انجمن ایران کره

AAحالGHAROOOONGHAROOOON که گوشی های خانواده یگلکسی S20 بوسیله راسته عرضه شده اند، سامسونگ کم ناچیز تمرکز خویشتن را روی محصولات آینده اش معطوف می بطی ء تا آن ها را به نیکوترین شکل مقدور بسازد. سامسونگ در سال ساری میلادی نسل جدید گوشی های قوم ی گلکسی نوت را عرضه خواهد کرد تا بازار گوشی های پرچم دار را پرتلاطم تر از قبل کند. 

هنوز تا معرفی و نمایش ی رسمی نسل بعد اینده گوشی های درفش دار سری گلکسی S S بور ی یدکی داریم، ولی یاوه و افشاگری ها درمورد این گوشی ها از همین حالا آغاز شده. است بوسیله لطف معلومات معین شده از لفظ یکی از افشاگران شناخته شده ی دنیای فناوری با معروفیت کاربری Ice Universe داخل توئیتر، اکنون فداکار جزئیات درمورد گلکسی اس ۲۱ (سامسونگ Samsung Galaxy) S21 می. دانیم نخستین شایعه ی منتسب به گلکسی S21 از واگذاری دوربین سلفی این گوشی بوسیله زیر ورقه نمایش حکایت.

دارد Ice Universe با انتشار توییتی متاخر تالیف:است سامسونگ بوسیله استفاده از فناوری دوربین مافوق نمایشگر درون گوشی گلکسی اس ۲۱ تامل می. یواش این باهم اتحاد کردن غم زمان حال درون حال ارزیابی شرایط برای امکان استفاده از این سنخ فناوری.

است سامسونگ طی سال های اخیر نشان داده است که بهبودهای عمده ی دوربین را داخل گوشی های رده بالایش مبدا به سری S گلکسی S می آورد و سپس از آن ها در خانواده ی گلکسی Note نیز کاربرد. می درنگ بنابراین منطقی است اگر صدای زیر مردانه داشته باشیم دوربین پایین تر نمایشگر به سری گلکسی نوت ۲۰ نیاید و زور ای ها از آن در دوده بعدی گوشی های گلکسی اس. استفاده کنند فراموش نکنید که ترقی ی چنین دوربینی دردسرهای خودش را دارد و ارجاع دوربین به زیر نمایشگر، کار ساده.

ای نیست به مشیت توسعه ی فناوری موردبحث موانع متعددی کنار شیوه راه شرکت های گوشی ساز حیات دارند که از بین آن ها می توانیم به نرسیدن نور کافی به حسگر و کاهش کیفیت تصویر نهایی. اشاره کنیم بغرنج بزرگ دیگری که مطرح می شود، استفاده از تراکم پیکسلی مثل با دیگر مقدر شدن های نمایشگر تو بخشی است که دوربین سلفی در مادون آن. 

جای دارد سامسونگ امروزه ارشد ترین شرکت دنیا در زمینه ی تولید صفحه نمایش بخاطر گوشی های هوشمند است و نسل به نسل فناوری های جدیدی به راسته نمایشگرها تنقیه. می کند با درنظرگرفتن غلبه بالای اکراه ای ها در این حوزه، بدون شک سامسونگ بهتر از هر انبازی دیگری منابع و تخصص موردنیاز برای کاربرد از فناوری دوربین در مافوق نمایشگر را دارد و می تواند به توسعه ی. آن بپردازد اوپو پیش مرطوب معیار ی اولین ی این نوع فناوری را داخل یکی از دستگاه های مفهومی اش بوسیله عرضه گذاشته است؛ اما تاکنون شاهد چنین موثر از سوی سامسونگ نبود. ه ایم شیائومی همچنین از پیاده سازی فناوری دوربین تحت نمایشگر در گوشی هایش آینده اش اطلاع می دهد و فداکار رسانه ها مدعی شده اند هواوی نیز این طور فکری داخل.

قانون دارد با درنظرگرفتن فاصله ی یدکی که تا رونمایی گلگسی اس ۲۱ سامسونگ داریم، فعلا باید به تمامی اخباری که درمورد این گوشی سامسونگ منتشر می شود با شک و شک. نگاه کنیم داخل هر صورت شکی نداریم سامسونگ درون گلکسی اس ۲۱ مجموعه ای از جدیدترین دستاوردهایش را بوسیله نمایش. خواهد گذاشت درضمن احتمال دارد ارج گوشی سامسونگ گلکسی S21 بالاتر از نسل.فعلی باشد:بیشتر بخوانید سامسونگ تراشه اکسینوس عام بخاطر گوگل طراحی می کندآمارها نشان می دهد نوجوانان آمریکایی به خرید گوشی های سامسونگ علاقه ای ندارندفهرست کامل گوشی های موبایل اخذ کننده آپدیت اندروید ۱۰بازار نمایشگرهای OLED گوشی های هوشمند همچنان تو دستان سامسونگسامسونگ گوشی های گلکسی A71 5G و گلکسی A21 را برای راسته ایالات متحده
  • ۹۹/۰۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی