انجمن ایران کره

مایکروسافت اپلیکیشن های مجموعه ی آفیس روی گوشی های آیفون و تبلت های آیپد را باتوجه بوسیله فردی های متاخر گوشیiPhone 6s و iPad Pro و جهیز عامل iOS 9 به روز کرد. این به روزرسانی امکان پشتیبانی از 3D Touch و قلم Apple Pencil را روی اپلیکیشن های Word، Excel و PowerPoint فعال می کند. همچنین، رابط کاربری اپلیکیشن OneNote روی آیپد گشایش یافته است.

به روزرسانی های ارائه شده روی اپلیکیشن های Word و Excel و PowerPoint عبارت اند از:قابلیت Annotate with Ink: ابزاری در برگه ی Draw اضافه شده است که کاربر با انتخاب آن و به وسیله ی قلم یا انگشت خواه Apple Pencil قادر خواهد حیات بنویسد و خط بکشد و هایلایت یواش. این ویژگی در اپلیکیشن روی آیپد امکان پذیر است.نبوغ 3D Touch: با استفاده از این ویژگی تو گوشی های iPhone 6s و iPhone 6s Plus کاربر می تواند فایل جدید ایجاد یا فایل مدنظر قبلی را باز کند.افزودن کردن فونت از کلاد: با این انفراد کاربر امکان دانلود گوناگون فونت درزمان حاجت را خواهد داشت.قابلیت جست وجوی Spotlight: دسترسی سریع بوسیله اسنادی که اخیرا بازشدند و جست وجوی اپلیکیشن های مدنظر.

ناگفته نماند قابلیت واگذاری Morph درون اپلیکیشن پاورپوینت اضافه شده است که امکان جابه جایی هم زمان چندین آیتم را به کاربر می دهد. افزون براین، اپلیکیشن OneNote مایکروسافت همچنین به روزسانی درخورتوجهی ستاندن کرده و حالا به نمایش اعلامیه فراهم شده است. جست وجوی درون پروگرام ای وان نوت سریع تر شده است و اینک کاربران می توانند طولانی فایل های OneDrive را با سرعت بیشتری ضربان وجو کنند؛ تا اینکه اگر آن فایل ها روی مایه ذخیره نشده باشند. اپلیکیشن وان نوت تو آیپد اکنون نبوغ های نبض وجو و اشتراک گذاری و عرضه عنوان فایل های بازشده را در حالت Slide Over یا Split View به کاربر ارائه می کند.مایکروسافت در حال آزمایش پشتیبانی از Trackpad تو اپلیکیشن های Word و Excel روی آیپد

مایکروسافت پشتیبانی از ترک پد در دو اپلیکیشن ورد و اکسل روی آیپد و جهیز عامل iPadOS را ازطریق TestFlight به آزمایش های بازپسین رسانده است و اکنون کاربران نسخه های بتا بوسیله این نبوغ دسترسی دارند.

بنابر گزارش MacRumors، مایکروسافت درون این هفته آزمایش های نهایی پشتیبانی از ماوس و زین پد را روی نسخه ی بتا ورد و اکسل داخل آیپد آزمایش کرده است. این ویژگی در نسخه های ۲.۴۲ هر دو اپلیکیشن معرفی کردن شد و اینک داخل سرویس آزمایشی بتای اپل، TestFlight، دردسترس قرار دارد.

پشتیبانی از ماوس و زین پد به اختصاص برای ویرایش اسناد و فایل های متنوع بازخورد دیداری بهتری می دهد. برای مثال، داخل زمان کاربرد از ترک پد نشانگر ماوس درون دایره بوسیله نمایش درمی آید و فقط زمانی نشان داده می شود که انگشت کاربر روی زین پد فراغت بگیرد. همچنین، راه اندازی ی نشانگر زمانی که روی آیکون اپلیکیشن ها یا متن ها یا دیگر حصه های موجود در ورق لول می کند، به لباس های مختلفی تبدیل می شود تا کاربر به آسانی بداند در حال بازکردن چه چیزی است.مقاله های مرتبط:چگونه اپل نشانگر را تو آیپد از بدیع آفرید؟مایکروسافت درون سال ۲۰۲۱ نسخه ای ول از آفیس را نمایش می کند

اپل پشتیبانی از ترک پد را تو بوسیله روزرسانی iOS 13.4 مارس روی تمام آیپدها منتشر کرد. درواقع، به روزرسانی iPadOS 13.4 روی مقیاس های iPad Pro ، iPad Air 2 و مدل جدیدتر، iPad نسل پنجم و جدیدتر و iPad mini 4 و نسخه ی جدیدتر نمایش شده است و اکنون مایکروسافت بخاطر تکثیر انفراد های سازگار با این استعداد تو اپلیکیشن های خویشتن مجاهدت می کند. بنابراین، به واسطه ی این بوسیله روزرسانی Magic Mouse و Magic Keyboard اپل و سایر کیبوردهایی که استعداد وحدت بلوتوث و USB دارند، این امکان را روی کلکسیون ی آفیس پشتیبانی خواهند کرد.

همان طورکه گفته شد، درحال حاضر سازگاری با ترک پد روی ورد و اکسل فقط برای کاربران نسخه ی بتا تو TestFlight دردسترس است و بنابر گزارش ها، مایکروسافت مشیت دارد پشتیبانی از این استعداد را تا پایان برگ ریزان برای اپلیکیشن های ورد و اکسل و پاورپوینت ارائه یواش.بیشتر بخوانید:اریک ریموند: لینوکس با ضعف ویندوز، برنده بازی بازپسین رزم دسکتاپ خواهد بوددایرکت اینستاگرام با فیسبوک مسنجر ادغام شدزوم اپ: نظارت کامل پیاده شدن گجت فرزندان با KidsGuard Proاپل ابزار مارکتینگی جدید دراختیار ترقی دهندگان اپلیکیشن های iOS راحتی می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۱۰ مهر)
  • ۹۹/۰۷/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی