انجمن ایران کره

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حجت الاسلام  حسن روحانیرئیس جمهور امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با ابرام بر ضرورت تامین و پرداخت بوسیله موقع یارانه ها و امنیت معیشتی خانوارهای مشمول، دستور داد که در تامین منابع مالی لازم سازمان های صیقل کننده تسریع صورت گیرد.

در این کنفرانس رئیس راه اندازی برنامه و بودجه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف موضوع تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۹ کشور ارائه کرد که به خشکی امدن بن آن در ۵ ماه گذشته و با وجود محدودیت های در شکل پذیری برخی از منابع، تخصیص لازم بخاطر پرداخت یارانه های خانوار، موارد رجحان دار همانند پرداخت های مربوط به سلامت و نیز منابع لازم برای خرید تضمینی گندم و ردیف های مربوط به کاهش فقر مطلق و دیگر مصارف ضروری مورد نیاز تولید، اجرا شده است.

همچنین پیشنهادهای دایره برنامه و بودجه داخل خصوص تدابیر لازم برای کسب درآمد و منابع جدید نیز درون این نشست بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

رئیس طاس بانک مرکزی نیز در این میتینگ گزارشی از تامین ارز تک نیاز واردات کالاهای بنیادی ارائه کرد که رئیس جمهور تاکید کرد، مطمئن ارز مورد حاجت سال ۹۹ و ذخیره سازی استراتژیک مصوب کماکان باید تو اولویت اقدامات بانک مرکزی باشد و تسهیلات تک حاجت برای مطمئن ارز لازم داخل این خصوص فراهم شود.

حسن ملا روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با تاکید بر لزوم تامین و پرداخت به موقع یارانه ها و کنف معیشتی خانوارهای مشمول، دستور عدالت که در تامین منابع مالی لازم سازمان های صیقل کننده عجله رخ گیرد.

در این جلسه رئیس سازمان پروگرام و بودجه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف موضوع تبصره ۱۴ شیوه بودجه سال ۹۹ ملک ارائه کرد که کنار اساس آن در ۵ ماه گذشته و با وجود محدودیت های تو تحقق برخی از منابع، تخصیص لازم بخاطر صیقلی یارانه های خانوار، موارد ترجیح دار نظیر پرداخت های مربوط به سلامت و نیز منابع لازم برای فروش تضمینی گندم و ردیف های مربوط به کاهش فقر مطلق و دیگر مصارف ضروری تک نیاز تولید، عمل شده است.

همچنین پیشنهادهای سازمان برنامه و بودجه در خصوص تدابیر لازم بخاطر تصرف درآمد و منابع جدید نیز تو این مجمع بررسی و تصمیمات لازم تو این خصوص اتخاذ شد.

رئیس کچل بانک مرکزی نیز در این مجمع گزارشی از مطمئن ارز مورد احتیاج واردات کالاهای اساسی ارائه کرد که رئیس جمهور تاکید کرد، مطمئن ارز مورد احتیاج سال ۹۹ و ذخیره سازی استراتژیک مصوب کماکان باید تو تقدم اقدامات بانک مرکزی باشد و تسهیلات تک نیاز برای مطمئن ارز لازم در این خصوص فراهم شود.
  • ۹۹/۰۶/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی