انجمن ایران کره

بیلدهای آزمایشی ویندوز که تحت برنامه ی «Windows Insider» دراختیار علاقه مندان بوسیله آزمایش کردن محدودیت های جدید ویندوز راحتی می گیرند، از این پس ازطریق سه کانال  Beta ،Dev و Release Preview منتشر خواهند شد. این کانال ها قرار است جایگزین حلقه های Slow، Fast و Release Preview شوند.

جایگزین کردن «حلقه» با «کانال انتشار» (Release Channels) که برای توسعه ی بسیاری از کند افزارها متشابه مرورگرها استفاده می شود، روند توسعه ی سیستم عامل و دیگر کند افزارها را در مایکروسافت یکپارچه پر حرارت خواهد کرد.

با عرضه ی ویندوز ۱۰، مایکروسافت از استاندارد سنتی انتشار سیستم عامل فاصله گرفت و بوسیله سمت مدل «نرم افزار به عنوان سرویس» (SaaS) گام برداشت. این تغییر روش باعث شد تا بوسیله جای سرویس پک هایی که تنها دو تا سه کود تو طول زندگی ویندوز و با فاصله های زمانی چندساله منتشر می شدند، ویندورز ۱۰ هر سال دو آپدیت مبصر قبض نرم. روی آوردن به مقیاس SaaS همچنین باعث شد تا سیاست کنترل کیفیت ویندوز همچنین در مایکروسافت به کلی دستخوش تغییر شود.

تغییرات در نحوه ی پراکندن و محاکمه QA مایکروسافت باعث شد تا این مشارکت تقریبا تمام تیم تست ویندوز را از امر برکنار و تمام تکاپو ها برای آزمایش بیلدها، ویژگی های جدید و درایورها از داخل انبازی را متوقف یواش. اکنون این کار برعهده ی افراد داوطلب و دلبستگی مندی تحت نشانی «اینسایدر» است که با ثبت معروفیت درون دستور کار ی Windows Insider و انتخاب از بین سه حلقه ی «سریع، آهسته و پیش نمایش انتشار» می توانند جدیدترین بیلدهای ویندوز را گرفتن و آزمایش کنند و بازخورد خویشتن را دراختیار مایکروسافت قرار دهند.



مایکروسافت اعلام کرده است با تبدیل نمونه حلقه به کانال انتشار، به جای «سرعت» اشاعه بیلدهای جدید ویندوز روی «کیفیت» آن ها تمرکز می کند. اماندا لانگوسکی، مدیر برنامه ی اینسایدر در مایکروسافت می گوید «باشگاه ها بیش از آنچه در کانسپت اولیه مدنظر حیات گستشرش فاش کرده بودند» تا جایی که سال گذشته تو مقطعی سه بیلد مختلف از سه رلیز متنوع بین اینسایدرها مشت به مشت می شد.

به گفته ی لانگوسکی مدل کانالی جدید «با محوریت چونی بیلدها و پشتیبانی بهتر از تلاش های موازی برای کدنویسی تو مایکروسافت» است و اینسایدرها از این پس سیستم نام گذاری یکسانی بخاطر بیلدهای آزمایشی در دیگر محصولات شرکت قرین آفیس، اج و تیمز خواهند دیدن.

تغییرات داخل برنامه ی اینسایدر از ماه ساری اعمال می شود و اینسایدرها عاری نیاز بوسیله کار خاصی از مجلس های پیشین خود به کانال های جدید نقل مکان خواهند شد.بیشتر بخوانید:مایکروسافت زیرسیستم لینوکس تو ویندوز ۱۰ را با قابلیت های جدید به روز می کندهمکاری گوگل با Parallels برای افزودن اپلیکیشن های ویندوز به Chrome OSآپدیت اینده ویندوز 10 شامل نسخه بعدی مرورگر اج می شودشیائومی اندروید 11 بتا 1 را بخاطر گوشی های شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر کردبه روزرسانی متاخر ویندوز 10 داخل بسرنوشت شوم دچار کردن پرینتر باگ آزاردهنده ای دارد
  • ۹۹/۰۳/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی