انجمن ایران کره

شرکت صنایع الکترونیک مادیران خلال توافقی، بوسیله نشانی نماینده ی انحصاری و رسمی واردات و عرضه ی خدمات پس از معامله گوشی های هوشمند ال جی به ایران انتخاب شد.

به گزارش روابط اشتراکی مادیران، این شرکت با تمرکز به خشکی امدن محصولات الکترونیکی شروع به فعالیت کرد و محصولاتی شبیه تلویزیونبا برند ایکس ویژن و تی سی ال و مانیتور ال جی و ایکس ویژن را بوسیله میدان کشور ارائه می کند. حال مادیران با آغاز واردات و عرضه ی گارانتی برای گوشی های ال جی بوسیله ایران، زنبیل محصولات الکترونیکی محصولات خود را بیش ازپیش گسترش داده است.مدیرعامل مادیران: مجاهدت می‎کنیم در آینده با رفع موانع، گوشی هوشمند را تو ایران تولید کنیم

امیرحسین مرتضاییان، مدیرعامل مادیران، درباره همکاری با شرکت ال جی کره می گوید:تو انبازی صنایع الکترونیک، پهلو تولید و توسعه ی محصولات الکترونیکی گروه مادیران تمرکز می کنیم و درحالی که هموار برای ارتقا و ترفیع داخل تولید تلویزیون کوشیده ایم، گسترش تنوع محصولات را همچنین در دستورکار قرار داده ایم. همکاری جدید ما برای بیع و خدمات پس از فروش گوشی های موبایل LG، گامی بنیانی تو این زمینه بوسیله شمار می آید و مجاهدت می‎کنیم در آینده با رفع موانع، این ثمر را تو ایران تولید کنیم.

با خروج رسمی شرکت های خارجی از ایران در سال های اخیر و فزونی گرفتن ویژگی هایی به منظور مبارزه با قاچاق گوشی، خرید گوشی موبایل با گارانتی برومند و رجیستر آن، بوسیله دغدغه ی مصرف کننده ی ایرانی دگرگونی شده است. حال با عرضه ی عرفی گوشی های ال جی به مشت مادیران، مشتریان در بازار گوشی موبایل امکانی مطمئن تر برای دریافت گوشی با گارانتی عفیف و خوشنام پیدا خواهند کرد.

شرکت ال جی که پیش مرطوب انبازی موفق دیگری با مادیران درزمینه ی تولید و عرضه و گارانتی گروه محصولات مانیتوررا تجربه کرده است، با نخست باهم اتحاد کردن جدید برای نمایش ی گوشی هوشمند، بروز خوشحالی و پیش بینی می درنگ که موبایل نیز نظیر سایر محصولات این شریک شدن بتواند با همکاری مادیران در بازار ایران مظفر پدیدار شود.

با توافق انجام شده، جدیدترین گوشی های موبایل ال جی، محصول سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم زمان با سایر کشورهای دنیا، درایران همچنین با گارانتی مادیران عرضه می شود.بیشتر بخوانید:فیروزآبادی: شبکه ملی اطلاعات، شبکه وارسته از ارتباطات جهانی استال جی سه گوشی هوشمند اقتصادی متاخر معرفی کردخودنمایی نمایشگر جذاب ال جی وینگ تو ویدئوهای نگاه نزدیکافزایش منابع شبکه اپراتورها باعث اختلال در شبکه موبایل شدآیا هایجک آی اثر های گوگل توسط شرکت زیرساخت صحت دارد؟
  • ۹۹/۰۷/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی