انجمن ایران کره

AAAAAساعاتیGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOONGHAROOOON پس از افشای معلومات گسترده درباره ی دومین کنسول ورزش قبیله نهمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری اس (Microsoft Xbox Series S)S ، این شرکت ردموندی بوسیله صورت رسمی ساخت آن را تأیید. کرد مایکروسافت با ترویج توییتی در صفحه ی رسمی خود در توییتر گفت ایکس باکس S سری S کوچک ترین ایکس باکس تاریخ «است و قدرت پردازشی نسل سپس را ارائه». می دهد پیش تیز گفته شده بود قیمت کنسول بازی ایکس S باکس سری S معادل ۲۹۹ دلار است و مایکروسافت رسما نرمی تأییدی. 

به خشکی امدن آن زد تصویری که مایکروسافت به همراه توییت خود منتشر کرده است و به عنوان تمثال اصلی این مقاله می توانید مشاهده اش کنید، به ما امکان می دهد به شکلی نکته سنج زیرفون معین کنسول S ایکس باکس سری. S را مشاهده کنیم این تصویر به روشنی علامت می دهد با کنسولی نسبتا باریک طرف هستیم؛ همچنین خبری از دیسک درایو در ایکس باکس. سری اس نخواهد وجود درحال مهیا تمامی اطلاعاتی که به رخ رسمی از ایکس باکس سری اس اعلام شده محتوی این موارد است «و مایکروسافت» می گوید به زودی جزئیاتی بیشتر درباره ی کنسول دردسترس رسانه. 

ها صبر می دهد بررسی تمثال نشان می دهد ایکس باکس سری اس به نوعی به ایکس باکس وان اس شبیه است؛ درواقع ربط بینایکس باکس سری ایکس وایکس باکس وان ایکس، به ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان اس. نسبت داده می شود در تصویری که مایکروسافت منتشر کرده، ایکس باکس سری اس بوسیله صورت عمودی روی زمین قرار داده شده؛ بااین حال لوگوی ایکس باکس روی کنسول نشان می دهد که احتمالا حالت افقی،.

حالت اصلی مایه است ویدئویی که درون فضای مجازی جلوه گر شده است نشان می دهد ایکس باکس سری اس بیش باریک برنده از ایکس باکس سری ایکس است و همین موضوع باعث می شود سری اس سهل نم داخل. دامن تلویزیون جای بگیرد همان طور که رسانه ها پیش تر اعلام کرده بودند، در حصه بالایی ایکس باکس سری اس دریچه ی محیط بوسیله فرم سازمان دیده می شود که قطعا روی جریان یافتن محیط در پاره خفیه کنسول. 

تأثیر محسوسی می گذارد ویدئوی عرشه توسط افشاگران منتشر شده است و ابعاد ایکس باکس سری اس را با سری:





ایکس مقایسه می کند رسانه ی ویندوز سنترال در گزارشی عام نوشت دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار است (روز دهم نوامبر) ۲۰۲۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۹. بوسیله بازار ارائه شوند همچنین آن طور که ویندوز سنترال می گوید، نرخ کنسول ایکس باکس سری ایکس. برابربا ۴۹۹ دلار است این رسانه می گوید مایکروسافت مشیت دارد کنسول سری اس را به نشانی بخشی از سرویس Xbox All Access که ماهانه ۲۵ دلار هزینه دارد و (محتوی ایکس) باکس لایو Xbox Live و (ایکس باکس گیم) پس Xbox Game Pass می.

  شود دردسترس قرار دهد رسانه ی ورج پیش مرطوب در گزارشی اخبار کرده بود (ایکس باکس سری) اس با کدنام لاکهارت به وضع ای مدل سازی شده است تا کاربران بتوانند ازطریق آن، بازی های نسل بعد را روی کنسولی کوچک برنده و. ارزان نم تجربه S کنند ایکس باکس سری S قدرت گرافیکی کمتری دارد و نسبت به ایکس باکس سری ایکس، ورزش ها را با صراحت.

پایین تری اجرا می یواش از مدت ها پیش رسانه ها اعلام کرده بودند که مایکروسافت برای سلسله نهم اراده دارد استراتژی دو کنسولی تو پیش بگیرد و همین موضوع باعث شده بود رونمایی ایکس باکس. سری ایکس اجتناب ناپذیر باشد پیش برنده شاهد افشای تصویر جعبه ی کنترلر ایکس. باکس سری اس هم بودیم آن طور که رسانه ها به نقل از منابع آگاه ادعا می کنند، پردازنده ی گرافیکی ایکس باکس سری اس درون حدود چهار ترافلاپس غلبه ارائه می دهد، درحالی که ایکس باکس سری ایکس بوسیله ۱۲ و ایکس باکس وان ایکس به ۶ ترافلاپس قدرت پردازشی. گرافیکی دست پیدا می کنند البته داخل نظر داشته باشید که غلبه پردازشی ایکس باکس سری اس هنوز بوسیله.

تأیید رسمی مایکروسافت نرسیده است با حیات بهره مندی ایکس باکس وان ایکس از ۶ ترافلاپس غلبه پردازشی، پیش دماغ می شود ایکس باکس سری اس نسبت. به آن، کنسول توانمندتری باشد ایکس باکس سری اس (دارای) همان پردازنده ی مرکزی CPU قدرتمند ایکس باکس سری ایکس خواهد حیات و به لطف بهره مندی از حافظه ی پرسرعت SSD، ورزش ها را با سرعت بسیار بالایی انجام خواهد کرد؛ بااین حال پایین پر حرارت بودن قدرت پردازشی گرافیکی بدین ذهنی است که احتمالا سری اس نمی تواند بازی های مدرن را با. وضوح 4K بوسیله نمایش بگذارد ایکس باکس وان ایکس شماری از بازی ها را با وضوح 4K اجرا می کند و از این حیث بهتر از سری ایکس است، اما نکته ی مهمی که نباید فراموش کنیم، این است که وان ایکس نمی تواند نسخه ی نسل بعد. 

بازی ها را اجرا درنگ داشتن برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری، ایکس باکس سری ایکس را به کنسولی مقرون به صرفه در بین کنسول های سلاله بعد تبدیل می کند و قطعا باعث می شود میزان استقبال از. آن به شدت بالا باشد البته شرایط بازار ایران به گونه ای است که بوسیله ما رخصت ی استفاده از زبان ی مقرون. به نفع را نمی دهد همین کنسول ۲۹۹ دلاری را قطعا اکثر. گیمرهای ایرانی تمهید نخواهند کرد با همگی ی این ها ایکس باکس سری ایکس درون بازارهای جهانی کنسولی بسیار خوش. نرخ بوسیله:احصائیه می آید بیشتر بخوانید پابجی برای جلوگیری از ممنوعیت در هند، همکاری با شریک چینی تنسنت را متوقف کردویدیوی تبلیغاتی ایکس باکس سری اس، مشخصات نخستین کنسول را فاش کردبازی ماینکرفت به پلی استیشن VR می آیدبرنامه نویسی کالیفرنیایی بازی Doom را روی وسیله آزمایش بارداری اجرا کردمایکروسافت آکادمی ایکس باکس را بخاطر
  • ۹۹/۰۶/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی