انجمن ایران کره

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بیلدهای آزمایشی ویندوز که تحت برنامه ی «Windows Insider» دراختیار علاقه مندان بوسیله آزمایش کردن محدودیت های جدید ویندوز راحتی می گیرند، از این پس ازطریق سه کانال  Beta ،Dev و Release Preview منتشر خواهند شد. این کانال ها قرار است جایگزین حلقه های Slow، Fast و Release Preview شوند.

جایگزین کردن «حلقه» با «کانال انتشار» (Release Channels) که برای توسعه ی بسیاری از کند افزارها متشابه مرورگرها استفاده می شود، روند توسعه ی سیستم عامل و دیگر کند افزارها را در مایکروسافت یکپارچه پر حرارت خواهد کرد.

با عرضه ی ویندوز ۱۰، مایکروسافت از استاندارد سنتی انتشار سیستم عامل فاصله گرفت و بوسیله سمت مدل «نرم افزار به عنوان سرویس» (SaaS) گام برداشت. این تغییر روش باعث شد تا بوسیله جای سرویس پک هایی که تنها دو تا سه کود تو طول زندگی ویندوز و با فاصله های زمانی چندساله منتشر می شدند، ویندورز ۱۰ هر سال دو آپدیت مبصر قبض نرم. روی آوردن به مقیاس SaaS همچنین باعث شد تا سیاست کنترل کیفیت ویندوز همچنین در مایکروسافت به کلی دستخوش تغییر شود.

تغییرات در نحوه ی پراکندن و محاکمه QA مایکروسافت باعث شد تا این مشارکت تقریبا تمام تیم تست ویندوز را از امر برکنار و تمام تکاپو ها برای آزمایش بیلدها، ویژگی های جدید و درایورها از داخل انبازی را متوقف یواش. اکنون این کار برعهده ی افراد داوطلب و دلبستگی مندی تحت نشانی «اینسایدر» است که با ثبت معروفیت درون دستور کار ی Windows Insider و انتخاب از بین سه حلقه ی «سریع، آهسته و پیش نمایش انتشار» می توانند جدیدترین بیلدهای ویندوز را گرفتن و آزمایش کنند و بازخورد خویشتن را دراختیار مایکروسافت قرار دهند.



مایکروسافت اعلام کرده است با تبدیل نمونه حلقه به کانال انتشار، به جای «سرعت» اشاعه بیلدهای جدید ویندوز روی «کیفیت» آن ها تمرکز می کند. اماندا لانگوسکی، مدیر برنامه ی اینسایدر در مایکروسافت می گوید «باشگاه ها بیش از آنچه در کانسپت اولیه مدنظر حیات گستشرش فاش کرده بودند» تا جایی که سال گذشته تو مقطعی سه بیلد مختلف از سه رلیز متنوع بین اینسایدرها مشت به مشت می شد.

به گفته ی لانگوسکی مدل کانالی جدید «با محوریت چونی بیلدها و پشتیبانی بهتر از تلاش های موازی برای کدنویسی تو مایکروسافت» است و اینسایدرها از این پس سیستم نام گذاری یکسانی بخاطر بیلدهای آزمایشی در دیگر محصولات شرکت قرین آفیس، اج و تیمز خواهند دیدن.

تغییرات داخل برنامه ی اینسایدر از ماه ساری اعمال می شود و اینسایدرها عاری نیاز بوسیله کار خاصی از مجلس های پیشین خود به کانال های جدید نقل مکان خواهند شد.بیشتر بخوانید:مایکروسافت زیرسیستم لینوکس تو ویندوز ۱۰ را با قابلیت های جدید به روز می کندهمکاری گوگل با Parallels برای افزودن اپلیکیشن های ویندوز به Chrome OSآپدیت اینده ویندوز 10 شامل نسخه بعدی مرورگر اج می شودشیائومی اندروید 11 بتا 1 را بخاطر گوشی های شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر کردبه روزرسانی متاخر ویندوز 10 داخل بسرنوشت شوم دچار کردن پرینتر باگ آزاردهنده ای دارد
ASGHASGHASGHباOOOONOOOONOOOON مجموعه ی پنجم اپلیکیشن های پولی مجانی شده در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ در خدمت شما هستیم. همان طورکه پیش خیس گفتیم اپلیکیشن ها با سه گانه روش متفاوت برای کاربران نمایش می شوند. این سه طریق عبارت اند از: انتصاب رایگان، پرداخت در برنامه ای، خرید اشتراک.

اپلیکیشن های پولی در این بین، هر از گاهی به مشیت افزایش تعداد کاربران و جذب مخاطب برای مدت محدودی رایگان دردسترس کاربران صبر می گیرند. تیم   زومیت  قصد دارد با گستردن یک رشته مقاله بوسیله صورت روزانه بهترین اپلیکیشن های پولی رایگان شده را در جهیز عامل های  اندروید و  iOS بوسیله شما کاربران معزز معرفی کند تا شما بتوانید برنامه های کاربردی که گاها چندین دلار ارج دارند را در مدت محدودی که رایگان شده است، روی وسیله هوشمند خویشتن نصب کنید و مورد مصرف قرار دهید.

کلکسیون ی جدید معرفی اپلیکیشن های پولی که امروز رایگان شده اند برخلاف مجموعه های قبلی بیشتر در حوزه ی سرگرمی و ورزش تمرکز دارد و تو اپلیکیشن های پولی رایگان شده ی اندروید چندین بازی دوست داشتنی برای شما تدارک دیده ایم تا تو اوقات فراغت شما را همراهی کنند. یکی از ورزش های مجموعه، از بازی های با موضوع آخرالزمانی است که کاربر را بوسیله مبارزه با زامبی ها خواهد برد. اپلیکیشن بعدی یک ورزش داستانی است که با الهام از انیمیشن های ژاپنی مدل سازی شده است. درنهایت نیز بازی دیگری با خط داستانی تدارک دیده شده؛ البته بازی داستانی که درخود لغز و پازل جای داده است و کاربر برای اتمام مأموریت اصلی باید آن ها را حل کند.

تو بسرنوشت شوم دچار کردن معرفی اپلیکیشن های مجانی شده ی iOS نیز دارای یک بازی و دو اپلیکیشن کاربردی دیگر است. اپلیکشن اول یک بازی واقعیت ترکیبی است که به کاربر امکان می دهد تبر بسکتبال رمزی خود را در دنیای واقعی نصب کند و در گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود به بازی بپردازد. با کمک اپلیکیشن دیگری که معرفی می شود، می توانید کارهای اساسی خود را برنامه ریزی کنید تا به موقع به انجام برسند. درنهایت نیز یک اپلیکیشن کاربردی برای پیداکردن محل پارک خودرو معرفی کردن شده است. با ما همراه باشید.اپلیکیشن هایپولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن بازی Zombie Age 3 Premium: Rules of Survival



اپلیکیشن Zombie Age 3 Premium که بوسیله رطوبت تو پلتفرم اندروید مجانی شده است یک بازی با موضوعیت آخرالزمان و زامبی است. کاربر باید برای بقای خود و هزیمت از چنگ زامبی ها با کمک زنجیر هایی که دارد خود را استقلال دهد. شما برای مبارزه با زامبی ها زیاد از ۳۰ غل متنوع دارید و می توانید با بیشتر از ۲۰ شخصیت به مبارزه با زامبی ها بپردازید. درطول بازی با ۱۰ مدل زامبی برخورد خواهید داشت که هرکدام انفراد ها و نقاط ضعف خود را دارند؛ همچنین شیوه ی بازی درون ۱۰ حالت متنوع دردسترس کاربران استراحت خواهد گرفت. ناگفته نماند کیفیت گرافیک بازی به گفته ی ترقی دهنده HD است و از صفحه ارائه تبلت نیز پشتیبانی می یواش. هم حالا می توانید این بازی پولی مجانی شده را از لینک تحت ستاندن کنید.دانلود Zombie Age 3 Premium: Rules of Survival

۲- اپلیکیشن ورزش Message Quest - The Amazing Adventure of Feste

اپلیکیشن Message Quest همان طور که پیش تر گفته شد یک ورزش داستانی است که اخیرا رایگان شده و کاربر باید نقش یک قاصد را ایفا یواش. داستان بازی درباره ی قاصدی به نام Feste است. البته، قصد از این قاصد در ادبیات داستانی فقط خبررسان نیست، بلکه شخصیت داستانی پیک به کسانی گفته می شود که درون ابتدای ادبیات های قهرمانی، پیام «ندای ماجراجویی» را به پیروز منتخب می رساند تا قهرمان به سمت ماجراجویی که داخل سرنوشتش آمده رهسپار شود. بنابراین، قهرمان ورزش این بار فرستاده است و ماجراجویی او پیداکردن قهرمانان و ابلاغ ندای ماجراجویی به آن ها است.



بزرگ ترین متخاصم رسول قصه ی بازی تنبلی و خواب است. شخصیت Feste دوست دارد همیشه بخوابد و شما باید نقش باطن او را بازی کنید تا دست از تنبلی بردارد تا قهرمانان را به سوی ماجراجویی های پایگاه بفرستد. این بازی نشان می دهد که حتی پیروز ها نیز نیاز به یک قهرمان دیگر دارند. درحال حاضر می توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.دانلود Message Quest

۳- اپلیکیشن بازی The Enchanted Worlds



اپلیکیشن The Enchanted Worlds که به تازگی رایگان شده است، یک بازی داستانی معمایی به شمار می رود. کاربر باید با حل چندین معما داخل دنیاهای فانتزی، کتاب هایی را پیدا درنگ تا با کمک آن ها معمای حقیقی را حل یواش و به تیر نهایی برسد. این ورزش دارای گرافیک HD و موسیقی متن بسیار تزیین است. نقشه ی دینامیک ورزش مکان هایی که رفته اید را درکنار موقعیت مکانی کنونی شما نشان می دهد. همچنین، با دوربین می توانید از سرنخ های بنیادی بازی و نمادها عکاسی کنید تا در حل پازل ها به شما کمک کنند. علاوه براین ، دو ویژگی عروج سریع و راهنمایی به صورت پرداخت درون پروگرام ای دردسترس کاربر فراغت خواهد گرفت. تیمار اینک می توانید این اپلیکیشن رایگان شده ی اندروید را از لینک زیر دریافت کنید.دانلود The Enchanted Worlds

اپلیکیشن هایپولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Hoops AR AR BasketBall Hard



Mode اپلیکیشن AR Hoops AR BasketBall Hard Mode بوسیله تازگی مجانی شده است و کاربران می توانند این بازی واقعیت ترکیبی را دانلود و. نصب کنند ازطریق این بازی کاربر می تواند تیشه بسکتبال رمزی را تو هوا پیرامون خود استراحت دهد و قضا و قدر خود را برای کسب امتیاز باتوجه به فاصله تا تیشه با پرتاب های ۲ یا ۳ امتیازی. امتحان کند تنها کار کننده که کاربر باید آن را ادا دهد با دوربین گوشیبه متعاقب بخشی چاق باشد و پس ازآن کمیسیون ی بسکتبال را با لمسی کوتاه در محل مدنظر قرار دهد و پرتاب های خود را. ایفا دهد برای جابه جایی محل قرارگیری کانون باید روی آن لمس طولانی انجام دهید تا بتوانید آن را درون جایی. دیگر بگذارید بی آرامی اکنون می توانید این ورزش واقعیت ترکیبی را از لینک زیر.دانلود کنید AR دانلود Hoops AR

BasketBall- Hard Mode.۲: اپلیکیشن Do List To

Do List.Organizer اپلیکیشن Do List همان طور که از عنوانش می توان گمان زد، یک برنامه ی مدیریت فعالیت های یومیه است که اخیرا بخاطر مدت کوتاهی. مجانی شده است این پروگرام بوسیله شما امکان می دهد وظایف بنیادی خود را برای امروز، فردا و روزهای آتی برنامه ریزی کنید و حتی با مصرف از توان Life Lists قادر خواهید بود فعالیت های تکراری روزانه یا اهداف بسیار طولانی مدت خود را تحسین کنید تا به آن ها در زمان. پیدا رسیدگی کنید از سایر ویژگی های این برنامه می توان به پشتیبانی از Apple Watch و نمایش ی ویجت روزانه اشاره کرد؛ همچنین برای استفاده از دستور کار نیازی به ثبت نام و پیدایش حساب.



کاربری نخواهید داشت علاوه.براین، اپلیکیشن Do List امکان تنظیم اعلان و بانگ دارد؛ نیز کاربران می توانند تنظیم کنند داخل چه روزهایی جملات. انگیزشی ستاندن کنند این اپلیکیشن در پاره حریم شخصی کاربر نیز بوسیله انعام عمل کرده است و تمام داده های شما را روی گوشی هوشمند. پس انداز می کند البته، اگر توان بک آپ خواه همگام سازی را کوشا کنید اطلاعات مربوط به توضیح فعالیت ها بیرون از گوشی.ذخیره خواهد.شد: دانلود Do List

To- Do Organizer ۳ اپلیکیشن - Find My Car GPS
براساس اطلاعیه ای جدید، گویش اصلی کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۰ اپل (WWDC 2020)فراغت است روز دوشنبه ۲۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲ تیر ۱۳۹۹) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار شود. اپل همچنین در اطلاعیه ی جدید خود به تشریح برخی برنامه هایش بخاطر برگزاری WWDC 2020 پرداخته است. WWDC امسال تو قالب دستور کار هایی متنوع از ۲۲ تا ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۲ تا ۶ نشانه ۱۳۹۹) برگزار می شود. اپل جزئیات کامل مباحثی را که می خواهد داخل جریان برگزاری نطق اصلی اعلام درنگ با رسانه ها در میان نگذاشته است.

داخل بخشی از اطلاعیه ی اپل برای کلام اصلی WWDC می خوانیم: «نوآوری های هیجان انگیز متاخر و به روزرسانی هایی را که قرار است هنگام سال جاری میلادی بخاطر تمامی پلتفرم های اپل دردسترس قرار گیرند، کشف کنید». از مدت ها پیش رسانه های مختلف به نقل از منابعی آگاه بوسیله تشریح جزئیات گویش حقیقی WWDC پرداخته اند که البته بسیاری از اطلاعات فاش شده قابل پیش بینی بودند. اپل بوسیله نعوظ معمول در WWDC تمرکزی اختصاص روی نرم افزار دارد و نسخه ی متاخر سیستم های عامل خود را برای پتلفرم های متنوع معرفی می یواش.

بنابراین به احتمال بسیار بیش نسخه ی متاخر iOS و macOS و tvOS و watchOS در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد. به لطف بینایی ها، با برخی از قابلیت های جدید iOS 14 آشنا هستیم. افشای اطلاعات این سیستم عامل در شروع برای مان عجیب بود، اما مشخص شد که نسخه ی اولیه ی iOS 14 از چند ماه پیش دردسترس برخی افراد فنی فراغت داشت. یکی از موردانتظارترین اخبار گویش اصلی WWDC بدون شک به معماری آرم مربوط است.

از قرار فاش اپل ترانه دارد در قضیه WWDC بوسیله عارض رسمی مهاجرت از پردازنده های اینتل بوسیله آرم را برای قوم ی مک اعلام کند؛ تصمیمی که تا حد زیادی قانون دان به نظر می رسد. گفته می شود اپل از مدت ها پیش کار روی حداقل سه تراشه ی آرم برای مک را آغاز کرده است که همگی آن ها برپایه ی خراش ی A14 ساخته خواهند شد (A14 نام احتمالی خراش ی گوشی های قوم ی آیفون ۱۲ است). اپل می گوید امکان مشاهده ی نطق حقیقی WWDC ازطریق وب سایت رسمی این شرکت، اپلیکیشن و وب سایت Apple Developer، اپلیکیشن Apple TV و یوتیوب بخاطر علاقه مندان فراهم خواهد شد. 

اپل همواره روز اول همایش را در چندین پاره برگزار می نرم. یکی از مقدر شدن های این همایش موسوم به Platforms State of the Union به توضیح اخبار و به روزرسانی هایی اختصاص دارد که در جریان نطق پا بر جا به آن ها اشاره شده بود. این تشریفات همچنین روی تشریح جزئیات ابزارهای جدید خصوصی توسعه دهندگان تمرکزی ویژه دارد. برابر اعلام اپل، Platforms State of the Union برای برگزاری در روز ۳ تیر روزگار ۱:۳۰ به نفس تهران پروگرام ریزی شده است. البته مشاهده ی این مراسم تنها ازطریق اپلیکیشن و وب سایت Apple Developer امکان پذیر خواهد حیات.

اپل از بازطراحی انجمن های ترقی دهندگان خبر می دهد. این انجمن ها بخاطر آغازبه فقره در ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۹ خرداد ۱۳۹۹) پروگرام ریزی شده اند. بیش از ۱۰۰۰ مهندس اپل قرار است در انجمن های آنلاین موردبحث آستان معلوم کنند. WWDC از ۳۳ سال پیش تاکنون به عارض حضوری برگزار می شود، ولی دنیاگیری ویروس کرونا WWDC 2020 را به فرم آنلاین درآورد. تو قضیه برگزاری WWDC بوسیله نعوظ متعارف ترقی دهندگان بوسیله گفت و گوی مستقیم با مهندسان اپل مشغول می شوند. اپل ازطریق هیئت قانونگذاری های آنلاین قصد دارد نبود رسوم حضوری را جبران نرم تا آدم بتوانند بوسیله شکل آنلاین بوسیله گفت و گو با مهندسین این انبازی بپردازند. البته بخاطر ارسال مطلب تو انجمن های اپل باید حتما عضو سرویس Apple Developer Program باشید.

اپل می گوید از روز ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ (۳ تیر ۱۳۹۹) بوسیله سپس منظور دارد بیش از ۱۰۰ جلسه ی متنوع را با حضور مهندسان خود برگزار کند. ویدئوهای مربوط به این میتینگ ها زمانه ۲۱:۳۰ هرشب بوسیله لمحه تهران روی وب سایت اپل بارگذاری خواهند شد. توسعه دهندگان ازطریق وب سایت اپل خواهند توانست درخواست برگزاری کنفرانس های دونفره را با مهندسان این شریک ثبت کنند. بیشتر بخوانید:داستان برند فاکسکان، بزرگ ترین پیمانکار تولید محصولات الکترونیکی در جهانارزش سهام اپل مجددا رکوردشکنی کردتولید متراکم آیفون 12 ماه آینده آغاز می شودقابلیت ضبط وفاق احتمالا در iOS 14 بود خواهد داشتچرا مهاجرت اپل از پردازنده های اینتل بوسیله آرم، منطقی به رویت می رسد؟
آمار کرونا داخل ایران

روند شیوع ویروس کرونا درون ایران (صریح ملک ای و خطی)

موارد ابتلا، بهبودی و مرگ ومیر روزمره کووید ۱۹ در ایران

دنیاگیری ویروس کرونا جدید (کووید ۱۹)

راهنمای قرنطینه

مهم ترین مقالات زومیت درباره ویروس کروناویروس کرونا چیست؟ علائم بیماری، نحوه انتقال و سیلان شیوعویروس کرونا جدید چگونه منتشر می شود؟شیوع ویروس کرونا با گرمای هوا متوقف می شود؟ویروس کرونا دربرابر آنفولانزا؛ کدام یک واقعا خطرناک نمدار است؟تفاوت سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا چیست؟ویروس کرونا در ایران؛ بخاطر پیشگیری از ابتلا چه کنیم؟آموزش همگانی ویروس کرونا: پیشگیری و دانستنی های ضروریچگونه با اضطراب ناشی از شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم؟ویروس کرونا؛ استفاده مکمل ویتامینی می تواند از ابتلا پیشگیری کند؟ویروس کرونا؛ چگونه به طور صحیح از ماسک کاربرد کنیم؟

همچنین تو ادامه می توانید تمامی اخبار و مقالات زومیت درون خصوص ویروس کرونا را مشاهده کنید.
اپل اطلاع دادن کرده در حال گونه اندازی پروژه ای متن باز خصوصی توسعه دهندگان پروگرام های مدیریت رمزعبور است. هدف از این پروژه تسهیل حروف خلق کردن رمزعبور قدرتمند و سازگار با اکثر وب سایت های محبوب برای ترقی دهندگان است.

پلتفرم iCloud Keychain اپل پیش ازاین امکان ایجاد رمزعبور مبهم ی خودکار را برای کاربر حین ساخت احصائیه کاربری یا بازیابی رمزعبور فراموش شده می عدالت و حال اپل با آغاز پروژه ی متن باز Password Manager Resources قصد دارد این قابلیت را به جانب دستور کار های مدیریت رمزعبور تربیت درنگ.

اپل در تشریح سرایت این پرو ژه گفت:پروژه ی متن باز Password Manager Resources به شما دستور می دهد از برنامه ی مدیریت رمزعبور iCloud Keychain با کمک ادغام عناصر ضروری و خصوصی هر وب سایت استفاده کنید تا از این قاعده رمزعبور ویژه و مطمئن بسازید. علاوه براین، این پروژه وب سایت هایی را در مجموعه های طبقه بندی شده در خود جای داده است که سیستم ادخال بوسیله شمار کاربری مشترکی دارد. همچنین، صفحات تحول رمزعبور وب سایت ها در این برنامه قرار گرفته است.مقاله های مرتبط:1Password داخل برابر LastPass: بهینه کند ابزار مدیریت اشاره گذر کدام است؟در صورت فراموشی رمز عبور آیفون و آیپد باید چه کرد؟

اپل پروژه ی Password Manager Resources خود را روی گیت هاب برای دسترسی همه ی توسعه دهندگان راحتی داده است. یکی از افراد مسئول این پروژه گفته است هدف بازپسین از نقشه کشی و ارائه ی این پروژه، کمک بوسیله سازندگان پروگرام های مدیریت رمزعبور است تا با انبازی روی منابع موجود تو آن، مدیریت رمزعبور را بخاطر کاربران گشایش بخشند. درحال حاضر، مفروضات موجود در این پروژه داده ها و کدها را شامل می شود.

بوسیله عبارت دیگر، سه مدخل حقیقی این پروژه عبارت اند از:قوانین رمزعبور: قوانینی که برای تولید رمزعبور متجانس با انواع وب سایت ها عناصر خاصی را محسوس کرده اند.وب سایت های دارای Credential Backends مشترک: قسمت قسمت کردن های مختلفی از وب سایت ها که از Credential Bakcends مشترک استفاده می کنند، علت می شود محدوده ی پیشنهاد ها بخاطر ساخت حساب کاربری تو وب سایت را افزایش دهد.آدرس صفحات تحول رمزعبور: برای تسریع فرایند اعمال رمزعبور جدید، هدایت کاربران بوسیله صفحات تغییر رمز در وب سایت ها بسیار عظمت دارد.

اپل مزایایی نیز بخاطر ترقی دهندگان مطرح کرده است که عبارت اند از:

۱. ازطریق اشتراک گذاری منابع، تمام پروگرام های مدیریت رمز عبور می توانند بازدهی خود را اضافه دهند و رمزهای استوارتری را فراهم کنند.

۲. گردآوری عناصر ضروری رمزعبور هر وب سایت و عرضه ی عمومی آن ها، به برنامه های مدیریت رمزعبور کمک می بطی ء استانداردهای موجود را ادغام کنند یا بهبود بخشند تا با پروگرام های مدیریت رمز بیشتر سازوار باشند.

۳. گشایش چونی مدیریت رمزعبور اطمینان کاربران به این برنامه ها را بیشتر خواهد کرد؛ بنابراین، علاوه بر کاربران به منفعت توسعه دهندگان همچنین می شود.

بخاطر معاینه تمام کلکسیون داده های Password Manager Resources می توانید بوسیله این لینک مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:ظاهرشدن سایه سبزرنگ روی نمایشگر آیفون 11 اپلارزش سهام اپل رکورد شکست؛ ثبت ارزش بازار ۱/۵ تریلیون دلاریعرضه آیفون 12 اپل به سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ موکول شده استغو ل های فناوی چگونه اطلاعاتی جامع درباره ما نمودار می کنند؟پیشنهاد نادیده یک تحلیلگر به اپل بخاطر عرضه اپل واچ ۲۵۰ دلاری
به گزارش همشهری آنلاین، مقایسه جریان اپیدمی کرونا در کشورهای مختلف نشان می دهد ایران با موج دوم مسری مواجه شده و سایر کشورها روانی نزولی و مهاری را تو پیش پژمان اند. گفتند کرونا متلک ندارد، جدی نگرفتیم | موج دوم کووید-۱۹ نرفته برگشت؟ کرونا تو ایران رکورد زد هجوم مسافران و عاقبت قهری فاصله گذاری مدنی درون مازندران | نگرانی از اوج گیری کرونا
پرتاب فیروز اسپیس ایکس | سفینه دراگون با دو فضانورد بوسیله مدار زمین رسید فیلم| دراگون به ایستگاه فضایی بین المللی منضمات
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب جمعه نهم خرداد ماه در توئیتر درباره اعتراضات کنونی درون آمریکا اعلام کرد: صدای معترضان در آمریکا باید شنیده و سرکوب آمریکایی های رنج دیده و فردی رسانه ها باید سریعا متوقف شود.

داخل این توئیت آمده است: «جمهوری اسلامی ایران از قتل پشیمانی بار سیاه پوستان ابراز تاسف کرده، تبعیض نژادی مرگ آور در آمریکا را تقبیح می کند و از مقامات آمریکایی می خواهد که عدالت را در خصوص اینگونه ترور ها اجرا کنند.»

وزارت خارجه ایران همچنین داخل این توئیت پافشاری کرده است: «صدای معترضان باید شنیده شود. بدین منظور، سرکوب آمریکایی های رنج دیده و انفراد رسانه ها باید سریعا ایستا شود.»

به گزارش فارس، دوشنبه گذشته یک افسر پاسبان جدیت کرد با رفتاری خشن، جورج فلوید را که غیرمسلح بود، برده بطی ء. تصاویر منتشر شده از این عارضه علامت می انصاف که آن نماینده آمریکایی، زانوی خود را روی گردن فلوید فراغت داده و مانع حین کشیدن او شده بود. این اقدام خشونت آمیز داخل نهایت به اجل فلوید منجر شد.

پس از آن، مردم میناپولیس در اعتراض به خشونت پاسبان علیه رنگین پوستان بوسیله تظاهرات و اعتراضات پرداختند و ناآرامی ها برای سه روز پیاپی همچنان امتداد دارد و این بار معترضان به سراغ منبع پا بر جا اعتراضات خود، یعنی مرکز پلیس این شهر رفتند و مرکز پلیس میناپولیس را به آتش کشیدند.

با تشدید اعتراضات، مقامات ایالت مینه سوتا، ۵۰۰ نفر از نیروهای گارد ملی را در ایالت میناپولیس سفت کردند و «دونالد ترامپ» مهتر جمهور آمریکا نیز درون پیامی تو توئیتر از حضور نیروهای گارد ملی این کشور درون شهر میناپولیس خبر انصاف. وی گفت که این نیروها کاملا آماده هستند.

وزارت امور خارجه ایران چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه همچنین در توئیتی دیگر عنوان کرده بود: « ۶ سال پس از التماس های اریک گارنر که می گفت «نمی توانم ثانیه بکشم»، این بار جورج فلوید، یک سیاهپوست دیگر، پس ازآن از بازداشتی بیرحمانه و غیر انسانی جان خود را از دست داده است. به دید می رسد خشونت پاسبان ایالات متحده آمریکا علیه سیاهپوستان هیچ حد و مرزی نمی شناسد و قرین همیشه، پاسخ آمریکا به التماس اجرای عدالت، بوسیله کارگیری تندی و اکراه بیشتر است»
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، خبرگزاری رویترز گزارش رحم که «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه با بیان اینکه حبس شدن فریبا عادلخواه گنجایش های دیپلماتیک داشته، عنوان داشت که با ادا این فرمان مناسبت فرانسه با ایران دشوارتر شده است.

لودریان داخل امتداد مدعی شد: زندانی شدن عادلخواه هیچ پایه و اساس جدی نداشته و با انگیزه های سیاسی انجام شد. بر همین بنیاد ما قویاً از مقامات ایرانی می خواهیم که عاری کند فریبا عادلخواه را آزاد کنند.

وزیر خارجه فرانسه در دنباله افزود: این تصمیم، روابط ما با مقامات ایرانی را خیلی سخت پر حرارت کرده است.

فریبا عادلخواه، پژوهشگر موسسه مطالعات سیاسی پاریس (سیانس پو)، داخل یکی از سفرهای خود به ایران به افترا جاسوسی برده شد و بعد از محاکمه به ۶ سال زندان محکوم شد.
به گزارش همشهری آنلاین، ایرج مصطفوی شنبه سوم خرداد درون گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین تصاویر ماهواره و نقشه های پیش یابی، وزش باد شدید، گرد و گور و کاهش نظر افقی داخل بیشتر نقاط استان سمنان به اختصاص نیم شرقی و نواحی جنوبی آن دور از اشتیاق نیست.

او بیان کرد: شهروندان به محکم کردن سازه های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها به برهان وزش پیله شدید اقدام کنند و از تردد و توقف درون مافوق درختان بی آب و کهنسال و ساختمان های درون حال ساخت، بوسیله برهان احتمال سقوط شاخه ها و مصالح ساختمانی، خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان دنباله داد: از اواخر نفس امروز با ورود امواج کم دامنه ناپایدار به سمنان بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده و رعد و صاعقه درون ارتفاعات و نواحی شمالی استان پیش بینی می شود.

او خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب درون نواحی کوهستانی شاگرد از بارش های رگباری، شهروندان از توقف و اتراق در حاشیه نویسی رودخانه ها و مجرای لنف ها، صعود بوسیله ارتفاعات و عشایر از تردد تو مسیرهای کوچ خودداری کنند.

مصطفوی تقریر کرد: درون ۲۴ ساعت گذشته، کمینه دمای هوای شهر سمنان ۲۳ و بیشینه ۳۶ منصب سانتیگراد وجود.

او اضافه کرد: رضوان با اندک ۹ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرمسار با حداکثر دمای ۳۹ منصب سانتیگراد، گرم ترین نقاط استان سمنان گزارش شد.

سامانه هواگوی ۱۳۴ آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی سمنان درون کامل اوقات شبانه روز است، دایره بی مو هواشناسی استان دارای ۹ رله سینوپتیک، ۱۵ ایستگاه اقلیم شناسی و ۵۰ ایستگاه بارش سنجی در نقاط متنوع است.