انجمن ایران کره

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، طبیب علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درون نشست فرمانداران استان تهران اختصاص اجرای طرح شهید سلیمانی که با حضور استاندار تهران و بوسیله صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد ضمن سرنوشت از استاندار تهران و مسئولین محلی، سپاه، نیروی انتظامی، شبکه های بهداشت و علاج و هماهنگی میان همگی مایه های مربوطه که دستاوردهای مهمی درون مقابله با مصیبت کرونا را نما زده است، گفت: امروز فرصت تاریخی تکرار ناپذیری برای استان تهران مجهز شده تا نگاه ویژه ای بوسیله ارتقای زیرساخت های بهداشتی تو این استان داشته باشیم. بی شک باید برون داد اجرایی این طرح نیز تامین زیرساخت ها را مورد توجه فراغت دهد.

وی افزود: بارها استاندار تهران در خصوص زیرساخت های بهداشتی استان تهران و مشکلاتی که تو این حوزه مواجه هستیم مصاحبت کرده اند. این موضوع حال که در آستانه تصویب بودجه هستیم لازم است زیاد از گذشته مورد توجه قرار گیرد و فرمانداران همچنین نگاه سلامت پایه بازمهندسی در زیرساخت های شبکه بهداشت شهرستان های استان تهران داشته باشند.

وی ادامه عدالت: با نگاه سلامت محور امروز فرصت فوق العاده برای شهرستان های استان تهران فراهم شده است تا با نگاهی عمیق تر نسبت به تامین زیرساخت ها رفتار شود. این موضوع درون نشست ای با آستان وزیر سرزمین نیز مورد ابرام قرار گرفت تا اصول کلی مشترک قابل با شرایط هر یک از شهرستان ها تحقق پذیر شود. بی شک باید نتیجه فقره در طرح مثال سلیمانی مورد توجه فرمانداران صبر گیرد و با توجه به شرایط محلی و بافت اهل تحقق پذیری طرح داخل اذن امر صبر گیرد. باید در این مسیر الگوهای موفق بوسیله وجه اشتراک مجله گذاشته شود.

فرمانده عملیات مدیریت مصیبت کرونا در تهران تو پاره دیگری از گپ های خویشتن با رمز بوسیله اینکه در این طرح شعار بیماریابی بیشتر و سریعتر است، افزود: کنترل و معادل زنجیره ارجاع در جا های اشتراکی به نشانی شعار واقعی باید مورد توجه صبر گیرد و همگی محورهای عملیاتی باید معطوف به این موضوع باشد. درون این طرح و داخل وهله ابتدا باید هدفمند ایفا کنیم تا غم نیروی انتظامی دچار زنگ زدگی نشود و هم از رویت مالی و اعتباری با مشکل منابع مواجه نشویم.

وی افزود: داخل مرزوبوم بیماریابی زودهنگام قطعا احتیاج به ردیابی داریم. مطالعات ما درون تهران نشان می دهد هر فردی که بوسیله بیماری آلوده باشد می تواند ۷ نفر را که اغلب افراد نزدیک به فرد تو منزل و یا نگرش فرمان هستند آلوده بطی ء. یعنی ۷ تا ۱۰ نفر از اطرافیان فردی که کرونا مثبت است باید درون طرح ردیابی شوند. موضوع دوم مصرف از تست های نوک تیز است که در هفته آینده توزیع بیشتری از این تست ها را خواهیم داشت. این تست ها داخل بخش دولتی توزیع می شوند و در مدخل خصوصی توزیع نخواهند شد.

وی ادامه داد: باید قضیه قرنطینه سازی را نیز به جد دنبال کنیم. افرادی که تست آنها مثبت شده باید بوسیله قرنطینه بروند و داخل این دست خط دو بخش حیات دارد؛ نخست افرادی که به لحاظ شرایط اقتصادی و دلایل دیگر درون منزل امکان قرنطینه ندارند. لذا عمه آسیب پذیر ما همین جاست که باید فضاهای مراقبتی را داخل دیدن بگیریم. لذا از فرمانداران درخواست می کنم بوسیله موضوع فضاهای مراقبتی توجه ویژه داشته باشند و لیست آنها را به ما اعلام کنند.

وی امتداد عدالت: آقای کولیوند مسئولیت پشتیبانی این فضاها را به خشکی امدن عهده دارد. قطعا چنانچه افراد کرونا مثبت داخل فضای اجتماع رها شوند، این طرح با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد. به این ترتیب ردیابی، بیماریابی سریع و قرنطینه سازی در این طرح باید بوسیله طور جد مورد توجه قرار گیرد. داخل شروع هفته گذشته به خشکی امدن اساس ردیابی تلفن همراه بیمارانی که کرونا مثبت بودند علامت داد که عزب ۲۰ درصد این افراد قرنطینه را رعایت می کنند و ۷۳ درصد نقض قرنطینه می کنند. این به منزله یک بمب ساعتی در تهران قلمداد می شود که باید تک توجه قرار گیرد.

زالی مداومت کرد: در مورد اعتبارات مالی بوسیله وزارتخانه های بهداشت و کشور اعلام کردیم که طرح در این مملکت با ابهاماتی مواجه است. بوسیله نظر می رسد عدد اعتبارات مالی مفت تراشیدن. البته قرار است با مهتر جمهور تو مورد اعتبارات گفتگو شود. قطعا در این طرح کمال مطلوب رفتن به درب منازل تک تک شهروندان حلق و ردیابی هوشمند مورد تاکید است.
  • ۹۹/۰۹/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی