انجمن ایران کره

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان بخاطر رهن و دربست آپارتمان درون منطقه امیریه بسته به امکانات آن باید هزینه های مختلفی صیقل کرد.

مظنه گرو و اجاره آپارتمان در آرژانتین چقدر است؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، متن کامل بیانیه ستاد بی مو نیروهای مسلح به شرح دامن است:

مقدمه

ستاد طاس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران داخل گفتمان امنیت ملی بخاطر بازدارندگی و دفاع سایبری در مواجهه و مقابله با تهدیدات متنوع و متکثر فضای سایبری ماموریت دارد.

تمامی دایره ها و نهادهای ذیربط در قلمرو با توجه بوسیله واگذاری تصدی دفاعی بوسیله نیروهای مسلح و وفق فقره مقام معظم رهبری و فرمانروایی لایق بی مو قوا «مدظله العالی»، می بایستی با ستاد بی مو نیروهای مسلح هماهنگی و هم افزایی داشته باشند و از آنجا که فضای سایبری به اذعان متخصصین امر قلمرو جدیدی در مملکت دفاعی و امنیتی است، سند پیش رو به عنوان «بیانیه ستاد کچل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تو قبال حقوق بین الملل فضای سایبری»، مفاهیم، سیاست های کلان و چارچوب اقدامات نیروهای مسلح در مقابله با تهدیدات متنوع و متکثر فضای سایبری را تبیین می کند.

ماده ۱: کلیات

۱_ معتقدیم، حقوق بین الملل قابل اعمال بر فضای سایبری باید توزیع کننده عادلانه منافع و امتیازات یک فضای صلح آمیز سایبری و متضمن «دسترسی» و «حاکمیت منصفانه» بخاطر تمام قضا و قدر ها باشد.

۲_ پافشاری می نماییم، هر چند تمامی طالع ها باید در برخورد با فضای سایبری مسئولانه انجام کنند، ولی به اقتضای امکانات و فناوری های موجود در هر کشوری، نوبت ها مسئولیت مشترک ولی متفاوت دارند.

۳_ بر این باوریم، طیف وسیعی از اصول حقوقی بین المللی موجود، شامل اصول یکسانی حاکمیت دولت ها و ممنوعیت توسل به زور و اجرا تجاوزکارانه می تواند داخل استفاده از فضای سایبری سزاوار سرزنش عمل باشد.

ماده ۲: سیاست های حاکمیتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

۱_ جمهوری اسلامی ایران حوزه های حاکمیتی خود را با تمرکز و داخل برابری با توان های لازم برای حراست از توانایی راهبردی نظامی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ملی توسعه داده است، داخل این مسیر، ترقی تخصص ها و ابزارهای پیشرفته سایبری، برای دفاع فعال و بازدارنده سایبری، از جمله اولویت های مهم برای تحقق و حفظ اقتدار راهبردی نظام است.

۲_ قواعد حقوق بین الملل معاصر حکایت از وجود قلمرو محصور داخل مرزهای جغرافیایی نوبت هایی دارد که حاکمیت یا لااقل صلاحیت خویشتن را درون آن مرزهای جغرافیایی اعمال می کنند. بوسیله عقیده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حاکمیت سرزمینی و صلاحیت دولت، بر تمامی اجزای فضای سایبری همچنین تسری دارد.

۳_ هرگونه استعمال عامدانه از زور سایبری با پیامدهای فیزیکی یا غیرفیزیکی که تهدیدی برای امنیت ملی بوده یا منجر به بی ثباتی آن به میانجی بی ثباتی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود، ناقض حاکمیت دولت است.

۴_ عملیات بهره برداری سایبری در مواقعی که مستلزم واکنش غیرمجاز به زیرساخت های سایبری (دولتی یا خصوصی) کوچکتر کنترل نصیب و قسمت دیگری باشد، می تواند ابطال حاکمیت اقبال هدف تلقی شود.

۵_ حاکمیت شانس ها واقعیتی فراحقوقی نیست و باید تو کنار و با توجه بوسیله سایر اصول بنیادین حقوقی قرین اصل عدم مداخله، عنصر حسن نیت، عنصر حق تعیین سرنوشت و سایر اصول رادیکال تفسیر گردد، باید توجه داشت که عنصر حاکمیت اقبال ها پا بر جا برابرگرا و مساوات طلب است و حاکمیت هیچ دولتی مقدم از حاکمیت قضا و قدر دیگر نیست، لذا اقدامات محدودساز، مسدودساز و تحریم ها، باطل حاکمیت بخت های مستقل تلقی می شود، چرا که منجر به بی سابقه پژمرده شدن حاکمیت دولت هدف می شود.

ماده ۳: مداخله در امور داخلی از منظر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

۱_ تردیدی نیست که اصل عدم شفاعت یک عنصر وارسته حقوق عرفی است و اعمالی با مرام تبدیل رژیم دیپلماتیک طالع ها متشابه شفاعت قهرآمیز سیاسی، نقض آشکار این اصل است. مواردی شبیه دستکاری سایبری انتخابات یا مهندسی افکار عمومی درون آستانه انتخابات را می قابلیت از مصادیق آشکار مداخله تلقی کرد. همچنین مداخله دربرگیرنده شرایط هایی است که در آنت وساطت غیرسایبری در فعالیت های سایبری مربوط به امور داخلی و اجنبی دولت دیگر صورت می گیرد. عملیات سایبری که وب سایت ها را به منظور دامن زدن به نزاع و تنش های داخلی داخل یک قضا و قدر از کار می اندازند خواه به ترانه تاثیرگذاری به خشکی امدن حاصل انتخابات در دولت دیگر پیام هایی را بوسیله رخساره گسترده داخل بستر سایبری به رای دهندگان ارسال می کنند را نیز می توان مقیاس ای از وساطت ممنوعه تلقی کرد.

۲_ وساطت مسلحانه و تمامی اشکال دیگر مداخله یا رفتار به تهدید محصول شخصیت دولت یا علیه عناصر سیاسی، اقتصادی، مدنی و فرهنگی آن با توسل بوسیله اسباب سایبری و غیرسایبری غیرقانونی است و هیچگاه دولتی نمی تواند طالع دیگری را با توسل به اسباب سایبری یا غیر آن بوسیله استعمال یا اغوا به استفاده از اقدامات اقتصادی، سیاسی خواه هرگونه اقدام دیگری بوسیله منظور درس تبعیت آن در اعمال حقوق حاکمیتی اش یا تضمین کسب امتیازاتی از آن، از هر جنس وادار نماید.

۳_ تمامی اشکال آشکار، ظریف و تکنیک های بیش تیره اجبار، براندازی و هتک قدر (اعم از سایبری و غیرسایبری) با شعار اخلال در نظم سیاسی، مدنی خواه اقتصادی سایر اقبال ها یا بی ثباتی سازی سلطنت هایی که در صدد آزادسازی ترتیب اقتصادی و سیاسی و فرهنگی خود از کنترل یا دست اندازی خارجی هستند، غیرقانونی است.

۴_ دولت ها حق ذاتی پهلو ترقی کامل جهیز معلومات و رسانه های جمعی، عاری مداخله و استفاده از رسانه های اطلاعاتی، به سرود پیشبرد منافع و آرمان های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی خود دارند. اقداماتی که منجر به ممانعت، معادل و یا محدود شدن عملکرد سیگنال ها و ادوات انتقال اطلاعات و جهیز های تامین کننده کنترل و عمال حاکمیت دولت می شود غیرقانونی است.

۵_ برنامه های ظرفیت سازی در مملکت سایبر باید براساس برنامه ها و نیازهای ملی دولت ها و در انطباق با شرایط اقتصادی، مدنی و فرهنگی آنها طراحی و اجرا شود و خویشتن وسیله ای برای مداخله در امور تویی آنها نباشد.

ماده ۴: توسل بوسیله الزام و حمله سایبری از منظر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

۱_ بوسیله باور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تردیدی حلق که آن دسته از عملیات سایبری که منتج بوسیله ایراد خسارات مادی بوسیله اموال یا خدشه به افراد در گستره و شدت لازم می شود خواه به طور منطقی احتمال اضافی دارد که این طور آثاری را به بار آورد، توسل به کره محسوب می شود. چنانچه این نوع از عملیات زیرساخت های حیاتی ملی، دربرگیرنده زیرساخت های دفاعی را متاثر سازند، طبیعتا ناقض قاعده توسل به الزام تلقی خواهند شد، اعم از این که در مالکیت سلطنت یا مدخل خصوصی باشند.

۲_ بوسیله باور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اگر شدت عملیات سایبری به زیرساخت های حیاتی ملک به آستانه حمله مسلحانه متعارف ارتقاء یابد، حق دفاع مشروع برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران محفوظ است.

جمع بندی:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به رژه دکترین قابل اعمال خود در فضای فیزیکی، داخل فضای سایبری همچنین آغازگر هیچ منازعه ای نیستند و خط کیاست تبیین شده در این سند را به نشانی چارچوب اقدام خویشتن تو مواجهه و مقابله با تهدیدات متنوع و متکثر فضای سایبری قلمداد می کنند.

بدیهی است نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در رخساره نقض هر یک از شیار مشی ها و دادرسی های تبیین شده، از لفظ دولت، خواه فردی که تحت حمایت، راهنمایی خواه کنترل دولتی باشد، این ضایع را برای خود قائل هستند که تهدیدات را تو هر سطحی با غلبه و پشیمان کننده پاسخ دهند.
دیجی کالا اولیه بار تو فعالیت ۱۵ ساله ی خود، ۳۰ تیر گزارش مالی سال ۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این گزارش، ارائه ی آمار و اطلاعاتی درباره ی فعالیت یک ساله ی دیجی کالا را شاهد هستیم که نکات جالبی را نیز شامل می شود. البته مبصر ترین فروشگاه اینترنتی کشور سال گذشته همچنین گزارش ۶ ماهه ی اول سال ۱۳۹۸ را منتشر کرده بود. همان طورکه می دانید، دیجی رخت ازجمله استارتاپ هایی است که درصدد ورود به بورس است و اقدامات اخیر برای گستردن گزارش عملکرد را باید قدمی برای شفاف سازی به اراده ورود بوسیله بورس عنوان کرد. 

با توجه به اینکه تصویر روشنی از وضعیت بازار تکه فروشی آنلاین در سرزمین وجود ندارد، گزارش سالانه ی دیجی کالا درکنار سایر گزارش ها بسان شرایط پرداخت های آنلاین شاپرک می تواند متجاوز ازپیش وضعیت فروشگاه های آنلاین تو قلمرو و به طور طاسی خلأهای موجود در راسته خرده فروشی را پدیدار کند. افزون براین، این گزارش برای فروشندگانی نیز مفید است که در مارکت پاسبان دیجی کالا فعالیت می کنند یا درصدد آغاز همکاری داخل این قالب با دیجی کالا هستند؛ چراکه می توان با نصیب گیری از داده های ارائه شده ی گزارش، درباره ی نحوه ی باهم اتحاد کردن در دسته های مختلف کالایی تصمیم گیری کرد. 

درادامه می توانید ویدئو مدنظر را تماشا کنید:



برای دانلود گزارش کامل دیجی کالا، اینجاکلیک کنید.بیشتر بخوانید:نماینده فتا: تأمین امنیت کمترین بزرگی را برای استارتاپ ها تو کشور داردتعداد پیامک های ورودی بوسیله اپراتورهای تلفن همراه کاهش پیدا کرده استاز واردات یک میلیارد دلار کالا دارای مانند داخلی در ۹ ماهه اخیر جلوگیری شده استهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۲ مرداد ۹۹]توزیع ۱/۵ میلیون دستگاه لوازم خانگی ارزان تا عاقبت سال ۹۹
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، ابراهیم گله دارزاده مدیرعامل هیئت قانونگذاری تعزیه ایرانیان درباره وضعیت برگزاری مجالس تعزیه در ایام ماه محرم با توجه بوسیله شرایط کرونایی موجود در جامعه،  گفت:تعزیه یک گونه هنر آئینی است که صد ها در ایران سابقه دارد و بوسیله ویژه در ایام ماه محرم بی نهایت اجرا می شود و بسیاری از آدم حتی «نذر تعزیه» دارند. موضوع اجرای تعزیه فقط اجرای یک شکل نمایشی ازاله بلکه اجرای یک آئین اعتقادی است که انسان نذوراتی در این زمینه دارند.

وی دنباله داد: باید با توجه به مسائلی که تو خصوص ویروس کرونا امروزه حیات دارد، فکری بخاطر امکان اجرای تعزیه تو ایام ماه محرم بشود.

گله دارزاده یادآور شد: از قدیم تعداد مخاطبان مجالس تعزیه متجاوز بالا بوده و وقتی داخل زمان آئینی خود برگزار می شود، جمعیت وسیع ای به دیدنش می آیند. بوسیله همین دلیل تکیه قضا و قدر باریک شد که غصه ظرفیت مخاطب فوقانی داشته و غم چیز پهن آن از عریضی های تئاترهای امروز ارشد تر بوده بجای حجم این آئین نمایشی بسیار پشته است. به اندیشه همین ویژگی تعزیه معمولاً درون میادین بزرگ و فضاهایی که می توانسته میزبان حجم بالای جمعیت باشد، اجرا می شده است. شرکت در آئین نمایشی به مثابه دعا

این هنرپیشه عرصه تماشاخانه با اشاره به اینکه اجرای تعزیه درون فضای باز یک خصلت عتیق این آئین نمایشی است، بیان کرد: مخاطب تعزیه از طرف شرکت درون این آئین نمایشی را نوعی نیایش و عبادت می داند، سعی می کند همچنان که تو جمع صبر دارد، به خویشتن رجوع نرم و در تنهایی خود اشک بریزد و با مداحی تعزیه خوان سینه بزند. به نوعی مخاطب تعزیه با وجود اینکه در جمع صبر دارد نوعی خلوت را تجربه می کند.

مدیرعامل انجمن تعزیه ایرانیان تو ادامه سخنان خود تأکید کرد: فکر می کنم برگزاری تعزیه در ماه های محرم و صفر امسال اساساً خیر عزب اشکالی ندارد، بلکه ضرورتش متجاوز از پیش احساس می شود زیرا با اجرای این آئین نمایشی، می توانیم فضایی برای اجرا آئین های محرمی داشته باشیم که کاملاً با پروتکل های بهداشتی مطرح شده تو اجتماع امروز همسو باشد و فاصله گذاری اجتماعی نیز در آن رعایت شود.

گله دارزاده درباره رایزنی های ادا شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مجالس تعزیه داخل ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: گفتگویی با آقای قادر آشنا مدیرکل محترم هنرهای نمایشی داشته ایم و ایشان گفتند که از نظر دایره کچل هنرهای نمایشی رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا بنیانی است و چنانچه می توان تو برگزاری مجالس تعزیه این پروتکل ها را تجلیل کرد و خطری مخاطبان و تعزیه خوانان را تهدید نکند، برگزاری مجالس تعزیه مشکلی ندارد.

وی با بیان امیدواری نسبت به اینکه وزارت بهداشت هم به برگزاری مجالس تعزیه توجه داشته باشد، گفت: ما حاضریم اگر لازم باشد در جلساتی با وزارت بهداشت شرکت کنیم و حتی برای برگزاری مجالس تعزیه ابلاغیه هایی را برای برگزاری مجالس تعزیه در ماه های محرم و صفر عرضه دهیم و از بانیان تعزیه خواهش کنیم تمهیدی داخل نظر بگیرند تا مردم بتوانند با رعایت بور گذاری مدنی به تماشای تعزیه بنشینند. ضمن اینکه معین البکاها و نیز فداکار ناظران از میان تعزیه خوان ها یا انجمن تعزیه ایرانیان می توانند آدم را در حفظ پروتکل های مدنی و تجلیل بور گذاری اجتماعی هدایت کنند.

مدیرعامل هم گذاری تعزیه ایرانیان داخل جزء دیگری از سخنان خویشتن تصریح کرد: نگاه ما این است که تعزیه باید و می تواند درون این شرایط اجرا شود. خیال می کنم باقی هنرهای سنتی ایران غم اگر به همان لباس سنتی اجرا شود، می تواند داخل شرایط فعلی راهگشا باشد. بوسیله عنوان مثال می تواند بخاطر کودکان سرانداز شب بازی و برای مخاطبان بزرگسال همچنین با حفظ فاصله گذاری اجتماعی در فضاهای باز و پارک ها پرده خوانی و نقالی اجرا شود. به داشته هایمان کم توجه هستیم

گله دارزاده با اعتراف اینکه ظرفیت فوقانی در نمایش های سنتی ایرانی حیات دارد، متذکر شد: متأسفانه به داشته هایمان کم توجهیم و اندیشه نمی کنیم اجرای ارائه های سنتی و آئینی راهی بخاطر فعالیت هنرمندان در شرایط فعلی است که مخاطبان نیز از این طرز های نمایشی متجاوز استقبال می کنند. شهرداری در این روزها و اعیاد سپری شده برنامه هایی را تو پارک ها و فضاهای متنوع برگزار کردند که فراوان غصه خوب بود ولی آیا نمی شد از حجم هنرمندان تئاتر و ارائه های آئینی و سنتی نیز استفاده می شد تا ضمن شغل زایی تو وضعیت باطراوت فعلی برای هنرمندان تئاتر، مخاطبان هم از این نمایش ها نصیب می بردند.

وی در فرجام سخنان خویشتن تأکید کرد: کم توجهی به مقوله تشریفات ریشه تاریخی در ایران دارد. ما مدام داشته های سنتی خود را پهلو می اندازیم درون صورتیکه پیشنهادات هنر سنتی ایران در شرایط کرونایی فعلی پیشنهادات اعلایی هستند که متأسفانه ما مدام بوسیله آنها بی توجهی می کنیم.
مایکروسافت به صراحت از سیاست های اپل در قبال فروشگاه آنلاین اپ استور (Apple App Store) انتقاد کرده است. مایکروسافت می گوید اپل ویژگی های رقیق گیرانه ای برای فعالیت ترقی دهندگان راه می کند و موضعی نادرست دربرابر اپلیکیشن هایی دارد که مربوط به سرو های ورزش مبتنی بر فضای ابری هستند.

مقابل قوانینی که اپل به صورت داخلی گونه کرده، سرویس های استریم بازی ابری اجازه ی حضرت در اپ استور را ندارند زیرا اپل معتقد است این اپلیکیشن ها «قوانین را بوسیله وضوح باطل می کنند». ویژگی بوسیله نمایندگی از مایکروسافت در انتقاد به سیاست های اپل گفته است: «اپ استور اپل عزب پلتفرم دنیا است که بوسیله عنوان پلتفرمی بخاطر استفاده ی عمومی، بوسیله کاربران اذن نمی دهد از سرویس های بازی ابری و سرویس های عمومی بازی نظیر ایکس باکس گیم پس استفاده کنند». 

انتقاد شدید مایکروسافت درحالی مطرح می شود که اپل روز گذشته درون اطلاعیه ای روی موقعیت بحث برانگیز خود در قبال سرو های بازی ابری تأکید کرد و جزئیاتی درون این رابطه تو دسترس رسانه ها فراغت قسط. اپل داخل بیانیه ی خود به وضوح اعلام می درنگ سرویس هایی نظیر مایکروسافت xCloud یا تا اینکه گوگل استیدیا اجازه ی انتشار روی اپ استور را ندارند. اپل روی وارسی یکایک اپلیکیشن ها و بازی هایی که در اپ استور صبر می گیرند حداکثر وسواس را به خرج می دهد. این شریک می گوید امکان تجسس تک تک ورزش های موجود درون سرو های ابری وجود ندارد و به همین برهان اپلیکیشن این سرویس ها نباید روی اپ استور منتشر شوند.

درون چند مقدر شدن دیگر از ورق ی قوانین اپ استور دلایلی دیگر بخاطر جلوگیری از انتشار سرویس های ابری ذکر شده است. اپل می گوید این اپلیکیشن ها اجازه ی انتشار روی فروشگاه iOS را ندارند، سوا این که بیشتر همچون نرم افزارهای ریموت دسکتاپ مدل سازی شده باشند. مایکروسافت، اپل را به اجرای «قوانین ناعادلانه» در اپ استور متهم می کند

مایکروسافت می گوید اپل نمی گذارد مشتریانش از مزیت های سرو های ابری بهره بگیرند و دلیل اصلی این موضوع به اجرای قوانین ناعادلانه در اپ استور مربوط می شود. مایکروسافت تو قدری دیگر از بیانیه ی خویشتن اپل را به رفتار ناعادلانه با ورزش ها بازپرس می کند و می گوید این همکاری به دیگر درخت سرو های چند رسانه ای اجازه می دهد روی اپ استور حضور داشته باشند، حتی چنانچه در این سرویس ها شاهد «محتوای تعاملی» باشیم. مایکروسافت احتمالا بدین شیوه عزیمت داشته به شکلی غیرمستقیم به نتفلیکس رمز کند. نتفلیکس مدتی است محتوای تعاملی هم پخش می کند؛ بخاطر مثال سریال Black Mirror: Bandersnatch بوسیله کاربر امکان می داد که خودش داستان را پیش ببرد تا بوسیله پایانی متفاوت برسد.

نماینده ی مایکروسافت به وب سایت ورج می گوید: «مدت زمانی که ما برای آزمایش نسخه ی پیش نمایش Project xCloud تو iOS داخل اختیار داشتیم به ته رسیده است. متأسفانه ما راهی در پیش روی خود نمی بینیم تا ازطریق آن چشم اندازمان در حوزه ی درخت سرو های ورزش ابری را با Xbox Game Pass Ultimate ازطریق اپ استور به گیمرهای پلتفرم iOS ارائه دهیم».

مایکروسافت همچنین مطالبه می کند که «اپل همواره با بازی ها بوسیله شکلی متفاوت رفتار می کند». ردموندی ها اعتقاد دارند اهالی کوپرتینو قوانینی سخت گیرانه برای ورزش ها طرز می کنند، درصورتی که رفتارشان با دیگر اپلیکیشن ها متفاوت است. داخل کمی از بیانیه ی مایکروسافت می خوانیم: «اپل قوانین معتدل تری برای اپلیکیشن هایی که تو دسته ی بازی جای نمی گیرند گونه می کند، حتی اگر این اپلیکیشن ها حاوی محتوای تعاملی باشند».  مقاله های مرتبط:مدیرعامل اپیک گیمز بار دیگر به منحصر اپل و گوگل پهلو فروشگاه های اپلیکیشن اعتراض کرداپل با مقایسه نمونه های درآمدی رقیب، از اپ استور دفاع می یواش

مایکروسافت می گوید صدای زیر مردانه دارد که سرویس های xCloud و Xbox Game Pass Ultimate را برای دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل iOS تو دسترس قرار دهد. این شرکت همچنین به ESRB و دیگر مشارکت هایی که در مرزوبوم ی رده بندی سنی بازی های ویدئویی فعالیت می کنند و مربوط به مناطق دیگر دنیا به سوا آمریکا هستند اشاره می یواش و می گوید اپل می تواند از ارزیابی های عمل شده توسط شرکت های متفرقه به قصد اتخاذ تصمیم برای اجازه اعطا کردن یا ندادن بوسیله ورزش ها کاربرد درنگ. با این حال آن نعوظ که بوسیله نظر می رسد اپل فعلا منظور این طور کاری ندارد و در پی همکاری با این نهادها محو.

پاسبان ی مایکروسافت می گوید اپل باید دادرسی های خود را تبدیل دهد و صرفا به بررسی کلی اپلیکیشن بسنده بطی ء تا مجبور نباشد یکایک بازی های درون اپلیکیشن را زیر ذره بین ببرد: «تمامی ورزش هایی که داخل فهرست ایکس باکس گیم پس موجود هستند توسط نهادهای رده بندی وارسته همانند ESRB و نهادهای متشابه در مناطق دیگر گیتی موردبررسی صبر اندوهناک اند. ما خود را متعهد می دانیم راهی بخاطر آوردن گیمینگ ابری بوسیله پلتفرم iOS ازطریق Xbox Game Pass Ultimate پیدا کنیم. ما باور داریم که خریدار باید در قلب تجربه ی گیمینگ باشد و گیمرها به ما بگویند که به بازی کردن، ارتباط با غم و بوسیله وجه اشتراک مجله گذاری آن ها تو همه مکان تمایل دارند». تاکنون به نعوظ کنجکاو محسوس نشده است که مایکروسافت می خواهد از چه راهی رفتار بطی ء.بیشتر بخوانید:قوانین اپل باعث شد Facebook Gaming بدون بازی در اپ استور منتشر شودنسخه بتای عمومی macOS Big Sur منتشر شداپل: به سرویس های گیمینگ ابری اجازه انتشار در اپ استور را نمی دهیمترامپ دستور مسدودسازی هرگونه تراکنش مالی با شریک شدن مالک پریدن تاک را صادر کردبا کنار روبیدن اپل، مایکروسافت بزرگ ترین خریدار بخاطر بیع تشنج تاک شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نماینده آگاهی با همدستی دیگر رده های عملیاتی سیستان و بلوچستان تو وارسی بایگانی های سرقت های مسلحانه، ۱۰ نفر از عاملان سرقت های مسلحانه و بوسیله عنف را خبر و والا مراقبت راحتی دادند.

کارآگاهان نماینده آگاهی در شهرهای زاهدان و ایرانشهر با هماهنگی های قضائی خلال هفته گذشته این سارقان زیر تعقیب را محبوس کردند.

تو این رابطه چهار مایه تلفن همراه مسروقه، یک دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری وجه نقد دزدی کردن شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

متهمان داخل بازجوئی های به عمل آمده بوسیله یک فقره دزدی کردن مسلحانه خودرو، سه فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره دزدی کردن به عنف  خودرو، پنج فقره اختلاس بوسیله عنف تلفن همراه و ۲ فقره ربودن به اجبار وجه نقد تقریر کردند.

تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.
این عقیده غلط است و هرکس می تواند به کمک وضع های دیگری که تو این مقاله آورده شده است، خود را به مدیران و کارفرمایان ثابت کند و بااطلاع شرکت های برومند و صاحب نام شود. آیا استخدام در بهترین همدستی ها عاری داشتن سابقه ی کاری ممکن است؟

پیداکردن اشتغال مناسب و استخدام تو نیکوترین شرکت ها مسئله ای است که تقریبا تمامی دانشجویان و بوسیله ویژه تازه فارغ التحصیلان با آن بازداشت هستند. آن ها خود را دربرابر مدیران و کارفرمایانی می بینند که از آن ها سوابق مفید می خواهند؛ در حالی که اصلا فرصت کارکردن در جایی را نداشته اند و به قول خودشان، هیچگاه رزومه ای ندارند که بخواهند دراختیار کارفرمایان استراحت دهند. بوسیله رویت شما چنین افرادی باید از کجا ابتدا کنند؟ آیا ترفندی وجود دارد که با دستیار آن بتوانید خویشتن را بوسیله کارفرمایان ثابت کنید تا به شما اذن دهند واقف شرکتشان شوید؟

برای کسب تجربه و محکمی رزومه وضع های دیگری اندوه وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. چراغ بوسیله عنوان نسل جدیدی از پلتفرم های کاریابی به شما کمک می کند تا اینکه بدون داشتن سابقه ی کارگر اندوه بتوانید در بهترین شرکت های ملک استخدام شوید. چراغ نام سامانه ای هوشمند است که علاوه کنار انتشار هزارانآگهی استخدام شریک های معتبر، با عرضه ی خدمات آموزشی منحصر به فرد تمامی افراد جویای کار را در مسیر رسیدن به اشتغال دلخواه تربیت می یواش.

استخدام در بهینه شرکت ها تنها با داشتن مدرک تحصیلی و بدون سابقه ی موثر مقدور است کمی نومید کننده بوسیله نظر برسد؛ اما چراغ همواره بر این باور است که در این مسیر تنها نیستید و بی حد از افراد مشابه شما هستند. به اعتقاد چراغ، لزوما نباید تجربه و سابقه ی کاری را طبق دانست. به بیان میسر تر، سابقه ی کارگر یکی از نحو های کسب امتحان است؛ اما تنها راه مقدور هم نیست. کافی است فهرستی از مهارت های موردنیازتان را برای به دست آوردن شغل دلخواهتان تهیه کنید و سپس آن ها را تقویت کنید. چراغ تمام نکات و آموزش های لازم برای تقویت مهارت های عمومی و تخصصی را دراختیارتان خواهد گذاشت.امکانات چراغ برای دستیار به استخدام در بهترین شرکت ها

تعداد اضافی دوره آموزشی آنلاین در چراغ برای تحکیم احاطه های بطی ء و شیرهدار وجود دارد. تمام افرادی که داخل خیز وجوی شغل مناسب هستند، بخاطر استخدام داخل نیکوترین همدستی ها باید مهارت های خود را در دو حوزه ی نرم و باطراوت ارتقا دهند. مهارت های نرم آن دسته از تسلط هایی هستند که بین تمام لفافه ها به صورت اشتراکی و مشترک حیات دارند؛ مثل تسلط لم بیان، غلبه تفکر، برقراری بستگی مؤثر و... . درمقابل، منظور از مهارت های شیرهدار آن قسمت قسمت کردن از توانمندی هایی است که به طور اختصاصی برای هر رشته باید یاد گرفت.

رشته های تحصیلی متفاوت میدان کار متفاوتی دارند؛ پس درون هر رشته ای که تحصیل کرده اید، می توانید شغلی برای خودتان دست و پا کنید و حتی در نوع خود بوسیله عنوان بهینه ها پیدا شوید. آموزش مهارت های واقعی برای ورود به راسته کار داخل چراغ بوسیله شما معاون می بطی ء توانایی هایتان را به مدیران و کارفرمایان علامت دهید و رضایت آن ها را جلب کنید.

آموزش در چراغ هر مهارت یا محتوایی را به شما آموزش خواهد رحم که برای شغل آینده به آن احتیاج داشته باشید. مطمئن باشید پس از گذراندن این دوره های آموزشی سرشار از حس مثبت و تکیه به نفس خواهید شد. چراغ بوسیله میانجی ی تعامل پایدار با شرکت های معتبر کاملا به این موضوع اشراف دارد که فضای صنعتی به چه سنخ احاطه هایی نیاز دارد؛ پس با اطمینان تفکر می توانید از این محتواها و دوره های آموزشی در خوش نویسی یافتن شغل ایدئال و موفقیت برای استخدام درون بهترین همکاری ها استفاده کنید.

درواقع، برنامه ریزی و هزینه برای آموزش های کاربردی داخل چراغ بوسیله نوعی سرمایه گذاری روی خودتان است و مطمئن باشید این هزینه در آینده ای خیر چندان دور به شما بازخواهد عزاداری. همچنین، رزومه ساز صنف ای چراغ به شما این امکان را خواهد انصاف از هیچ یک از معلومات لازم برای نوشتن رزومه ی مجاب کننده بی خبر نشوید.ابهت کارآموزی را دست ناچیز نگیرید!

یکی از بهترین راه ها بخاطر استخدام در بهترین شرکت ها بدون داشتن سابقه ی کاری، شرکت در دوره های کارآموزی است. درحقیقت، زمانی که می پذیرید به عنوان کارآموز دانا شرکت شوید، اول از همه پذیرفته اید با عذر ای دیگر امکان حضور شما تو آنجا وجود نداشت. دوم اینکه این دوره ها به شما فرصتی خواهند عدل تا روی خودتان تنخواه گذاری کنید و تجارب ارزشمندی به دست آورید. تامین باشید در آینده ای نزدیک همین تجارب به سابقه ی فقره برایتان تبدیل خواهند شد. از همه مهم برنده اینکه اغلب شرکت ها در ۷۰ درصد موارد به کارآموزان خودشان پیشنهاد استخدام خواهند داد.

با این تفاسیر، می توان گفت کارآموزی خال ی عطفی است برای ادخال به شغل ایدئال یا فرصت یادگیری و کسب مهارت در لفافه های تحصیلی دانشگاه که می توان از آن بهره مند شد. با جست وجو در میان آگهی های استخدام چراغ، می توانید بخاطر فرصت های کارآموزی موجود در سامانه رزومه ارسال کنید و از همین طریق بوسیله پشت تصرف تجربه بروید.بیشتر بخوانید:آموزش فتوشاپ را در یکتاکالا تجربه کنیدآموزش عود بدوی و آموزش تئوری موسیقی بصورت تصویری و آنلاینتهیه لوازم جانبی شنوایی از دیجی فرستسرویس مدیریت ثروت مانو رونمایی شدخرید آنلاین دارو و مکمل بدنسازی از داروخانه فردامارکت
به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، کلکسیون فرهنگی ساختمانی ساختمانی شهر (بلدیه) در تهران از یکسره پروژه هایی است که در سال ۹۹ بوسیله روزی برداری خواهد رسید. 

ساختمانی خانه شهر با زیربنایی در حدود ۱۸ هزار مترمربع تو خاکی بوسیله متراژ ۴۸۰۰ مترمربع توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) در حال اجرا است که عملیات آن تا کنون ٤٣ درصد پیشرفت داشته و فراغت است در سال ۱۳۹۹ تو اختیار شهروندان تهرانی قرار گیرد.

بناء بلدیه فراغت است به محلی برای برگزاری رویدادهای مرتبط با برنامه ریزی شهر و گفت وگوی مردم و متولیان ایالت تغییر شود. این پروژه دارای امکانات فرهنگی و رفاهی شامل، سالن نمایش با ظرفیت ۳۶۰ نفر، کافه رستوران حدود ۱۰۰ نفر، عکاسخانه، قریه کتاب، همگان کتاب و گالری ارسی است. 

از ویژگی های مهم ساختمان خانه شهر می استعداد بوسیله ورودی مترو اشاره کرد که برای آسایش و رفاه آدم تو طرح گنجانده شده و پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه، ساختمان بلدیه قبلی به قطب فرهنگی و گردشگری دگرگونی شده و باعث توسعه گردشگری و جذب توریست درون سطح منطقه و شهر تهران شود.

کنار اساس گزارش معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی دستیار فنی و عمرانی شهرداری تهران داخل دیدار از ساختمان خانه شهر،بر تسریع عملیات اجرایی این پروژه ابرام کرد و هواخواه تجلیل دقیق دستور کار زمان بندی شد. 

کنار مبنای گزارشی که در جریان این بازدید ارائه شد، پیشرفت عملیات اجرایی ساختمان خانه بطرف خانه به مرز 43 درصد فصیح است. در حالی که اجرای عملیات آرماتوربندی و بتن ریزی درون سقف طبقات مثبت یک و مثبت 2 ادامه دارد، اجرای دیوارچینی در زیرزمین مقدمه و تکمیل نما در قسمت غربی و شمالی مسکن درون حال انجام است.

درون دنباله این بازدید میدانی، آخرین شرایط اجرایی پروژه بهسازی پیاده راه لاله زار مورد پایش قرار گرفت و درباره اقدامات باقی باقی مانده به منظور تکمیل و آماده سازی این طرح بحث و تبادل رویت شد.
ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعلام کرد ۲۵ استان کشور ازلحاظ ابتلا و فوتی براثر کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند و برخی استان ها که شرایط قرمز ندارند، عزب یک میلیون نفر انباشتگی دارند؛ بنابراین، می توان گفت کچل سرزمین داخل وضعیت قرمز است. حریرچی شرایط استان خراسان رضوی، به خصوص شهر مشهد را بیش وخیم زیرفون توصیف کرد و گفت در ماه گذشته، در این استان تکثیر ابتلای ۳۰۰ درصدی بیماران کووید ۱۹ را تماشاگر بوده ایم.

به گزارش ایسنا، معاون وزیر بهداشت با حضرت در برنامه ی «تیتر امشب» شبکه ی خبر گفت: «۲۰ درصد افراد بستری شده ی مبتلا به کووید ۱۹ تو مراکز درمانی مشهد را مسافران و افراد غیربومی تشکیل می دهند؛ پس بهتر است آدم فعلا به مشهد سیر نکنند». البته حریرچی به این نکته نیز رمز کرد که وضعیت ابتلا بوسیله کرونا در مناطق شرقی استان گلستان و برخی شهرهای مازندران همچنین بسیار حاد است و سفر به مازندران ممکن است مردم استان های دیگر کشور را نیز بیشتر برده ویروس کرونا درنگ. به گفته ی حریرچی، اکنون تهران به لب پخش مصیبت به تمام سرزمین تبدیل شده است و هرکسی که از تهران به شهرهای اطراف آن رفت و آمد کند، امکان پذیر است افراد آن استان ها را آلوده درنگ.

بنا به اعلام معاون وزیر بهداشت، ۲۰ درصد آمار فوتی های روزانه داخل ناحیه براثر ابتلا بوسیله بیماری کووید ۱۹ است و یومیه تقریبا چهار هزار فرید مشکوک خواه مبتلای شدید به کرونا در کشور بستری می شوند و ۵ تا ۱۰ درصد این افراد فوت می کنند. حریرچی گفت اکنون از هر پنج تک فوتی تو کشور، یکی مربوط به کرونا است. وی داخل میان عوامل دارای مخاطره بسیار بسیار داخل فوت افراد مبتلا به کرونا، به چاقی رمز کرد و گفت این عامل به حدی تأثیرگذار است که هر یک کیلوگرم کاهش وزن، مستوی با کاهش ۱ درصد حدس ابتلا به کرونا است.مقاله های مرتبط:میزان سفر آدم در خرداد ۳/۵ طبق نوروز بوده استمعاون وزیر بهداشت: ابتلای ۲۵ میلیون ایرانی به ویروس کرونا واقعیت ندارد

به گفته ی کیانوش دنیا پور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، پس از تجلی ابتدایی ی کرونا تو ایران و مصادف شدن تقریبی آن با تعطیلات عید نوروز و محدودیت های جاده ای، موفقیت نسبی داخل مدیریت بیماری کووید ۱۹ داخل ملک خراج شد؛ بااین حال، با افزایش سفرها تو تعطیلات خرداد و بازگشایی مشاغل، صنوف و اماکن عاری مراعات مناسب پروتکل های بهداشتی، ابتلا به کرونا مکرر روندی صعودی فاحش کرد. البته وی بازگشایی ها و رفع فردی ها را به برهان مسائل اقتصادی ملک ناگزیر دانست؛ اما اعلام کرد معمولی پنداری وضعیت کرونا برمبنای تصور غلط از کنترل و مهار مصیبت حیات.

به گفته ی کمک وزیر بهداشت و طبق برآوردها، استفاده از ماسک در سراسر کشور حدود ۵۰ درصد است؛ حال آنکه این نمونه باید ۹۵ درصد باشد. ایرج حریرچی میانگین آمار کشوری در مراعات دستورالعمل های بهداشتی تو مکان های متنوع را داخل اداره ها ۷۰ درصد، در آرامستان ها ۸۰ درصد، درون کاباره ها ۷۷ درصد، داخل دفاتر پیشخوان ۶۳ درصد، تو داروخانه ها ۲۶ درصد و در مطب ها ۱۰ درصد تشریح کرد.بیشتر بخوانید:هرآنچه دانشمندان تاکنون درباره مدت دوام ایمنی کووید ۱۹ آموخته اندعوارض جانبی ناچیز واکسن های کرونا مقدور است درواقع بسیار موکد باشدهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۴ مرداد ۹۹]آزمایش خون تجربی سرطان را چهار سال پیش از بروز علائم تشخیص می دهدبررسی های دمایی وضع دقیقی برای غربالگری کووید ۱۹ نیستند
زومSZoomHAROOOON (Corporation مشارکت) ژاپنی با بازار و حوزه ی فعالیت بین المللی است که از چند دهه پیش، خود را به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکننده های برگ صوتی و موسیقی به بازار ثابت کرد این. مشارکت در ایالات متحده به صیت Zoom North America، داخل بریتانیا به اشتهار Zoom UK Distribution Limited و در آلمان به نام Sound Service GmbH فعالیت می کند شریک شدن. زوم، ژاپنی است و با شرکت خدمات ویدئو کنفرانس آمریکایی زوم با (صیت طولانی Zoom Video Communications هیچگاه) ارتباطی ندارد از.

محصولات مهم و مشهور شریک زوم می قابلیت به انواع پدال های جلوه ی صوتی برای گیتار و باس، ماشین های درام و از همگی مهم تر، برگ ضبط صوت اشاره کرد تجهیزات. ضبط صدای محیطی و استودیویی زوم، در میان پرفروش ترین و مشهورترین تجهیزات صنعتی دیده می شوند به. ویژه درون شاخه ی تجهیزات دستی بایگانی صدا، محصولات زوم ژاپنی همیشه جزو پیشنهاد های متخصصان صدا بوده اند زوم. فعالیت خود را با تولید پدال جلوه ی صوتی گیتار شروع کرد و امروز، خانواده ای وسیع از محصولات را به راسته کمال مطلوب ارائه می درنگ کتاب.فعالیت ماساهیرو

ایجیما و میکیهیتو نوزوکیدو، همکاری زوم را درون سال ۱۹۸۳ داخل ساکوماکو توکیو ژاپن طرز اندازی کردند ایجیما. که حالا اندوه بوسیله عنوان مدیرعامل مشارکت فعالیت می کند، پیش از اسلوب اندازی زوم درون شرکت KORG مشغول بوسیله فعالیت حیات او. غبطه داشت تا کسب وکار شخصی خودش را نمایش کند البته. ایجیما از همان ابتدای طرز اندازی زوم، ادای احترام به بنیان گذار کورگ یعنی تسوتومو کاتو را داخل نظر داشت و می مقصود هرچه که در شریک او آموخته است، به مرحله ی عملیاتی و صنعتی برساند زوم.

در سال های اولین بوسیله عنوان پیمانکار قراردادی، دستگاه های مدنظر شرکت های دیگر را تولید می کرد دفتر. مرکزی شرکت درون سال ۱۹۸۵ به ایواموتوکو توکیو جابه مکان شد بنیا. ن گذاران در سال ۱۹۸۷ تصمیم گرفتند تا به مرور مایه های اختصاصی خویشتن را تولید کنند اولین. علیه زوم در سال ۱۹۸۸ در دسته ی پردازش گرهای سیگنال به صیت LSI ZFX 1-تولید شد البته. این محصول، شهرت اضافی را برای شرکت ژاپنی به همراه نداشت و آن ها دو سال بعد، علیه برنگ خون و اصلی خود را به راسته نمایش کردند مایه.

ایجاد جلوه های صوتی گیتار Zoom 505 II اولیه

دشت مهم زوم، یک دستگاه تولید و پردازش جلوه های صوتی گیتار بوسیله شهرت 9002 یا Zoom Box بود که تو سال ۱۹۹۰ تولید شد درون. همان سال، نخستین پردازنده صوتی حرفه ای شریک شدن غصه به شهرت 9010 به بازار شناساندن شد شرکت. ژاپنی به محض تولید اولین محصول، بازار ایالات متحده را هدف قرار انصاف مدیران،. محصولات جدید خویشتن را در نمایشگاه AES Show نیویورک سیتی به عرضه گذاشتند و از همان ابتدای ورود به بازار، قیمت مفت و کیفیت بالا را بوسیله نشانی مزیت های رقابتی در دید گرفتند نکته. ی جالب توجه اینکه سال ۱۹۹۰، با ابتدا صادرات شرکت ژاپنی حزن همراه شد و ۳۰ کشور، بوسیله عنوان مقاصد اول محصولات زوم انتخاب شدند دفتر. مدیریت و توزیع جدیدی غصه در همان سال درون ایالات متحده به نام شرکتی افسون شده Zoom Corporation of America مقدمه به کار کرد زوم.با شعار عرضه ی تجهیزات مقرون به صرفه و باکیفیت به صنعت ندا و موسیقی واقف شد زوم

پس از ورود جدی به بازار برگ موسیقی و هدف گیری دسته ی محصولات مقرون به صرفه، رشد قابل توجهی را تجربه کرد دفتر. مرکزی مشارکت در سال ۱۹۹۳ بوسیله فوچو توکیو منتقل شد برنامه. های توسعه ای با تقلا ادامه داشتند و مدیران ژاپنی تصمیم گرفتن تا زیرمجموعه ی مستقل ایالات متحده را تعطیل کنند تا شاید بعدا بوسیله عنوان زیرمجموعه ای تحت مدیریت شریک شدن اصلی ژاپنی بوسیله کار امتداد دهد یک. سال بعد، بخش مدیریتی محصولات بوسیله منطقه ی فوچو توکیو جابه جا و در سال ۱۹۹۷ هم هلدینگی با هدف مدیریت تمامی زیرمجموعه ها به نام زوم هولدینگ متد اندازی شد سهم.

اساسی ی محصولات زوم تا صد ۲۱، شامل تجهیزات جلوه ی صوتی استودیویی و مخصوص گیتار می شد محصولاتی. همچون Driver Choir, 9002, Pro Player, Player, Pro Fire, 505, Guitar Super, Player Rythm Trak SampleTrak, و 505IIGuitar از تولیدات زوم تا سال ۲۰۰۰ بودند این. محصولات، ویژگی کامپکت بودن و قابلیت استفاده ی آسان را به همراه مقدار مفت به کاربران ارائه می کردند زوم.

با ورود بوسیله قرن ۲۱ تصمیم گرفت تا وارد دسته ی تجهیزات ضبط ندا نیز بشود اولین. دشت شرکت به نام MRS 1044-یک تجهیز ضبط صدای استودیویی وجود که قابلیت های پردازش سیگنال صوتی را با کیفیت فراز بخاطر کاربردهای حرفه ای ارائه می کرد داخل. سال های بعد، انواع تجهیزات در همین دسته درکنار تجهیزات جلوه ی صوتی استودیویی و گیتار تولید شدند سال. ۲۰۰۶، با ارائه ی محصولی مخرب ازسوی زوم همراه شد H4. که در دسته ی تجهیزات ضبط صدای همراه به بازار ارائه شده بود، توجه بازارهای جهانی را بوسیله برند ژاپنی معطوف کرد این. ضبط کننده ی همراه هنوز هم به عنوان یکی از مشهورترین و پرفروش ترین محصولات زوم شناخته می شود Zoom.



H4n مدیران

برند ژاپنی در سال های ابتدایی دهه ی ۲۰۰۰ تقلا می کردند تا آستان خود را درون بازارهای بین المللی دیگر اندوه افزایش دهند مقدماتی. مرکز مهم، شرکتی برای مدیریت فعالیت های لجستیکی زوم بود که از سال ۲۰۰۴ بوسیله نام Zoom HK Ltd در هنگ کنگ ابتدا به کار کرد داخل. همان سال، باز هم مرکز مدیریت زوم تحول کرد و به منطقه ی ایواموتوچو در توکیو جابه جا شد دو. سال بعد، بریتانیا مقصد جدید فعالیت های شرکت ژاپنی وجود که با نحو اندازی Zoom UK Distribution Ltd فعالیت های توزیع محصولات تو اروپا را برعهده گرفت تمامی.

همکاری های بزرگ دنیای فناوری، برنامه ای شدید برای توزیع و توسعه ی محصولات در چین دارند زوم. نیز در سال ۲۰۰۹ غرض گرفت تا یک مرکز فعالیت درون چین سیاق اندازی بطی ء تا به مرور فعالیت های خود را در این بازار لبریز از حجم رشد، امتداد دهد Zoom. Dongguan Corporation داخل چین، مسئولیت کنترل کیفیت محصولات زوم را برعهده داشت و بعدا فعالیت های مدیریت و توزیع دیگر را هم برعهده گرفت زوم.

در سال های پایانی دهه ی ۲۰۰۰، تمرکز خود را روی تولید محصولات منطبق با فناوری های بالغ افزودن عدل انواع. تجهیزات ضبط استودیویی با قابلیت پرونده روی هارد درایو و برگ فراهم به رابط USB در همان سال ها به خانواده ی زوم اضافه شدند وسیله. پرونده صدای دستی H4n غصه محصول مخرب مربوط باینده حیات که بار دیگر، بازار را درون این شاخه به سمت برند ژاپنی متمایل کرد دستگاه. جدید، در سال ۲۰۱۰ اجر ی MIPA را بخاطر زوم به مشت آورد مدیران.

شرکت ژاپنی در آستانه ی دخول به دهه ی جدید غرض گرفتند تا با تکیه گاه بر فناوری ها و دستاوردهای خویشتن از سال های گذشته، هوشیار دسته ای متاخر از بازار شوند در. سال ۲۰۰۹، دستگاه بایگانی ویدیوی زوم به معروفیت Q3 معرفی شد که عملکردی شبیه به هندی کمینه داشت، منتهی از قابلیت های صنف ای ضبط صدای زوم همچنین روزی می سرما یک. سال بعد، مدل های صنف ای زیرفون همین وسیله به شهرت های Q3PW و Q3CB به بازار معرفی شدند سال.

۲۰۱۱ با تحول دیگری در ساختار سازمانی زوم همراه بود و زوم هولدینگ، منحل شد همدستی. ژاپنی در سال های ابتدایی دهه ی جدید، روی توسعه ی خانواده ی محصولات در گروه ی پرونده صوت متمرکز شده بود محصولاتی. که عطیه های بی نهایت MIPA را هم بخاطر آن ها بوسیله همراه داشتند و منجر بوسیله تکثیر اعتبار بین المللی زوم شدند در. سال ۲۰۱۳، زیرمجموعه ی جدید داخل ایالات متحده به صیت Zoom North America راه اندازی شد که توزیع محصولات را داخل راسته آن منطقه برعهده گرفت پرونده.



صدای محیط با Zoom H4n زوم

داخل سال ۲۰۱۳ اولین علیه خویشتن را متمرکز بر بازار گوشی های هوشمند عرضه کرد iQ5. که تو دو ته رنگ مشکی و سفید به بازار ارائه شده بود، بوسیله نشانی یک لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند معرفی شد که نبوغ پرونده صدای استریو را به کاربر عرضه می کرد در. سال های بعد مدل های iQ6 و iQ7 هم بوسیله بازار معرفی شدند که قابلیت های حرفه ای بیشتری را بوسیله کاربران راسته موبایل عرضه می کردند درون. سال ۲۰۱۴، اولین کارت صدای صنف ای زوم با تمرکز پهلو بازار کامپیوترهای شخصی به شهرت TAC 2-بوسیله بازار معرفی کردن شد که اکنون هم در گروه ی محصولات صنف ای این راسته راحتی دارد فعالیت.

سال های اخیر زوم شامل تولید و ترقی ی محصولات درون دسته های جلوه های صوتی، بایگانی استودیویی و محیطی و لوازم جانبی کامپیوتری و مخصوص گوشی های هوشمند بوده است آن. ها همچنین توسعه ی اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند را هم به خدمات خویشتن افزودن کرده اند زوم. داخل سال ۲۰۱۷ سهام خود را به قیافه عمومی بوسیله راسته عرضه کرد و فعالیت سهامی را داخل بازار بورس توکیو JASDAQ (ادامه) انصاف از. فعالیت های کارمند دیگر داخل سال های اخیر می استعداد به معامله Mogar Music داخل ایتالیا و تبدیل کردن آن به مرکز توزیع اشاره کرد در. سال ۲۰۲۰ همچنین تمامی تسهیم مالکیت Zoom North America توسط شریک شدن اصلی خریداری شد تا فعالیت آن کاملا تحت کنترل مرکز مدیریت توکیو باشد عرضه.





اشتراکی سهام Zoom Corporation در بورس توکیودسته بندی محصولات زوم همان

طور که گفته شد، شرکت ژاپنی زوم فعالیت خود را متمرکز به خشکی امدن گوناگون محصولات صوتی و موسیقی دنباله می دهد محصولاتی. که اکنون دون برند زوم به فروش می رسند، دربرگیرنده انواع تجهیزات جلوه های صوتی و ضبط کننده های نغمه و فیلم می شوند درون. هر دسته، محصولاتی رادیکال حضور دارند که در ادامه برخی از آن ها را شرح می دهیم دستگاه.های پردازش جلوه های صوتی زوم

فعالیت خود را با ارائه ی وسیله ها و پدال های مخصوص جلوه های صوتی برای گیتارها شروع کرد امروز. هم گروه ی مهمی از محصولات شرکت، در همین حوزه مدل سازی و تولید می شوند انواع. وسیله های جلوه ی صوتی برای گیتارهای برقی، باس، آکوستیک و جلوه های صوتی استودیویی، داخل خانواده ی محصولات برند ژاپنی حیات دارند خانواده. ی محصولات جلوه ی صوتی زوم با نام های سری G G و GFX و B و A A و Zoom Studio شناخته می.



شوند مایه جلوه های صوتی گیتار آکوستیک

زوم استعمال اصلی دستگاه های جلوه ی صوتی، تغییر خروجی نوت و موسیقی است که از (سازها خصوصا گیتار) الکتریک خارج می. شود متخصصان صنعت ندا و آهنگ سازها، با استفاده از این تجهیزات، جلوه هایی مصنوعی را بوسیله خروجی ساز افزایش می کنند که اختلاط صداها با یکدیگر را هم ممکن می. درنگ از وسیله های تاریخی در این دسته می توان به تجهیز استودیویی-GFX 8 اشاره.

کرد گروه ای دیگر از تجهیزات شرکت زوم، برای ساختن جلوه های صوتی روی صدای خواننده طراحی و ساخته شده. اند این مایه ها که در جدیدترین نمونه ها به نام V6 و V3 درون بازار نمایش می شوند، جدیدترین توان های ارتباطی را برای وحدت به کامپیوتر یا دیگر تجهیزات استودیویی آهنگ سازی عرضه می.



کنند کارت صوت همراه زوم U44دستگاه های ضبط ندا و

فیلم زوم امروزه پاره اساسی ای از شهرت خویشتن را مدیون وسیله های متنوعی است که تو دسته ی پرونده کننده های صدای استودیویی و محیطی بوسیله همراه انواع رخت جانبی موبایلی نمایش می. شوند همان طور که گفتیم، H4 علیه انقلابی این دسته بود که با ابعاد و مدل سازی اختصاص خود، خبر از ادخال یک هنرمند جدی به صنعت. داد شرکت ژاپنی چند سال بعد H4n را بوسیله عنوان جایگزین شناساندن کرد که میکروفن های صنف ای برنده با قابلیت های تحول جلوه های صوتی و همچنین امکانات پیشرفته بخاطر پرونده موسیقی را به همراه. داشت H4n امروز از محبوب ترین دستگاه های زوم محسوب می شود که خصوصا برای بایگانی مجزای صوت در هنگام فیلم برداری با دوربین های DSLR استعمال. دارد در سال های اخیر هم تولیدکننده های پادکست، علاقه ی زیادی به محصولات زوم درون این قسمت قسمت کردن نشان داده.



اند لوازم جانبی ضبط صدا با آیفون زوم iQ6پرفروش ترین محصولات زوم، برگ ضبط صدای همراه

هستند همان طور که گفته شد، تجهیزات ضبط صدای زوم به عنوان لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند اندوه تولید می. شوند دو تجهیز iQ6 و iQ7 اکنون در قسمت قسمت کردن ی محصولات باهم اتحاد کردن ژاپنی قرار دارند که البته تنها با کانکتورهای لایتنینگ مخصوص مایه های اپل عرضه می. شوند دستگاه های مذکور با پیوند به گوشی، قابلیت هماهنگی با اکثر اپلیکیشن های ضبط صدا و فیلم را دارند و زوم همچنین یک اپلیکیشن اختصاصی برای آن ها نمایش می. کند در تنظیمات اپلیکیشن می نبوغ جلوه های صوتی را غصه به قیافه زنده فایل ضبط شده اضافه. کرد امکان اصلی که با همراهی چنین مایه هایی به گوشی هوشمند افزودن می شود، پرونده لحن با حذف نویز و همچنین بوسیله رخساره استریو.

است محصولات حرفه ای زوم درون دسته ی ضبط ندا که بخاطر فیلم سازی و آهنگ سازی کاملا حرفه ای استفاده می شوند، درون دسته ی F بود. دارند از محصولات بنیانی کنونی درون این دسته می قابلیت به F8n با توان بایگانی هشت کانلاله و F4 با قابلیت ضبط ۶ کاناله اشاره. کرد زوم همچنین پنل-F Control را بی آرامی برای کنترل از راه دور برگ سری F عرضه می.



کند دوربین فیلم برداری Zoom Q2n

4K از محصولات کنونی زوم درون دسته ی ضبط ویدئو می توان به-Q2n 4K و Q8 اشاره. کرد دوربین اولبا لنز ۱۵۰ درجه ی واید بوسیله بازار عرضه می شود که از قابلیت های ضبط صدای استریوی زوم نیز بهره می. برد همان طور که از نام میوه به خشکی امدن می آید، کاربر می تواند فیلم هایی تا رزولوشن 4K را با آن ضبط. درنگ این دستگاه کوچک از دو باتری AA بهره می برد و با استفاده از همین باتری، تا دو ساعت فیلم برداری می. کند Q8 که شباهت بیشتری به دستگاه های فیلم برداری دارد، توان های اضافه ای همچون نمایشگر لمسی رنگی با قابلیت چرخش را هم به کاربر ارائه می.درنگ مقاله های مرتبط داستان برندداستان برند توشیبا، ژاپنی پیش قدم در انقلاب های فناوریداستان برند شارپ؛ از آهنگری تا آستان قدرتمند در صنعت دیجیتالداستان: برند بیتس، ارتفاع نبض موسیقی روی تبلیغات صنف ایداستان: برند سنهایزر، تجربه صدا با مهندسی آلمانیداستان برند پاناسونیک؛ یک قرن تولید برگ

الکتریکی مشارکت ژاپنی زوم شاید امروز در میان کاربران معمولی مصرف کننده جایگاه خاصی نداشته باشد، ولی اکثر متخصصان موسیقی و صنعت صدا، با محصولات این شرکت آشنا. هستند شاید برند زوم امروز ذیل سایه ی اخبار بی نهایت برند آمریکایی عرضه کننده ی خدمات ویدیوکنفرانس باشد، ولی در هر استودیوی حرفه ای و شاید داخل جیب هر خبرنگار حرفه ای، یکی از وسیله های پرونده لحن یا جلوه های موسیقی ژاپنی دیده می. شوند درحال حاضر، ماساهیرو ایجیما، هم بنیاد گذار شرکت، بوسیله نشانی مدیرعامل فعالیت می کند و با/۱۵ ۴ درصد، بیشترین تسهیم را دراختیار. دارد میچیتو نوزوکیدو نیز حالا/۱۳ ۹ درصد از سهم شرکت را دراختیار دارد، ولی مسئولیتی در شرکت زوم در جلوی نام او دیده نمی.

شود زوم داخل سال ۲۰۱۹ با کاهش نسبی سود عملیاتی روبه رو شد، اما آمار فروش شرکت، نمو مناسبی را تجربه. کرد درحال حاضر، برگ دستی بایگانی صدا، زیادترین تسهیم را در فروش باهم اتحاد کردن به خود اختصاص داده اند و ایالات متحده غصه به نشانی یکی از بازارهای اصلی فروش برند زوم شناخته می.شود بیشتر:بخوانید داستان برند المپوس، فاتح عکاسی دیجیتال که زمین هم چشمی را ترک کردتاریخچه میت بوک های هواویداستان برند پی پال، آغازی بخاطر امپراطوری ایلان ماسکداستان برند فاکسکان، بزرگ ترین پیمانکار تولید محصولات الکترونیکی تو جهانداستان برند نوکیا؛ وظیفه شناس هبوط خلافت