انجمن ایران کره

به گزارش همشهری آنلاین، نرمی به نقل از ددلاین نوشت: جیمز گان با محضر تو رویداد «دی سی تدبیر دوم» شخصیت های فیلم «جوخه خودکشی» یا «جوخه انتحار» را معرفی کرد و به این استفسار بنیادی پاسخ داد که چه بازیگرانی در نقش این شخصیت ها ظاهر می شوند. جوکر جوخه خودکشی | درگاه تو نقش اول یک فیلم

این فیلم که امتداد فیلم «جوخه خودکشی» محصول سال ۲۰۱۶ که به کارگردانی دیوید آیر باریک شد نیست، بوسیله نعوظ کامل یک بازسازی متاخر است، هر چند فدایی از بازیگران آن فیلم در نقش همان شخصیت ها در آن رک خواهند شد. جرد لتو با جوکر تو جوخه خودکشی

اسامی بازیگران چنین است:

وایولا دیویس مرحله دیگر درون نقش آماندا والر ظاهر می شود تو حالی که جوئل کینامان نقش ریک فلگ و مایکل روکر نقش ساوانت را بازی می کند.

فلولا بورگ در نقش جاولین دیده می شود و البته مارگو رابی تیمار بوسیله بازی در نقش هارلی کوئین را ادامه می دهد.

دیوید دستمال چیان در نقش پولکا دات غلام دیده می شود و دانیلا ملکیور در نقش رت کچر ۲ ورزش می کند.

ادریس البا در نقش بلاداسپورت باز می گردد و استیو آگی کینگ شارک می شود.

میلینگ انجی تو نقش مونگال و پیتر کاپالدی در نقش تینکر ظاهر می شوند و آلیس براگا در نقش سول سوریا ورزش می کند.

گروه بازیگران با پیت دیویدسون در نقش بلک گارد، ناتان فیلیون در نقش «تی دی کی»، شان گان داخل نقش ویزل، جی کورتنی درون نقش کاپیتان بومرنگ و جان سنا در نقش پیس میکر تمام می شود.

در روانی برگزاری پنل به رخساره آنلاین، گان اقرار کرد که تاکنون از ساختن هیچگاه فیلمی بوسیله این حد لذت نبرده و همه سعی اش این است که روح تاریخ های مصور جان اوستراندر را حفظ کردن نرم و ادامه ای کنار کتاب های او باشد.

نیز داخل ویدیویی که از پشت صحنه های فیلم منتشر شد فضایی به عرضه درآمد که مثل یک فیلم قصه ای جنگی دهه هفتاد بود و روحیه و سبک طنزآمیز گان همچنین در آن جای گرفته است.

«جوخه خودکشی» دومین فیلم درون این فضا بوسیله مگر فیلم اولی است که دیوید آیر باریک بود. تو فیلم واقعی ویل اسمیت، جرد لتو، اسکات ایستوود، ازرا میلر و بن افلک بازی کرده بودند.

این فیلم ابرقهرمانیبه کارگردانی گان قرار است ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ اکران شود.
  • ۹۹/۰۶/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی