انجمن ایران کره

ظاهراSGHAROOOON سونی  از مدت ها پیش منظور داشته ظاهر و اطلاعات نهایی  پلی استیشن 5 را ماه ژوئن رونمایی کند؛ دقیقا همان ماه سال که چند سال قبل درون آن رونمایی مفروضات بازپسین و مشخص کنسول  پلی استیشن 4 را تماشاگر  بودیم. بااین حال، اینک ممکن است برنامه ها تحول کرده باشند و شرکت ژاپنی مه سال ساری میلادی این اطلاعات را تقریر و ورزش های PS5 را رونمایی بطی ء. درهرصورت، حقیقت مهم این است که زمان چندانی تا معرفی کنسول نسل نهمی سونی باقی نمانده است.

مدتی پیش، شایعه ای درون اینترنت مطرح شد که از مشکل PS5 برای خنک کنندگی فضای داخلی خود خبر می داد. این شایعه را نخست خبرگزاری ویندوزسنترال منتشر کرد و می گفت توان پر اب افزاری چشمگیر کنسول سونی باعث می شود با طرح تولیدی آن نتوان به نمونه لازم مایه را یخ کرد؛ به همین دلیل، برند  پلی استیشن  بوسیله شدت داخل مخاطره قرار گفته است. جیسون شرایر، روزنامه شبح معروف دنیای بازی های ویدئویی، این شایعه ها را بوسیله سرعت رگه کرد و پس از مدتی،  مارک سرنی،  معمار ارشد پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5  نیز  آن ها را بی زمینه دانست و از این گفت که سیستم خنک کننده ی PS5 طرفداران را زیاد راضی می کند.

ساعاتی قبل سندی متعلق به دکه رسمی ثبت اختراعات به مشت عموم رسید و نشان داد احتمالا سونی بخاطر پلی استیشن 5 از چه جهیز خنک کننده ای بهره می برد. این سند شامل تصویری بخاطر تطویل قابلیت های سیستم سابق الذکر بود که نه تنها متخصصان سخت افزار با دیدنش کارآمدی آن را تأیید می کنند؛ بلکه با توصیف های افراد شناخته شده و خود سونی از آن بی قراری جفا درمی آیند. این جهیز را گروهی بوسیله رهبری مارک سرنی نقشه کشی کرده است که خیر تنها به لباس خلاقانه ای از گرم شدن دستگاه جلوگیری می کند؛ بلکه طبق ادعای افشاگران، جدید و اختصاص به نظر می رسد. 

مقاله های مرتبط:پلی استیشن 5 از تکنولوژی جدیدی برای کاهش صدای سیستم خنک کننده بهره می بردبررسی رویکردهای متفاوت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس

وقوع از جایی جالب نمدار می شود که بدانید این مدرک رسمی را  داخل ۶ ماهه ی آغازین سال ۲۰۱۸ (تقریبا دو سال قبل) سونی و برند پلی استیشن ثبت کرده است. این موضوع نشان می دهد احتمالا فدایی سررشته ها درباره ی مشکلات پیش آمده بر سر روش سونی بوسیله اراده نقشه کشی سیستم خنک کننده ی پلی استیشن ۵ واقعیت نداشته اند؛ زیرا ژاپنی ها از مدت ها قبل برای اجرای چنین سیستمی برنامه ریزی داشته اند.

مدرک ثبت شده می گوید سیستم یخ کننده ی PS5 در سطوح پایینی بورد وسیله نصب می شود که ازقضا دقیقا سوراخ هایی مخصوص هدایت محکم روانی گرما دارد. پیکربندیِ توصیف شده آزادی ارتکاب بیشتری به مهندسان بخاطر چینش پاره بوسیله جزء سخت افزارهای قرارگرفته درون PS5 داده است.خنک کننده به این لباس فرمان می بطی ء که درون آن سینک حرارتی (به مغز 21 در طرح عادات شده نگاه کنید) کوچکتر بورد دوارِ (10) دارای چند سوراخ (h1) سوار می شود. بورد تو محلی (A) A قرار می گیرد که داخل آن دستگاه یکپارچه ی (دوار) 5 گمارش شده. است مسیرهای هدایت (گرما) 11 با سوراخ (ها) h1 ایجاد می. شوند این (مسیرها) 11 وسیله یکپارچه ی (دوار) 5 را به سینک (حرارتی) 21 وصل می.

کنند مقاله های:مرتبط: مایکروسافت فکر می کنیم که کنسول بهتری را نسبت بوسیله پلی استیشن 5 ساخته ایمDFC: Intelligence پلی استیشن 5 چیرگی غیر برازنده شکستی درون برابر ایکس باکس سری ایکس خواهد

داشت این سیستم ویژه و احتمالا پرخرج خیر تنها دستگاه را همیشه یخ نگه می دارد و از هر دو طرف به اندازه گیری و کاهش دمای آن می پردازد؛ بلکه سبب می شود سازندگانِ بخش های دیگر کنسول هم آن چنان نگران تناسب زاویه ی قرارگیری و میزان نصب سخت افزارهای انواع آن باتوجه به سیستم خنک کننده.

نباشند افزون بر آنچه گفته شد، گزارش متاخر می گوید اثر اس فایو با مدیریت نکته سنج تر برق دریافتی درمقایسه با کنسول های نسل قبل، تاحدممکن از خلق کردن گرمای افزودن پیش گیری می. کند مقابل اعلام رسمی سونی، همچنان می خواهد کنسول PS5 را داخل تعطیلات سال ۲۰۲۰ به بازار بفرستد و براساس اعلام غیررسمی، سونی در هفته های آتی ظاهر، کامل جزئیات جاویدان مانده ی ابکی افزار، چند بازی غیرانحصاری و چند بازی شخصی آن را همچنین رونمایی خواهد.

کرد شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی پتنت منتسب به جهیز خنک کننده ی پلی استیشن ۵ دارید؟جدیدترین مقالات و دستور کار های ویدئویی حوزه ی سرگرمی را درون وب سایت زومجی دنبال.کنید بیشتر:بخوانید سونی قابلیت اعمال فوکوس مجدد پس از ثبت تصاویر را بوسیله دوربین های بدون آینه می آوردترافلاپس چیست و چه تاثیری در استعداد پردازشی گرافیکی دارد؟پتنت منتسب به پیکسل بادز 3 گوگل صریح شدپتنت جدید سونی؛ هدست واقعیت مجازی عاری کنترلرهای سنتیپتنت جدید سونی رباتی ویژه با توانایی درک احساسات مردم را علامت می
  • ۹۹/۰۲/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی