انجمن ایران کره

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، طبیب علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درون نشست فرمانداران استان تهران اختصاص اجرای طرح شهید سلیمانی که با حضور استاندار تهران و بوسیله صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد ضمن سرنوشت از استاندار تهران و مسئولین محلی، سپاه، نیروی انتظامی، شبکه های بهداشت و علاج و هماهنگی میان همگی مایه های مربوطه که دستاوردهای مهمی درون مقابله با مصیبت کرونا را نما زده است، گفت: امروز فرصت تاریخی تکرار ناپذیری برای استان تهران مجهز شده تا نگاه ویژه ای بوسیله ارتقای زیرساخت های بهداشتی تو این استان داشته باشیم. بی شک باید برون داد اجرایی این طرح نیز تامین زیرساخت ها را مورد توجه فراغت دهد.

وی افزود: بارها استاندار تهران در خصوص زیرساخت های بهداشتی استان تهران و مشکلاتی که تو این حوزه مواجه هستیم مصاحبت کرده اند. این موضوع حال که در آستانه تصویب بودجه هستیم لازم است زیاد از گذشته مورد توجه قرار گیرد و فرمانداران همچنین نگاه سلامت پایه بازمهندسی در زیرساخت های شبکه بهداشت شهرستان های استان تهران داشته باشند.

وی ادامه عدالت: با نگاه سلامت محور امروز فرصت فوق العاده برای شهرستان های استان تهران فراهم شده است تا با نگاهی عمیق تر نسبت به تامین زیرساخت ها رفتار شود. این موضوع درون نشست ای با آستان وزیر سرزمین نیز مورد ابرام قرار گرفت تا اصول کلی مشترک قابل با شرایط هر یک از شهرستان ها تحقق پذیر شود. بی شک باید نتیجه فقره در طرح مثال سلیمانی مورد توجه فرمانداران صبر گیرد و با توجه به شرایط محلی و بافت اهل تحقق پذیری طرح داخل اذن امر صبر گیرد. باید در این مسیر الگوهای موفق بوسیله وجه اشتراک مجله گذاشته شود.

فرمانده عملیات مدیریت مصیبت کرونا در تهران تو پاره دیگری از گپ های خویشتن با رمز بوسیله اینکه در این طرح شعار بیماریابی بیشتر و سریعتر است، افزود: کنترل و معادل زنجیره ارجاع در جا های اشتراکی به نشانی شعار واقعی باید مورد توجه صبر گیرد و همگی محورهای عملیاتی باید معطوف به این موضوع باشد. درون این طرح و داخل وهله ابتدا باید هدفمند ایفا کنیم تا غم نیروی انتظامی دچار زنگ زدگی نشود و هم از رویت مالی و اعتباری با مشکل منابع مواجه نشویم.

وی افزود: داخل مرزوبوم بیماریابی زودهنگام قطعا احتیاج به ردیابی داریم. مطالعات ما درون تهران نشان می دهد هر فردی که بوسیله بیماری آلوده باشد می تواند ۷ نفر را که اغلب افراد نزدیک به فرد تو منزل و یا نگرش فرمان هستند آلوده بطی ء. یعنی ۷ تا ۱۰ نفر از اطرافیان فردی که کرونا مثبت است باید درون طرح ردیابی شوند. موضوع دوم مصرف از تست های نوک تیز است که در هفته آینده توزیع بیشتری از این تست ها را خواهیم داشت. این تست ها داخل بخش دولتی توزیع می شوند و در مدخل خصوصی توزیع نخواهند شد.

وی ادامه داد: باید قضیه قرنطینه سازی را نیز به جد دنبال کنیم. افرادی که تست آنها مثبت شده باید بوسیله قرنطینه بروند و داخل این دست خط دو بخش حیات دارد؛ نخست افرادی که به لحاظ شرایط اقتصادی و دلایل دیگر درون منزل امکان قرنطینه ندارند. لذا عمه آسیب پذیر ما همین جاست که باید فضاهای مراقبتی را داخل دیدن بگیریم. لذا از فرمانداران درخواست می کنم بوسیله موضوع فضاهای مراقبتی توجه ویژه داشته باشند و لیست آنها را به ما اعلام کنند.

وی امتداد عدالت: آقای کولیوند مسئولیت پشتیبانی این فضاها را به خشکی امدن عهده دارد. قطعا چنانچه افراد کرونا مثبت داخل فضای اجتماع رها شوند، این طرح با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد. به این ترتیب ردیابی، بیماریابی سریع و قرنطینه سازی در این طرح باید بوسیله طور جد مورد توجه قرار گیرد. داخل شروع هفته گذشته به خشکی امدن اساس ردیابی تلفن همراه بیمارانی که کرونا مثبت بودند علامت داد که عزب ۲۰ درصد این افراد قرنطینه را رعایت می کنند و ۷۳ درصد نقض قرنطینه می کنند. این به منزله یک بمب ساعتی در تهران قلمداد می شود که باید تک توجه قرار گیرد.

زالی مداومت کرد: در مورد اعتبارات مالی بوسیله وزارتخانه های بهداشت و کشور اعلام کردیم که طرح در این مملکت با ابهاماتی مواجه است. بوسیله نظر می رسد عدد اعتبارات مالی مفت تراشیدن. البته قرار است با مهتر جمهور تو مورد اعتبارات گفتگو شود. قطعا در این طرح کمال مطلوب رفتن به درب منازل تک تک شهروندان حلق و ردیابی هوشمند مورد تاکید است.
اسکات هرکلمن و فرانک آزور از ای ام دی (AMD) به تری در سرنوشت جدید پادکست هات هاردور انبازی کردند تا توضیحاتی درباره ی فناوری FidelityFX Super Resolution ارائه دهند. FidelityFX Super Resolution که مدتی پیش بخاطر اولیه بار توسط ای ام دی بوسیله نمایش گذاشته شد، جایگزینی برای فناوری Nvidia DLSS محسوب می شود و مخصوص کارت های گرافیک مبتنی بر معماری RDNA 2 است.

فناوری FidelityFX Super Resolution در تلاش است وضوح اجرایی ورزش ها را ارتقا دهد و نبوغ Anti-Aliasing را به صورت پیشرفته بوسیله ارمغان بیاورد. ای ام دی می گوید که می خواهد API فناوری متاخر خود را به قیافه متن باز (Open Source) منتشر نرم تا امکان دسترسی به آن روی پلتفرم های متعدد وجود داشته باشد. ای ام دی پیش تر رویکردی مشابه برای دیگر فناوری های توسعه داده شده با کلکسیون ابزار FidelityFX همانند Contrast Aware Sharpening موسوم به CAS در پیش گرفته وجود.

اسکات هرکلمن و فرانک آزور در مصاحبه با پادکست هات هاردور گفتند که فعلا نمی توانند جزئیات فنی فناوری FidelityFX Super Resolution را با هیچ رسانه ای در میان بگذارند، زیرا این فناوری هنوز بوسیله طور کامل آماده نشده است. البته هرکلمن به اهدافی که ای ام دی از ترقی ی FidelityFX Super Resolution در سر می پروراند اشاره کرد و گفت تیم قرمز ازطریق نسخه ی اختصاصی خود از DLSS، در پی انجام برخی کارهای به خصوص است.

یکی از اصلی ترین قواعدی که ای ام دی برای خود گلچین کرده این است که FidelityFX Super Resolution باید کاملا متن باز باشد و هیچگاه شرکتی به عنوان تنها ارباب API آن شناخته نشود. تیم سرخ می گوید این رویکرد باعث می شود سازندگان بازی های ویدئویی برای پیاده سازی فناوری موردبحث در بازی خود، زمان کمتری صرف کردن کنند و کار میسر تازگی درون پیش داشته باشند.

ای ام دی می گوید سازنده ی بازی مجبور نیست ابتدا به کدنویسی برای ابکی افزاری بوسیله خصوص کند، زیرا FidelityFX Super Resolution بوسیله نعوظ کلی یک سنخ کد خواهد داشت و توسعه دهنده به سادگی خواهد توانست آن کد را به درون بازی خود اماله کند. طبق گفته ی هرکلمن، رویکرد ای ام دی بخاطر متن بازکردن FidelityFX Super Resolution درنهایت باعث می شود این فناوری داخل انواع پلتفرم ها قابل دسترس باشد.

ای ام دی می گوید عزم دارد FidelityFX Super Resolution را روی کنسول های سراب جدید و کارت های گرافیک سری رادئون RX 6000 که مبتنی بر معماری RDNA 2 هستند ارائه دهد. آویشن قزل همچنین از ارائه ی قابلیت موردبحث در پردازنده های گرافیکی اینتل و انویدیا می گوید.

چندپلتفرمه بودن، خبر بسیار خوبی برای فناوری هایی مشابه FidelityFX Super Resolution است. بزرگ ترین مشکلی که تحلیلگران دررابطه با DLSS مطرح می کنند، این است که فناوری موردبحث در منحصر پردازنده های گرافیکی انویدیا قرار دارد و API آن به صورت اشتراکی منتشر نشده است.

این حقیقت را نباید فراموش کنید که فناوری DLSS امروزه درون انواع موتورهای باز ی سازی نظیر آنریل انجین (Unreal Engine) مخبر شده و به صورت عریض زیبنده دسترس است؛ اما ترقی دهندگانی که اتومبیل بازی سازی اختصاصی خودشان را توسعه می دهند مجبور هستند نفس و سعی بیشتری را صرف کردن پیاده سازی DLSS انویدیا در موتور خود بکنند. تمامی این تقلا ها برای ارائه ی قابلیتی است که صرفا در کارت های گرافیک RTX کار می بطی ء.

دو سؤال مهم و ارشد درباره ی فناوری موردانتظار FidelityFX Super Resolution مطرح می شود. سؤال اول میسر است: آیا این فناوری به نواخت فقره خواهد کرد؟ می دانیم که نسخه ی دوم DLSS نتایج چشم گیری به ظهر دارد و گاهی اوقات حتی از رندر حقیقی نیز عملکرد بهتری نشان می دهد. حذف کردن TAA و کاربرد از DLSS برای ایفا Anti-Aliasing و آپ اسکیل کردن فریم تمثال باعث می شود به نتایج بهتری مشت پیدا کنیم. ای ام دی تمام تلاش خویشتن را بوسیله فقره خواهد بست تا سوپر رزولوشن به نوع دوستی فرمان یواش. 

سؤال دیگر این است که فناوری جدید ای ام دی چگونه حکم خواهد کرد؟ آیا Super Resolution صبر است از شبکه ی تعلیم داده شده با درایت بدلی برای کشف کردن بهترین وضع ها به منظور آپ اسکیل کردن تمثال و Anti-Aliasing استفاده می کند؟ آیا این فناوری خواهد توانست از استعداد هایی که بر سخت اسباب متکی می شوند (نظیر هسته های تنسور انویدیا) استفاده کند؟ فعلا جواب دقیق ای ام دی را نمی دانیم، بااین حال احتمال دارد که پاسخ سؤال، منفی باشد.

در رویت داشته باشید که Super Resolution قرار است روی تمامی پلتفرم ها کار درنگ و صرفا محصولات انویدیا هسته ی تنسور دارند. این یعنی ای ام دی عملا هیچگاه دلیل قانع کننده ای نمی بیند تا فناوری جدیدی را برپایه ی قابلیتی که محصولات خودش از آن بی یکروز هستند ترقی دهد. بااین حال وقتی مناظره به تعلیم ازطریق هوش جعلی می رسد، اجرا این کار، شدنی است؛ حداقل مایکروسافت قدرت پردازشی زیاد یدکی را ازطریق زیرساخت های پلتفرم آژور ارائه می دهد.

الگوریتمی که با ادراک مصنوعی تعلیم داده می شود باید بتواند بوسیله نیکی روی هسته های استاندارد پردازنده های گرافیکی فرمان یواش. به لطف قدرت FP16، پردازنده های گرافیکی RDNA 2 خواهند توانست چنین شبکه ی پیچیده ای را بدون چالش زیاد عمل کنند.  مقاله ی مرتبط:فناوری رقیب DLSS انویدیا با تأخیر در کارت های گرافیک بیگ نوی آغازبه حکم می نرم

شرکای تجاری کنسول ساز ای ام دی به استعداد هایی نظیر Super Resolution نیاز دارند. پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکسازلحاظ تئوری می توانند بازی های ویدئویی را با وضوح 4K و ارج ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا کنند؛ اما دستیابی به این هدف ازطریق کارت گرافیکی که قدرت کمتری نسبت بوسیله Radeon RX 6800 دارد، بدون ایفا برخی ترفندها برای پایین آوردن کیفیت نهایی شمایل مقدور محو. Super Resolution تکاپو می نرم کاهش کیفیت تصویر را تکرار کند. بیشتر بخوانید:ادعای جنجالی اینتل: افت اکید عملکرد AMD Ryzen 4000 درصورت مصرف از باتری لپ تاپای ام دی PBO 2 را برای تقویت غلبه تک تردی مستشار 5000 معرفی کردن کردپشتیبانی رسمی کتابخانه گرافیکی Vulkan از رهگیری پرتو آغاز شداحتمال پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال در رایانه های مک مجهز به پردازنده M1مایکروسافت پلوتون؛ پردازنده امنیتی ردموندی ها برای فراز بردن ایمنی جهیز
به گزارش همشهری آنلاین، محمود فکری جویباری زاده ۴ مرداد ۱۳۴۸، بازیکن سابق و مربی پیاده روی تبعه ایران است. او هم حالا سرمربی باشگاه هندبال رهایی تهران می باشد.

فکری رکورد دار تعداد ورزش در کانون پیاده روی استقلال تهران است. وی فوتبال را در ۱۳۶۵ از تیم ساحل جویبار آغاز کرد و داخل ۱۳۶۹ بوسیله تیم بافندگی مازندران پیوست. پس از این تیم پیراهن خلاصی تهران را تن کرد،   بیشتر عهد بازیگری روحی در باشگاه رهایی تهران گذشت. او از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ کاپیتان خلاصی بود و ۳۴۵ بازی رسمی برای این تیم به راسته رفت که در۱۴۹ ورزش کاپیتان خلاصی وجود. فکری سابقه ۳۰ بازی ملی نیز دارد.

محمود فکری که درون طی ۱۲ سال گذشته سابقه ۵ نوبت مربیگری داخل استقلال را داشت در۱۶ نرمی ۱۳۹۹ سرمربی تیم فوتبال استقلال شد. محمود فکری سرمربی خلاصی شد