انجمن ایران کره

زومSZoomHAROOOON (Corporation مشارکت) ژاپنی با بازار و حوزه ی فعالیت بین المللی است که از چند دهه پیش، خود را به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکننده های برگ صوتی و موسیقی به بازار ثابت کرد این. مشارکت در ایالات متحده به صیت Zoom North America، داخل بریتانیا به اشتهار Zoom UK Distribution Limited و در آلمان به نام Sound Service GmbH فعالیت می کند شریک شدن. زوم، ژاپنی است و با شرکت خدمات ویدئو کنفرانس آمریکایی زوم با (صیت طولانی Zoom Video Communications هیچگاه) ارتباطی ندارد از.

محصولات مهم و مشهور شریک زوم می قابلیت به انواع پدال های جلوه ی صوتی برای گیتار و باس، ماشین های درام و از همگی مهم تر، برگ ضبط صوت اشاره کرد تجهیزات. ضبط صدای محیطی و استودیویی زوم، در میان پرفروش ترین و مشهورترین تجهیزات صنعتی دیده می شوند به. ویژه درون شاخه ی تجهیزات دستی بایگانی صدا، محصولات زوم ژاپنی همیشه جزو پیشنهاد های متخصصان صدا بوده اند زوم. فعالیت خود را با تولید پدال جلوه ی صوتی گیتار شروع کرد و امروز، خانواده ای وسیع از محصولات را به راسته کمال مطلوب ارائه می درنگ کتاب.فعالیت ماساهیرو

ایجیما و میکیهیتو نوزوکیدو، همکاری زوم را درون سال ۱۹۸۳ داخل ساکوماکو توکیو ژاپن طرز اندازی کردند ایجیما. که حالا اندوه بوسیله عنوان مدیرعامل مشارکت فعالیت می کند، پیش از اسلوب اندازی زوم درون شرکت KORG مشغول بوسیله فعالیت حیات او. غبطه داشت تا کسب وکار شخصی خودش را نمایش کند البته. ایجیما از همان ابتدای طرز اندازی زوم، ادای احترام به بنیان گذار کورگ یعنی تسوتومو کاتو را داخل نظر داشت و می مقصود هرچه که در شریک او آموخته است، به مرحله ی عملیاتی و صنعتی برساند زوم.

در سال های اولین بوسیله عنوان پیمانکار قراردادی، دستگاه های مدنظر شرکت های دیگر را تولید می کرد دفتر. مرکزی شرکت درون سال ۱۹۸۵ به ایواموتوکو توکیو جابه مکان شد بنیا. ن گذاران در سال ۱۹۸۷ تصمیم گرفتند تا به مرور مایه های اختصاصی خویشتن را تولید کنند اولین. علیه زوم در سال ۱۹۸۸ در دسته ی پردازش گرهای سیگنال به صیت LSI ZFX 1-تولید شد البته. این محصول، شهرت اضافی را برای شرکت ژاپنی به همراه نداشت و آن ها دو سال بعد، علیه برنگ خون و اصلی خود را به راسته نمایش کردند مایه.

ایجاد جلوه های صوتی گیتار Zoom 505 II اولیه

دشت مهم زوم، یک دستگاه تولید و پردازش جلوه های صوتی گیتار بوسیله شهرت 9002 یا Zoom Box بود که تو سال ۱۹۹۰ تولید شد درون. همان سال، نخستین پردازنده صوتی حرفه ای شریک شدن غصه به شهرت 9010 به بازار شناساندن شد شرکت. ژاپنی به محض تولید اولین محصول، بازار ایالات متحده را هدف قرار انصاف مدیران،. محصولات جدید خویشتن را در نمایشگاه AES Show نیویورک سیتی به عرضه گذاشتند و از همان ابتدای ورود به بازار، قیمت مفت و کیفیت بالا را بوسیله نشانی مزیت های رقابتی در دید گرفتند نکته. ی جالب توجه اینکه سال ۱۹۹۰، با ابتدا صادرات شرکت ژاپنی حزن همراه شد و ۳۰ کشور، بوسیله عنوان مقاصد اول محصولات زوم انتخاب شدند دفتر. مدیریت و توزیع جدیدی غصه در همان سال درون ایالات متحده به نام شرکتی افسون شده Zoom Corporation of America مقدمه به کار کرد زوم.با شعار عرضه ی تجهیزات مقرون به صرفه و باکیفیت به صنعت ندا و موسیقی واقف شد زوم

پس از ورود جدی به بازار برگ موسیقی و هدف گیری دسته ی محصولات مقرون به صرفه، رشد قابل توجهی را تجربه کرد دفتر. مرکزی مشارکت در سال ۱۹۹۳ بوسیله فوچو توکیو منتقل شد برنامه. های توسعه ای با تقلا ادامه داشتند و مدیران ژاپنی تصمیم گرفتن تا زیرمجموعه ی مستقل ایالات متحده را تعطیل کنند تا شاید بعدا بوسیله عنوان زیرمجموعه ای تحت مدیریت شریک شدن اصلی ژاپنی بوسیله کار امتداد دهد یک. سال بعد، بخش مدیریتی محصولات بوسیله منطقه ی فوچو توکیو جابه جا و در سال ۱۹۹۷ هم هلدینگی با هدف مدیریت تمامی زیرمجموعه ها به نام زوم هولدینگ متد اندازی شد سهم.

اساسی ی محصولات زوم تا صد ۲۱، شامل تجهیزات جلوه ی صوتی استودیویی و مخصوص گیتار می شد محصولاتی. همچون Driver Choir, 9002, Pro Player, Player, Pro Fire, 505, Guitar Super, Player Rythm Trak SampleTrak, و 505IIGuitar از تولیدات زوم تا سال ۲۰۰۰ بودند این. محصولات، ویژگی کامپکت بودن و قابلیت استفاده ی آسان را به همراه مقدار مفت به کاربران ارائه می کردند زوم.

با ورود بوسیله قرن ۲۱ تصمیم گرفت تا وارد دسته ی تجهیزات ضبط ندا نیز بشود اولین. دشت شرکت به نام MRS 1044-یک تجهیز ضبط صدای استودیویی وجود که قابلیت های پردازش سیگنال صوتی را با کیفیت فراز بخاطر کاربردهای حرفه ای ارائه می کرد داخل. سال های بعد، انواع تجهیزات در همین دسته درکنار تجهیزات جلوه ی صوتی استودیویی و گیتار تولید شدند سال. ۲۰۰۶، با ارائه ی محصولی مخرب ازسوی زوم همراه شد H4. که در دسته ی تجهیزات ضبط صدای همراه به بازار ارائه شده بود، توجه بازارهای جهانی را بوسیله برند ژاپنی معطوف کرد این. ضبط کننده ی همراه هنوز هم به عنوان یکی از مشهورترین و پرفروش ترین محصولات زوم شناخته می شود Zoom.



H4n مدیران

برند ژاپنی در سال های ابتدایی دهه ی ۲۰۰۰ تقلا می کردند تا آستان خود را درون بازارهای بین المللی دیگر اندوه افزایش دهند مقدماتی. مرکز مهم، شرکتی برای مدیریت فعالیت های لجستیکی زوم بود که از سال ۲۰۰۴ بوسیله نام Zoom HK Ltd در هنگ کنگ ابتدا به کار کرد داخل. همان سال، باز هم مرکز مدیریت زوم تحول کرد و به منطقه ی ایواموتوچو در توکیو جابه جا شد دو. سال بعد، بریتانیا مقصد جدید فعالیت های شرکت ژاپنی وجود که با نحو اندازی Zoom UK Distribution Ltd فعالیت های توزیع محصولات تو اروپا را برعهده گرفت تمامی.

همکاری های بزرگ دنیای فناوری، برنامه ای شدید برای توزیع و توسعه ی محصولات در چین دارند زوم. نیز در سال ۲۰۰۹ غرض گرفت تا یک مرکز فعالیت درون چین سیاق اندازی بطی ء تا به مرور فعالیت های خود را در این بازار لبریز از حجم رشد، امتداد دهد Zoom. Dongguan Corporation داخل چین، مسئولیت کنترل کیفیت محصولات زوم را برعهده داشت و بعدا فعالیت های مدیریت و توزیع دیگر را هم برعهده گرفت زوم.

در سال های پایانی دهه ی ۲۰۰۰، تمرکز خود را روی تولید محصولات منطبق با فناوری های بالغ افزودن عدل انواع. تجهیزات ضبط استودیویی با قابلیت پرونده روی هارد درایو و برگ فراهم به رابط USB در همان سال ها به خانواده ی زوم اضافه شدند وسیله. پرونده صدای دستی H4n غصه محصول مخرب مربوط باینده حیات که بار دیگر، بازار را درون این شاخه به سمت برند ژاپنی متمایل کرد دستگاه. جدید، در سال ۲۰۱۰ اجر ی MIPA را بخاطر زوم به مشت آورد مدیران.

شرکت ژاپنی در آستانه ی دخول به دهه ی جدید غرض گرفتند تا با تکیه گاه بر فناوری ها و دستاوردهای خویشتن از سال های گذشته، هوشیار دسته ای متاخر از بازار شوند در. سال ۲۰۰۹، دستگاه بایگانی ویدیوی زوم به معروفیت Q3 معرفی شد که عملکردی شبیه به هندی کمینه داشت، منتهی از قابلیت های صنف ای ضبط صدای زوم همچنین روزی می سرما یک. سال بعد، مدل های صنف ای زیرفون همین وسیله به شهرت های Q3PW و Q3CB به بازار معرفی شدند سال.

۲۰۱۱ با تحول دیگری در ساختار سازمانی زوم همراه بود و زوم هولدینگ، منحل شد همدستی. ژاپنی در سال های ابتدایی دهه ی جدید، روی توسعه ی خانواده ی محصولات در گروه ی پرونده صوت متمرکز شده بود محصولاتی. که عطیه های بی نهایت MIPA را هم بخاطر آن ها بوسیله همراه داشتند و منجر بوسیله تکثیر اعتبار بین المللی زوم شدند در. سال ۲۰۱۳، زیرمجموعه ی جدید داخل ایالات متحده به صیت Zoom North America راه اندازی شد که توزیع محصولات را داخل راسته آن منطقه برعهده گرفت پرونده.



صدای محیط با Zoom H4n زوم

داخل سال ۲۰۱۳ اولین علیه خویشتن را متمرکز بر بازار گوشی های هوشمند عرضه کرد iQ5. که تو دو ته رنگ مشکی و سفید به بازار ارائه شده بود، بوسیله نشانی یک لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند معرفی شد که نبوغ پرونده صدای استریو را به کاربر عرضه می کرد در. سال های بعد مدل های iQ6 و iQ7 هم بوسیله بازار معرفی شدند که قابلیت های حرفه ای بیشتری را بوسیله کاربران راسته موبایل عرضه می کردند درون. سال ۲۰۱۴، اولین کارت صدای صنف ای زوم با تمرکز پهلو بازار کامپیوترهای شخصی به شهرت TAC 2-بوسیله بازار معرفی کردن شد که اکنون هم در گروه ی محصولات صنف ای این راسته راحتی دارد فعالیت.

سال های اخیر زوم شامل تولید و ترقی ی محصولات درون دسته های جلوه های صوتی، بایگانی استودیویی و محیطی و لوازم جانبی کامپیوتری و مخصوص گوشی های هوشمند بوده است آن. ها همچنین توسعه ی اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند را هم به خدمات خویشتن افزودن کرده اند زوم. داخل سال ۲۰۱۷ سهام خود را به قیافه عمومی بوسیله راسته عرضه کرد و فعالیت سهامی را داخل بازار بورس توکیو JASDAQ (ادامه) انصاف از. فعالیت های کارمند دیگر داخل سال های اخیر می استعداد به معامله Mogar Music داخل ایتالیا و تبدیل کردن آن به مرکز توزیع اشاره کرد در. سال ۲۰۲۰ همچنین تمامی تسهیم مالکیت Zoom North America توسط شریک شدن اصلی خریداری شد تا فعالیت آن کاملا تحت کنترل مرکز مدیریت توکیو باشد عرضه.





اشتراکی سهام Zoom Corporation در بورس توکیودسته بندی محصولات زوم همان

طور که گفته شد، شرکت ژاپنی زوم فعالیت خود را متمرکز به خشکی امدن گوناگون محصولات صوتی و موسیقی دنباله می دهد محصولاتی. که اکنون دون برند زوم به فروش می رسند، دربرگیرنده انواع تجهیزات جلوه های صوتی و ضبط کننده های نغمه و فیلم می شوند درون. هر دسته، محصولاتی رادیکال حضور دارند که در ادامه برخی از آن ها را شرح می دهیم دستگاه.های پردازش جلوه های صوتی زوم

فعالیت خود را با ارائه ی وسیله ها و پدال های مخصوص جلوه های صوتی برای گیتارها شروع کرد امروز. هم گروه ی مهمی از محصولات شرکت، در همین حوزه مدل سازی و تولید می شوند انواع. وسیله های جلوه ی صوتی برای گیتارهای برقی، باس، آکوستیک و جلوه های صوتی استودیویی، داخل خانواده ی محصولات برند ژاپنی حیات دارند خانواده. ی محصولات جلوه ی صوتی زوم با نام های سری G G و GFX و B و A A و Zoom Studio شناخته می.



شوند مایه جلوه های صوتی گیتار آکوستیک

زوم استعمال اصلی دستگاه های جلوه ی صوتی، تغییر خروجی نوت و موسیقی است که از (سازها خصوصا گیتار) الکتریک خارج می. شود متخصصان صنعت ندا و آهنگ سازها، با استفاده از این تجهیزات، جلوه هایی مصنوعی را بوسیله خروجی ساز افزایش می کنند که اختلاط صداها با یکدیگر را هم ممکن می. درنگ از وسیله های تاریخی در این دسته می توان به تجهیز استودیویی-GFX 8 اشاره.

کرد گروه ای دیگر از تجهیزات شرکت زوم، برای ساختن جلوه های صوتی روی صدای خواننده طراحی و ساخته شده. اند این مایه ها که در جدیدترین نمونه ها به نام V6 و V3 درون بازار نمایش می شوند، جدیدترین توان های ارتباطی را برای وحدت به کامپیوتر یا دیگر تجهیزات استودیویی آهنگ سازی عرضه می.



کنند کارت صوت همراه زوم U44دستگاه های ضبط ندا و

فیلم زوم امروزه پاره اساسی ای از شهرت خویشتن را مدیون وسیله های متنوعی است که تو دسته ی پرونده کننده های صدای استودیویی و محیطی بوسیله همراه انواع رخت جانبی موبایلی نمایش می. شوند همان طور که گفتیم، H4 علیه انقلابی این دسته بود که با ابعاد و مدل سازی اختصاص خود، خبر از ادخال یک هنرمند جدی به صنعت. داد شرکت ژاپنی چند سال بعد H4n را بوسیله عنوان جایگزین شناساندن کرد که میکروفن های صنف ای برنده با قابلیت های تحول جلوه های صوتی و همچنین امکانات پیشرفته بخاطر پرونده موسیقی را به همراه. داشت H4n امروز از محبوب ترین دستگاه های زوم محسوب می شود که خصوصا برای بایگانی مجزای صوت در هنگام فیلم برداری با دوربین های DSLR استعمال. دارد در سال های اخیر هم تولیدکننده های پادکست، علاقه ی زیادی به محصولات زوم درون این قسمت قسمت کردن نشان داده.



اند لوازم جانبی ضبط صدا با آیفون زوم iQ6پرفروش ترین محصولات زوم، برگ ضبط صدای همراه

هستند همان طور که گفته شد، تجهیزات ضبط صدای زوم به عنوان لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند اندوه تولید می. شوند دو تجهیز iQ6 و iQ7 اکنون در قسمت قسمت کردن ی محصولات باهم اتحاد کردن ژاپنی قرار دارند که البته تنها با کانکتورهای لایتنینگ مخصوص مایه های اپل عرضه می. شوند دستگاه های مذکور با پیوند به گوشی، قابلیت هماهنگی با اکثر اپلیکیشن های ضبط صدا و فیلم را دارند و زوم همچنین یک اپلیکیشن اختصاصی برای آن ها نمایش می. کند در تنظیمات اپلیکیشن می نبوغ جلوه های صوتی را غصه به قیافه زنده فایل ضبط شده اضافه. کرد امکان اصلی که با همراهی چنین مایه هایی به گوشی هوشمند افزودن می شود، پرونده لحن با حذف نویز و همچنین بوسیله رخساره استریو.

است محصولات حرفه ای زوم درون دسته ی ضبط ندا که بخاطر فیلم سازی و آهنگ سازی کاملا حرفه ای استفاده می شوند، درون دسته ی F بود. دارند از محصولات بنیانی کنونی درون این دسته می قابلیت به F8n با توان بایگانی هشت کانلاله و F4 با قابلیت ضبط ۶ کاناله اشاره. کرد زوم همچنین پنل-F Control را بی آرامی برای کنترل از راه دور برگ سری F عرضه می.



کند دوربین فیلم برداری Zoom Q2n

4K از محصولات کنونی زوم درون دسته ی ضبط ویدئو می توان به-Q2n 4K و Q8 اشاره. کرد دوربین اولبا لنز ۱۵۰ درجه ی واید بوسیله بازار عرضه می شود که از قابلیت های ضبط صدای استریوی زوم نیز بهره می. برد همان طور که از نام میوه به خشکی امدن می آید، کاربر می تواند فیلم هایی تا رزولوشن 4K را با آن ضبط. درنگ این دستگاه کوچک از دو باتری AA بهره می برد و با استفاده از همین باتری، تا دو ساعت فیلم برداری می. کند Q8 که شباهت بیشتری به دستگاه های فیلم برداری دارد، توان های اضافه ای همچون نمایشگر لمسی رنگی با قابلیت چرخش را هم به کاربر ارائه می.درنگ مقاله های مرتبط داستان برندداستان برند توشیبا، ژاپنی پیش قدم در انقلاب های فناوریداستان برند شارپ؛ از آهنگری تا آستان قدرتمند در صنعت دیجیتالداستان: برند بیتس، ارتفاع نبض موسیقی روی تبلیغات صنف ایداستان: برند سنهایزر، تجربه صدا با مهندسی آلمانیداستان برند پاناسونیک؛ یک قرن تولید برگ

الکتریکی مشارکت ژاپنی زوم شاید امروز در میان کاربران معمولی مصرف کننده جایگاه خاصی نداشته باشد، ولی اکثر متخصصان موسیقی و صنعت صدا، با محصولات این شرکت آشنا. هستند شاید برند زوم امروز ذیل سایه ی اخبار بی نهایت برند آمریکایی عرضه کننده ی خدمات ویدیوکنفرانس باشد، ولی در هر استودیوی حرفه ای و شاید داخل جیب هر خبرنگار حرفه ای، یکی از وسیله های پرونده لحن یا جلوه های موسیقی ژاپنی دیده می. شوند درحال حاضر، ماساهیرو ایجیما، هم بنیاد گذار شرکت، بوسیله نشانی مدیرعامل فعالیت می کند و با/۱۵ ۴ درصد، بیشترین تسهیم را دراختیار. دارد میچیتو نوزوکیدو نیز حالا/۱۳ ۹ درصد از سهم شرکت را دراختیار دارد، ولی مسئولیتی در شرکت زوم در جلوی نام او دیده نمی.

شود زوم داخل سال ۲۰۱۹ با کاهش نسبی سود عملیاتی روبه رو شد، اما آمار فروش شرکت، نمو مناسبی را تجربه. کرد درحال حاضر، برگ دستی بایگانی صدا، زیادترین تسهیم را در فروش باهم اتحاد کردن به خود اختصاص داده اند و ایالات متحده غصه به نشانی یکی از بازارهای اصلی فروش برند زوم شناخته می.شود بیشتر:بخوانید داستان برند المپوس، فاتح عکاسی دیجیتال که زمین هم چشمی را ترک کردتاریخچه میت بوک های هواویداستان برند پی پال، آغازی بخاطر امپراطوری ایلان ماسکداستان برند فاکسکان، بزرگ ترین پیمانکار تولید محصولات الکترونیکی تو جهانداستان برند نوکیا؛ وظیفه شناس هبوط خلافت
  • ۹۹/۰۵/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی