انجمن ایران کره

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت الاسلام  حسن روحانیرئیس جمهور امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با ابرام بر ضرورت تامین و پرداخت بوسیله موقع یارانه ها و امنیت معیشتی خانوارهای مشمول، دستور داد که در تامین منابع مالی لازم سازمان های صیقل کننده تسریع صورت گیرد.

در این کنفرانس رئیس راه اندازی برنامه و بودجه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف موضوع تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۹ کشور ارائه کرد که به خشکی امدن بن آن در ۵ ماه گذشته و با وجود محدودیت های در شکل پذیری برخی از منابع، تخصیص لازم بخاطر پرداخت یارانه های خانوار، موارد رجحان دار همانند پرداخت های مربوط به سلامت و نیز منابع لازم برای خرید تضمینی گندم و ردیف های مربوط به کاهش فقر مطلق و دیگر مصارف ضروری مورد نیاز تولید، اجرا شده است.

همچنین پیشنهادهای دایره برنامه و بودجه داخل خصوص تدابیر لازم برای کسب درآمد و منابع جدید نیز درون این نشست بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

رئیس طاس بانک مرکزی نیز در این میتینگ گزارشی از تامین ارز تک نیاز واردات کالاهای بنیادی ارائه کرد که رئیس جمهور تاکید کرد، مطمئن ارز مورد حاجت سال ۹۹ و ذخیره سازی استراتژیک مصوب کماکان باید تو اولویت اقدامات بانک مرکزی باشد و تسهیلات تک حاجت برای مطمئن ارز لازم داخل این خصوص فراهم شود.

حسن ملا روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با تاکید بر لزوم تامین و پرداخت به موقع یارانه ها و کنف معیشتی خانوارهای مشمول، دستور عدالت که در تامین منابع مالی لازم سازمان های صیقل کننده عجله رخ گیرد.

در این جلسه رئیس سازمان پروگرام و بودجه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف موضوع تبصره ۱۴ شیوه بودجه سال ۹۹ ملک ارائه کرد که کنار اساس آن در ۵ ماه گذشته و با وجود محدودیت های تو تحقق برخی از منابع، تخصیص لازم بخاطر صیقلی یارانه های خانوار، موارد ترجیح دار نظیر پرداخت های مربوط به سلامت و نیز منابع لازم برای فروش تضمینی گندم و ردیف های مربوط به کاهش فقر مطلق و دیگر مصارف ضروری تک نیاز تولید، عمل شده است.

همچنین پیشنهادهای سازمان برنامه و بودجه در خصوص تدابیر لازم بخاطر تصرف درآمد و منابع جدید نیز تو این مجمع بررسی و تصمیمات لازم تو این خصوص اتخاذ شد.

رئیس کچل بانک مرکزی نیز در این مجمع گزارشی از مطمئن ارز مورد احتیاج واردات کالاهای اساسی ارائه کرد که رئیس جمهور تاکید کرد، مطمئن ارز مورد احتیاج سال ۹۹ و ذخیره سازی استراتژیک مصوب کماکان باید تو تقدم اقدامات بانک مرکزی باشد و تسهیلات تک نیاز برای مطمئن ارز لازم در این خصوص فراهم شود.
آرم مجددا صیت خود را در یکی از اساسی ترین رخدادهای تاریخی دنیای فناوری ثبت کرد. این شرکت بریتانیایی کوشا در صنعت شقه هادی چند روز پیش با گستردن شناسایی ادغام ۴۰ میلیارد دلاری خویشتن با انویدیا، به صدر اعلام دنیای فناوری آمد. چهار سال پیش هم که خبر فروش ۳۲ میلیارد دلاری به شرکت ژاپنی سافت بانک منتشر شد، آرم داخل صدر اخبار قرار گفت.

اطلاع فروش آرم به انویدیا با طولانی دلربایی ها و فرصت های احتمالی که داخل میدان فناوری خلق می کند، با موانعی روبه رو شده است. یکی از بی قراری بنیان گذاران آرم کارزاری را بوسیله راه انداخته است تا بریتانیا را به دخالت در فرایند سودا احتمالی شرکت به انویدیا مجبور بطی ء. او پیشنهاد می دهد که طالع بریتانیا، مجددا آرم را به عنوان یک شرکت سهامی اختصاصی بوسیله رسمیت بشناسد.

هرمن هاسر که آرم را درون سال ۱۹۹۰ به همراه چندی از همکارانش بوسیله نشانی یک اسپین آف از انبازی Acron Computers روش اندازی کرد، نامه ای سرگشاده بوسیله مطلع وزیر بریتانیا، بوریس جانسون نوشته است. او نگرانی شدید خود را از گمان از دست رفتن شغل های بی حد درون کشور به مبدا وزیر اطلاع داد. در پاره هایی از نامه ی هاسر به تغییر احتمالی معیار تصرف وکار آرم درصورت فروش بوسیله انویدیا اشاره می شود که حتی روی استقلال اقتصاد بریتانیا هم تأثیر می گذارد.از بین رفتن نجات آرم، بزرگ ترین چالشی است که با فروش به انویدیا رخ می دهد

اندوه زمینه گذار آرم برای جلب نظر عموم مردم و دیگر مدیران سابق آرم، وب سایتی را برای محاربه خود موسوم بوسیله Save Arm راه اندازی کرد تا برای جلوگیری از سودا شریک شدن به انویدیا، صحه جمع یواش. هاسر از نوبت بریتانیا می خواهد که با ورود به روند ابتیاع یا ایجاد مفاد قانونی محدودکننده، قرارداد را تاحدی کنترل کند. او پیشنهاد می دهد که انویدیا ملزم به رعایت قوانینی همچون حفظ کردن نیروی انسانی کنونی و عرضه دادن فناوری ها به همدستی های بریتانیایی شود تا شرکت های کوشا در آن ملک هنوز بتوانند از مزایای آرم روزی مند شوند. بوسیله هرحال نفوذ کردن های انتقادی و اعتراضی نسبت بوسیله فروش آرم به انویدیا، جنین دیگر شرایط جذاب و جالب دنیای فناوری داخل خارج از کشورهای فرمان روای صنعت یعنی ایالات متحده و گره را مدال عدالت. بوسیله هرحال شهروندان و مدیران بریتانیایی نمی خواهند یکی از معدود قدرت هایشان تو دنیای امروز، از بین برود.

منتقدان فروش آرم به طور خلاصه به این نکته تعرض دارند که چرا انبازی بریتانیایی برای هدف مستقل ماندن تکاپو نمی کند. آن ها درون ابتدا اعتراض می کنند که چرا آرم به سافت بانک فروخته شد و چرا امروز دولت بریتانیا مفید برای حفظ کردن استقلال این مشارکت و دیگر فعالان تویی صنعتی فناوری انجام نمی دهد؟



هاسر تو امتداد ی روزنامه اش به این نکته اشاره می یواش که فروش آرم بوسیله یک انبازی آمریکایی، عواقب عریض ای در بی مو بازار بین المللی خواهد داشت. آرم تحت مالکیت انویدیا باید قوانین صادراتی ایالات متحده را احترام گذاردن نرم و درنتیجه شریک شدن اش با شرکای بزرگ چینی دچار اختلال می شود. نیز در ادامه ی زنجیره، همه ی شرکت هایی که با آرم حکم می کنند باید قوانین CFIUS را رعایت کنند. هرمن درون صحبت های خود بوسیله حق مالکیت اقتصادی بریتانیا اشاره می یواش که با بود شرکت قدرتمندی همچون آرم، وجهه می شد. از نظر او اکنون با فروش آرم به انویدیا، غرض های مهم شرکت پیش گام بریتانایی بوسیله جای کشور وطنش، داخل قلعه سفید اندوهناک می شود.

سیمون سگارس، مدیرعامل آرم و جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، تاحدودی بخاطر انتقادها و تعرض های این چنینی آماده بوده اند. آن ها تو مجمع خبری که پس از اخبار رسمی معامله برگزار شد، روی حفظ استخلاص آرم پس از فروش به انویدیا تأکید کردند. آن ها می گویند معیار کسب وکاری کنونی تو ارائه ی مجوز به انبازی های مشتری آرم ادامه پیدا خواهد کرد و البته ادغام، بوسیله نفع مشتریان هر دو شریک شدن آرم و انویدیا خواهد بود. مدیرعامل انویدیا می گوید ادغام آرم، منجر بوسیله ترقی ی فناوری ها و عرضه ی محصولات و دستاوردهای بهتر به مشتریان کنونی حزن می شود. دراین میان، هاسر با تلاش می گوید که هیچ بیانیه و صحبتی ازسوی مدیران آرم و انویدیا، بدون اصول حقوقی سزاوار سرزنش پذیرش نیست.

هاسر داخل بخشی از نامه اش به نیروی انسانی آرم اشاره می کند. او می گوید مهندسان و کارمندان آرم حالا داخل شهرهای انواع بریتانیا از کمبریج و منچستر و بلفست تا گلاسکو و شفیلد و وارویک ساکن و کوشا هستند. از نگاه هم مبنا گذار آرم، وقتی ساختمانی مرکزی همدستی به ایالات متحده منتقل شود، بسیاری از این شرایط کاری و استخدامی از بین می رود. هاسر درون دنباله ی گفتگو هایش سودا Cardbury توسط Kraft را مثال می زند.

مدل تصرف وکاری آرم از ابتدای فعالیت با این اصل پیش رفت که آن ها ازلحاظ خلاصی و بی طرفی تو دنیای نیمه هادی، مانند سوئیس درون دنیای سیاست و اقتصاد باشند. به همین دلیل شرکت بریتانیایی، مجوزهای طراحی خود را به بازه ی گسترده ای از شرکت های خریدار ارائه می کند که بسیاری از آن ها با یکدیگر رقابتی شدید دارند. درون میان همین مشتریان، رقبای جدی انویدیا بی قراری دیده می شوند. هاسر اعتقاد دارد بیع آرم به انویدیا و فعالیت دون کنترل یکی از مشتریان، مناسبت های کسب وکاری آرم را ناپایدار می درنگ.

درمیان تمامی نگرانی هایی که هاسر در وفاق با فروش آرم به انویدیا مطرح می کند، استقلال این شرکت از ایالات متحده بیش از همه وقار دارد. آرم امروز بوسیله عنوان یکی از مستقل ترین شرکت های دنیای فناوری شناخته می شود که قطعا پس از بزمین نشستن به انویدیا، بخش اساسی ای از آن را از دست می دهد. هاسر در امتداد ی نامه به نقش اساسی و سهم میدان ۹۵ درصدی آرم در بازار پردازنده گوشی  های هوشمند رمز می کند. همین موقعیت، آرم را به تنها شرکت بریتانیایی تبدیل کرده است که در بازار نگرش فعالیت، تسهیم غالب دارد. آرم امروز بوسیله قیافه کاملا متمایز، درکنار غول های دسته FAANG (فیسبوک، اپل، آمازون، نتفلیکس و گوگل) استراحت می گیرد که هرکدام داخل مملکت های فعالیت خود، کار روای میدان هستند.

هاسر تو اندکی از نامه اش اشاره ی جالبی به اغتشاش تجاری ایالات متحده و چین و نقش بریتانیا دارد:درون دورانی که مهتر جمهور آمریکا، از برتری فناورانه ی کشورش بوسیله عنوان اسلحه ای در نبرد تجاری با گره استفاده می کند، بریتانیا باید سلاح خاص خود را داشته باشد. آرم امروز در گوشی های هوشمند ساخت اپل، سامسونگ، هواوی، سونی و تقریبا تمامی برندهای جهان استفاده می شود و می تواند تأثیری ژرف روی آن ها داشته باشد.مقاله های مرتبط:معامله آرم به انویدیا صنعتی شقه هادی را دگرگون می کندچرا بیع آرم توسط انویدیا تصمیم درستی نیست؟

مجله ی هاسر بوسیله جانسون، اولین واکنش بنیان گذاران آرم به سودا این شرکت (آن اندوه دو بار) ازاله. تو ماه آگوست، ابتدایی شایعه ها مبنی پهلو تمایل خرید آرم ازسوی انویدیا طرح شد. تودور براون، غصه شالوده گذار و مدیر کل سابق آرم داخل واکنشی به روش مدیریت آرم توسط سافت بانک اعتراض کرده بود و ابتیاع به انویدیا را یک راهکار اشتباه برای فرار شرکت ژاپنی از چالش های مالی دانست.

سافت بانک با معامله آرم تصمیم داشت تا نفوذی سریع به بازار فناوری های اینترنت اشیاء داشته باشد. آن ها زیاد از همه روی استاندارد کسب وکاری آرم و مناسبت هایش با تولیدکننده های شاداب ابزار متمرکز بودند تا شاید موج جدیدی از سرمایه گذاری داخل IP و شقه هادی ها در وسیله های متصل به اینترنت به راه بیندازند. درواقع سافت بانک تصمیم نداشت تا تمرکز روی موضوع های دوست داشتنی و داغ مرسوم قرین درک قدر یا بهای چیزی جعلی و سیستم های خودکار را به عنوان حوزه ی حقیقی سرمایه گذاری دنبال درنگ.

برنامه ی سافت بانک داخل تمرکز روی IoT با شکست روبه رو شد. صنعت اینترنت اشیاء با آن سرعتی که همه انتظار داشتند، لول نکرد. به هرحال این صنعت هنوز تا جوان شدن راه زیادی دارد و شاید حتی هیچ گاه به پیمانه ی بخش های دیگر دنیای فناوری، سودآور نشود.

تودور هم قرین هاسر اعتقاد داشت که فروش آرم به شرکتی که رقیب بسیاری از مشتریان محسوب می شود، رهایی مشارکت بریتانیایی را از بین می سرما. به هرحال تعرض ها بوسیله سودا ۴۰ میلیارد دلاری آرم بوسیله انویدیا هنوز دنباله دارد و باتوجه به مخالفت های احتمالی انتظام گران قانونی، شرایط برای دو شرکت بریتانیایی و آمریکایی آسان نخواهد بود. به همین برهان مدیرعامل انویدیا پیرامون ی زمانی ۱۸ ماهه را برای بازپسین شدن قرارداد پیش بینی کرده است.بیشتر بخوانید:جن سون هوانگ: انویدیا و آرم مکمل یکدیگر هستنداحراز هویت ازطریق حسگر اثر انگشت برای ورود به واتساپ کوچکتر وبجنسن هوانگ می گوید احتمالا پردازنده های آرم با برند انویدیا عرضه می شوندفروش آرم به انویدیا صنعت نیمه هادی را دگرگون می کندانویدیا درصدد گنجاندن پردازنده های گرافیکی خویشتن در گوشی های مهیا بوسیله آرم است
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادنیوز، سوم قرعه کشی ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۴ شهریور انجام شد و سپس از خلال مراحل مختلف و نظارت نهادهای نظارتی درون نهایت ۱۶ هزار وسیله خودروی نمایش شده در این طرح صاحبان خود را شناختند. ۱۶ هزاره خواهان پنج محصول ایران خودرو برگزینی شدند | قرعه کشی معامله فوق العاده ایفا شد سبقت دلال ها از بخت در بازار خودرو

در این طرح ابتیاع پنج محصول پژو ۴۰۵ SLX، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو پارس با موتور XU۷ و سمند LX با سواری XU۷ عرضه شد.

از نکات شایان توجه ثالث طرح معامله زبر العاده ایران خودرو، رشد تعداد متقاضیان است.

بخاطر ورود به فهرست اسامی اینجا را کلیک کنید
تجربه ده ساله ویستا الکترونیک تاو درکنار کیفیت شایسته و خدمات بی وقفه ما، نشانگر درستی تفویض شما است.فعالیت های ویستا الکترونیک تاومشاوره و بیع تجهیزات برق اضطرارینصب و اسلوب اندازی، پشتیبانی و نگه داریطراحی، تولید، پیاده سازی، نگه داری و تعمیرات گوناگون سیستم های برق اضطراریارائه مشاوره و راهکار برای حل مشکلات شبکه برقفروش انواع یو معلول اسفروش تجهیزات شبکه (Passive
AAAAAساعاتیGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOON پس از افشای معلومات گسترده درباره ی دومین کنسول ورزش قبیله نهمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری اس (Microsoft Xbox Series S)S ، این شرکت ردموندی بوسیله صورت رسمی ساخت آن را تأیید. کرد مایکروسافت با ترویج توییتی در صفحه ی رسمی خود در توییتر گفت ایکس باکس S سری S کوچک ترین ایکس باکس تاریخ «است و قدرت پردازشی نسل سپس را ارائه». می دهد پیش تیز گفته شده بود قیمت کنسول بازی ایکس S باکس سری S معادل ۲۹۹ دلار است و مایکروسافت رسما نرمی تأییدی. 

به خشکی امدن آن زد تصویری که مایکروسافت به همراه توییت خود منتشر کرده است و به عنوان تمثال اصلی این مقاله می توانید مشاهده اش کنید، به ما امکان می دهد به شکلی نکته سنج زیرفون معین کنسول S ایکس باکس سری. S را مشاهده کنیم این تصویر به روشنی علامت می دهد با کنسولی نسبتا باریک طرف هستیم؛ همچنین خبری از دیسک درایو در ایکس باکس. سری اس نخواهد وجود درحال مهیا تمامی اطلاعاتی که به رخ رسمی از ایکس باکس سری اس اعلام شده محتوی این موارد است «و مایکروسافت» می گوید به زودی جزئیاتی بیشتر درباره ی کنسول دردسترس رسانه. 

ها صبر می دهد بررسی تمثال نشان می دهد ایکس باکس سری اس به نوعی به ایکس باکس وان اس شبیه است؛ درواقع ربط بینایکس باکس سری ایکس وایکس باکس وان ایکس، به ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان اس. نسبت داده می شود در تصویری که مایکروسافت منتشر کرده، ایکس باکس سری اس بوسیله صورت عمودی روی زمین قرار داده شده؛ بااین حال لوگوی ایکس باکس روی کنسول نشان می دهد که احتمالا حالت افقی،.

حالت اصلی مایه است ویدئویی که درون فضای مجازی جلوه گر شده است نشان می دهد ایکس باکس سری اس بیش باریک برنده از ایکس باکس سری ایکس است و همین موضوع باعث می شود سری اس سهل نم داخل. دامن تلویزیون جای بگیرد همان طور که رسانه ها پیش تر اعلام کرده بودند، در حصه بالایی ایکس باکس سری اس دریچه ی محیط بوسیله فرم سازمان دیده می شود که قطعا روی جریان یافتن محیط در پاره خفیه کنسول. 

تأثیر محسوسی می گذارد ویدئوی عرشه توسط افشاگران منتشر شده است و ابعاد ایکس باکس سری اس را با سری:





ایکس مقایسه می کند رسانه ی ویندوز سنترال در گزارشی عام نوشت دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار است (روز دهم نوامبر) ۲۰۲۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۹. بوسیله بازار ارائه شوند همچنین آن طور که ویندوز سنترال می گوید، نرخ کنسول ایکس باکس سری ایکس. برابربا ۴۹۹ دلار است این رسانه می گوید مایکروسافت مشیت دارد کنسول سری اس را به نشانی بخشی از سرویس Xbox All Access که ماهانه ۲۵ دلار هزینه دارد و (محتوی ایکس) باکس لایو Xbox Live و (ایکس باکس گیم) پس Xbox Game Pass می.

  شود دردسترس قرار دهد رسانه ی ورج پیش مرطوب در گزارشی اخبار کرده بود (ایکس باکس سری) اس با کدنام لاکهارت به وضع ای مدل سازی شده است تا کاربران بتوانند ازطریق آن، بازی های نسل بعد را روی کنسولی کوچک برنده و. ارزان نم تجربه S کنند ایکس باکس سری S قدرت گرافیکی کمتری دارد و نسبت به ایکس باکس سری ایکس، ورزش ها را با صراحت.

پایین تری اجرا می یواش از مدت ها پیش رسانه ها اعلام کرده بودند که مایکروسافت برای سلسله نهم اراده دارد استراتژی دو کنسولی تو پیش بگیرد و همین موضوع باعث شده بود رونمایی ایکس باکس. سری ایکس اجتناب ناپذیر باشد پیش برنده شاهد افشای تصویر جعبه ی کنترلر ایکس. باکس سری اس هم بودیم آن طور که رسانه ها به نقل از منابع آگاه ادعا می کنند، پردازنده ی گرافیکی ایکس باکس سری اس درون حدود چهار ترافلاپس غلبه ارائه می دهد، درحالی که ایکس باکس سری ایکس بوسیله ۱۲ و ایکس باکس وان ایکس به ۶ ترافلاپس قدرت پردازشی. گرافیکی دست پیدا می کنند البته داخل نظر داشته باشید که غلبه پردازشی ایکس باکس سری اس هنوز بوسیله.

تأیید رسمی مایکروسافت نرسیده است با حیات بهره مندی ایکس باکس وان ایکس از ۶ ترافلاپس غلبه پردازشی، پیش دماغ می شود ایکس باکس سری اس نسبت. به آن، کنسول توانمندتری باشد ایکس باکس سری اس (دارای) همان پردازنده ی مرکزی CPU قدرتمند ایکس باکس سری ایکس خواهد حیات و به لطف بهره مندی از حافظه ی پرسرعت SSD، ورزش ها را با سرعت بسیار بالایی انجام خواهد کرد؛ بااین حال پایین پر حرارت بودن قدرت پردازشی گرافیکی بدین ذهنی است که احتمالا سری اس نمی تواند بازی های مدرن را با. وضوح 4K بوسیله نمایش بگذارد ایکس باکس وان ایکس شماری از بازی ها را با وضوح 4K اجرا می کند و از این حیث بهتر از سری ایکس است، اما نکته ی مهمی که نباید فراموش کنیم، این است که وان ایکس نمی تواند نسخه ی نسل بعد. 

بازی ها را اجرا درنگ داشتن برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری، ایکس باکس سری ایکس را به کنسولی مقرون به صرفه در بین کنسول های سلاله بعد تبدیل می کند و قطعا باعث می شود میزان استقبال از. آن به شدت بالا باشد البته شرایط بازار ایران به گونه ای است که بوسیله ما رخصت ی استفاده از زبان ی مقرون. به نفع را نمی دهد همین کنسول ۲۹۹ دلاری را قطعا اکثر. گیمرهای ایرانی تمهید نخواهند کرد با همگی ی این ها ایکس باکس سری ایکس درون بازارهای جهانی کنسولی بسیار خوش. نرخ بوسیله:احصائیه می آید بیشتر بخوانید پابجی برای جلوگیری از ممنوعیت در هند، همکاری با شریک چینی تنسنت را متوقف کردویدیوی تبلیغاتی ایکس باکس سری اس، مشخصات نخستین کنسول را فاش کردبازی ماینکرفت به پلی استیشن VR می آیدبرنامه نویسی کالیفرنیایی بازی Doom را روی وسیله آزمایش بارداری اجرا کردمایکروسافت آکادمی ایکس باکس را بخاطر
اپل به هنگام معرفی آی او اس ۱۴ (Apple iOS) اخبار کرد که این سیستم عامل برخی تغییرات ظاهری محسوس بوسیله خود دیده است. بااین حال چیزی که کاربران توجه کمتری به آن داشتند، تغییری مهم داخل محاکمه های حریم مخصوص این جهیز عامل بود. این تحول که داخل نگاه اول چندان پیچیده نیست، پتانسیل نابودی صنعتی میلیارد دلاری یعنی تبلیغات هدفمند را دارد. همین موضوع اعتراضات زیادی درون بین مشارکت های مرزوبوم ی تبلیغات ایجاد کرد و درنهایت به نظر می رسد که اعتراضات آن ها جواب داده است.

اپل در اطلاعیه ای رسمی اطلاع دادن کرد که توان متاخر iOS 14 را به تأخیر می اندازد. موافق این قانون جدید، ترقی دهندگان iOS 14 به منظور جمع آوری داده های کاربران و پایش آن ها در اپلیکیشن های موبایلی و وب سایت ها در سیستم های عامل iOS و iPadOS باید حتما به صورت مستقیم اجازه ی این حکم را از کاربران بگیرند؛ بدیهی است که اندک کاربری مجهز می شود درون این شرایط اجازه ی رهگیری داده هایش را صادر کند و همین موضوع درنهایت به تبلیغات هدفمند ضربه ای ارشد می زند. 

اپل درون ابتدا اعلام کرده بود که تبدیل موردبحث بوسیله هنگام انتشار نسخه ی عمومی iOS 14 به عارض رسمی روی کار می آید (این نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل داخل تاریخی نامشخص در پاییز امسال روی دستگاه های مقصد منتشر می شود)، بااین حال اپل اکنون اطلاع دادن کرده که زمان بیشتری دراختیار ترقی دهندگان قرار می دهد تا خودشان را با جدیدترین تغییرات iOS تطبیق دهند.

در بین شرکت هایی که از تغییر جدید iOS سراسیمه بودند، فیسبوک بیشتر از همگی به چشم آمد. فیسبوک و گوگل دو غول صنعت تبلیغات آنلاین هستند و سیاست های متاخر iOS 14 در مرزوبوم ی حریم مخصوص به شدت آن ها را متأثر می کند. فیسبوک حتی اطلاعیه ای نیز در این زمینه منتشر کرد و به توسعه دهندگان اعلام خطر داد که تصمیم متاخر اپل درنهایت میزان اثرگذاری تبلیغات و به تبع درآمد حاصل از آن ها را پایین می آورد. 



اکثر اپلیکیشن های امروزی مشخصه ای کوچکتر عنوان  IDFA (شناسه ی تبلیغاتی) دارند. IDFA به ترقی دهندگان و بازاریابان امکان می دهد فعالیت های کاربر را در اپلیکیشن برای اهداف تبلیغاتی پایش کنند. اپل عزم دارد به صورت اشتراکی به کاربران درباره ی این IDFA وقوف رسانی کند. فیسبوک در اطلاعیه ای گفت درصورتی که دگرگونی موردبحث iOS 14 بوسیله مرحله ی عملیاتی برسد، مجبور می شود استفاده از IDFA را متوقف بطی ء. فیسبوک گفت مشکلی برای ارتکاب این کار ندارد، ولی نگران تبلیغ کنندگان متفرقه ی فراهم داخل شبکه ی بزرگ Facebook Audience Network است و معتقد است که این همدستی ها نمی توانند زیر هزینه های ثقل که در معلول تغییرات iOS 14 به آن ها تحمیل می شود ابدیت بیاورند. 

اپل در بیانیه ی متاخر خویشتن می گوید که خودش را متعهد می داند تا به کاربران امکان دهد خودشان غرض بگیرند که درون فضای وب توسط شرکت ها رهگیری شوند یا نه. در ادامه ی بیانیه ی مطبوعاتی اپل می آید که بوسیله منظور ارائه ی زمان بیشتر به ترقی دهندگان برای اعمال تغییرات لازم، تغییر متاخر iOS 14 از آغاز سال آینده ی میلادی به مرحله ی عملیاتی می رسد. اپل تو قدری از بیانیه ی خویشتن می گوید توسعه دهندگان به انتخاب خودشان می توانند هنگام سرایت iOS 14 از شیوه جدید تبعیت کنند، بااین حال ادا این امر تا سال ۲۰۲۱ اجباری نخواهد بود.

اپل در بیانیه ی جداگانه ای که برای رسانه ی ورج ارسال کرد می گوید: «ما معتقدیم که فناوری باید از حق عمده کاربران بخاطر حریم خصوصی حراست بطی ء. این گفته بدین مجرد است که باید بوسیله کاربران ابزارهایی داده شود تا با استفاده از آن ها بفهمند داده هایشان توسط کدام اپلیکیشن ها و وب سایت ها با دیگر همدستی ها به مشیت تبلیغات یا اهداف موقوف به آن به اشتراک گذاشته می شود. به علاوه کاربران باید بوسیله ابزاری برای جلوگیری از رهگیری شدن پایگاه دسترسی داشته باشند». مقاله های مرتبط:چگونه تصمیم اپل در قبال iOS 14، صنعت میلیارد دلاری را به سمت نابودی می برد؟فیسبوک از آثار سلبی iOS 14 روی صنعت تبلیغات هدفمند می گوید

اپل درون ادامه ی بیانیه ی خویشتن می گوید که برابر قانون جدید، هرگاه کاربر وارد اپلیکیشن جدیدی شود، پیغامی شناور روی ورق می آید و به آن ها امکان می دهد که یکی از دو گزینه ی ارائه شده را انتخاب کنند؛ یکی از این گزینه ها اجازه ی پایش فعالیت های کاربر را بوسیله اپلیکیشن می دهد و گزینه ی دیگر از این امر جلوگیری می کند. 

اپل ازطریق تصمیم جدیدش لزوما به جنگ مستقیم با صنایع تبلیغات دیجیتالی و موبایلی نمی رود، بااین حال قابلیت جدید iOS 14 را می توانیم جزو یکی از سرسختانه ترین قوانینی به شمار بیاوریم که اپل طی سال های اخیر در شالوده ی حریم خصوصی وضع کرده. فیسبوک که بیشتر از همه ی شرکت ها نگران است، می گوید مراد داشته اپل پیش از رویه کردن قانون جدیدش برای iOS 14، این شریک رایزنی درنگ. فیسبوک معقتد است که سیاست جدید iOS 14 به شدت شبکه ی تبلیغاتش را متأثر می کند. بیشتر بخوانید:تنها آیفون 12 پرو مکس از سنخ موج میلی متری فناوری 5G پشتیبانی می کنداپل داخل بزرگ ترین توربین های ساحلی جهان سرمایه گذاری می کندمشخصات احتمالی وان پلاس 8T روشن شد؛ صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و دوربین چهارگانهویوو مظفر به تولید پنل گوشی با قابلیت تغییررنگ شدشیائومی درون سری ردمی نوت 10 از تراشه دایمنسیتی ۷۲۰ و ۸۲۰ مدیاتک استفاده می کند
به زودی، گوگل به همه ی کاربران هندی درخت سرو گوگل جای پا (Google Pay) امکان می دهد ازطریق کارت های قرضه (دبیت کارت) خواه کارت های اعتباری (کردیت کارت)، پرداخت عاری بستگی (Contactless Payment) را تجربه کنند. درحال حاضر، سرویس گوگل پی صرفا پرداخت های UPI (رابط پرداخت یکپارچه) را نمایش می دهد. صیقل های UPI به کاربران امکان می دهد به قیافه مستقیم پول را بوسیله حسابشان تو بانک ارسال یا از آن دریافت کنند. به سرود اجرا این کار، کاربر موظف است عده ی موبایلرا وارد یا کد QR را اسکن یواش. بااین حال، از آنجاکه گوگل فرایند آزمایش صیقل با کارت به وضع توکنیزه شده را برای تعداد محدودی از کاربران هندی آغاز کرده، این شرایط دستخوش دگرگونی شده است. 

به گزارش رسانه ی اندرویدپلیس، درون روزهای اخیر شماری از کاربران گوگل Pay در رابط کاربری اپلیکیشن این سرو گزینه ی خاصی برای افزایش کردن کارت بدهی یا کارت اعتباری مشاهده کرده اند؛ بدین ترتیب، اپلیکیشن گوگل پی رسما از کارت بدهی یا کارت اعتباری بوسیله عنوان راه های پرداخت پشتیبانی می یواش.

تا وقت ی نگارش این خبر، استعداد یادشده برای همگی ی کاربران دردسترس استراحت نگرفته و صرفا برخی از هندی ها به آن دسترسی دارند. داخل هفته های اخیر، گوگل قابلیت های آزمایشی بیشتری را به صورت فراخ نم دردسترس چندی از مخاطبان فراغت داده است. به احتمال بیش زیاد، این توان با اعمال تغییر روی سرورها اعمال می شود؛ بنابراین، به بوسیله روزرسانی خودِ اپلیکیشن نیازی نیست؛ به همین دلیل، دستیابی بوسیله استعداد جدید با به روزرسانی اپلیکیشن امکان پذیر نمی شود. نویسنده ی رسانه ی XDA-Developers می گوید آخرین نسخه ی گوگل اثر را روی گوشی اش دانلود و نصب کرده؛ اما این استعداد را مشاهده نکرده است.

از مدتی پیش، گوگل صفحه ی پشتیبانی جدیدی همچنین درون وب سایت خود راه اندازی کرده است. داخل این صفحه ی پشتیبانی، اهالی مانتین ویو تشریح می دهند که کاربران چگونه می توانند کارت بانکی خودشان را به سرویس گوگل پی اضافه کنند. همان طورکه هوی می رفت، این فرایند با واردکردن جزئیات کارت اعتباری (همچون شماره کارت، تاریخ انقضا و...) در اپلیکیشن اجرا می شود. بوسیله علاوه، کاربر باید ازطریق One Time Password فرایند تأیید عرض کارت را هم انجام دهد.

پس از واردکردن معلومات کارت و تأیید آن، کاربران خواهند توانست تو پایانه های معامله حاضر به فناوری NFC به سادگی فرایند پرداخت را ایفا دهند. همچنین امکان صیقلی یمین ازطریق سیاق های پرداختی مبتنی پهلو کد QR تو فروشگاه ها و صیقل های آنلاین تو وب سایت هایی بود خواهد داشت که از گوگل معلول پشتیبانی می کنند.

اولین بار تو ماه سپتامبر سال گذشته (شهریور و مهر ۱۳۹۸)، اخباری درباره ی احتمال افزودن شدن پشتیبانی از کارت اعتباری به گوگل اثر شنیدیم. حال حدودا یک سال از آن زمان می گذرد و گوگل به تازگی روانی انتشار آزمایشی قابلیت ذکرشده را آغاز کرده است.

درحال حاضر، گوگل صرفا از کارت های بدهی و اعتباری Axis و کارت های اعتباری SBI صادرشده ی Visa پشتیبانی می کند و کام داریم بوسیله مرورزمان از کارت های اعتباری بانک های بیشتری پشتیبانی کند. اهالی مانتین ویو در آینده ای نزدیک عزم دارند قابلیت جدید گوگل پی را برای کاربران بیشتری دردسترس صبر دهند. بیشتر بخوانید:نسخه iOS گوگل فوتوز بوسیله قابلیت های جدیدی فراهم شدسیم کارت مسرور به زودی میان دانش آموزان توزیع می شودایلان ماسک با عبور از مارک زاکربرگ، سومین فرد ثروتمند جهان شدنمایش چراغ راهنمایی در گوگل مپس اندروید بوسیله صورت فراخ آغاز شدسامسونگ کارخانه تولید پنل LCD خود را در ده شوژو به TCL فروخت
مقابل پژوهشی جدید، ارسال یک سلفی بوسیله پزشک می تواند روش حلی کم ارزش و کم خرج برای امتیاز بیماری های قلبی باشد. در این پژوهش از الگوریتم تحصیل ژرف برای انتزاع چهار عکس چهره و تشخیص مصیبت های سرخرگ کرنری (CAD) استعمال می شود. اگرچه این الگوریتم نیاز به ترقی ی بیشتر دارد و باید روی قسمت قسمت کردن های بزرگ تری از افراد با سوابق خلقی و نژادی متنوع تست شود، پژوهشگران پتانسیل آن را برای خبر بلای ناگهانی های قلبی در افراد و گروه های پرخطر بالا می دانند. به گفته ی پروفسور ژی ژنگ، سرپرست استیناف و دستیار مرکز ملی مصیبت های قلبی عروقی در پکن چروک:این پژوهش، اولیه پروژه ای است که از ادراک مصنوعی برای انتزاع چهره ها و کشف بلای ناگهانی های قلبی استعمال می کند و گامی روبه جلو داخل جهت ترقی ی ابزارهای مبتنی بر تحصیل عمیق است. تو این گونه با دریافت سلفی بیماران می توان به ارزیابی بیماری های قلبی آن ها پرداخت. مرام بازپسین ما توسعه ی اپلیکیشنی خودگزارشی بخاطر تقویم ریسک حملات قلبی افراد پرخطر است. این روش، ارزان، میسر و اثربخش است. البته الگوریتم برای انواع انباشتگی ها و نژادها احتیاج بوسیله اصلاح و تقویم دارد.

طبق داده های موجود، برخی ویژگی های چهره، رابطه ی مستقیم با افزودن خطر بلای ناگهانی های قلبی دارند. این ویژگی ها دربرگیرنده نازک شدن خواه خاکستری شدن مو، چین و چروک، ساختن انقراض و چین در لاله ی گوش، زانتلاسما (انباشت کلسترول زرد یا سفید زیر غشا معمولا گرداگرد پلک) و آرکوز قرنیه (انباشت کلسترول و چربی که منجر بوسیله ابداع مجتمع ای کدر سفید، خاکستری یا آبی درون لایه های بیرونی قرنیه می شود) هستند. بااین حال، معمولا پیشگویی و وزن گیری دقیق بلای ناگهانی های قلبی فقره دشواری است.

پژوهشگرها از داده های ۵۷۹۶ مریض از هشت بیمارستان چین داخل فاصله زمانی جولای ۲۰۱۷ و مارس ۲۰۱۹ برای بررسی خود کاربرد کردند. برای تجسس ورید های خونی، آنژیوگرافی سرخرگی و آنژیوگرافی تومورگرافی سرخرگی (CCTA) از بیماران عکس برداری شد. بیمارها بوسیله رخساره تصادفی به قسمت قسمت کردن های آموزشی (۵۲۱۶ بیمار، ۹۰ درصد) و ارزیابی (۵۸۰ نفر، ۱۰ درصد) تقسیم شدند.

پرستارها با دوربین های دیجیتال، از چهار زاویه از بیمارها عکس گرفتند: روبه رو، دو عکس نیم صورت و نمای بالای سر. آن ها همچنین برای جمع آوری داده های مربوط به شرایط اجتماعی و اقتصادی، ریختگی عمر و تاریخچه ی پزشکی، با بیمارها مصاحبه کردند. رادیولوژیست ها به بررسی آنژیوگرام ها بیماران پرداختند و درجه ی بیماری قلبی را براساس مخلوق شدن عصب های خونین به معادل ی پنجاه درصد یا بیشتر و همچنین موقعیت رگ ها، ارزیابی کردند. از این اطلاعات برای تولید، آموزش و تخمین الگوریتم فراگیری عمیق استفاده شد.

برابر یافته ها، عملکرد الگوریتم به دست آمده درون زمینه ی پیشگویی مصیبت های قلبی بهتر از روش های موجود (مدل دایموند فورستر و درجه ی بالینی CAD) است. تشخیص الگوریتم در قسمت قسمت کردن ارزیابی، درون ۸۰ درصد موارد بی عیب وجود. در دسته تست، مقیاس درک ۸۰ درصد وجود. بوسیله گفته ی پروفسور جی:الگوریتم، عملکرد متوسطی داشت و داده ها پزشکی بیشتر، تأثیری بر بهبود عملکرد آن نداشت. درنتیجه می استعداد از آن برای پیش گویی بیماری های قلبی بالفعل براساس تصاویر چهره مصرف کرد. گونه ، پیشانی و بینی اطلاعات بیشتری را دراختیار الگوریتم راحتی می دهند.مقاله های مرتبط:ادراک مصنوعی می تواند به کشف واکسن کووید ۱۹ کمک کندکووید 19 سرعت تحول هوش مصنوعی بهداشت و تداوی را افزایش خواهد عدل

علاوه بر لزوم تست قسمت قسمت کردن های نژادی دیگر، یکی از محدودیت های پژوهش تفاوت اندک استاندارد ها بود درنتیجه میزان عمومیت پذیری الگوریتم بخاطر دیگر گروه ها کاهش می یابد. چارالامبوس آنتونیادس، لله طب قلبی عروقی دانشگاه آکسفورد و دکتر کریستو کتانیدیس، دانشجوی DPhil درباره ی این پژوهش می نویسند:بوسیله طور کلی، پژوهش لین و همکاران، نشان دهنده ی پتانسیل جدیدی تو تشخیص پزشکی است. یکی از دلایل سکون الگوریتم لین و همکاران این است که الگوریتم فراگیری ژرف آن ها عزب به یک تصویر به عنوان ورود نیاز دارد و می استعداد آن را در مقیاس بزرگ پیاده سازی کرد. مصرف از سلفی ها، روشی بهینه برای فیلتر جمعیت و ارزیابی های کامل پر حرارت است. این طور روشی می تواند معاون شکوه به مناطق محروم جهان باشد که دستور کار های نظارتی آن ها درون مبنا ی مصیبت های قلبی عروقی درمانده است.

برخی فردی های پژوهش فوق عبارت اند از اندک بودن ویژگی ها که بخاطر گشایش و تخمین تست در پری های بزرگتر ضروری هستند. همچنین در این روش احتمال سوء مصرف از معلومات بخاطر اهداف تبعیض آمیز حیات دارد. استخراج شیفته ی داده های احساساتی پزشکی از تصویر چهره می تواند بوسیله تهدید های حریم خصوصی بینجامد. درنتیجه باید بازنگری های لازم در مناسبت با استعمال هوش مصنوعی در پزشکی عمل شود. مؤلفان استیناف در این باره می گویند:داخل توسعه و پیاده سازی این فناوری ها مسائل اخلاقی دست افزار اول را می زنند. ما معتقدیم استیناف های آینده در زمینه ی ابزارهای پزشکی باید بوسیله حریم خصوصی، امنیت و دیگر مفاهیم مدنی اختصاص داده شوند و ابزارهای درایت مصنوعی صرفا با اهداف پزشکی به کار برده شوند.

 

 

 

 بیشتر بخوانید:آمازون هیلو معرفی شد؛ دستبند و سرویس تناسب اندام با نبوغ هایی ویژهوزیر بهداشت: کاش ابزاری فراتر از خواهش و درخواست داشتمماسک شارژی ال جی برای تصفیه مستقیم فضا رونمایی شدآنتی ویتامین ها؛ روش محلول دشوار مقاومت آنتی بیوتیکیحتی حیوانات از ویروس جدید کرونا درون کنف نیستند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از حلقه خبرنگاران جوان، همواره تصرف جنگل ها، کوه، اراضی ملی و... به عنوان یکی از مشکلات ناحیه خصوصا در تقدیر های سیرت آن عنوان شده است. همچنین این موضوع همیشه به عنوان یک قضیه جدی در دستگاه قضا، سازمان حفاظت محیط زیست، اداره منابع طبیعی و... مطرح بوده ولی چند وقتی است که مقابله با آن شکل قطعی تری به خود گرفته است.

چندی پیش نیز ویدئویی داخل فضای مجازی منتشر شد که از جلوه تازه تری از دست اندازی ها به منابع ملی خبر می داد. این ویدئو تصاویری از دزدیده شدن سنگ های رودخانه شاهرود طالقان، استان البرز را به ارائه گذاشت که در جنس خود قانون بدیعی است.

ولی منفعت این شیوه ابتکاری به جیب چه کسانی سرازیر می شود؟

مسعود غیاثی، مدیر رودخانه ها و سواحل شریک شدن آب منطقه ای البرز درون پاسخ به این پرسش گفت: افرادی هستند که به رودخانه طالقان می آیند و سنگ های تخته ای آن را برای مصارف پیدایش وساز با خویشتن می برند. علیه این افراد اقامه جنگ کرده ایم و ردیابی های قضایی داخل حال انجام است. جمع آوری سنگ های رودخانه ای اگر با کارشناسی ارتکاب شود برای رودخانه موثر است و باعث لایروبی آن می شود، افراد یادشده می توانند برای این فقره از راه اندازی صمت مجوز شهود کنند تا ما نگرش مناسبی را بخاطر جمع آوری سنگ های رودخانه مشخص کنیم. با این کار غم رودخانه لایروبی و غم جمع آوری عقل ها در بستر قانون انجام می شود.

اما به گفته غیاثی پیگیری های قضایی به کام سارقان سنگ خوش نیامده و چند باری به نشانه اعتراض به دستگاه های اجرایی از جمله فرمانداری مراجعه کرده اند آن ها ادعا می کنند که محل بهره شان همین سنگ های رودخانه ای است. گویی که محل تصرف کم درآمدی را غم تفویض کرده اند!
به گزارش همشهری آنلاین، نرمی به نقل از ددلاین نوشت: جیمز گان با محضر تو رویداد «دی سی تدبیر دوم» شخصیت های فیلم «جوخه خودکشی» یا «جوخه انتحار» را معرفی کرد و به این استفسار بنیادی پاسخ داد که چه بازیگرانی در نقش این شخصیت ها ظاهر می شوند. جوکر جوخه خودکشی | درگاه تو نقش اول یک فیلم

این فیلم که امتداد فیلم «جوخه خودکشی» محصول سال ۲۰۱۶ که به کارگردانی دیوید آیر باریک شد نیست، بوسیله نعوظ کامل یک بازسازی متاخر است، هر چند فدایی از بازیگران آن فیلم در نقش همان شخصیت ها در آن رک خواهند شد. جرد لتو با جوکر تو جوخه خودکشی

اسامی بازیگران چنین است:

وایولا دیویس مرحله دیگر درون نقش آماندا والر ظاهر می شود تو حالی که جوئل کینامان نقش ریک فلگ و مایکل روکر نقش ساوانت را بازی می کند.

فلولا بورگ در نقش جاولین دیده می شود و البته مارگو رابی تیمار بوسیله بازی در نقش هارلی کوئین را ادامه می دهد.

دیوید دستمال چیان در نقش پولکا دات غلام دیده می شود و دانیلا ملکیور در نقش رت کچر ۲ ورزش می کند.

ادریس البا در نقش بلاداسپورت باز می گردد و استیو آگی کینگ شارک می شود.

میلینگ انجی تو نقش مونگال و پیتر کاپالدی در نقش تینکر ظاهر می شوند و آلیس براگا در نقش سول سوریا ورزش می کند.

گروه بازیگران با پیت دیویدسون در نقش بلک گارد، ناتان فیلیون در نقش «تی دی کی»، شان گان داخل نقش ویزل، جی کورتنی درون نقش کاپیتان بومرنگ و جان سنا در نقش پیس میکر تمام می شود.

در روانی برگزاری پنل به رخساره آنلاین، گان اقرار کرد که تاکنون از ساختن هیچگاه فیلمی بوسیله این حد لذت نبرده و همه سعی اش این است که روح تاریخ های مصور جان اوستراندر را حفظ کردن نرم و ادامه ای کنار کتاب های او باشد.

نیز داخل ویدیویی که از پشت صحنه های فیلم منتشر شد فضایی به عرضه درآمد که مثل یک فیلم قصه ای جنگی دهه هفتاد بود و روحیه و سبک طنزآمیز گان همچنین در آن جای گرفته است.

«جوخه خودکشی» دومین فیلم درون این فضا بوسیله مگر فیلم اولی است که دیوید آیر باریک بود. تو فیلم واقعی ویل اسمیت، جرد لتو، اسکات ایستوود، ازرا میلر و بن افلک بازی کرده بودند.

این فیلم ابرقهرمانیبه کارگردانی گان قرار است ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ اکران شود.