انجمن ایران کره

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، کلکسیون فرهنگی ساختمانی ساختمانی شهر (بلدیه) در تهران از یکسره پروژه هایی است که در سال ۹۹ بوسیله روزی برداری خواهد رسید. 

ساختمانی خانه شهر با زیربنایی در حدود ۱۸ هزار مترمربع تو خاکی بوسیله متراژ ۴۸۰۰ مترمربع توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در ضلع شمالی میدان امام خمینی(ره) در حال اجرا است که عملیات آن تا کنون ٤٣ درصد پیشرفت داشته و فراغت است در سال ۱۳۹۹ تو اختیار شهروندان تهرانی قرار گیرد.

بناء بلدیه فراغت است به محلی برای برگزاری رویدادهای مرتبط با برنامه ریزی شهر و گفت وگوی مردم و متولیان ایالت تغییر شود. این پروژه دارای امکانات فرهنگی و رفاهی شامل، سالن نمایش با ظرفیت ۳۶۰ نفر، کافه رستوران حدود ۱۰۰ نفر، عکاسخانه، قریه کتاب، همگان کتاب و گالری ارسی است. 

از ویژگی های مهم ساختمان خانه شهر می استعداد بوسیله ورودی مترو اشاره کرد که برای آسایش و رفاه آدم تو طرح گنجانده شده و پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه، ساختمان بلدیه قبلی به قطب فرهنگی و گردشگری دگرگونی شده و باعث توسعه گردشگری و جذب توریست درون سطح منطقه و شهر تهران شود.

کنار اساس گزارش معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی دستیار فنی و عمرانی شهرداری تهران داخل دیدار از ساختمان خانه شهر،بر تسریع عملیات اجرایی این پروژه ابرام کرد و هواخواه تجلیل دقیق دستور کار زمان بندی شد. 

کنار مبنای گزارشی که در جریان این بازدید ارائه شد، پیشرفت عملیات اجرایی ساختمان خانه بطرف خانه به مرز 43 درصد فصیح است. در حالی که اجرای عملیات آرماتوربندی و بتن ریزی درون سقف طبقات مثبت یک و مثبت 2 ادامه دارد، اجرای دیوارچینی در زیرزمین مقدمه و تکمیل نما در قسمت غربی و شمالی مسکن درون حال انجام است.

درون دنباله این بازدید میدانی، آخرین شرایط اجرایی پروژه بهسازی پیاده راه لاله زار مورد پایش قرار گرفت و درباره اقدامات باقی باقی مانده به منظور تکمیل و آماده سازی این طرح بحث و تبادل رویت شد.
  • ۹۹/۰۵/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی