انجمن ایران کره

مایکروسافت به صراحت از سیاست های اپل در قبال فروشگاه آنلاین اپ استور (Apple App Store) انتقاد کرده است. مایکروسافت می گوید اپل ویژگی های رقیق گیرانه ای برای فعالیت ترقی دهندگان راه می کند و موضعی نادرست دربرابر اپلیکیشن هایی دارد که مربوط به سرو های ورزش مبتنی بر فضای ابری هستند.

مقابل قوانینی که اپل به صورت داخلی گونه کرده، سرویس های استریم بازی ابری اجازه ی حضرت در اپ استور را ندارند زیرا اپل معتقد است این اپلیکیشن ها «قوانین را بوسیله وضوح باطل می کنند». ویژگی بوسیله نمایندگی از مایکروسافت در انتقاد به سیاست های اپل گفته است: «اپ استور اپل عزب پلتفرم دنیا است که بوسیله عنوان پلتفرمی بخاطر استفاده ی عمومی، بوسیله کاربران اذن نمی دهد از سرویس های بازی ابری و سرویس های عمومی بازی نظیر ایکس باکس گیم پس استفاده کنند». 

انتقاد شدید مایکروسافت درحالی مطرح می شود که اپل روز گذشته درون اطلاعیه ای روی موقعیت بحث برانگیز خود در قبال سرو های بازی ابری تأکید کرد و جزئیاتی درون این رابطه تو دسترس رسانه ها فراغت قسط. اپل داخل بیانیه ی خود به وضوح اعلام می درنگ سرویس هایی نظیر مایکروسافت xCloud یا تا اینکه گوگل استیدیا اجازه ی انتشار روی اپ استور را ندارند. اپل روی وارسی یکایک اپلیکیشن ها و بازی هایی که در اپ استور صبر می گیرند حداکثر وسواس را به خرج می دهد. این شریک می گوید امکان تجسس تک تک ورزش های موجود درون سرو های ابری وجود ندارد و به همین برهان اپلیکیشن این سرویس ها نباید روی اپ استور منتشر شوند.

درون چند مقدر شدن دیگر از ورق ی قوانین اپ استور دلایلی دیگر بخاطر جلوگیری از انتشار سرویس های ابری ذکر شده است. اپل می گوید این اپلیکیشن ها اجازه ی انتشار روی فروشگاه iOS را ندارند، سوا این که بیشتر همچون نرم افزارهای ریموت دسکتاپ مدل سازی شده باشند. مایکروسافت، اپل را به اجرای «قوانین ناعادلانه» در اپ استور متهم می کند

مایکروسافت می گوید اپل نمی گذارد مشتریانش از مزیت های سرو های ابری بهره بگیرند و دلیل اصلی این موضوع به اجرای قوانین ناعادلانه در اپ استور مربوط می شود. مایکروسافت تو قدری دیگر از بیانیه ی خویشتن اپل را به رفتار ناعادلانه با ورزش ها بازپرس می کند و می گوید این همکاری به دیگر درخت سرو های چند رسانه ای اجازه می دهد روی اپ استور حضور داشته باشند، حتی چنانچه در این سرویس ها شاهد «محتوای تعاملی» باشیم. مایکروسافت احتمالا بدین شیوه عزیمت داشته به شکلی غیرمستقیم به نتفلیکس رمز کند. نتفلیکس مدتی است محتوای تعاملی هم پخش می کند؛ بخاطر مثال سریال Black Mirror: Bandersnatch بوسیله کاربر امکان می داد که خودش داستان را پیش ببرد تا بوسیله پایانی متفاوت برسد.

نماینده ی مایکروسافت به وب سایت ورج می گوید: «مدت زمانی که ما برای آزمایش نسخه ی پیش نمایش Project xCloud تو iOS داخل اختیار داشتیم به ته رسیده است. متأسفانه ما راهی در پیش روی خود نمی بینیم تا ازطریق آن چشم اندازمان در حوزه ی درخت سرو های ورزش ابری را با Xbox Game Pass Ultimate ازطریق اپ استور به گیمرهای پلتفرم iOS ارائه دهیم».

مایکروسافت همچنین مطالبه می کند که «اپل همواره با بازی ها بوسیله شکلی متفاوت رفتار می کند». ردموندی ها اعتقاد دارند اهالی کوپرتینو قوانینی سخت گیرانه برای ورزش ها طرز می کنند، درصورتی که رفتارشان با دیگر اپلیکیشن ها متفاوت است. داخل کمی از بیانیه ی مایکروسافت می خوانیم: «اپل قوانین معتدل تری برای اپلیکیشن هایی که تو دسته ی بازی جای نمی گیرند گونه می کند، حتی اگر این اپلیکیشن ها حاوی محتوای تعاملی باشند».  مقاله های مرتبط:مدیرعامل اپیک گیمز بار دیگر به منحصر اپل و گوگل پهلو فروشگاه های اپلیکیشن اعتراض کرداپل با مقایسه نمونه های درآمدی رقیب، از اپ استور دفاع می یواش

مایکروسافت می گوید صدای زیر مردانه دارد که سرویس های xCloud و Xbox Game Pass Ultimate را برای دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل iOS تو دسترس قرار دهد. این شرکت همچنین به ESRB و دیگر مشارکت هایی که در مرزوبوم ی رده بندی سنی بازی های ویدئویی فعالیت می کنند و مربوط به مناطق دیگر دنیا به سوا آمریکا هستند اشاره می یواش و می گوید اپل می تواند از ارزیابی های عمل شده توسط شرکت های متفرقه به قصد اتخاذ تصمیم برای اجازه اعطا کردن یا ندادن بوسیله ورزش ها کاربرد درنگ. با این حال آن نعوظ که بوسیله نظر می رسد اپل فعلا منظور این طور کاری ندارد و در پی همکاری با این نهادها محو.

پاسبان ی مایکروسافت می گوید اپل باید دادرسی های خود را تبدیل دهد و صرفا به بررسی کلی اپلیکیشن بسنده بطی ء تا مجبور نباشد یکایک بازی های درون اپلیکیشن را زیر ذره بین ببرد: «تمامی ورزش هایی که داخل فهرست ایکس باکس گیم پس موجود هستند توسط نهادهای رده بندی وارسته همانند ESRB و نهادهای متشابه در مناطق دیگر گیتی موردبررسی صبر اندوهناک اند. ما خود را متعهد می دانیم راهی بخاطر آوردن گیمینگ ابری بوسیله پلتفرم iOS ازطریق Xbox Game Pass Ultimate پیدا کنیم. ما باور داریم که خریدار باید در قلب تجربه ی گیمینگ باشد و گیمرها به ما بگویند که به بازی کردن، ارتباط با غم و بوسیله وجه اشتراک مجله گذاری آن ها تو همه مکان تمایل دارند». تاکنون به نعوظ کنجکاو محسوس نشده است که مایکروسافت می خواهد از چه راهی رفتار بطی ء.بیشتر بخوانید:قوانین اپل باعث شد Facebook Gaming بدون بازی در اپ استور منتشر شودنسخه بتای عمومی macOS Big Sur منتشر شداپل: به سرویس های گیمینگ ابری اجازه انتشار در اپ استور را نمی دهیمترامپ دستور مسدودسازی هرگونه تراکنش مالی با شریک شدن مالک پریدن تاک را صادر کردبا کنار روبیدن اپل، مایکروسافت بزرگ ترین خریدار بخاطر بیع تشنج تاک شد
  • ۹۹/۰۵/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی