انجمن ایران کره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  بعد از اغماض روزها از عالمگیر ویروس کرونا، مدافعان مصونیت همچنان در خط برتر مقابله با ویروس کرونا با تمام قابلیت مبتلا خدمت گذاری به انسان هستند و ماندن من و شما درخانه پشتیبانی این جبهه مبارزه است.

مدافعانی که اشتی آدم آرزوی آنهاست و گرفتار شدن و یا فوت هر فرد به خشکی امدن اثر کرونا اشک به خشکی امدن چشمانشان مجتمع می زند و بهبودی و صلح و صفا بیماران خنده را پهلو لبان آن ها می نشاند.

بیمارستان معصوم خمینی اراک،  یکی از مراکز متعدد درمانی است که از روزهای شروع شیوع بیماری در کشور، بوسیله خط شایسته مقابله با کرونا ویروس تحول شده است.

کادر درمانی این درمانگاه که جانانه و با ازجان گذشتگی کامل، بخاطر گشایش بیماران مشغول به کرونا جدیت می کنند، گفتند که بهبودی بیماران مشغول بوسیله کرونا آرزوی کادر درمان این درمانگاه است.

مدافعان سلامت درمانگاه معصوم خمینی اراک گفتند: با مرخص شدن هر بیمار کرونایی روحیه کادر درمان دوچندان شده و برای مقابله همه جانبه با ویروس کرونا آماده تر می شوند.

آن ها افزودند که نیازمند همراهی مردم با درون ساختمان ماندن هستند و انسان را بوسیله ماندن داخل بناء و رعایت بهداشت فردی توصیه کردند.

این مدافعان سلامت در خط گرامی مقابله با ویروس کرونا مبتلا نوکری به مردم هستند. بعضی از درمان گران و نیروهای بیمارستانی مدت هاست قوم شان را ندیده اند؛ ولی پای امر تداوی بیماران ایستاده اند.
  • ۹۹/۰۱/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی