انجمن ایران کره

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  بعد از اغماض روزها از عالمگیر ویروس کرونا، مدافعان مصونیت همچنان در خط برتر مقابله با ویروس کرونا با تمام قابلیت مبتلا خدمت گذاری به انسان هستند و ماندن من و شما درخانه پشتیبانی این جبهه مبارزه است.

مدافعانی که اشتی آدم آرزوی آنهاست و گرفتار شدن و یا فوت هر فرد به خشکی امدن اثر کرونا اشک به خشکی امدن چشمانشان مجتمع می زند و بهبودی و صلح و صفا بیماران خنده را پهلو لبان آن ها می نشاند.

بیمارستان معصوم خمینی اراک،  یکی از مراکز متعدد درمانی است که از روزهای شروع شیوع بیماری در کشور، بوسیله خط شایسته مقابله با کرونا ویروس تحول شده است.

کادر درمانی این درمانگاه که جانانه و با ازجان گذشتگی کامل، بخاطر گشایش بیماران مشغول به کرونا جدیت می کنند، گفتند که بهبودی بیماران مشغول بوسیله کرونا آرزوی کادر درمان این درمانگاه است.

مدافعان سلامت درمانگاه معصوم خمینی اراک گفتند: با مرخص شدن هر بیمار کرونایی روحیه کادر درمان دوچندان شده و برای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا آماده تر می شوند.

آن ها افزودند که نیازمند همراهی مردم با درون ساختمان ماندن هستند و انسان را بوسیله ماندن داخل بناء و رعایت بهداشت فردی توصیه کردند.

این مدافعان سلامت در خط گرامی مقابله با ویروس کرونا مبتلا نوکری به مردم هستند. بعضی از درمان گران و نیروهای بیمارستانی مدت هاست قوم شان را ندیده اند؛ ولی پای امر تداوی بیماران ایستاده اند.
ابوالحسن فیروزآبادی، ادیب شورای ممتاز فضای مجازی در گفت وگویی با مهر اطلاع دادن کرد تدوین نهایی آئین نامه ی واگذاری VPN قانونی توسط کارگروه گلچین مصادیق محتوای مجرمانه انجام شده است و وزارت ارتباطات واجدان شرایط گرفتن این سرویس را تعیین خواهد کرد. او نیز گفت VPN قانونی و اپراتور ارائه دهنده ی این خدمات، ارتباطی با مرکز ملی فضای رمزی ندارد و این موضوع درون قالب تقسیم فقره دادستانی و وزارت ارتباطات اجرا می گیرد. 

دبیر شورای عالی فضای مجازی در تک مرام آئین نامه ی واگذاری VPN عرفی گفت:شعار از تدوین این آئین نامه آن است که VPN بنابر نیاز و اقتضائات به رخساره قانونی بوسیله طبقات و اقشار مختلف مردم از یکسره صنوف و کسب وکارها تعلق بگیرد تا بتوانند برای نیازهای شغلی خویشتن از آن استفاده کنند. تو این راستا آئین نامه ای توسط کارگروه گلچین مصادیق محتوای مجرمانه تدوین شد تا مشخص شود که VPN قانونی به چه افراد و مشاغلی تعلق می گیرد.

بوسیله گفته ی فیروزآبادی آخرین مجمع ی نهایی شدن آئین نامه ی واگذاری VPN قانونی برگزار شده و آماده ی ابلاغ است، بعد از ابلاغ شدن آئین نامه، این طرح اجرا شده و  واگذاری VPN به واجدان شرایط، آغاز خواهد شد. فیروزآبادی در دنباله گفت وزارت ارتباطات اجرای این آئین نامه را برعهده دارد؛ این وزارت مسکن یا به صورت مستقیم مجوز ارجاع VPN عرفی را مدیریت می بطی ء تا به اقشار واجد وضعیت فرع بگیرد یا صدور مجوز برای استفاده از VPN قانونی را به یک اپراتور واگذار می درنگ که مستلزم ابداع یک اپراتور VPN تو کشور است. به گفته ی فیروزآبادی سیلان اجرای طرح و زمان آن هنوز ظاهر نیست. او تو تک سطح دسترسی متفاوت افراد به اینترنت گفت:ما موافق تمجید سطوح مختلف دسترسی به اینترنت برای کاربران هستیم و در این رابطه پیشنهادی بوسیله کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ داده ایم. این موضوع از ابد مطرح شده وجود اما اجرا نشد و امیدواریم باتوجه به اینکه اقتصاد VPN تبدیل به اقتصاد جلال شده و راه اندازی ها و افراد اضافی از آن یکروز برداری می کنند، با مسئولیت دادستانی و وزارت ارتباطات بتوانیم اپراتورهای VPN رسمی تو قلمرو شکل دهیم؛ به این انتزاعی که VPN برابر یک مقررات و با نظم مشخصی از طریق اپراتورهای رسمی واگذار شود و انتقال آن بنا بر مواردی باشد که درون ملک احتیاج است از آن مصرف شود.

فیروزآبادی در آخر اضافه کرد دایره های دولتی، بانک ها و سفارتخانه ها به استعمال از VPN نیاز دارند. همچنین در تعدادی حوزه ها تصرف وکارها به دلیل تحریم های آمریکا داخل سایت ها و اپلیکیشن مجبور به کاربرد از VPN هستند؛ به همین برهان آئین نامه ای در حال تدوین است تا موضوع استفاده از VPN در کشور ساماندهی شود.

امیر ناظمی، رئیس موسسه فناوری اطلاعات ایران نیز با انتشار توییتی ترافیک بین الملل اینترنت ایران را درون سال ۹۸ تفریق کرد و نوشت:تحلیل ترافیک بین الملل اینترنت داخل ۱۳۹۸ ایران:

ترافیک غیرمستقیم: ۶۳٪ شامل: خدماتی (اپ ها و به روزرسانی ها) ۳۶٪، تبلیغات ۸٪، شبکه ی توزیع محتوا ۱۸٪

ترافیک مستقیم ۳۰٪

ترافیک نامشخص ۷٪

سیلان اهمیت اپلیکیشن: نسبت به سال ۹۷ تسهیم غیرمستقیم ۱۵٪ افزایش (از ۴۸ به ۶۳) داشته است.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۲۵ فروردین ۹۹]پیش ثبت نام الکامپ بیست وششم بوسیله تأخیر افتادجزئیات باهم اتحاد کردن آموزش و پرورش با پیام رسان ها برای ایجاد شبکه اختصاصی دانش آموزانمبلغ تراکنش های کارتی با مسری ویروس کرونا افزودن پیدا کردتنها یک اپراتور رایگان شدن اینترنت برای دانشجویان را اعلام کرد
AAحالGHAROOOONGHAROOOON که گوشی های خانواده یگلکسی S20 بوسیله راسته عرضه شده اند، سامسونگ کم ناچیز تمرکز خویشتن را روی محصولات آینده اش معطوف می بطی ء تا آن ها را به نیکوترین شکل مقدور بسازد. سامسونگ در سال ساری میلادی نسل جدید گوشی های قوم ی گلکسی نوت را عرضه خواهد کرد تا بازار گوشی های پرچم دار را پرتلاطم تر از قبل کند. 

هنوز تا معرفی و نمایش ی رسمی نسل بعد اینده گوشی های درفش دار سری گلکسی S S بور ی یدکی داریم، ولی یاوه و افشاگری ها درمورد این گوشی ها از همین حالا آغاز شده. است بوسیله لطف معلومات معین شده از لفظ یکی از افشاگران شناخته شده ی دنیای فناوری با معروفیت کاربری Ice Universe داخل توئیتر، اکنون فداکار جزئیات درمورد گلکسی اس ۲۱ (سامسونگ Samsung Galaxy) S21 می. دانیم نخستین شایعه ی منتسب به گلکسی S21 از واگذاری دوربین سلفی این گوشی بوسیله زیر ورقه نمایش حکایت.

دارد Ice Universe با انتشار توییتی متاخر تالیف:است سامسونگ بوسیله استفاده از فناوری دوربین مافوق نمایشگر درون گوشی گلکسی اس ۲۱ تامل می. یواش این باهم اتحاد کردن غم زمان حال درون حال ارزیابی شرایط برای امکان استفاده از این سنخ فناوری.

است سامسونگ طی سال های اخیر نشان داده است که بهبودهای عمده ی دوربین را داخل گوشی های رده بالایش مبدا به سری S گلکسی S می آورد و سپس از آن ها در خانواده ی گلکسی Note نیز کاربرد. می درنگ بنابراین منطقی است اگر صدای زیر مردانه داشته باشیم دوربین پایین تر نمایشگر به سری گلکسی نوت ۲۰ نیاید و زور ای ها از آن در دوده بعدی گوشی های گلکسی اس. استفاده کنند فراموش نکنید که ترقی ی چنین دوربینی دردسرهای خودش را دارد و ارجاع دوربین به زیر نمایشگر، کار ساده.

ای نیست به مشیت توسعه ی فناوری موردبحث موانع متعددی کنار شیوه راه شرکت های گوشی ساز حیات دارند که از بین آن ها می توانیم به نرسیدن نور کافی به حسگر و کاهش کیفیت تصویر نهایی. اشاره کنیم بغرنج بزرگ دیگری که مطرح می شود، استفاده از تراکم پیکسلی مثل با دیگر مقدر شدن های نمایشگر تو بخشی است که دوربین سلفی در مادون آن. 

جای دارد سامسونگ امروزه ارشد ترین شرکت دنیا در زمینه ی تولید صفحه نمایش بخاطر گوشی های هوشمند است و نسل به نسل فناوری های جدیدی به راسته نمایشگرها تنقیه. می کند با درنظرگرفتن غلبه بالای اکراه ای ها در این حوزه، بدون شک سامسونگ بهتر از هر انبازی دیگری منابع و تخصص موردنیاز برای کاربرد از فناوری دوربین در مافوق نمایشگر را دارد و می تواند به توسعه ی. آن بپردازد اوپو پیش مرطوب معیار ی اولین ی این نوع فناوری را داخل یکی از دستگاه های مفهومی اش بوسیله عرضه گذاشته است؛ اما تاکنون شاهد چنین موثر از سوی سامسونگ نبود. ه ایم شیائومی همچنین از پیاده سازی فناوری دوربین تحت نمایشگر در گوشی هایش آینده اش اطلاع می دهد و فداکار رسانه ها مدعی شده اند هواوی نیز این طور فکری داخل.

قانون دارد با درنظرگرفتن فاصله ی یدکی که تا رونمایی گلگسی اس ۲۱ سامسونگ داریم، فعلا باید به تمامی اخباری که درمورد این گوشی سامسونگ منتشر می شود با شک و شک. نگاه کنیم داخل هر صورت شکی نداریم سامسونگ درون گلکسی اس ۲۱ مجموعه ای از جدیدترین دستاوردهایش را بوسیله نمایش. خواهد گذاشت درضمن احتمال دارد ارج گوشی سامسونگ گلکسی S21 بالاتر از نسل.فعلی باشد:بیشتر بخوانید سامسونگ تراشه اکسینوس عام بخاطر گوگل طراحی می کندآمارها نشان می دهد نوجوانان آمریکایی به خرید گوشی های سامسونگ علاقه ای ندارندفهرست کامل گوشی های موبایل اخذ کننده آپدیت اندروید ۱۰بازار نمایشگرهای OLED گوشی های هوشمند همچنان تو دستان سامسونگسامسونگ گوشی های گلکسی A71 5G و گلکسی A21 را برای راسته ایالات متحده
راه اندازی ESA که وظیفه برگزاری رویداد E3 را به عهده دارد، چندی پیش اخبار کرد نمایشگاه E3 2020 به جهت شیوع بیماری کرونا بطلان شده است. مقام های این اداره اطلاع دادن کردند دنبال راهکاری جدید برای برگزاری رویداد E3 امسال هستند و احتمال دارد نمایشگاه E3 آنلاین برگزار شود.

حال بوسیله نظر می رسد پخش اتفاقات نمایشگاه E3 امسال آنلاین نیز لغو شده است. موافق جدیدترین اخبار بازی، واج گوی ESA بوسیله تازگی اعلام کرده است نمایشگاه E3 2020 آنلاین برگزار نمی شود و به جای آن بوسیله غرفه داران کمک می کنند نمایش های آن ها زیاد ازپیش دیده شود. سخن گوی ESA دراین باره می گوید:مقاله های مرتبط:برگزاری رویداد E3 2020 به عارض رسمی لغو شدتاریخ برگزاری نمایشگاه E3 ۲۰۲۱ مشخص شد

بوسیله علت اتفاقی که براثر مسری کووید 19 (Covid-19) رخ داده است، E3 2020 را نمی توانیم در ژوئن به طور آنلاین برگزاری کنیم. درعوض با غرفه داران باهم اتحاد کردن خواهیم کرد تا نمایش ها و معرفی های آن ها را در سایت هایی همانند www.E3expo.com درمعرض نمایش فراغت دهیم. در آینده باردیگر اجتماع ی کاربری و صنعت ورزش را درون سال ۲۰۲۱ درکنار یکدیگر فراغت خواهیم عدالت تا مبین E3 باشد که مخاطبان را هیجان زده می نرم.

بوسیله نظر می رسد با لغو E3 امسال، پیرامون ی بعدی آن ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شود. ناگفته نماند اخبار بازی و سینما را از سایت زومجی قفا کنید.بیشتر بخوانید:قرنطینه ووهان چروک پس از ۷۶ روز به پایان رسیدهمه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۲۰ فروردین ۹۹]نقش چشمگیر بیماران بدون مدال در گشادگی انتشار ویروس کروناکره جنوبی به قفا اجرای قرنطینه با استفاده از مچ بند الکترونیکیچرا نرخ مرگ ومیر ویروس کرونا در کشورهای متنوع بوسیله وضوح متفاوت است؟
علاوه بر نگرانی درباره ی داشتن مواد غذایی کافی در خانه و احساس ترس از ابتیاع از سوپرمارکت های شلوغ، مردم نگران این موضوع هستند که آیا ممکن است ازطریق مواد غذایی که می خرند خواه تحویل می گیرند، دستخوش ویروس کرونا شوند. دونالد شافنر، لله گروه علوم تغذیه دانشگاه راتگرز می گوید:بینش درباره ی ویروس کرونا همچنان تو حال آشکارشدن است؛ اما درحال مهیا شواهدی وجود ندارد که مدال دهد این بیماری ازطریق غذا منتقل می شود.مقاله های مرتبط:درون زمان عالمگیر کرونا چگونه خریدی تندرست داشته باشیمبرای تهیه خوردنی درون عهد قرنطینه، خودتان مشت به کار شویدچگونه در ایام قرنطینه تغذیه سالم داشته باشیم؟

ویروس کرونا نوعی ویروس تنفسی است که معمولا از اسلوب قطرات حاصل از سرفه یا عطسه ی فرد مبتلا به افراد دیگر نقل مکان می شود. به گفته ی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، اگرچه امکان دچارشدن بوسیله ویروس ازطریق لمس سطوح آلوده به قطرات حاوی ویروس و پس ازآن دست زدن به چشم یا دماغ یا دندان بود دارد، این روشِ حقیقی انتشار بلای ناگهانی ازاله. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، دایره خوردنی و دارو، وزارت کشت آمریکا و موسسه جهانی بهداشت می گویند مواد غذایی به عنوان سطر ارجاع این ویروس شناخته نمی شوند.

اطلاعات موجود درباره ی ویروس های کرونای مرس و سارس که شبیه ویروس کرونای متاخر هستند، اطمینان بخش است. شواهد نشان می دهد ویروس های مذکور نیز ازطریق غذا منتقل نمی شدند؛ البته داشتن مراسم غذایی ایمن همیشه آرام است. جیمز راجرز، مدیر آزمایش و استیناف های ایمنی غذایی راه اندازی گزارش های کاربرد کننده می گوید:همان کارهایی که بخاطر پیشگیری از ابتلا به عفونت یا باکتری های عامل مصیبت های متناسب انتقال ازطریق غذا مانند ای کولای (اشریشیا کلی) یا سالمونلا انجام می دهید، از شما دربرابر هر ویروسی محافظت خواهد کرد.

بنیانی ترین این کارها عبارت اند از:قبل و پس از آماده کردن خوردنی و ثانیه آن اگر با گوشت خام، مرغ، غذاهایی دریایی خواه برز مرغ کار می کنید و همچنین قبل از خوردن غذا مشت های خود را بشویید.دشت ها و سبزیجات را بشویید.خمیر خام را نخورید (گاهی اوقات ای کولای داخل آرد یافت می شود).

علاوه بر این، با جداکردن گوشت مبتدی از دیگر غذاها، از رخ اعطا کردن آلودگی متقاطع مطمئن شوید. بخاطر سبزیجات و گوشت از تخته های آشپرخانه جداگانه استفاده کنید. همچنین، غذاهای فاسدشدنی و پس مانده ها را باید سریعا داخل یخچال بگذارید. بزرگی اجرا چنین کارهایی این روزها شاید بیشتر از قبل باشد. راجرز می گوید:اکنون زمان آن نیست که دستخوش بیماری ناشی از طعام شوید و به متعاقب ستاندن معاون از پزشکانی باشید که به شدت مبتلا مدیریت بیماران مشغول بوسیله کووید ۱۹ هستند.

پاسخ کارشناسان بوسیله سئوال های رایج درباره ی ربط ویروس کرونا و غذاویروس کرونا می تواند ازطریق غذا منتشر شود؟

متباعد است. اگر فرد آلوده روی غذا سرفه خواه عطسه کند خواه ویروس روی دست هایش باشد و بوسیله غذا دست بزند، این امکان وجود دارد که ویروس بتواند باخبر طعام شود؛ اما برخلاف باکتری هایی که موجب بیماری های زیبنده انتقال ازطریق خوردنی می شوند، ویروس کرونا روی طعام تکثیر نمی شود. بنجامین چاپمن، لله و کارشناس ایمنی غذایی داخل دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی می گوید:بسیاری از باکتری ها که موجب مصیبت های برازنده ارجاع ازطریق غذا می شوند، قدرت رشد داخل غذا را دارند؛ یعنی اگر خیساندن مواد غذایی و وضعیت ارزان باشد، چند مغز باکتری می توانند تو مدت زمان کوتاهی به هزاران باکتری تبدیل شوند. ویروس ها این گونه نیستند و برای رشد به میزبان حی احتیاج دارند و با حمله بوسیله سلول های میزبان کنترل سلول ها را به دست می گیرند و میلیون ها ذره ی ویروسی تولید می کنند.پختن خوردنی موجب کشته شدن ویروس کرونا می شود؟مقاله های مرتبط:ناقلان پنهان؛ عامل انتشار وسیع ویروس کرونا در سطح جهانابهام کنار قاعده ترویج آئروسل: ویروس کرونا واقعا از طریق فضا منتشر می شود؟ویروس کرونا متاخر چگونه منتشر می شود؟

طبق گفته ی سازمان جهانی بهداشت، ویروس کرونا احتمالا دربرابر دمای متعارف پخت و پز حساس است؛ بوسیله همین دلیل، نیازی زدودن اسلوب پخت غذا را عوض کنید.

بیشتر تئوری ها درباره ی دمای موردنیاز برای تأثیر روی ویروس از مطالعه ی واحدی می آید که روی ویروس سارس (نه ویروس کرونا جدید) ارتکاب و در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. چاپمن می گوید:توجه به این نکته نیز مهم است که اطلاعات کافی از ویروس کرونا جدید نداریم تا بدانیم ویروس جدید نیز دقیقا به همان شیوه خاصیت نشان می دهد یا خیر.

کارشناسان می گویند احتمالا پختن غذاها به وزن ی موردنیاز بخاطر کشتن پاتوژن هایی که انگیزه بلای ناگهانی های برازنده انتقال ازطریق خوردنی می شوند، باعث از بین عدول کردن ویروس کرونا عامل کووید ۱۹ نیز می شود.باید از غذاهای خارج بر یا تحویل از کاباره ها خودداری کنید؟

چاپمن می گوید:نه، غلام درواقع این را راه بسیار خوبی می بینیم؛ زیرا برخلاف خرید از فروشگاه مواد غذایی، تا اندازه یدکی نیاز بوسیله تعامل با افراد دیگر را کاهش می دهد.

بیشتر رستوران ها اسلوب های تحویل بدون مناسبت را اجرا می کنند که به افراد اذن می دهند از قبل پول غذای خود را پرداخت و عاری برقراری وفاق نزدیک با انسان دیگری آن را قبض کنند. چاپمن می گوید:بزرگ ترین عامل کار بزرگ این بیماری تماس نزدیک با افراد دیگر است و تحویل بدون رابطه سبب حذف این تعامل می شود.

برای کاهش بیشتر خطر، می توانید وقتی غذا را گرفتید، آن را به بشقابی منتقل کنید و قید آن را دور بیندازید و قبل از خوردن غذا، دست های خویشتن را بشویید.کارکنان بیمار میخانه می توانند غذای شما را آلوده کنند؟

به طورکلی، مهمانخانه ها استانداردهای ایمنی غذایی دارند که باید از آن ها تابعیت کنند. استانداردهای سابق الذکر عمدتا برای اجتناب از واگذاری باکتری ها و ویروس های قابل انتقال ازطریق طعام مانند سالمونلا، ای کولای، شیگلا، نوروویروس و ویروس عامل هپاتیت A، تعیین شده است؛ اما همین استانداردها مانع از واردشدن ویروس کرونای متاخر به غذای شما می شوند. علاوه به خشکی امدن این، سازمان غذا و دارو پند می درنگ درون این مدت، تأسیسات غذایی باید مجاهدت های بهداشتی خود را مضاعف کنند تا هر ریسک احتمالی مرتبط با کارگران بیمار را فارغ از نوع ویروس خواه باکتری کنترل کنند.ممکن است ازطریق سپرده بندی مواد غذایی دچار ویروس شوید؟

طبق گفته ی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، ویروس کرونا عمدتا از فردی به بی همتا دیگر و ازطریق قطرات تنفسی نقل مکان می شود. چاپمن می گوید:ما غذا یا بسته بندی طعام را به نشانی منبعی از انتشار ویروس ندیده ایم.

اگر چیزی که حاوی ویروس است، لمس کنید و پس ازآن به دماغ یا دهان یا چشم خود دست بزنید، مقدور است آلوده شوید. بااین حال، درباره ی امانت بندی مواد غذایی خطر کم است. تو بررسی ی مقدماتی که هفدهم مارس سال جاری میلادی در مجله ی The New England Journal of Medicine منتشر شد، پژوهشگران ماندگاری ویروس جدید در سطوح متنوع را آزمایش کرده بودند. آن ها دریافتند ویروس روی پلاستیک و فولاد ضدزنگ تا ۷۲ ساعت می ماند. نیز روشن شد این ویروس روی مقوا ۲۴ شایسته کردن بیشتر نمی ماند. البته تو این مدت اندوه ویروس کرونا بوسیله سرعت به سمت تخریب پیش می جوی. نیمه عمر یا مدت زمانی که غلظت ویروس ۵۰ درصد کاهش پیدا می کند، روی فولاد ضدزنگ ۵/۶ ساعت و روی پلاستیک ۶/۸ زمانه و روی مقوا بخشی بیش از سه گانه ساعت بود. راجرز می گوید:فقط همین که ویروس در آنجا بود دارد، به این معنا ازاله که توانایی عفونی کردن شما را دارد.

این احتمال کم است که بسته بندی ای درمعرض طولانی شرایط لازم برای ماندن ویروس روی آن قرار گرفته باشد. با این حال، برای کاهش خطر می توانید کارهایی انجام دهید؛ مثلا طی بازگشت از فروشگاه دستان خود را بشویید؛ خریدهای خود را روی سطحی قرار دهید که تمیزکردنی باشد؛ بسته بندی ها را باز و سپس سطح را مبرا کنید و دوباره دستان خود را بشویید؛ اگر خیلی نگران هستید، می توانید تیغ ها و قوطی ها و ظروف پلاستیکی حاوی مواد غذایی را با مصرف از دستمالی ضدعفونی خواه محتویات آن ها را به ظرف جدیدی منتقل کنید.گوشت ها و دیگر محصولات دامی حاوی ویروس هستند؟

اولیه موارد بیماری کووید ۱۹ با بازار فروش حیوانات حی داخل چین مرتبط بود. این حکم باعث شد برخی آدم پندار کنند محصولات دامی حاوی این ویروس هستند؛ اما شواهدی دراین باره وجود ندارد.

طبق مقاله ای که در مجله ی International Journal of Hygiene and Environmental Health منتشر شده است، علائم اصلی بیماری کووید ۱۹، تب و علائم تنفسی است؛ بنابراین، سیاق انتقال بیماری باید تنفسی باشد و احاله آن ازطریق خوردن مواد غذایی کاملا پرت است.

پس چگونه این افراد آلوده شده بودند؟ استیناف دراین باره همچنان ادامه دارد؛ اما این باور حیات دارد که ویروس از خفاش ها نشئت پژمان و سپس بوسیله حیوان دیگری و درنهایت، به انسان منتقل شده است. شافنر می گوید:هرجا رابطه نزدیکی بین انسان ها و حیوانات زنده وجود داشته باشد، این احتمال وجود دارد ویروس پرش گونه ای انجام دهد (قابلیت آلوده کردن گونه ی دیگری را نیز بوسیله دست آورد).

درباره ی نگرانی مذکور، شافنر می گوید:تا جایی که می دانیم، حیوانات در این کشور عرشه تأثیر صبر نمی گیرند. علاوه بر این، مسیر حقیقی واگذاری از فردی به فرد دیگر است.غذاهایی متشابه علیه ها و سبزیجات که بوسیله صورت خام خورده می شوند، بی خطر هستند؟

ازنظر تئوری، این امکان وجود دارد که مثلا چنانچه فرد آلوده به طورمستقیم روی سیبی عطسه کند و شما آن سیب را بردارید و بعد به رخساره خود مشت بزنید، عفونی شوید. البته به گفته ی شافنر، گمان اینکه شما با متوقف شدن بر آن فرد آلوده شوید، بسیار بیشتر از آلوده شدن ازطریق سیب است. به همین دلیل، در دستورالعمل های فاصله گیری اجتماعی توصیه می شود که حداقل ۶ متورم (حدود دو متر) بین شما و افراد دیگر فاصله باشد؛ ازاین رو، سریعا پس از دست سرقت کردن بوسیله اجناس فروشگاه باید دست های خود را شسته یا ضدعفونی کنید. شافنر می گوید:این ها بزرگ ترین کارهایی است که می توانید برای کاهش خطر ابتلای خود انجام دهید.

اگر درباره ی این مسئله نگران هستید، می توانید به جای نوشانیدن مواد غذایی خام، آن ها را بپزید.

باید روش شست وشوی معمول خود را دگرگونی دهیم؟

لازم حلق. می توانید محصول ها و سبزیجات را با استفاده از آب بشویید و برای شستن میوه ها و سبزیجات سخت از برس شستشو استفاده کنید. شافنر می گوید:شستن این محصولات را با استفاه از صابون یا محلول سفیدکننده رقیق شده وصیت نمی کنم؛ چرا که هر دو می توانند جهت ناراحتی معده شوند. سرکه ویروس را نمی کشد و شواهدی نیز وجود ندارد که نشان دهد حل های شست وشوی سبزیجات موجب از بین روبیدن ویروس می شود.

باید درباره ی غذاهایی نگران وجود که از مناطق دارای میزان فراوان ویروس کرونا می آیند؟

براساس به روزرسانی های وزارت کشاورزی آمریکا، شواهدی حیات ندارد که از انتقال ویروس کرونا ازطریق کالاهای وارداتی پناه یواش. تذکر مکرر این نکته ضروری است که برخلاف باکتری های عامل مصیبت های زیبنده اتتقال از سیاق طعام یا ویروس درون یا روی مواد غذایی تکثیر نمی شود و نتایج کنونی علامت می دهد که مدت ماندگاری آن روی بیشتر سطوح زیاد زدودن. بنابراین، حتی اگر ثمر خواه بسته بندی حاوی ویروس باشد، احتمالا در جریان حمل و نقل از بین می رود.حاصل ی آزمایش کووید ۱۹ داخل فروشگاهی که از آن مواد غذایی را فروش ه اید، مثبت شده است. لازم است غذا را دور بیندازید؟

کاشناسان می گویند نیازی به این امر تراشیدن و میل نمی رود به برهان نگرانی از کووید ۱۹ مواد غذایی بازگردانده خواه دور ریخته شود. ممکن است بشنوید فروشگاهی پس از اینکه نتیجه ی آزمایش یکی از کارکنانش مثبت شده، بخاطر چند روز تعطیل شده است. البته این جریان به قوانین منطقه ربط دارد؛ ولی تصمیمات براساس خطر ارجاع بی همتا به فرید و نه ایمنی مواد غذایی گرفته خواهد شد.



باید کیسه های سودا زیبنده استفاده ی مجدد را بشویید؟

امکان پذیر است در این شیوع با روی آوردن به کیسه های یک بارمصرف احساس امنیت بیشتری کنید؛ اما کارشناسان می گویند نیازی به این کار زدودن. چاپمن می گوید:کیسه های پارچه ای شایان استفاده ی مجدد خویشتن را پس از هربار خرید می شویَم. هیچ مدرکی مبنی بر این توقع وجود ندارد که آن ها بیماری را نقل مکان می کنند؛ اما این کاری هوشمندانه است.بیشتر بخوانید:مجاهدت ژاپن برای آزمایش تأثیر فاویپیراویر در علاج کروناسخن گوی وزارت بهداشت: مردم عادی اندوه از ماسک استفاده کنندآگهی استخدام بخاطر فداکار مشاغل در لینکدین رایگان شدهمه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۷ فروردین ۹۹]به آتش کشیدن دکل های 5G در بریتانیا از تشویش خاصیت آن ها بر مسری کرونا
ASGASGASGASGASGASGASGASGASGASGASGASGASGASGاینتلAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOONAROOOON رسما از سلاله متاخر پردازنده های مرکزی خود پرده برداری کرد. تراشه های موبایلی سری کامت لیک-اچ اینتل (Intel Comet Lake-H) H با وعده ی ارائه «ی سرعت کلاک» خالص معرفی شده اند؛ موضوعی که مقابل ادعای کارشناسان، پردازنده های سری رایزن AMD تاکنون نتوانسته اند به آن دست. یابند تراشه های دوده دهمی متاخر اینتل تو مواردی فرکانس پردازشی بیش از پنج گیگاهرتز. دارند این ابتدایی وعده در تاریخ پردازنده های موبایلی است که تراشه ای می تواند به بسامد بسیار از پنج گیگاهرتز مشت فاش.

کند با نگاهی طاسی به قوم ی جدید پردازنده های Comet-H Lake H اینتل، مخبر می شویم بسیاری از آن ها می توانند به فرکانس بیشتر از پنج گیگاهرتز. دست یابند از بین این پردازنده ها می توانیم به مقیاس ارتقایافته ی i7 با صیت-Core i7 10875H با فرکانس پایه/ی ۲ ۳ و فرکانس/بوکست ۵ ۱ گیگاهرتز. رمز کنیم اینتل این پردازنده را با قیمتی اندکی ارزان تر از پردازنده ی سلسله دهمی قدرتمند-Core i9 10980HK دردسترس قرار. می دهد هر دو تراش ی یادشده به هشت هسته ی پردازشی و ۱۶ شکننده فراهم هستند؛ اما در بین آن ها، تراشه ی Core i9 با دستیابی به فرکانس/بوست ۵ ۳ گیگاهرتز.

قدرتمندتر است تراشه های سری H کامت لیک H اینتل از زمان شناساندن شان مباحثه و جدل زیادی داخل بین گیمرها. ایجاد کرده اند اینتل می گوید امروزه بسیاری از گیمرها به تردهای یکتا موقوف هستند؛ جایی که سرعت کلاک پردازنده ها دست افزار اول. را می زند آویشن آبی با استناد به همین موضوع می گوید تراشه های قدرتمند جدیدش بهینه پردازنده های موبایلی. برای گیمرها هستند این شرکت-تا اینکه Core «i9 10980HK را تند ترین» پردازنده ی. موبایلی می خواند درمقابل، AMD درگاه دارد؛ شرکتی که بارها گفته است پردازنده ی Ryzen 9 4900HS قدرتمندترین خراش ی موبایلی دنیای رایانه ها به.  احصائیه می آید بیشتر تراشه های خانواده-ی کامت لیک اچ اینتل می توانند بوسیله بسامد پردازشی بسیار از پنج

گیگاهرتز مشت یابند برای مقایسه ی پردازنده های دو شرکت AMD و اینتل باید نکات مهمی. را معاینه کنیم اینتل ادعا کرده است عزم دارد ۱۰۰ لپ تاپ متنوع با اتکا بوسیله خانواده H ی جدید سری H روانه ی بازار شوند؛ لپ تاپ هایی که بیشتر آن ها با تمرکز روی بازار گیمرها و خالقان. محتوا ساخته شده اند امکان پیش خرید این رایانه ها از امروز فراهم شده است و درضمن، عرضه ی آن ها (از ۱۵ آوریل) ۲۰۲۰ ۲۷ فروردین ۱۳۹۹.

رسما آغاز-H خواهد شد Comet Lake H نخستین سری از پردازنده های موبایلی گیمینگ اینتل به احصائیه نمی آید؛ اما نخستین مجموعه ای است که استفاده از آن را در شمار بسیاری یدکی از. لپ تاپ ها شاهد هستیم لپ تاپ های مهیا به پردازنده های نسل دهمی اینتل بیش متنوع هستند و داخل بین آن ها، لپ تاپ های سبک و کم. ضخامت بی آرامی دیده می شود اینتل پیش مرطوب تصمیم گرفت پردازنده ی نسل نهمی Core i9 را برای لپ تاپ های استیل و کم کلفتی دردسترس استراحت ندهد؛ تصمیمی-که باعث شد Core i9 9980HK و مقیاس های مثل آن تو نوت بوک هایی (با/وزن تقریبا) ۴ پوند ۱ ۸ کیلوگرم بسان ذن بوک پرو ایسوس یا Precision 15 دل یا تا اینکه مک بوک پرو.

۱۵ اینچ اپل استفاده شود بااین همه، اینتل گفته است بیش از ۳۰ لپ تاپ سبک و کم ضخامت جدید قرار است-H به تراشه های Comet Lake H مجهز شوند؛ لپ تاپ هایی که ضخامت آن ها بوسیله اندک از. ۲۰ میلی متر هم می رسد مدیران اجرایی اینتل می گویند لپ تاپ های مجهز به-H تراشه های قبیله دهمی Comet Lake H قرار است داخل قسمت قسمت کردن ی لپ تاپ های معمولی و تجاری. و تا اینکه ورک استیشن ها جای بگیرند در شماری از این سیستم ها، نمایشگرهای دارای ارزش ترمیم ۳۰۰ هرتز و و. مقیاس HDR1000 به کار برده خواهد شد سیاهه تراشه-H های طایفه دهمی خانواده ی Comet Lake H اینتلنام تراشهفرکانس / پردازشی پایهحداکثر فرکانس توربوی (تک)هسته ایتعداد هسته تعداد تردتوان طراحی حرارتی TDP پشتیبانی از فناوری Thermal Velocity Boost آنلاک شدهحافظه ی Cache هوشمندحافظه ی-پشتیبانی/شدهپشتیبانی از/ذهن ی / OptaneIntel Core i9 10980HK۲ ۴ گیگاهرتز۵-۳ گیگاهرتز۸ ۱۶۴۵-واتبلهبله۱۶/مگابایتدو کاناله/ی DDR4 / 2933بلهIntel Core i7 10875H۲ ۳ گیگاهرتز۵-۱ گیگاهرتز۸ ۱۶۴۵-واتبلهخیر۱۶/مگابایتدو کاناله/ی DDR4 / 2933بلهIntel Core i7 10850H۲ ۷ گیگاهرتز۵-۱ گیگاهرتز۶ ۱۲۴۵-واتبلهتاحدی۱۲/مگابایتدو کاناله/ی DDR4 / 2933بلهIntel Core i7 10750H۲ ۶ گیگاهرتز۵-۰ گیگاهرتز۶ ۱۲۴۵-واتبلهخیر۱۲/مگابایتدو کاناله/ی DDR4 / 2933بلهIntel Core i5 10400H۲ ۶ گیگاهرتز۴-۶ گیگاهرتز۴ ۸۴۵-واتخیرخیر۸/مگابایتدو کاناله/ی DDR4 / 2933بلهIntel Core i5 10300H۲ ۵ گیگاهرتز۴-۵

گیگاهرتز۴ ۸۴۵ واتخیرخیر۸ مگابایتدو کاناله ی DDR4 2933بله براساس آمار-H رسمی، تمامی خراش های (خانواده) ی Comet Lake H. اینتل توان طراحی حرارتی TDP اندازه ۴۵ وات دارند این موضوع باعث می شود پردازنده های یادشده زیاد قدرتمندتر و پرمصرف (زیرفون از) تراشه. های ۲۸ واتی سری آیس لیک Ice Lake باشند سال گذشته ی میلادی، اینتل. تراشه های سری آیس لیک را معرفی کرده بود ناگفته نماند خراش های سری. 

مستشار ۴۰۰۰ AMD توان مدل سازی حرارتی ۳۵ وات دارند سؤالی که ممکن است فداکار از افراد مطرح کنند، این است که چرا-H اینتل به سراغ ساخت تراشه های سری Comet Lake H رفته است؟ این همدستی می توانست به جای این کار، نسخه ی جدید. و قدرتمندتر تراشه های باکیفیت سری Ice Lake را بسازد به گفته ی فردریک همبرگر، مدیرکل واحد نوت بوک های گیمینگ و پیشرفته ی-H اینتل، این شرکت اراده داشته است ازطریق تولید Comet Lake H کلکسیون ای از تراشه ها را. با تمرکز ویژه روی بازار گیمرها و خالقان محتوا طراحی نرم در دو راسته یادشده، کاربران. متصل تقدم می دهند از پردازنده های گرافیکی جداگانه استفاده-کنند به همین دلیل، اینتل در تراشه های سری.  کامت لیک اچ از پردازنده ی گرافیکی: مجلس استفاده نکرده است فردریک همبرگر تو این-H باره می گوید سعی می کنیم ازطریق تراش ی Comet Lake H از گیمرها پذیرایی کنیم؛ تراشه های که به طورویژه روی تناوب پردازشی و ارائه ی بهترین عملکرد.



مقدور با بهره گیری از ظرفیت های کارت گرافیک جداگانه متمرکز است اسکرین-شات بالا خلاصه ی قابلیت های تراشه.

های قوم ی کامت لیک اچ اینتل را به عرضه می گذارد اینتل ۶ تراشه ی. مجزا بخاطر خانواده ی پردازنده های سلاله-دهمی جدیدش معرفی کردن کرده است درمانده ترین میزان این/خانواده Core i5 10300H معروفیت دارد/که از تناوب پایه ی. ۲ ۵ گیگاهرتز و بسامد بوست ۴ ۵-گیگاهرتز بهره می گیرد قوی ترین-تراشه از. خانواده ی کامت لیک اچ داخل حال فراهم Core i9 10980HK است همان طورکه داخل اسکرین شات (فراز می) بینید، تمامی تراشه. های جدید اینتل از حافظه ی آپتین Optane Memory پشتیبانی می کنند ذهن های Optane اینتل راهکاری برای افزایش درخورتوجه سرعت رایانه هستند؛ البته تاکنون آن طور. 

که اینتل انتظار داشت، از این ذهن ها استقبال زیادی-نشده است تو بین پردازنده های جدید اینتل، تنها مدل Core i9. 10980HK را می استعداد پردازنده ای واقعا آنلاک-شده «به حساب» آورد براساس گفته های اینتل، تراشه. ی Core i7 10750H تا حدی آنلاک شده به/شمار می آید ظن می دهیم امکان افزایش بسامد آن تا ۵ ۵ گیگاهرتز بود داشته باشد؛. 



بااین حال اینتل جزئیاتی کنجکاو درباره-ی این موضوع منتشر نکرده است خراش های خانواده ی کامت لیک اچ اینتل.

در لپ تاپ های زیادی با فرم فاکتور مختلف استفاده خواهد شد داخل تراشه. های جدید اینتل، از بسامد توربو تک هسته ای استفاده می شود درحقیقت، این رویکرد منعکس کننده ی یکی از فناوری های ویژه. ی اینتل با اشتهار Thermal Velocity Boost یا بوسیله اختصار TVP است اینتل در نسل جدید تراشه هایش، فناوری Thermal Velocity Boost را از جوانبی بهبود بخشیده است. تا امکان اورکلاک کردن پردازنده ها تا قابلیت ۶۵ وات فراهم شود همان طورکه گفتیم، این خراش ها داخل حالت عادی قابلیت ۴۵ وات دارند؛ بنابراین، دستیابی آن ها به توان. ۶۵ وات ازطریق Thermal Velocity Boost اتفاقی مهم به حساب می. آید فناوری یادشده همکاری نزدیکی با Dieها و حسگرهای داخلی دما دارد بدین طریق، بسامد پردازشی پردازنده. ها تا زمانی افزودن پیدا می یواش-که بوسیله سطح خطرناک برسند براساس مفروضات رسمی،/پردازنده ی Core i9 10980HK چنانچه وظایف مختلف را با فرکانس ۵ ۳. گیگاهرتز اجرا دهد، گرمایی معادل ۶۵ منصب ی/سلسیوس تولید می درنگ همچنین، این پردازنده هنگام کار با تناوب ۵/۲ گیگاهرتز گرمای ۸۵ منصب ای و هنگام کار. با بسامد ۵ ۱-گیگاهرتز گرمای ۱۰۰ درجه ای تولید خواهد کرد اینتل از Core i9

10980HK به نشانی سریع ترین پردازنده ی موبایلی دنیا یاد. می یواش فناوری TVB اینتل همچنین با Speed Optimizer همکاری می کند Speed Optimizer یکی از قابلیت های (اینتل بخاطر اورکلاک کردن) بوسیله شمار می. آید و در ادوات XTU مخفف Extreme Tuning Utility گنجانده.شده است افزون بر این ، فناوری Turbo Boost Max Technology 3 0 اینتل می تواند دو هسته ی دارای بیشترین قدرت پردازشی را شناسایی یواش و وظیفه ی پا بر جا پردازش را هنگام. عمل کارهایی همانند اجرای بازی های ویدئویی پهلو دوش آن ها بگذارد بهبود دیگر اعمال شده درون. اولاد جدید تراشه ها بوسیله حافظه ی آن ها مربوط می شود درحالی که-خراش های موبایلی نسل نهمی سری Core اینتل از حافظه ی-DDR4 2666 پشتیبانی می کردند،-تراشه های متاخر خانواده.

ی کامت لیک اچ از ذهن ی DDR4 2933 پشتیبانی می-کنند با نگاهی طاسی به معلومات یادشده درباره ی سری کامت لیک اچ می فهمیم با خراش هایی سریع طرف. هستیم؛ اما موارد مذکور بوسیله فرکانس پردازشی آن ها مربوط می شود با درنظرگرفتن-این بسامد ها،

باید چه انتظاری از قدرت پردازشی سری کامت لیک اچ داشته باشیم؟ اینتل نشان داده است علاقه ی زیادی به تدارک ی. بنچمارک های مثل ساز عملکرد در دنیای پا بر جا از پردازنده هایش دارد این نوع بنچمارک ها تا معادل اضافی می توانند به ما علامت دهند. باید اشتیاق چه نوع عملکردی از تراشه های آویشن آبی داشته باشیم رسانه ی PCWorld از اینتل درخواست کرد آمار بنچمارک. Cinebench را منتشر کند؛ ولی این شرکت با درخواست یادشده موافقت نکرد بهتر است برای مقایسه ی پردازنده های متاخر با دیگر پردازنده.



های اینتل، باید از اطلاعات منتشرشده ی خود این شرکت یکروز بگیریم اسکرین شات فراز بهبودهای نمونه ای. از تراشه های نسل دهمی را درزمینه ی گیمینگ مدال می دهد ناگفته.

نماند درصدهای اعلام شده مربوط به نرخ فریمِ اجرایی بازی ها هستند اینتل ادعا می یواش تراشه ی Core i9 جدیدش درزمینه ی عملکرد کلی ۴۴ درصد-نوک تیز نمدار. از رایانه ای سه گانه ساله با تراشه ی Core i7 7820HK است اینتل می. گوید این آمار با استفاده از SysMark 2018 بوسیله دست آمده اند همچنین، تراشه ی i9 متاخر داخل مقایسه با تراشه ی دیگر درزمینه ی رندرگرفتن. از ویدئوهای مصنوع شده با اپلیکیشن Blender دوبرابر عملکرد کندرو تری دارد دراین-میان، اینتل می گوید عملکرد کلی تراشه ی خاندان دهمی Core i7 10750H تقریبا ۳۳ درصد نوک تیز-زیرفون از. رایانه ای سه ساله با پردازنده ی مرکزی Core i7 7700HQ. است این آمار با استناد به بنچمارک SysMark به-مشت آمده اند افزون پیاده شدن این ،’اینتل می: گوید Core i7 10750H خلال اجرای ورزش هایی نظیر Assassin s Creed Odyssey درحدود ۴۴ درصد و خلال خروجی ستاندن از ویدئویی 4K داخل اپلیکیشن Power. Director 4K تقریبا ۷۰ درصد عملکرد بهتری از-خود مدال می دهد تراشه های خانواده ی نسل دهمی

کامت لیک اچ اینتل تو لپ تاپ های متنوعی استفاده خواهند شد آزمایش هایی که اینتل از سلسله به نسل پردازنده هایش پژمرده. است، می توانند جزئیات بیشتری از قدرت آن ها دردسترس فراغت دهند اینتل تو اینجا خراش-ی طایفه دهمی جدیدش. را با تراشه ی سلاله هفتمی Core i7 7700HQ مقایسه می کند مقابل ادعای آویشن آبی، تراشه ی نسل دهمی از دودمان هفتمی به شکل’درخورتوجهی قدرتمندتر شده است و بازی های World of Tanks و Assassin s Creed Odyssey.

را بوسیله نظم ۳۱ و ۴۴-درصد سریع تر اجرا می-نرم اینتل همچنین تراشه. ی Core i9 10980HK را با Core i7 7820HK مقایسه کرده است با نگاهی طاسی به آمار منتشرشده متوجه می شویم عملکرد خراش ی اول طی اجرای ورزش های متنوع بین ۲۳ تا ۵۴ درصد بهتر است که عملکرد. ۵۴ درصدی به اجرای بازی Red Dead Redemption 2 مربوط می شود در بین تراش های موبایلی نسل-هفتمی اینتل، میزان Core i9 بود ندارد؛ بنابراین،. 

نمی نبوغ Core i9 10980HK را مستقیما با سلسله هفتم مقایسه کرد فردریک همبرگر-H می گوید خواست دارد تراش های نسل دهمی جدید سری (Comet Lake) H بتوانند افزایش عملکرد. دورقمی درمقایسه با تراشه های نسل پیشین نسل نهم از خود برجای بگذارند انتظارات همبرگر احتمالا-تا حد زیادی بوسیله برهان معرفی تراشه ی محکمی شده ی Core i7 10875H مطرح شده اند؛ جایی. که می گوید اینتل غبطه افزایش عملکرد ۲۰ درصدی از این تراشه دارد همبرگر می گوید اعداد یادشده اعدادی تخمینی هستند؛ زیرا بوسیله جهت-شیوع ویروس کرونا و. محدودیت های ایجادشده، اینتل هنوز نتوانسته است Core i7 10875H را.



آزمایش یواش همبرگر می گوید بوسیله زودی این آزمایش ها ارتکاب خواهند شد. موضوعی که اینتل درباره ی آن داده ها زیادی منتشر نکرده، عمر باتری است عمر باتری. یکی از نکات پا بر جا مربوط بوسیله نوت بوک ها بوسیله شمار می آید البته این موضوع چندان برای نوت بوک های گیمینگ خلوص. نمی کند؛ بجهت این نوت بوک ها معمولا همواره به برق همواره هستند همبرگر می گوید در بین سیستم های حاضر به تراشه های جدید نیکوترین سیستم. 

توانسته است ۲۰ تا ۲۲ ساعت زندگی باتری هنگام پخش ویدئو ارائه دهد. افزون پیاده شدن این، تراشه های موبایلی نسل-دهمی جدید اینتل خراش جدیدی دارند تراشه به کاررفته در سری کامت لیک. اچ اینتل دوده جدید HM370 است و با.شهرت HM470 شناخته می شود داخل این تراشه، از ۴۰ لاین PCI 3 0 استعمال شده (است) که ۱۶ مورد. از آن ها:داخل خارج از پردازنده ی مرکزی CPU جای گرفته اند مقاله ی مرتبط از شن تا

سیلیکون؛ فرایند تولید تراشه 10 نانومتری اینتل در قالب ویدئویی ۴ دقیقه ای.یکی از نکات جالب درباره ی HM470 تکثیر شدن دو کنترلر Thunderbolt 3 0 به این. تراشه است که هرکدام از آن ها از دو درگاه پشتیبانی می کنند این موضوع مدال-H می دهد لپ تاپ های مجهز بوسیله تراش های. خانواده ی Comet Lake H می توانند حداکثر از-چهار حضور تاندربولت پشتیبانی کنند این حضور ها استراحت است جایگزین. پیشگاه های USB C به کاررفته در بسیاری از لپ تاپ های امروزی شوند به طورکلی کاربرد از درگاه تاندربولت-مزیت های خاصی دارد؛ اما تفاوت. پا بر جا بین-این حضرت ها و درگاهای USB C بوسیله نمایشگرها مربوط می شود درگاه USB C امکان اتصال لپ تاپ. بوسیله دو نمایشگر اجنبی 4K را با ارج ترمیم ۳۰ هرتز فراهم می کند این در حالی است که محضر تاندربولت ۳ امکان استفاده ی هم. زمان از دو نمایشگر 4K را با ارزش نوسازی ۶۰ هرتز ارائه می دهد هرچه مقدار ترمیم بیشتر باشد، محتوای بصری فصیح تیز به. نمایش درمی آید؛ بنابراین، نمایشگرهای ۶۰ هرتز برای مصارف گیمینگ گزینه ای بهتر هستند ناگفته نماند امکان اجرای فناوری. 

تاندربولت به تو خراش ها قابلیتی است که بوسیله طورانحصاری دراختیار اینتل (قرار دارد) شوق می رود تراش. HM470 از فناوری بی سیم وای فای ۶ گیگ پلاس اینتل اندوه. پشتیبانی درنگ این فناوری مقدماتی بار در تراشه های سری (آیس لیک مشاهده شد مزیت اصلی) وای فای ۶ قابلیتی اختصاص با نام OFDM یا Orthogonal Frequency Division Multiple Access است که پهنای باند را انشعاب بندی می. درنگ تا به دستگاه ها امکان دهد بدون منتظرماندن، با شبکه مناسبت برقرار کنند وای فای ۶ گیگ پلاس قابلیتی اختیاری است که اندازه ی کانال های دردسترس/را بوسیله ۱۶۰ مگاهرتز ارتقا. می دهد تا درنهایت، پهنای باند بازپسین به ۱ ۶۸ گیگابیت کنار ثانیه برسد سازندگان لپ تاپ ها می توانند به جای استفاده از وای فای ۶ به بهره گیری از نسخه های پیشین روی.

بیاورند؛ اما مدیران اجرایی اینتل می گویند گمان ابراز این اتفاق بسیار اندک است:دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی خانواده ی جدید تراشه های اینتل چیست؟بیشتر بخوانید بنچمارک تراش تایگر لیک U به کاررفته داخل سرفیس لپ تاپ بعدی مایکروسافت جلوه گر شدمشخصات پردازنده های جدید سری Ice Lake در موجودی داده محصولات اینتل درج شددرخواست سازندگان تراش های کامپیوتری آمریکا بخاطر صدور مجوز فعالیت در عهد دنیاگیری کرونااینتل قدرتمندترین سیستم تحقیقاتی نورومورفیک را شناساندن کردافشای مشخصات
به گزارش همشهری آنلاین بهار از راه رسیده است و آغاز خزنده برای ایرانیان متصل از اوقات دلگشا بدیع کردن دیدارها نشان دارد، از عزاداری و گذار در دل خلقت سبز و دلمه شدن چمدان سفر و راهی شدن برای کسب تجربه های جدید.

امسال ولی خزنده تو فضای خاکستری هجوم کرونا آغاز شد و ما در خانه هایمان ماندیم تا این دوران ابدار سپری شود. البته از یاد نبرده ایم که داخل خانه ماندن می تواند فرصتی مناسب بخاطر آموختن و دل بسته شدن بیشتر به کتاب ها باشد. در این میان شعر ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند. چرا که ادبیات پنجره ای است رو بوسیله تجارب، خاطر ها و سرگذشتی که انسان های دیگر داشته اند.

یافتن شادی تو سخت ترین شرایط

در ادامه گفتگو با دو خواهر مترجم از اهالی گیلان را می خوانیم که داستان ها را ترجمه می کنند و پل ارتباطی ما با گیتی شعر درون سرزمین های دور می شوند. «فیروزه مهرزاد» که تو شالوده ترجمه شعر و تاریخچه های مرزوبوم روانشناسی بوسیله فعالیت می پردازد تو گفتگو با خبرنگار مهربانی می گوید: متولد لاهیجان هستم و مترجم حدود ۴۰ کتاب. تاکنون با ناشرهای زیادی کار کرده ام. کتاب های «زبان تراب ها» و «هرگز جناح پرواز نخواستیم» با نشر آموت؛ کتاب های «جان گوردون» در بنیاد روانشناسی نظیر «اتوبوس کارمایه»، «بذرهای توفیق…» با اشاعه لیوسا؛ تاریخچه «گمشده» از «اندی اندروز» با اشاعه نون؛ کتاب «آویزهای دستبند»، ترویج نفیر و کتاب های در باغچه «افکار» و «مسکوک آلایژا» از نشر پردیس دانش اندکی از ترجمه های غلام تو این سال ها است.

وی تو ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته کتاب «پرواز زندگی پاره» نوشته «کاترین سنتر» از پراکندن ستاک منتشر شد، می افزاید: این معلول داستانی درون تک یافتن شادی در باطراوت ترین شرایط است. داستانی که بوسیله نوظهور ترین لباس ممکن با شخصیت داستان اتصال می خورید. برایش گریه کرده و از او مراعات می کنید. این جای پا کتابی در مورد تراژدی، پذیرش خاطرخواهی و مراد است. از آن تاریخچه هایی است که می توان به عنوان یک تاریخچه تأثیر گذار از آن نام سرما. برگردان کتاب دیگر کاترین سنتر بوسیله نام «بارقه های آتش» را بی قراری ابتکاری تمام کرده ام.

مهرزاد «در کلبه ای در نیستان» از «کس گرین» را یکی دیگر از آثار ترجمه خویشتن در سال گذشته عنوان و ادامه می دهد: این کتاب یک جای پا روانشناختی معمایی و رازآلود است. تاریخ دیگر کس گرین به نام «گریه نکن» همچنین به زودی از ترویج البرز چاپ خواهد شد.

وی با رمز به تجدید چاپ فدایی از کتاب های خود در سال گذشته، یادآور می شود: «اصطلاح تراب ها» برای بار هشتم، «اتوبوس انرژی» بار پنجم و «کوسه و ماهی قرمز» و «بذرهای موفقیت» از «جان گوردون» داخل نشر لیوسا، «حواسم بهت هست» از «تریسا دریسکول» برای بار دوم تجدید چاپ شدند که آخری رمانی معمایی است و اجازه عبث مؤلف از نویسنده را همچنین دارد.

تأثیر کتاب ها بر زندگی

فیروزه مهرزاد درباره نقش کتاب ها در عمر آدم نیز به خبرنگار مهربانی می گوید: کتاب ها تأثیر خودشان را می گذارند. شبیه همان جمله معروفی که می گوید در به معادل کتابی که خواندی عمر کرده ای. تعدادی وقت ها حواسمان بوسیله تأثیر کتابی که خوانده ایم نیست اما تو هر حال کتاب کار خودش را می درنگ. هر کتاب نکاتی برای یاد دادن دارد. آدم گیلان تاریخ خوان هستند. این را می شود تا اینکه از آمار فروش کتاب در نمایشگاه های استانی هم ستاندن. طبیب قمشه ای می گوید وقتی کتابی را به خانه می برید، انگار سخن سنج خانه شما به مهمانی آمده است

وی با بیان اینکه ترجمه خوب زمانی رخساره می گیرد که حتماً کتاب مناسبی برای برگردان انتخاب شود، اظهار می یواش: تاریخ باید به سیاق ای باشد که گویا پای حرف نویسنده نشسته اید. حال چنانچه بتوان کلمات سخن سنج را بوسیله همان جذابیت و تأثیر گذاری برگردان کرد حتماً پهلو دل می نشیند و دنیای افراد با کلمه کلمه آن وسعت پیدا می بطی ء. وقتی کسی تاریخ هایم را بخواند و بگوید دوستشان داشته و باعث بهتر شدن عمر اش شده برایم یک دنیا ارزشمند است.

مهرزاد با اشاره به عالمگیر ویروس کرونا و قرنطینه خانگی، ادامه می دهد: این روزها که داخل خانه هستیم، چه خوب است که شادمانی را در کتاب ها پیدا کنیم.

کاهش استرس روزهای قرنطینگی با مطالعه کتاب

و اما «روشنایی مهرزاد» فارغ التحصیل کارشناسی مبصر علم اطلاعات و دانش شناسی است و همکاری با مجلات تاریخ ماه کودک و نوجوان، استیناف نامه ادبیات بچه و نوجوان، روشنان و نارنج در عرصه نقد و داستان بچه و نوجوان درون پیشینه فعالیت های او بوسیله چشم می خورد. وی درباره آثار منتشر شده از خود به خبرنگار نرمی می گوید: کتاب هایی که ترجمه می کنم انتخاب خودم بوده و پیاده شدن مبنا علایق شخصی است.

وی با رمز بوسیله اینکه در سال ۹۷ اولیه ترجمه خویشتن را با «یک فنجان قهوه» با ادگار آلن پو» نوشته «اندرو بارجر» بود که توسط انتشارات نگاه به چاپ رسانده است، می افزاید: درون سال ۹۸ کتاب «سفید برفی باید بمیرد» جای پا «نله نویهاوس» جنایی نویس آلمانی از سوی انتشارات نگاه منتشر شد و این کتاب در لیست ۲۵ شعر برگزیده «شب جهانی کتاب» آلمان قرار اندوهناک و به زبان های مختلفی برگردان شده است. «کلکسیونر عطر» تالیف «کتلین تسار» بی آرامی کتاب دیگری است که توسط گستردن کوله پشتی سال گذشته بوسیله چاپ رسید و غصه اکنون چاپ دوم آن در دسترس است. «یک روبان بنفش» جای پا «هدر برچ» غصه همکاری دیگرم با انتشارات نگاه است که اواخر سال گذشته منتشر شد.

مهرزاد در دنباله به اثرات کتابخوانی رمز کرد و یادآور می شود: قرائت کردن یک کتاب، زندگی کردن زندگی هایی است که نکرده ایم؛ رفتن بوسیله مکان هایی است که نرفته ایم و دید نتایج تصمیماتی است که نگرفته ایم.

وی درباره مشخصات یک ترجمه خوب بیان می کند:

برگردان خوب باید سلیس و روان باشد و مفهوم متن اصلی را برساند. محدودیت های فکری و فکری نویسندگان مشابه هم تراشیدن و این بی شک در نوشته های آنها بازتاب دارد. بخاطر ترجمه خوب باید ماه ها روی آن لحظه گذاشت، مترجم باید متن را حس کند و زبان متناسب با متن حقیقی را دریابد. در این حالت است که برگردان از حالت فنی درآمده و جنبه هنری می گیرد.

وی به ایام نوروز و بناء نشینی بوسیله دلیل عالمگیر ویروس کرونا اشاره و تأکید می درنگ: این روزها فرصت مناسبی است بخاطر خواندن کتاب هایی که خواندنش را به زمان بعد موکول کرده بودیم. نباید از یاد برد که در این شرایط پرتنش خواندن یک کتاب می تواند بسان پیاده روی استرس را بهبود دهد. فعالیت عدد شما در هنگام مطالعه جلوگیری کننده از دست اعطا کردن قدرت می شود. درون واقع می توانیم برای معاون بوسیله آرامش ذهنمان قبل از خواب با خواندن کتاب پیاده روی مفرحی داشته باشیم.

جوهر: خبرگزاری مهر- مریم ساحلی
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، اخبار کرد طرح بور گذاری اجتماعی که وزارت بهداشت بوسیله ستاد مقابله با کرونا ارائه کرده بود، با آستان طولانی ۲۵ وسیله اجرایی مرتبط تصویب شد. وی تصریح کرد:شالوده این طرح مبتنی کنار مشارکت و همکاری مردم است و طبق آن، مراکز پرتجمع و متراکم در شهرها ازجمله بوستان ها و پارک ها و فروشگاه های بزرگ در بی مو کشور تعطیل خواهند حیات. همچنین همگی ی فروشگاه های تأمین کننده ی کالاها و مایحتاج عمومی مردم شبانه روز فعال خواهند حیات. مقاله های مرتبط:ویروس کرونا و دوری گزینی اجتماعی؛ چگونه به زندگی عادی خویشتن تو جامعه امتداد دهیم؟ناقلان پنهان؛ عامل ترویج وسیع ویروس کرونا در سطح گیتی

جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی به زودی ابلاغ می شود. علی ربیعی، واج گوی دولت، درباره ی این طرح می گوید:امروز با اذن مهتر جمهوری، نصیب و قسمت و دایره ها و فعالیت های اقتصادی جز در موارد خاص و حساس تا ۱۵ فروردین تعطیل اعلام می شود که سیاهه آن را وزارت بهداشت ارائه کرده است و با شریک شدن وزیر صمت اعلام خواهد شد.

ربیعی یادآور شد با تصمیمات گرفته شده تو ستاد، کمترین استاندارد کارکنان تو سازمان ها آستان خواهند داشت و فداکار از آن ها همچنین به لباس دورکاری است و بدین ترتیب، اقتصاد قلمرو بوسیله هیچگاه وجه آسیب نخواهد نظر.

به گفته ی وزیر بهداشت، ایران توانسته موج فاتحه مصیبت را کنترل کند و بر آن مسلط شود و در برخی از شهرها، ورودی و خروجی بیماران به تعادل رسیده است. وی می گوید تخت های تهی حزن داریم و این علامت می دهد موج شروع این بیماری را کنترل کرده ایم. بااین حال، ممکن است با بازگشت مسافران نوروزی، موج دوم بیماری کووید ۱۹ را در قلمرو تماشاگر باشیم. طبق اعلام علی حیدری نجات، سرپرست دایره جوانان پری هلال احمر، از ابتدای اجرای طرح غربالگری از میان حدودا ۱۱ میلیون نفر تاکنون ۸ هزار نفر مشکوک به کرونا تو ورودی های شهری ۱۳ استان خبر شده اند.

طبیب زالی، فرمانده ی عملیات مدیریت کرونا در تهران، نیز می گوید زیادترین مسافرانی که درون این ایام در قلمرو جابه جا شدند، از استان تهران بودند و مقاصد سیر تکاملی آن ها به همه ی استان ها اعم از آلوده خواه غیرآلوده بوده است. درحالی کهقرار بود این سخت گیری از ۲۴ اسفند برای ترددها اجرا شود، درنهایت با ابلاغ رئیس جمهور، از فردا سفرهای متاخر و برون رفت از شهرها ممنوع خواهد بود. واج گوی بخت می گوید آیین نامه ی اینکه چه کسانی برای چه کارهایی می توانند از شهرهایشان خارج شوند، تو وزارت قلمرو پذیرش و ابلاغ خواهد شد. بوسیله گفته ی وی، آمار نشان می دهد داخل جایی که سیر ادا شده، موج جدیدی از مصیبت اتفاق بی ریا است.مقاله های مرتبط:کاهش بی سابقه ی بهای بلیت قطار و هواپیما در ایام شیوع کرونارئیس جمهور: غربالگری مسافران نوروزی ازطریق تماس تلفنی انجام می شود

ربیعی می گوید سفارش می کنیم مسافران بازگشت خویشتن را طوری تنظیم کنند که بوسیله روزهای ته نرسد و این موضوع سبب شلوغی نشود. او اعتقاد دارد این غرض ابکی گیرانه و امکان پذیر است تعدادی از انسان را ناراضی کند؛ ولی قضا و قدر ناچار است برای مصونیت مردم و حفظ جان آن ها تصمیمات ابکی گیرانه بگیرد و قوه ی قضاییه نافرمانی از این اذن را بررسی می کند و جرایم ویژه سرکشی را مدنظر قرار می دهد و نیروی انتظامی بی آرامی دراین شالوده پیشگیری و اقدام خواهد کرد. داخل لب حال، ربیعی تأکید می کند:مسافران خروجی به جانب تهران دیگر نباید بطرف خانه بوسیله شهر مسیرها را طی کنند. این تصمیمی است که قطعا باید اجرا شود و باید از بزرگراه ها و کمربندی ها عبور کنند. درون خروجی شهرها، مسافران کنترل می شوند و با خلق آمادگی وزارت بهداشت و هلال احمر، به مسافران باید برگه های سلامت داده شود تا داخل حروف بازگشت بتوانند لول کنند.

به گفته ی رئیس پلیس گونه راهور ناجا، مدت اجرای محدودیت های تردد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فعلا تا ۲۱ فروردین ۹۹ است و در صورت تمدید اعلام می شود.

از دیگر تصمیمات دولت، تعطیلی مراکز تفریحی بود. ربیعی گفت:در جلسه ی امروز ستاد گزارش شد تجمع ها و حضورها درون پارک ها بود دارد و عده ای روال عادی دوردور خود را می کنند که حتما تصمیمات شاداب گیرانه دراین مبنا اتخاذ خواهد شد و امسال به طورقطع سیزده بدر سال قبل را نخواهیم داشت و شلوغی در کامل مراکز ممنوع است و از آن جلوگیری خواهد شد. چنانچه به همین شکل ترددهای غیرضروری درون سطح ولایت انجام شود، حتما تصمیمات سختگیرانه و جدی تازگی اتخاذ خواهیم کرد.

سخن گوی طالع درباره ی غربالگری مسافران گفت با تمهیدات وزارت ارتباطات، حرکت این افراد اطلاع می شود که به کجاها می روند. همچنین، امروز ابلاغ شد افراد مشکوک یا مبتلا به کرونا اعمال قانون و قرنطینه خواهند شد. درصورت شدیدنبودن بیماری آن ها این قرنطینه داخل منزل یا نقاهتگاه های وزارت بهداشت و درمان خواهد حیات که باید ۱۵ روز خود را بوسیله صورت قرنطینه سپری کنند.

غلام حسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، تیمار درحساب توییتری خود از تعطیلی کامل گلستان های شهر تهران اطلاع داد. وی نوشت:درون های ورود و پارکینگ کلیه ی بوستان های محصور سپرده خواهد شد و داخل مابقی، نگهبانان و یگان حفاظت ⁧‫شهرداری‬⁩ با همکاری شهروندان تاحدممکن از ورود ممانعت می کنند.

وی نیز با بیان اینکه تعداد مسافران مترو به یک هجدهم زمان طبیعی کاهش یافته است، از تعطیلی مترو هشتگرد و کاهش روزگار خدمت رسانی در تهران خبر انصاف.باتوجه بوسیله مصوبات ستاد مبارزه با #کرونا و تأکید شورای دهات تهران، تعداد سرویسهای #مترو بوسیله یک سوم کاهش یافت؛ و سرویس مترو کرج هر ساعت یک بار عمل می شود. مترو هشتگرد تعطیل شد.— غلامحسین محمدی🇮🇷 (@G_H_Mohammadi) March 27, 2020



سخن گوی وزارت بهداشت می گوید انسان حتما بخاطر حفظ کردن سلامتی خود و قوم و اطرافیانشان بوسیله سامانه ی salamat.gov.ir مراجعه کنند.

به روزرسانی ۸ فروردین:

به گزارش شان اطلاع رسانی وزارت کشور، تو اطلاعیه عده یک کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: در ادامه ی اقدامات مستمر یک ماه اخیر توسط همه ی دستگاه ها که با حداکثر حجم بوسیله رخ ۲۴ ساعته و پیوسته برای مقابله و باز داشتن از بسط عالمگیر کرونا تو سرزمین قیافه گرفت، طرح استحکام بور گذاری مدنی با شعار دستیار بوسیله سخت گیری کمیت زنجیره ی انتقال بیماری با رویکرد کاهش وفاق ها، لیس برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح قلمرو (مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می شود و داخل صورت مقبول ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تسلسل خواهد شد.

درون زمان اجرای این طرح؛

۱- صرفا افراد مردمان بی حرکت هر دهات مجاز به دخول آن بطرف خانه بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است. نحوه ی اطلاع افراد ساکن و اهل با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه مجله خودرو صورت می پذیرد.

۲- خروج افراد غیرساکن و مسافر شهرهای محل حضور فعلی بخاطر رفتن به نگرش سکونت خود بلامانع و بلکه تسریع می شود. این افراد در کشش دست خط اجازه ی ورود به شهرها را نداشته و از به خشکی امدن گذرها عبور خواهند کرد.

۳- مدارس و دانشگاه ها تا پایان زمان طرح تعطیل است.

۴- پارک ها، بوستان ها، تفرجگاه ها، مراکز تفریحی، استخرها و... که محل شلوغی افراد هستند، تعطیل خواهند حیات.

۵- اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح در قالب قسمت قسمت کردن بندی سه گانه (گروهی که باید کاملا فعال باشند مجرا شماره یک، گروهی که باید تعطیل شوند و گروهی که براساس اقتضا و وضعیت محلی فعالیت آن ها می تواند مشروع باشد، جدول عده دو) بوسیله شرح پیوست، فعالیت می کنند.



۶- ادارت دولتی برابر بخشنامه صادره دستیار شریف مهتر جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی حداکثر با یک سوم نیروهای اداری و به رخ شیفت بندی خدمات رسانی خواهند کرد.

۷- برگزاری هرگونه عادات که انگیزه تجمع افراد شود (اعم از رسمی و غیررسمی) ممنوع است.

۸- تردد خودروهای امدادی و درمانی، پلیس، محموله بار، کالاها، مایحتاج مردم، سوخت سرگشاده ممنوعیت ها نمی شود.

۹- انفراد حداکثری درون جابجائی مسافر با هواپیما، ترن و اتوبوس های بین شهری ضمن اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، اعمال می شود.

۱۰- طرح کنترل های بهداشتی در مبادی خروجی با تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با شریک شدن بسیج، هلال احمر و سایر بسرنوشت شوم دچار کردن های ذیربط در نقاط تک نظر، اجرایی خواهد شد.

۱۱- ممنوعیت های تعیین شده شامل کارکنان دستگاه های دولتی که محل سکونت آن ها با نگرش کارشان در یک خال راحتی ندارد نمی گردد و تیم های تشخیصی مستقر داخل مبادی کنترلی با احراز موضوع نسبت به صدور تردد این دسته از کارمندان رفتار می کنند.

در ادامه ی این طرح تأکید شده است: «به منظور وجهه اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این هنجار به مدت یک (۱) ماه با اخذ کلیه ی هزینه های جانبی گرفتار می شود. همچنین جریمه نقدی بوسیله مسکوک ۵۰۰ هزاره تومان و پلمپ واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیزات حکومتی بوسیله مدت یک ماه، تو دستور امر قرار دارد.

کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بلای ناگهانی کرونا مستقر در وزارت ملک در اطلاعیه های بعد اینده جزییات و نکات مورد تأکید را مستمرا بوسیله وقوف کلیه مردم عزیز ایران می رساند و نیز این کمیته آماده ی قبض نظرات و پیشنهاد ها است.

برای معارفه عموم، کمیته ی مستقر در وزارت قلمرو در سطح ملی و ستادهای استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا مستقر در استانداری ها و فرمانداری ها، مسئول پیگیری فرایند اجرای طرح بوده و به عارض روزمره ضمن رصد شرایط، نسبت بوسیله اتخاذ تدابیر لازم اقدام خواهد کرد.»

به روزرسانی ۹ فروردین:

رئیس جمهور امروز گفت طرح فاصله گذاری اجتماعی و اصل مصوبه ی آن تا ۱۵ فروردین و ادامه اشتا ۲۰ فروردین است.

وی همچنین از اختصاص ۲۰ درصد بودجه ی سال به مقابله با کرونا اطلاع داد؛ او گفت بوسیله عبارت دیگر حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه کشور به مقابله با بلای ناگهانی کرونا اختصاص یافته که این حکم باتوجه بوسیله وضعیت تحریم، برای تمام دنیا تعجب آور بوده است.

روحانی همچنین خاطرنشان کرد:ما بر خرید و خرید اینترنتی تأکید کردیم تا تا اینکه الامکان آدم نیازهای خویشتن را از مشارکت های اینترنتی فراهم کنند و قرار شد اقداماتی که شده و لازم است، از قاعده وزارت سمت مطرح شود تا مردم تا جایی که احتیاج هست، از خانه خارج نشوند و فاصله گذاری اجتماعی انجام شود.

رئیس جمهور همچنین گفت که ۹۰ درصد نفقه ی درمان کرونای بیماران را نوبت و بیمه پرداخت کرده و بیمار تنها ده درصد هزینه را پرداخت می کند.

حسین ذوالفقاری، رئیس کمیته مدنی و انتظامی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا درمورد کاهش ترددها گفته است، از زمان آغاز طرح فاصله گذاری مدنی تاکنون بیش از ۶۵ درصد از حجم فعالیت ناوگان حمل ونقل تو بکلی کشور کاهش پیدا کرده است.بیشتر بخوانید:دوری گزینی اجتماعی؛ توصیه های فضانوردان در اساس تنهایی و قرنطینه خانگیهمه گیری ویروس کرونا حفظ حریم شخصی را تغییر داده استارسال داده ها صحیح درباره کووید ۱۹ برای یک میلیارد نفر از کاربران فیسبوک و اینستاگرامعبرت های مدیریتی که از واکنش ایتالیا به ویروس کرونا می آموزیمافزایش سقف تراکنش های بانکی باعث افزودن علت کلاهبرداران شده است
اقبال و سنای آمریکا پس از چند روز مناظره بالاخره بر عادت طرح جامعی برای امن اقتصادی در عهد شیوع ویروس کرونا به توافق رسیدند. بسته ی حمایتی دو تریلیون دلاری که به ارامش طرفین رسید، پس از تصویب نهایی جماعت سنا و مجلس نمایندگان، بخاطر توزیع تو حوزه های هدف، آماده می شود. در آخرین ساعت های مذاکره ی نوبت و سنا که احتمال توافق به خشکی امدن روال بسته ی حمایتی به شنوایی می رسید، اولین نتایج آن پیاده شدن بازار بورس آمریکا مشاهده شد و اکثر شاخص ها رشد را تجربه کردند.مقاله های مرتبط:اقتصاد کره جنوبی زیر سایه ی ترساندن ویروس کروناویروس کرونا مقدور است به رکود اقتصادی مانند بحران مالی سال ۲۰۰۸ منجر شود

شیوع ویروس کرونا در آمریکا و تعطیلی کسب وکارهای وافر که بوسیله فکر سیاست های قرنطینه اجرا می شود، فشار زیادی بوسیله این کشور دانا می بطی ء. بازارهای بورس از همان روزهای اولیه ورود ویروس و بیماری کووید ۱‍۹، بازخوردی سلبی را مدال دادند و اکثر دارایی های سهام، سقوط را تجربه کردند. ازطرفی قیمت بیکاری خصوصا برای نیروهای ساعتی در روزها و هفته های گذشته افزایش یافت و روانی رو به رشدی برای ماه های پیش رو پیش دماغ می شود. دراین میان نصیب و قسمت آمریکا تلاش می بطی ء تا با انواع بسته های حمایتی، از وخیم تر شدن شرایط بخاطر کسب وکارها جلوگیری درنگ. آن ها در توافق با سنا، یکی از بزرگ ترین ودیعه های حمایتی اقتصادی را از دوران رکود سال ۲۰۰۸ تصویب خواهند کرد.کلیات بسته ی حمایتی آمریکا

ابعاد بسته ی کمک مالی آمریکا در عهد جنگ کرونا، پس از حدود یک هفته مناظره و مذاکره، بوسیله دو تریلیون دلار رسید. این بسته از طرق گوناگون همچون پرداخت بدهی خواه دستیار نفقه به کسب وکارها، کمک مالی بوسیله مراکز درمانی و حتی پرداخت مستقیم وجه به شهروندان اجرا می شود. به طور طاسی می استعداد چهار حوزه و هدف را برای بسته ی حمایتی آمریکا گلچین کرد:صیقلی مستقیم وجه به اکثر شهروندان آمریکاییحدود ۳۵۰ میلیارد دلار بدهی برای کسب وکارهای کوچک که درصورت اختصاص قرضه برای صیقل حقوق کارمندان، دربرگیرنده بخشودگی هم می شود.حدود ۵۰۰ میلیارد دلار کمک خرج به صنایع و بطرف خانه هایی که بیشتری خسران را از شیوع ویروس کرونا معتدل شدند، به علاوه ی ۵۰ میلیارد دلار معاون هزینه بخاطر باهم اتحاد کردن های هواپیماییحداثل ۷۵ میلیارد دلار دستیار هزینه بخاطر مراکز درمانی و بیمارستان ها



مذاکره پرگیر جزئیات بسته ی امن اقتصادی، از هفته ی گذشته داخل مجلس سنای آمریکا ابتدا شد. دموکرات ها و جمهوری خواستگار سنا بر سر حصه های گوناگون بسته بحث و تبادل نظر می کردند تا حداکثر حمایت از کسب وکارها در وام ها و تسهیلات پرداختی صورت بگیرد. دموکرات ها زیاد از همه بوسیله دنبال افزایش دستیار هزینه های پرداختی برای کارمندان و کارگران بودند.

اولین معاون هزینه ی پرداختی برای مقابله با آثار اقتصادی ویروس کرونا، ابتدای ماه سیال میلادی توسط مهتر جمهور این ملک امضا شد که نرخ ۸/۳ میلیارد دلاری داشت. مقدماتی سپرده ی حمایتی بخاطر پرداخت بوسیله بیمارستان ها و مراکز خدماتی مشالبه تصویب شد. بخش عمده ای از این دستیار هزینه همچنین به فعالیت های بین المللی داخل واکنش به همه گیری کنونی خاص یافت.

هفته ی گذشته، بسته ی حمایتی دیگری داخل آمریکا مطرح شد که به نرخ ۱۰۴ میلیارد دلار، تکرار خسارت ترک فرمان بیماران را هدف صبر داده بود. همکاری های ارشد با بیش از ۵۰۰ کارمند، دربرگیرنده این طرح نمی شدند. به علاوه همدستی های کوچک با کم از ۵۰ کارمند امکان درخواست معافیت از بازپرداخت تسهیلات را قبض کردند. مصوبه ی مذکور، دربرگیرنده پرداخت دستیار هزینه ی ۱۰ روز مرخصی درمانی به کارمندان می شد. نیز طبق همین مصوبه، یک برنامه ی اورژانسی مرخصی با حقوق برای والدینی طراحی شد که به خاطر تعطیلی مدارس فرزندان بر اثر شیوع ویروس کرونا، شغل آن ها بی قراری کوچکتر تأثیر قرار گرفته بود. تو جزء دیگری از امانت ی مذکور، برنامه های کمک غذایی و افزودن بیمه ی بیکاری درون ایالت های انواع متداول دید راحتی داده شد.



ایده ی پسند سپرده ی حمایتی مجلل دو تریلیون دلاری، نخست توسط جمهوری خواهان درون مجتمع سنا مطرح شد. البته آن ها برای تصویب حاجت به ۶۰ رأی طبق داشتند و درنتیجه به ظهر حمایت دموکرات ها نیز بودند. چاک شومر، رهبر اقلیت سنا و استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا، درون روزهای گذشته مذاکرات مشقت را برای تصویب طرح نهایی قفا سر گذاشتند. طرح اولیه ای که جمهوری خواهان ارائه کرده بودند، تا پیوستن به ارامش نهایی چند وهله تغییر کرد. اگرچه طبق توافق انجام شده، معاون هزینه ی بیشتری بوسیله شرکت هایی صیقلی می شود که صنایع کمال مطلوب آن ها خسران بیشتری دیده اند، دموکرات ها قوانین باطراوت گیرانه ای را التماس کرده اند تا پیاده شدن شیوه ی توزیع بدهی ها نظارت بیشتری عارض بگیرد. به علاوه دموکرات ها ضیق یدکی مخبر کردند تا دستیار هزینه به مراکز درمانی بیشتر شود و همچنین بیمه های بیکاری نیز تسهیلات بیشتری ستاندن کنند.اکثر شهروندان آمریکایی، کمک نفقه ی ۱،۲۰۰ دلاری دریافت خواهند کردپرداخت کمک هزینه به شهروندان و کسب وکارها

کلیات طرح توافقی تو کانون سنای آمریکا نشان می دهد که خرج ای بوسیله عارض یمین بوسیله اکثر شهروندان آمریکایی صیقل خواهد شد. پرداخت ۱،۲۰۰ دلار به هر شهروند و ۲،۴۰۰ دلار بوسیله هر زوج، در این طرح تدوین شده است. به علاوه، خانواده ها به ازای هر فرزند، ۵۰۰ دلار کمک خرج دریافت می کنند. افرادی که حقوق سالانه ی زیاد از ۷۵ هزار دلار دارند، کمک هزینه ی کمتری دریافت می کنند. افراد با درآمد سالانه ی بیش از ۹۹ هزار دلار نیز هیچ معاون هزینه ای اخذ نخواهند کرد. صیقل کمک نفقه ها براساس گزارش های مالیاتی سال ۲۰۱۸ افراد و خانواده ها رخ می گیرد.

طرحی که جمهوری خواستگار سنا ارائه کرده اند، شامل پرداخت قرضه با پشتیبانی دولت فدرال بوسیله کسب وکارهایی با تعداد کارمند ناچیز از ۵۰۰ نفر می شود. همان طور که گفته شد، احتمالا ۳۰۰ میلیارد دلار به این بخش خاص خواهد یافت و هر تصرف وکار واجد شرایط، حداکثر ۱۰ میلیون دلار قرضه دریافت می یواش. به علاوه، اگر تصرف وکارهای هدف، نیروی انسانی خویشتن را تا ۳۰ ژوئن سال جاری حفظ کنند، واجد شرایط بخشودگی درون سطوح انواع غم می شوند. این جزء با هدف تشویق کسب وکارها بوسیله حفظ نیروی انسانی در عهد بحران اقتصادی تصویب شد.



اکثر پلیس های سنا شامل دموکرات ها و جمهوری خواه ها، در جریان مباحثه برای قبول طرح پناه اقتصادی، تمام تلاش خود را برای هدفمند کردن دستیار هزینه انجام دادند. آن ها به ظهر این بودند که کمک هزینه های پرداختی، درنهایت بوسیله جیب مدیران اجرایی و ثروتمند کسب وکارهای بزرگ واریز نشود.

طرح حمایتی دربرگیرنده کمی به ارزش حدود ۲۰۰ میلیارد دلار می شود که قرضه هایی را به شرکت های هواپیمایی و دیگر صنایع با بیشترین ضرر از ویروس کرونا، صیقلی خواهد شد. تاکنون خاص ۵۰ میلیارد دلار کمک هزینه بخاطر خطوط هوایی و هشت میلیارد دلار برای همدستی های حمل ونقل هوایی در دید گرفته شده است. ۱۵۰ میلیارد دلار دیگر به صنایعی همچون هتل داری و کشتی رانی خاص خواهد یافت.

دنده ی آمریکا هنوز حاصل گیری نهایی درباره ی صنایع واجد شرایط ستاندن وام را ارائه نکرده است. ازطرفی تصرف وکارهای گوناگون در صنایع متعدد، عاشق معاون هزینه هستند. به عنوان مثال، صنعت رستوران داری تقاضای ۱۴۵ میلیارد دلار دستیار هزینه دارد، مربوط به در بسیاری از شهر ها، رستوران ها و مراکز توزیع، مجبور به تعطیلی شده اند.

مجلس سنا برای کمک بوسیله مقدر شدن درمان نیز دستیار خرج ای به شهرت Marshal Plan درون نظر دارد که جمهوری خواهان، مغز ۷۵ میلیارد دلار را بخاطر آن پیشنهاد می کنند. ازطرفی ظاهرا دموکرات ها تصمیم دارند تا کمک نفقه را به ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش دهند.



استیون منوچین، وزیر خرمن داری ایالات متحدهنظارت بر پرداخت کمک هزینه

همان طور که گفته شد، جلوگیری از سوءاستفاده ی شرکت های مبصر از کمک هزینه ها، بسرنوشت شوم دچار کردن مهمی از طرح زنهار اقتصادی آمریکا را تشکیل می دهد. گزارش های اولین تقاضا می کنند که یک سازمان یا قسمت قسمت کردن مستقل، نظارت بر توزیع صحیح بسته ی حمایتی را برعهده خواهد گرفت. اگرچه ترامپ چند روز پیش تو مصاحبه ای گفته بود که خودش، مسئولیت نظارت را برعهده خواهد گرفت، ظاهرا کاخ سفید با پیشنهاد و طرح دموکرات ها بخاطر نظارت، موافقت کرده است. جو مانچین، سناتور دموکرات وست ویرجینیا، درباره ی نظارت کنار بسته ی حمایتی گفت:سیستم نظارتی بوسیله این دلیل ایفا می شود که شما با تفکر مرده دستیار نفقه ی قبض شده را به عنوان پاداشی به مدیران رده بالای خود پرداخت نکنید.

شرکت هایی که کمک هزینه ی دولتی را تو دوران بحران کرونا شهود می کنند، محدودیت هایی هم درون بازخرید سهام خود خواهند داشت. بازخرید سهام به این صورت است که یک شرکت، سهام خویشتن را داخل بازار بورس می خرد تا ارزش آن اضافه فاحش کند؛ رویکردی که درنهایت بوسیله نفع سهام داران ثروتمند و مدیران رده پشته خوهد وجود. باوجود تمام محدودیت های اعمال شده، هنوز برخی عقیده دارند که باز هم باید بازرسی بر سپرده ی حمایتی و محدود کردن شرکت های بزرگ، افزایش پیدا کند.

صرف رویت از تمامی اعلام و احتمالاتی که دوره بسته ی حمایتی آمریکا برای دوران مسری ویروس کرونا مطرح شد، این غرض تأثیر مثبتی کنار بازارهای اقتصادی داشت. بسیاری از کارشناسان حتی غرض آمریکا را مورد انتقاد استراحت می دهند و فدایی دیگر اجرای آن را چالش بر انگیز می دانند. ازطرفی بسیاری از بزرگ ترین شرکت های جهان که تأثیر عمیقی بر بازار و صنایع هدف خود دارند (به عنوان شهید تنها کافی است غول های فناوری را در نظر بگیرید) درون ایالات متحده فعالیت می کنند. خبری مثبت پیرامون فعالیت اقتصادی شرکت های مذکور و بازار محل فعالیت آن ها، می تواند تأثیری جهانی در پی داشته باشد. همان نعوظ که گفته شد، داخل ساعت های ابتدایی اطلاع دادن معارفه توافق، بازارهای آمریکا رشد شاخص بورس را تجربه کردند و تا اینکه برخی کارشناسان، افزایش قیمت بیت کوین درون روزهای اخیر را هم بی ارتباط با مصالحه متاخر قضا و قدر مردان و مجلس سنای آمریکا نمی دانند.بیشتر بخوانید:کاستی ۱۴ درصدی خرید جهانی گوشی هوشمند در فوریه ۲۰۲۰همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۷ فروردین ۹۹]طرح فاصله گذاری مدنی تو ایران مقبول شد [جزئیات طرح]از سفر برگردید؛ احتمال دلمه شدن جاده ها برای کاهش عالمگیر کرونا وجود داردکدام کسب وکارهای آسیب دیده از نزاع کرونا وام دریافت می کنند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، حجت الاسلام حمیدبامری امام جمعه جازموریان (زهکلوت) ضمن بروز تاثر از شرایط مردم این منطقه و عدم امکان امدادرسانی خاکی بوسیله سیلاب زدگان افزود: غالب روستاها و ۷۰ درصد خانه دادن زهکلوت به غیر از مناطق کوهستانی دچار آبگرفتگی بی سابقه و عصبی مربوط به اعصاب شده است.

وی از ظرفیت بالای آبگرفتگی منازل شهری و روستایی بخش جازموزیان شناسایی داد و اظهار کرد: وضعیت انسان و منطقه به شکلی است که امکان امدادرسانی با بغرنج روبه رو شده است و نیروهای بومی تو حال کمک رسانی های محدود هستند.

حجت الاسلام بامری با برشمردن روستاها و کوچه هایی که تحت آب رفته اند تصریح کرد: علاوه پهلو اینکه ۷۰ درصد شهر زهکلوت زیر آب رفته است، روستاهای پنگ، چاه شاهی، کروچان، حیدر آباد، برجک، و محله های امیر آباد، چراغ آباد، گل آباد و علی آباد در شهر زهکلوت ۱۰۰در صد غرق گل و لای شده اند و مراد است خیرین به مدد مردم مظلوم و کمتر مطالبه جازموریان بشتابند.

امام جمعه جازموریان(زهکلوت) سیلاب اخیر را در مقدر شدن جازموریان بی سابقه نشانی کرد و افزود: شب گذشته داخل اثر شکسته شده شدن سیل بندها، ده زهکلوت از چهار دست خط در معرض سیل قرار گرفت و واقعا مردم شب ماندگی را سپری کردند.

حجت الاسلام بامری از هموطنان و خیرین خواست هر چه سریعتر برای کمک رسانی آستین همت را رفعت بکشند، و قطع آب را از مشکلات مهم مردم دانست و گفت: نیاز به آب معدنی و آذوقه از نیازهای ضروری هستند.