با کمی خیز و جو تو اینترنت به استراحت با  سنخ ودیعه بندی، کیفیت تولید و لیبل های اصلی، قطعات اصلی آشنا می شوند.

همگی ی ما می دانیم که خیابان اکباتان ارشد ترین و بهینه مرکز خرید قطعات اضافی خودرو داخل ایران است که از کالا موتور های کلاسیک تا مدل های روز داخل آن عرضه می شود. بنابراین برند برلیانس نیز از این طریق مستثنی نیست.

داخل چند سال اخیر بازرگانی آقازاده تلاش داشته تا با عرضه قطعات اصلی خرسند مشتریان خویشتن را دعوت کند. جناب محمد آقازاده، مدیر جوان این شرکت بین المللی با ارائه ی راهکارهای کاربردی اقدام بوسیله تأمین قطعات برند تک اشاره کرده است.اسلوب تشخیص قطعه اصلی و تقلبی

بهترین راه خواه به عبارتی منطقی ترین راه در تشخیص واقعی بودن لوازم اضافی برلیانس توجه بوسیله جنس بسته بندی لوازم یدکی و برچسب های روی قوطی است. معمولا کالاهای تقلبی که بوسیله رخساره قاچاق وارد ایران می شوند، فاقد امانت بندی باکیفیت هستند و لیبل ها بارکد کارخانه ای ندارند.

راه دیگری که می تواند برای امتیاز کالاهای واقعی از تقلبی کاربردی باشد، دقت به کیفیت پرچ کار کننده قطعات، چونی پرداخت، کیفیت آلیاژ و… است.خلق اختلال رخت یدکی تقلبی داخل قطعات دیگر

گاهی خرید لوازم یدکی تقلبی می تواند به قطعات دیگر آسیب برساند. همچنین به دلیل بالا وجود داشتن ارزش بعضی از قطعات می تواند شما را دچار مشکل بطی ء. پس حتما توجه کنید که ارزان بودن یک قطعه لزوما ربطی به چونی آن ندارد و می تواند آسیب جدی بوسیله خودروی شما بزند.کشش زندگی کالا یدکی

طول عمر قطعات برلیانس به دلیل چونی مناسب تاسیس آن به نسبت خودروهای مشابه و هم رده های ایرانی بیشتر بوده بنابراین مقدار بالاتری دارند و به دلیل کشش زندگی آن دیرتر خراب می شوند. همچنین لوازم یدکی تقلبی که استانداردهای لازم را ندارند، ممکن است زودتر ویرانه شوند یا طول عمر کمتری داشته باشند.لوازم پا بر جا را کم قیمت بخریم

عنصر بودن لوازم یدکی نباید تأثیر چندانی در قیمت آن داشته باشد؛ اما می نبوغ گفت که سودا قطعات برلیانس با مقدار ارزان می تواند قانون دان باشد. گرانبها نم بودن کمتر قیمت رخت یدکی اصلی، مذاکره دور از خیالی محو. چرا که کالا واقعی موتور کیفیت تاسیس بالاتری داشته و به همان میزان استهلاک کمتری خواهد داشت.

معامله کالا یدکی برلیانس آنقدرها هم کار آسان و ساده ای نیست چرا که به برهان مشکلات ارزی، واردات این قسمت قسمت کردن از کالاها نیز با افزایش قیمت روبه رو شده است.

تجارت آقازاده با هدف افزایش کیفیت خدمات و با رویکرد حذف میانجی تمامی کالا زیادی برلیانس را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عرضه می کند.شرکت بازرگانی آقازاده

همکاری بازرگانی آقازاده داخل تلاش است تا با حیات مشکلات موجود، با چونی ترین قطعات خودرو را با کمترین سود و بهترین قیمت برای شما مشتریان عزیز در سراسر نقاط ایران ارسال کند. لازم به ذکر است تمامی قطعات موجود، دارای مدل هستند و به رخ مستقیم به کشور خبردار می شود. ما همواره برآنیم تا رضایتمندی مشتریان خود را به نیکوترین نحو فراخوانی نماییم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت بازرگانی آقازاده به آدرس www.brillianceir.com مراجعه فرمایید.بیشتر بخوانید:شناسه اخذ و پرداخت چه معنایی دارد؟؛ همراه کارت تشریح می دهدتیپاکس: سازمان مدرن باید پاسخگو باشدسرویس سایت چی: تعمیر وب سایت شما، پشتیبانی آسان و داخل دسترسفراخوان استخدام در بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی در ۱۷۵۰ دایره صنعتی و خرد بنیانکوین نیک تشریح می دهد چرا بیت کوین سلطان ارزهای دیجیتال است
بوسیله گزارش یورونیوز، این غرض داخل حالی اتخاذ شده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده در پی آن است که امضای آمریکا در پای این پیمان را باطل کند.

این معاهده، بازرگانی بین المللی ۷۰ میلیارد دلاری تسلیحات را تو سرتاسر گیتی انتظام می یواش و به ظهر آن است که زنجیر ها را از دسترس متجاوزان حقوق بشر دور نگه دارد.

تاکنون ۱۰۴ قلمرو به این پیمان که در سال ۲۰۱۳ میلادی داخل مجمع عمومی سازمان ملل به تصویب رسیده، مستمر اند. این میثاق از سوی باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین ایلات متحده به امضاء رسید اما به برهان ضدیت سندیکا ملی غل و سایر قسمت قسمت کردن های محافظه امر هرگز از سوی سنا تصویب نشد.

آقای یی تو خطبه روز جمعه در حیاط عمومی اداره ملل گفت که گره مراحل عرفی داخلی برای پیوستن به معاهده تجارت حربه را آغاز کرده است. او تاکید کرد که رسیدن بوسیله این معاهده، وظیفۀ چین به نشانی عضوی از جامعه بین المللی است.

پس از سخنان وانگ یی، وزارت خارجه چین نیز در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور در سعی است «هرچه سریع تر» به این معاهدۀ بین المللی بپیوندد و این علامت دهندۀ اراده گره برای چندجانبه گرایی درون روابط بین المللی است.

در این بیانیه آمده است: «چین همواره به موضوع خرید غیرقانونی تفنگ و سوءاستفاده از آن شکوه زیادی داده و از اهداف این میثاق پناه می کند. »

چین و ایالات متحده از چند ماه پیش گرفتار غوغا تجاری شده اند و تا جایی پیش رفته اند که بسیاری آن را نوعی فساد سرد می خوانند. چین مدعی است که ایالات متحده در اثر آن است که این سرزمین را ضد چندجانبه گرایی داخل روابط بین المللی مدال دهد.

مقابل اعلام راه اندازی بین المللی تحقیقات صلح استکهلم، چین پنجمین صادر کننده تسلیحات جهانی داخل جهان بین سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ بوده است؛ هرچند که چین از انتشار آمار مربوط بوسیله فروش اسلحه خودداری می کند.
گزارشی که به وسیله ی گروه مستقلی از کارشناسان تهیه شده است، تقاضا می کند که دولت ها و اداره های غیردولتی بخاطر پاندمی (اپیدمی یا عالمگیر جهانی یک مصیبت) بزرگ اینده آماده نیستند. این کارشناسان درمورد ترساندن بسیار حقیقی یک پاندمی جهانی که می تواند موجب مرگ ۵۰ تا ۸۰ میلیون نفر شود، هشدار می دهند. هیئت نظارت به خشکی امدن آمادگی جهانی (GPMB) در گزارش خویشتن اعلام می کند که:مقاله های مرتبط:سایه ویروسی خطرناک پر حرارت از آنفلوآنزا: همگی گیری بعدی چه خواهد بودخطر بازگشت افلیج اطفال و مجاهدت دانشمندان برای طراحی واکسن جدیدتاثیرات فراخ تغییرات اقلیمی روی صلح و صفا جهان داخل معرض خطر حاد ناشی از اپیدمی های ویران گر جهانی یا منطقه ای بیماری ها یا پاندمی هایی قرار دارد که نه عزب جهت مرگ انسان ها، بلکه موجب آشفتگی های اجتماعی و اقتصادی می شود.

این گروه مستقل با وحدت سازمان جهانی بهداشت و بانک جهانی آژیر می دهند که دنیا با صفی از خطرات سلامتی جدی رو به رو است اما کشورهای جهان آمادگی مقابله با این مشکلات را ندارند. GPMB بوسیله توصیه ی کارگروه غوغا اداره ملل و به دنبال شیوع ابولا داخل سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در غرب آفریقا تشکیل شد. این گروه، آمادگی جهانی را ازنظ ر مسری بلای ناگهانی و دیگر بحران های مرتبط با سلامتی بازرسی و تقویم می بطی ء. GPMB علاوه بر اعلام مشکلات و نواقص احتمالی، اندرز هایی را به رهبران ملی و بین المللی و دیگر تصمیم گیرندگان ارائه می بطی ء. گزارش جدید که «جهانی داخل معرض خطر» نام دارد، ابتدایی مورد از کلکسیون گزارشاتی است که صدای زیر مردانه می رود به طور سالیانه منتشر شوند. بخاطر این گزارش، کارشناسان روندهای درحال نمود اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و نیز آخرین تحولات تو زمینه ی نحوه ی حرکت جهانیِ بیماری های بسیار عفونی و موارد دیگر را تک تقویم استراحت می دهند. نویسندگان گزارش متاخر با استناد به روندهای جهانی بسان تغییرات اقلیمی و تکثیر ناامنی های بین المللی، درمورد کار بزرگ شیوع بیماری ها هشدار می دهند. در مقدمه ی این گزارش که به وسیله ی رهن هارلم بروندلاند، ابتدا وزیر سابق نروژ و الهاج اس سی، دبیرکل فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال اهمر نوشته شده، چنین آمده است:یک وضعیت اضطراری جهانی شامل تهدید بسیار واقعی از یک پاندمی بیش مهلک ناشی از یک پاتوژن تنفسی که می تواند ۵۰ تا ۸۰ میلیون نفر را درون جهان بکشد و ۵ درصد از صرفه جویی جهان را ویران کند، داخل سیاق است.

یک پاندمی جهانی در این مقیاس فاجعه جنین خواهد بود و سبب ویرانی، بی ثباتی و ناامنی گسترده ای خواهد شد و این در حالی است که دنیا آمادگی رویارویی با آن را ندارد. سطح کنونی آمادگی جهانی اصلا کافی نیست. انبازی بنیادین جامعه در تمام جنبه های مربوط دستور کار ریزی و پاسخ ملی وجود ندارد. ابولا، سارس، وبا، سرخک و آنفلوآنزا از بیماری های خطرناکی هستند که پژوهشگران درون گزارش خویشتن به آن ها اشاره کرده اند.



مثال های جهانی از بلای ناگهانی های نادیده و بیماری هایی که مجددا ظهور پیدا می کنند

این گروه همچنین از ناتوانی دولت ها و شرکای آن ها بخاطر ترقی ی رویکردهای کم قیمت و طولانی مدت برای حل این مشکل بروز ناامیدی کرده اند. نویسندگان در گزارش خود نوشتند:ما مدت ها است که درمورد پاندمی ها چرخه ای از هراس و جهالت ایجاد کرده ایم: وقتی تهدیدی اکید وجود دارد، سعی ها را افزایش می دهیم و وقتی ترساندن فروکش می کند، بوسیله طاسی آن را فراموش می کنیم. دیگر زمان ایفا گذشته است.

براساس این گزارش، تمام اقتصادها دربرابر این مشکل آسیب پذیر هستند ولی اقتصادهای ضعیف بیش از همه آسیب می بینند. جوامع دارای منابع ناچیز فاقد خدمات بهداشتی بنیادین، آب سالم و بهداشت هستند؛ عواملی که سبب دیر کردن شیوع مصیبت های عفونی می شود. افزایش درگیری های بین المللی، ضعیف شدن کشورها، افزایش مهاجرت، تلاطم اقلیمی و شهرنشینی نیز به مساله ی شیوع بیماری ها عرشه می زنند.



پیش بینی آسیب پذیری اقتصادی کشورها دربرابر عالمگیر جهانی مصیبت ها (درصد تولید ناخالص داخلی)

براساس گزارش مذکور، مدل های پیش بینی نشان می دهد که مسری جهانی بیماری ها می تواند تولید ناخالص داخلی (GDP) آسیای جنوبی را تا ۲ درصد کاهش دهد که معادل ۵۳ میلیارد دلار است و جهت کاهش تولید ناخالص داخلی ۱/۷ درصدی یا ۲۸ میلیارد دلاری در آفریقای سیاه شود. هر کشوری که فاقد مراقبت های بهداشتی اولیه، خدمات بهداشتی عمومی، زیرساخت های بهداشتی و مکانیسم های کنترل عفونت موثر است، با تلفات سنگینی محتوی مرگ، جابه جایی و ویرانی اقتصادی روبه رو می شود.



کارکنان بهداشت در لباس های محافظ، شیفت خود را تو یک مرکز درمانی ابولا داخل بنی در کنگو آغاز می کنند

تو این گزارش چندین اقدام موقت برای آماده سازی گیتی در موارد اضطراری عمده بهداشتی ذکر شده است. این اقدامات محتوی شرط و تنخواه گذاری قضا و قدر ها درجهت توسعه ی جهیز های قدرتمند بخاطر مقابله با شیوع بلای ناگهانی و تقاضا از موسسات مالی برای ارتباط دادن آمادگی با دستور کار ریزی ریسک مالی است. کشورها، اهداکنندگان و موسسات چندجانبه باید برای بدترین وضعیت آماده شوند. البته در این مبنا پیشرفت هایی حاصل شده است. از ژوئیه ی ۲۰۱۹، تعداد ۵۹ کشور یک برنامه اقدام ملی را بخاطر پناه ملی توسعه داده اند، هرچند تاکنون هیچگاه کدام کاملا مطمئن جاه نشده است. براین اساس، GPMB هواخواه افزایش بودجه داخل سطح محلی، ملی و بین المللی شده است.

عاری شک، این یک گزارش قانع کننده و هشداردهنده است اما پرسیدن عاری پرسش آن است که آیا گیتی مخصوصا با توجه به نگرانی های بی شماری که در حال حاضر بوسیله جوامع فشار می آورد، این مساله را مورد توجه راحتی می دهد. متاسفانه دوچرخه ی افزایش سیستم های مورد احتیاج و منابع زمانی که یک اپیدمی قیافه می دهد و کاهش مقیاس آن پس از برطرف شدن مشکل، رویکردی دفاکتو بخاطر آینده ی قابل پیش بینی است.بیشتر بخوانید:اختلالاتی که منجر به خواب آلودگی قطعی روزمره می شوندشکست رویکرد کنترل ژنتیکی مروارید های راوی بیماری تو برزیلتاثیرات گسترده تغییرات اقلیمی روی سلامتیاختلال افسردگی عمده؛ عامل ۲۰ مصیبت دیگر در بدنبدترین زمان روز از دیدن بیمار شدن چه موقع است؟