انجمن ایران کره

جزئیات کاربرد سوخت معیار ۲۰۲۰ لینکلن اوییتور گرنداسپرت (Lincolv Aviator Grand Sport) آخر منتشر شدند. اعداد به مشت آمده درون مقایسه با نسخه ی بنزینی اوییتور چندان درخورتوجه نیستند؛ به سیاق ای که مصرف سوخت ترکیبی ۱۰/۲ لیتری برای این خودرو اعلام شده است. همچنین، مصرف بنزین ترکیبی مدل بنزینی AWD اوییتور با پیشرانه ی V6 در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۱/۷ لیتر و استفاده بنزین ترکیبی نمونه تک دیفرانسیل آن ۱۱/۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.



با درنظر گرفتن روشنایی حرکتی الکتریکی اوییتور گرنداسپرت، مصرف بنزین ترکیبی این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۴/۲ لیتر بنزین خواهد بود و در حالت تمام برقی حداکثر ۳۳ کیلومتر را خلال می درنگ. لینکلن پیش خیس پیش بینی کرده بود شعاع حرکتی اوییتور گرنداسپرت ۲۸ کیلومتر باشد و از این دید در بین خودروهای شاسی اهتزاز پلاگین هیبریدی، در جایگاه مناسبی استراحت می گیرد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شعاع حرکتی ۳۳ کیلومتری این خودرو همچنان برای استفاده ی روزمره کافی حلق و نمونه فعلی آمریکا ۴۸ کیلومتر در نظر محزون شده است. 



لینکلن اوییتور گرنداسپرت درکنار هیبرید بودن خودرویی قدرتمند نیز بوسیله حساب می آید. پیشرانه ی V6 اکوبوست این خودرو درکنار یک اتومبیل برقی می تواند درمجموع ۴۹۴ اسب بخار غلبه تولید کند. همچنین، گشتاور ۸۵۴ نیوتن متری پیشرانه همچنین از دور سواری پایین دردسترس راننده فراغت دارد. گرچه این شاسی بلند لوکس حدودا سه تُن پیمانه دارد، همچنان در ۵/۵ حین می تواند از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است. سرعت گیری این چنینی برای اوییتور گرنداسپرت با ظرفیت اتاقک هفت سرنشین درخورتوجه است. 



قیمت لینکلن اوییتور گرنداسپرت از ۶۸ هزار و ۸۰۰ دلار آغاز می شود و با سفارش اعطا کردن برگ سفارشی، تا ۹۱ هزار دلار نیز افزودن رک می کند. البته بهتر است بدانید با ۱۰ هزار دلار هزینه ی بیشتر می توانید مرسدس بنز GLE 63 را نیز بخرید که هفت سرنشینه و سرعت گیری اش از لینکلن بهتر است؛ اما مرسدس بنز غم قیمت گرانی دارد و شاید نقشه کشی آن قرین لینکلن دعوت توجه نکند.بیشتر بخوانید:سلسله متاخر شورولت سابربن و تاهو رونمایی شدندشاسی بلند چینی Lynk
  • ۹۸/۰۹/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی