انجمن ایران کره

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، حجت الاسلام حمیدبامری امام جمعه جازموریان (زهکلوت) ضمن بروز تاثر از شرایط مردم این منطقه و عدم امکان امدادرسانی خاکی بوسیله سیلاب زدگان افزود: غالب روستاها و ۷۰ درصد خانه دادن زهکلوت به غیر از مناطق کوهستانی دچار آبگرفتگی بی سابقه و عصبی مربوط به اعصاب شده است.

وی از ظرفیت بالای آبگرفتگی منازل شهری و روستایی بخش جازموزیان شناسایی داد و اظهار کرد: وضعیت انسان و منطقه به شکلی است که امکان امدادرسانی با بغرنج روبه رو شده است و نیروهای بومی تو حال کمک رسانی های محدود هستند.

حجت الاسلام بامری با برشمردن روستاها و کوچه هایی که تحت آب رفته اند تصریح کرد: علاوه پهلو اینکه ۷۰ درصد شهر زهکلوت زیر آب رفته است، روستاهای پنگ، چاه شاهی، کروچان، حیدر آباد، برجک، و محله های امیر آباد، چراغ آباد، گل آباد و علی آباد در شهر زهکلوت ۱۰۰در صد غرق گل و لای شده اند و مراد است خیرین به مدد مردم مظلوم و کمتر مطالبه جازموریان بشتابند.

امام جمعه جازموریان(زهکلوت) سیلاب اخیر را در مقدر شدن جازموریان بی سابقه نشانی کرد و افزود: شب گذشته داخل اثر شکسته شده شدن سیل بندها، ده زهکلوت از چهار دست خط در معرض سیل قرار گرفت و واقعا مردم شب ماندگی را سپری کردند.

حجت الاسلام بامری از هموطنان و خیرین خواست هر چه سریعتر برای کمک رسانی آستین همت را رفعت بکشند، و قطع آب را از مشکلات مهم مردم دانست و گفت: نیاز به آب معدنی و آذوقه از نیازهای ضروری هستند.
  • ۹۹/۰۱/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی