انجمن ایران کره

ساعت هوشمند، گجتی نو رسیده که با حیات دست نیافتن به اهداف و دورنمای ترسیم شده برای آن، ولی به محصولی محبوب بدل شده است؛ آنچه مسلم است این ادوات هنوز آنطور که باید جای خود را داخل بین گجت های ضروری پیدا نکرده اند؛ نزدیک به شقه صد از ظهور شایسته کردن های مجهز به سامان حساب می گذرد و همواره جای تهی یک گجت همگی کاره ی با روی مچ بسته شود حس می شد.

بسیاری از زمانه های هوشمند و دستبند های سلامتی امروزی با عرضه اعلان ها، پیام ها، پایش ضربان قلب، پایش وضعیت رویا و ایفای نقش یک همراه درون فعالیت های ورزشی با نزدیک تر کردن هویدا خود به روزگار های کلاسیک به تعاقب همه انسداد شدن هستند. زمانه های هوشمند با چالش های موکد همچون فقر بوسیله شارژ رو به رو هستند که با وجود بهبودهای ناچیز هنوز مانع اصلی رشد آن ها محسوب می شود. 

پیش از فروش ساعت یا دستبند هوشمند، این سؤال که «آیا بوسیله چنین مایه ای نیاز دارم» را از خود بپرسید. ساعت هوشمند و دستبندهای سلامتی بخاطر ورزشکاران حرفه ای و حتی جاهل صنف ای امکانات متنوعی از عموم رصد جست قلب، شدت تمرینات، سرعت و مدل آن را را نمایش می کند. با یکدلی هدست های بی سیم می توان بدون همراه داشتن گوشی موبایل با خیالی راحت تو حال ورزش موسیقی گوشی کرد. امکان پاسخ به تماس در برخی از ساعت های هوشمند وجود دارد و می نبوغ کنترل های ساده ی گوشی و ارتباطات از عموم تماس، پاسخ سریع بوسیله پیام و مواردی از این دست را انجام عدل.



اگر ظاهر روزگار بخاطر تان خسته کننده شده است، ساعت های هوشمند امکانات شخصی سازی اضافی از بند خمود تا پس بن زمانه (واچ فیس) تو اختیار شما قرار می دهد. زمانه و دستبند هوشمند احتیاج بوسیله روشن کردن و درگیر شدن با گوشی را امکان پذیر است بخاطر شما کاهش دهد. روزگار های هوشمند می توانند نقش یک یادآوری کننده (تحرک، عمل وظایف، مصرف دارو یا موارد متنوع دیگر) را به خوبی اجرا کنند. بنابراین ابتدا پیش از هر چیز برهان خرید دهش در حافظه نرم کردن کنید، بمنظور تعداد کسانی که پس از خرید ساعت هوشمند و گذر زمان استفاده از آن را کاهش داده اند، کم نیست. اگر تصمیم خود برای سودا را پژمان اید تو ادامه بوسیله انتخاب بهتر شما کمک خواهیم کرد.مقاله های مرتبط:آنچه برای سودا ساعت هوشمند باید بدانید

گجت های پوشیدنی هوشمند مد با می توان به دو گروه ی کلی روزگار هوشمند و دستنبد هوشمند یا سلامتی شاخه کرد؛ دسته ی نخست شباهت بیشتری به ساعت های کلاسیک پدیدار کرده اند، مبصر تر هستند، قیمت بالاتری دارند و عموما امکانات بیشتری نسبت بوسیله دستبندها داخل وارستگی کاربر قرار می دهند.

دستبندهای هوشمند عموما نمایشگر کوچک تری دارند که اطلاعات کمتری را نسبت به روزگار ها به نمایش می گذارد؛ بها پایین تر، امکانات ارتباطی کمینه برنده و فاصله ستاندن با طراحی های کلاسیک از جمله مشخصات این سنخ محصولات هستند. که برخی ساعت های هوشمند (بوسیله خصوص نمونه های کم ارزش) شباهت یدکی از نظر امکانات به دسبتندهای هوشمند دارند به این معنی که نمایشگر باکیفیت، رابط کاربری، پردازنده قوی و ... در آن ها بوسیله چشم نمی خورد. 



یک دستبند سلامتی ممکن است بوسیله طور طولانی نیازهای مربوط به پایش وضعیت جسمی و ورزش را به کمک گوشی ارتکاب دهد ولی شاید افرادی که به تعاقب تنوع امکانات (مقدور است این امکانات برای شما غیر ضروری باشد) و  محصولی دیجیتال شیک برای جایگزینی با ساعت کلاسیک خویشتن هستند از دسبتندها ناامید شوند. ساعت های هوشمند عموما به دلیل نمایشگر بزرگ تر، پردازنده قوی نم شارژدهی بسیار کمتری نسبت به دسبتندهای صلح و صفا دارند. 

ساعت های هوشمند جدید عموما درون دو نسخه ی اسپرت و کلاسیک نمایش می شوند؛ منظور از عدد ۴۴، ۴۰ یا ۴۲ میلی متر که در عناوین برخی ساعت های هوشمند قطر نمایش آن ها است؛ معیار های ۳۸ میلی متری و ... به دلیل ابعادشان بخاطر بانوان گزینه ی بهتری هستند. زمانه های هوشمندی با طراحی مستطیلی عموما درک اسپرت تری را نسبت به روزگار های دایره ای القا می کنند.

اکثر ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی قابلیت تعویض بند با بندهای معیار میدان را دارند ولی حتما به این سیلان پیش از فروش دقت کنید. دسته ای از ساعت های هوشمند نیز که به شایسته کردن های هوشمند هیبریدی معروف هستند چندان داخل قلمرو ما به محبوبیت نرسیده اند؛ این ساعت ها مشابه Vivomove HR گارمین  شباهت اضافی به ساعت های کلاسیک عقربه ای دارند با این مغایرت که بهخ نمایشگر کوچکی برای نمایش وضعیت و حسگرهای متنوع حاضر شده اند.  

حسگرهای شایسته کردن های هوشمند از ابهت ویژه ای برخوردار هستند؛ گام شمار، شتاب سنج، حسگر سنجش ضربان قلب، ECG برای ارائه ی الکتروکاردیوگراف و GPS داخلی برای ثبت سرعت، فاصله و مسیر درون دوندگی، حرکت دورانی سواری از عموم مواردی هستند که داخل ساعت های هوشمند مرسوم راسته می بینیم. برخی محصولات فیت بیت، شیائومی و گارمین قادر به سنجش « VO2 Max» هستند؛ این معیار چونی استفاده از اکسیژن توسط بدن در تمرین های ورزشی را به کاربر اطلاع می دهد. 



همان طور که می دانید ساعت ها و دستبند های هوشمند برای داشتن کارایی تمام نیازمند ارتباط با موبایل هستند؛ حتما به تطابق نسخه ی بلوتوث گوشی و ساعت و دستبند توجه کنید. می توان از ساعت های هوشمند مجهز بوسیله اسپیکر و میکروفون برای برقرار تماس همچنین استفاده کرد؛ این توان نیازمند وحدت ساعت به گوشی دارد. ناگفته نماند ساعت های LTE کاربردی در ایران ندارند زیرا هنوز سیم کارت های الکترونیکی (e-Sim) در کشورمان جایگاهی ندارند. چنانچه برخورداری از NFC بخاطر شما اهمیت دارد حتما بوسیله این جریان توجه کنید که امکان پذیر است فدایی مدل های یک دستبند هوشمند فاقد NFC باشند. 

ساعت های هوشمند عموما به سه گانه جهیز عامل WatchOS، Wear OS خواه همان اندروید ور سابق و تایزن فراهم شده اند. پردازنده، جهیز عامل و مواردی از این دست اهمیت خویشتن را در دستبندهای هوشمند از دست می دهند زیرا بسیاری از کارها رابطه طولانی به گوشی داشته و در اپلیکیشن عام سازنده صورت می گیرد. پیش از فروش روزگار ها و دستبندهای هوشمند به هماهنگی آن با گوشی موبایل خود اطمینال حاصل کنید برای مثال زمانه های هوشمند اپل با گوشی های آیفون سازگاری بهتری دارند. همچنین لیس ارائه صحیح فونت های فارسی درون فداکار ساعت های هوشمند نیز تک است که باید به آن توجه کنید. 

زمانه های هوشمند بالارده حداکثر ۳ روز شارژدهی می کنند مگر درون وضعیت خاص که امکانات آن ها بوسیله رخ تمام غیرفعال شده باشد؛ وضعیت دستبندهای هوشمند از این دید بسیار بهتر است و بازار پر از محصولاتی است که ۲ هفته و حتی بیشتر شارژدهی می کنند. برای آشنایی کامل با المان های متنوع سودا ساعت هوشمند مقاله ی «راهنمای خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامتی» را مطالعه کنید. اپل، فیت بیت، سامسونگ، هواوی و آنر، شیائومی و امیزفیت فدایی برندهای مطرح فعال درون میدان کشورمان هستند. در دنباله با محبوب ترین و بهترین ساعت ها و دستبندهای هوشمند راسته کشورمان آشنا می شویم:شایسته کردن هوشمند با قیمت بیش از ۳ میلیون تومان

روزگار های هوشمند با قیمت بالای ۳ میلیون تومان عموما از دید نمایشگر، امکانات بطی ء افزاری و طراحی محصولاتی بالارده و پرچم دار را شامل می شوند. بوسیله دلیل استفاده از نمایشگر با کیفیت عموما نیاز بوسیله شارژ مجدد در بازه های ۲ الی ۳ روزه دارند. باتوجه به اینکه غالب این محصولات تو دو سایز عرضه می شوند حتما پیش از خرید به سزاوار سرزنش وجود داشتن آن با دستانتان توجه کنید.

مصرف از لوزی ی مقاوم، حسگر ضربان قلب و GPS داخلی در اکثر محصولات این رده بوسیله چشم می خورد. محصولات این رده ی بانوا اکثرا قادر بوسیله ارائه ی معلومات نموداری از تمرین ها و نبض دل کاربر هستند، می قابلیت به کمک آن ها به تماس ها پاسخ داد و استعداد انتصاب اپلیکیشن در آن ها تعبیه شده است. با این محصولات بیشتر آشنا می شویم:اپل واچ سری ۵



اپل واچ سری ۵ با ۴ جنس جثه ی متنوع یعنی آلومینیوم، فولاد نقیض زنگ، تیتانیوم و سرامیک ارائه شده است؛ آنچه بیشتر در میدان کشورمان به عنوان اپل واچ می شناسیم سری آلومینیومی و مناسب تر آن است. این ساعت مخالف آب به میکروفون و اسپیکر مجهز شده است و از سراب دوم حسگر اپتیکال ضربان بیرونی اپل یکروز می برد؛ نیز قابلیت ثبت الکتروکاردیوگراف نیز در آن تعبیه شده است. سازگاری بسیار مفت با دیگر محصولات اپل، اپلیکیشن های مناسب و نمایشگر با شعاع بالا تو کنار سخت افزار قدرتمند از اپل واچ یک محصول محبوب مخلوق است. 

اپل سرانجام نمایشگر همیشه روبرو را به اپل واچ سری ۵ افزوده است به این معنی که نمایشگر متصل روشن و معلومات روی آن نمایش داده می شود. فقدان واچ فیس های متنوع، شارژدهی خیر چندان بالا و سازوار نبودن با دستگاه های اندرویدی از جمله ضعف های اپل های واچ به شمار می جوی. اگر نرخ بالای اپل واچ سری ۵ را مانعی بخاطر ابتیاع می دانید با از دست دادن برخی ویژگی ها مشابه نمایشگر همیشه روشن و ECG (این قابلیت داخل پارت نامبرهای خاص فعال است) می توانید به گزینه هایی همچون اپل واچ ۳ همچنین شقه نگاهی داشته باشید.

اپل واچ سری ۳ از دیدن بها تشابه زیادی با روزگار های تایزنی و اندرویدی رقبا دارد و با وجود سازگاری ساعت های سابق الذکر با iOS خرید اپل واچ به دارندگان آیفون توصیه می شود.ابتیاع اینترنتی اپل واچ سری ۵سامسونگ گلکسی واچ



گلکسی واچ با میراث دار سری ساعت های انسداد اس بوده و از دید نقشه کشی یادآور این روزگار های قاهر سامسونگ است. مدل سازی دایره ای با حاشیه های چرخان استفاده از گلکسی واچ را سهل کرده است. این ساعت در دو ابعاد ۴۲ میلی متری (مشکی و رز گلد) و ۴۶ میلی متری نقره ای روانه ی راسته شده است. امکان اتصال بندهای متداول ۲۲ و ۲۰ میلی متری، نمایشگر خوانا تو زیر پرتو خورشید، سازگاری با گوناگون گوشی های اندرویدی و آیفون و مدل سازی نزدیک به ساعت های کلاسیک از یکسره محدودیت های مثبت این زمانه است. 

شایسته کردن های سامسونگ با سیستم عامل تایزن عرضه می شوند و رابط کاربری آن ها به انعام با حلقه ی چرخان دوروبر نمایشگر سازگار شده اند. از دید شارژدهی گلکسی واچ جزو ساعت های هوشمند خوب محسوب می شود که بوسیله طور میانگین تا ۳ روز شما را از شارژ کردن بی احتیاج می کند. فراموش نکنید ظرفیت باتری نسخه ی ۴۶ میلی متری ۴۷۲ میلی آمپر روزگار و نسخه ی ۴۲ نیز ۲۷۰ میلی آمپر ساعت است. از نظر امکانات سلامتی، ضد آب بودن، پاسخ بوسیله مناسبت ها گلکسی واچ یک محصول کامل است. متاسفانه اکوسیستم تایزن به اندازه WatchOS غنی محو.فروش اینترنتی گلکسی واچسامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲



گلکسی واج اکتیو ۲ به عنوان جدیدترین شایسته کردن هوشمند سامسونگ بوسیله ECG و حاشیه های لمسی مجهز شده است. این ساعت در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی متری روانه ی بازار شده است و هر دو مدل نیز با دو جنس جسم ی آلومینیوم و فولاد مخالف اکسید تولید شده اند. از دید ظرفیت باتری هر دو سایز نسبت به گلکسی واچ خسته نمدار هستند. این روزگار همچنین همانند گلکسی واچ از سیستم عامل تایزن بهره می برد و با گوشی های اندرویدی و iOS سازگار است. 

پا بر جا ترین نفاق گلکسی واچ اکتیو ۲ و گلکسی واچ به حاشیه نویسی های دور نمایشگر  و طراحی مینیمال نمدار آن باز می گردد؛ بسیاری حس حلقه ی فیزیکی گلکسی واچ را می اجابت و بسیاری دیگر مدرن بودن راهکاری جماعت ی لمسی واچ اکتیو ۲ را دوست دارند. با بررسی ی بررسی گلکسی واچ اکتیو ۲ در زومیت با این میوه بیشتر آشنا شوید. ساعت های هوشمند سامسونگ بوسیله عطا از زبان فارسی در نمایش اعلان ها و ... پشتیبانی می کنند. معامله اینترنتی گلکسی واچ اکتیو ۲هواوی واچ جی تی ۲



تنوع ته رنگ بالا، شارژدهی بسیار خوب، طراحی و کیفیت ساخت مناسب از  عموم ویژگی های واچ جی ۲ هواوی است. این ساعت درون دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلی متری و در رنگ جزیی های متنوع ارائه شده است. از نظر رقیق افزاری با یک ثمر قدرتمند و بی قراری رده ی رقبا رو بوسیله رو هستیم اما در بخش یواش افزاری Lite OS هواوی ضعف های بسیاری از یکسره یواش وجود داشتن رابط کاربری و واچ فیس ها و نرم افزارهای محدود دارد. بدبختانه واچ جی تی ۲ تنها با شارژر خصوصی محصول شارژ می شود و خبری از شارژ بی سیم مانند رقیب کره ای داخل آن نیست.

مصرف از نمایشگر با کیفیت و حسگرهای کنجکاو از جمله انفراد های واچ جی تی ۲ است؛ اما آنچه واچ جی تی ۲ را نسبت به رقبا متمایز کرده است شارژدهی بسیار بهتر آن است. واچ جی تی ۲ به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی می درنگ. برای آشنایی بیشتر با این محصول معاینه هواوی واچ GT 2 را تو زومیت مطالعه کنید.  آنر مجیک واچ ۲ نیز شباهت زیادی بوسیله واچ جی تی ۲ دارد؛ شارژدهی رفعت و استفاده از سیستم عامل Lite OS داخل پهلو ویژگی های سلامتی متنوع این محصول را به داخل کنار برادرخوانده اش واچ جی تی ۲ صبر می دهد. معامله اینترنتی هواوی واچ جی تی ۲فیت بیت ورسا ۲



محصولات فیت بیت از سال های گذشته با دقت مناسب در پایش تمرینات ورزشی و امکانات سلامتی شهره بوده اند؛ فیت بیت Versa 2 یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند این شریک شدن است که به حسگر جست قلب و پایشگر دقیق وضعیت خواب مجهز است. بدبختانه این روزگار هوشمند از زبان فارسی پشتیبانی نمی یواش و برای استفاده از بسرنوشت شوم دچار کردن قابل توجی از توان ها نیازمند استفاده از کند افزار عبور از بایکوت هستید. 

راحتی، قطع اندک، شارژدهی فراز و دقت از یکسره محدودیت های بنیادی ورسا ۲ هستند اما آیا نمایش داده نشدن اعلان های فارسی، فقدان GPS داخلی و دشوار شدن امر با آن به دلیل بایکوت و ... از ویژگی های مثبت آن پیشی می گیرد؟ پاسخ این سؤال به شما و خواسته تان از روزگار هوشمند موقوف است. خرید اینترنتی فیت بیت ورساساعت هوشمند با نرخ کمتر از ۳ میلیون تومان

ساعت های هوشمند این رده ی شامل دو دسته می شوند؛ محصولاتی با قیمت ۲ الی ۳ میلیون تومن که شباهت یدکی بوسیله قسمت قسمت کردن ی بالا دارند و شایسته کردن های هوشمند مفت نمدار که بیشتر از رویت قشری شبیه به شایسته کردن هستند و امکاناتشان قدری فرارتر از دستبندهای هوشمند است. امیزفیت GTR



ساعت ها و دستبندهای برند امیزفیت (Amazfit) توسط هوآمی از زیرمجموعه های شیائومی باریک می شوند. GTR تو دو نسخه ی ۴۷ و ۴۲ میلی متری تولید شده است و همانند شایسته کردن های گرانبها زیرفون به نمایشگر اولد حاضر است. این ساعت بوسیله دلیل مصرف از جهیز عامل اختصاصی خویشتن قادر به نصب اپلیکیشن های متنوع و کاربردی نیست؛ اما چنانچه اپلیکیشن ها برای شما ابهت چندانی ندارند شارژدهی این ساعت تشویق کننده است. 

حسگر ضربان قلب، GPS تویی و ضد آب بودن مایه نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برآورده می کند ولی فقدان اسپیکر، دشواری درگذشت در منوها و کار با رابط کاربری و فقدان یواش افزار قدرتمند امیزفیت جی تی آر را یک پله پایین برنده از شایسته کردن های قسمت قسمت کردن ی پیشین فراغت می دهد. طراحی لطیف و شکیل و شارژدهی بسیار خوب نیز از عموم نقاط قوت این شایسته کردن هوشمند محسوب می شود. ناگفته نماند این روزگار از فونت فارسی پشتیبانی نمی درنگ. خرید اینترنتی امیزفیت GTRامیزفیت Bip



Bip با حسگر خیز قلب، GPS داخلی، شارژدهی عالی و طراحی اسپرت، راحت و سبک خود یکی از ارزان ترین ساعت های هوشمند راسته با بها خرید بالا محسوب می شود. اگر به تعاقب کیفیت و رزولوشن بالای نمایشگر و حافظه ذخیره سازی و انتصاب اپلیکیشن هستید Bip شما را ناامید می بطی ء اما اگر به پشت یک ساعت با شارژدهی تمام (نزدیک به یک ماه) با امکانات صلح و صفا قابل مقبول هستید Bip گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

گواهی IP68 و ضد آب بودن و سازگاری با اندروید و iOS، نمایش اعلان های اپلیکیشن های متنوع و پشتیبانی نکردن از زبان فارسی در نمایش پیام ها از جمله موارد مهم در مورد این محصول به شمار می آیند. ابتیاع اینترنتی امیزفیت Bipدستبند هوشمند با قیمت ناچیز از ۱ میلیون تومان

دسبتند های هوشمند با ابعادی کوچک تر از روزگار ها و از دست روبیدن فدایی ویژگی های آن ها با قیمت آرام رطوبت قادر بوسیله رفع نیازهای طیف وسیعی از کاربران هستند. بسیاری از کاربران از دقت نه چندان بالای حسگرهای شلنگ شمار و سنجش ضربان دل داخل محصولات این رده احشام مند هستند ولی نباید مناسبت ی یمین ارزش و کارایی را فراموش کرد. تقریبا تمام دستبندهای این بازه ی نفیس فاقد GPS تویی هستند.آنر بند ۵



مچ سد هوشمند آنر بند ۵ رقیب قطعی می بند ۴ محسوب می شود که به دلیل فعالیت رسمی آنر در بازار کشورمان برخلاف رقیبش به خوبی از اصطلاح فارسی پشتیبانی می کند. نمایشگر رنگی با خوانایی کم قیمت زیر پرتو خورشید، شارژدهی ارزان (تا ۲۰ روز) و مقاوم در طبق نفوذ آب از جمله ویژگی های مثبت دیگر این دستبند هوشمند محسوب می شوند.

فقدان GPS تویی در دستبندی با این برچسب پر پشت ضعف وقار محسوب نمی شود. آنر بند ۵ امکان قطع گیری سطح اکسیژن خون را نیز دارد. به روزرسانی نرم افزاری منظم یکی از ویژگی های مثبت آنر بند ۵ است، چیزی که بسیاری از تولیدکنندگان دستبندهای هوشمند ارزان از آن بی خبر هستند. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این محصول «بررسی آنر سد ۵» را مطالعه کنید. معامله اینترنتی آنر سد ۵آنر سد ۳



آنر بند ۵ درون حقیقت نسخه ی به روز شده ی آنر سد ۳ است با این نفاق که نمایشگری غیر رنگی دارد و فاقد نبوغ هایی شبیه اندازه گیری سطح اکسیژن خون است. از دیدن دقت حسگرها تفاوت فاحشی با آنر بند ۵ وجود ندارد و این دستبند از زبان فارسی به دهش پشتیبانی می کند. خرید اینترنتی آنر بند ۳شیائومی می بند ۴



سری دستبندهای می سد از عموم محبوب ترین های بازار کشورمان و جهان هستند که متاسفانه پشتیبانی نکردن از زبان فارسی به صورت پیش فرض نقطه ی شکست ابهت برای کاربران ایرانی محسوب می شود. مداقه قابل اجابت حسگرها، ضد آب بودن، صفحه نمایش رنگی با خوانایی کم ارزش مافوق پرتو خورشید و شارژدهی ارزان از جمله انفراد های این می بند ۴ هستند. 

همان طور که میل می رود این دستبند نیز فاقد GPS است و برای ثبت داده های مکانی از گوشی استفاده می کند. دقت حسگرهای این دستبند باتوجه بوسیله قیمت آن در کمیت متناسب قبولی است. بخاطر آشنایی بیشتر با نقاط ضعف و جیره ایت دستبند توصیه می کنیم «بررسی می سد ۴» را حتما پیش از خرید مطالعه کنید.خرید اینترنتی می سد ۴دستبند هوشمند با ارج بیشتر از ۱ میلیون تومان

این گروه از محصولات عموما یا از برندهای پرسابقه در بخش دستبند سلامتی هستند خواه امکاناتی بیشتر از دستبندهای دسته ی پیشین ارائه می کنند. GPS داخلی، دقت بالای حسگرها از جمله ویژگی های دستبندهای این رده ی قیمت هستند. محصولات اضافی از در این رده ی بانوا دارد با این حال ما تنها یکی از جدیدترین محصولات این شرکت را تو سیاهه قرار داده ایم.فیت بیت Inspire HR



فیت بیت در مجموع دو عضو از خانواده ی Inspire را روانه ی راسته کرده است؛ هر دو دشت فاقد GPS داخلی هستند اما نسخه ی معمولی فاقد حسگر اپتیکال ضربان قلب است. Inspire HR نظیر بسیاری از محصولات دیگر فیت بیت از نظر دقت حسگرهای ضربان بیرونی و گام شمار عملکرد مناسبی دارد. خبری از نمایشگر رنگی در این دستبند سلامتی نیست. 

پشتیبانی نکردن از تعبیر فارسی و نیاز به کند افزار گذر از تحریم برای استفاده از فدایی نبوغ های این دستبند درون گوشی موبایل از جمله ضعف های آن محسوب می شوند. اگر بوسیله رخساره حرفه ای ورزش می کنید و دقت اطلاعات دستبند برای شما اهمیت بالایی دارد محصولات فیت بیت گزینه های مناسبی هستند اما باید به محدودیت ها و قیمت بالای آن ها همچنین توجه داشته باشید. خرید اینترنتی فیت بیت Inspireسامسونگ انسداد فیت ۲ پرو



گیر فیت ۲ پرو دستبندی گران بها و البته با امکانات کامل است که بوسیله دلبستگی مندان دستبندهای با ظاهر ویژه و اسپرت توصیه می شود؛ نمایشگر با کیفیت خمیده و بزرگ، GPS داخلی، حسگر ضربان دل دقیق و امکانات ورزشی مناسب، جهیز عامل تایزن و سازگاری مفت با اندروید و iOS از جمله ویژگی های این گجت پوشیدنی محسوب می شود.

از دیدن امکانات شباهت اضافی بین این محصول و شایسته کردن های هوشمند بالارده بود دارد ولی شباهت آن از نظر معنوی بوسیله دستبندها باعث شد در این رده فراغت بگیرد. از نظر شارژدهی این دستبند همانند روزگار های هوشمند بالارده چندان قدرتمند عمل نمی بطی ء و موافق ادعای سازنده حداکثر در شرایط ایده ال ۵ روز شارژدهی خواهد کرد. این دستبند از زبان فارسی پشتیبانی می یواش. فروش اینترنتی گیرفیت ۲ پروپیشنهاد زومیت

چنانچه گوشی اندرویدی دارید و به دنبال بیع یک ساعت هوشمند هستید گلکسی واچ اکتیو ۲ با ظاهر مناسب، حاشیه های نوآورانه ی لمسی و امکانات سلامتی مناسب گزینه ی مناسبی بخاطر شما خواهد بود. به دارندگان آیفون های اپل نیز ساعت های هوشمند اپل واچ سری ۵ و سری ۳ را بوسیله دلیل نمایشگر باکیفیت، امکانات کم قیمت ورزشی و سازگاری عالی با اکوسیستم اپل وعظ می کنیم. همچنین ساعت هوشمند ارزان ارزش تر امیزفیت GTR نیز بوسیله کسانی که ساعتی با شارژدهی کم قیمت و بها خلوت می خواهند پیشنهاد می شود.

دستنبد هوشمند آنر بند ۵ بوسیله برهان پشتیبانی کم قیمت از زبان فارسی و امکانات انعام که ارائه می دهد انتخاب مناسبی در بازه ی قیمتی زیر یک میلیون تومان محسوب می شود. نیز اگر به دقت حسگرها و یک دست بند مفت برای ورزش خاطر می کنید Inspire HR توصیه ی مناسبی است؛ این دستبند هوشمند فیت بیت با قیمتی بین یک الی ۱.۵ میلیون تومان محدودیت هایی داخل نمایش اعلامیه های فارسی دارد اما برای ورزشکاران در این بازه ی بانوا گزینه ی مناسبی محسوب می شود.اپل واچ سری ۵گلکسی واچ اکتیو ۲امیزفیت GTRفیت بیت Inspire HRآنر سد ۵

درون پایان کود دیگر یادآوری می شویم که سودمندی و امکانات شایسته کردن خواه دستبند هوشمند کاملا وابسته بوسیله نیاز و خواسته ی شما است. شما از کدام یک از ساعت های هوشمند معرفی شده استفاده می کنید؟ آیا این گجت را کاربری می دانید؟ امتحان ی خود از مصرف ی این ساعت ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. 

قسمت پوشیدنی ها در مدخل محصولات زومیت، علاوه بر کنار اطلاعات فنی و ارزش ساعت هوشمند در فروشگاه های اینترنتی معتبر، شما را از آخرین اخبار مرتبط با آن ها، مطالعه های کاربران و پاسخ سوالات متداول تو تک آن ها آگاه می سازد. شما می توانید مقدار گوناگون ساعت هوشمند سامسونگ، انواع دستبند شیائومی، اپل واچ و آنر بند و دیگر محصولات متمایز را به فراغت در این جزء مقایسه کرده و با برگزینی کم ارزش ترین فروشنده، محصول موردنظرتان را خریداری کنید. بیشتر بخوانید:مقیاس تصاویر آنر X10 با آنر 30 پرو پلاس تو کوهستان اورست منتشر شدبهترین تبلت اقتصادی؛ مقایسه مایکروسافت Surface Go 2 با iPad 10.2 اپل (2019)iFixit ازطریق تلالو ایکس مجیک کیبورد آیپد پرو 2020 را بررسی کرداطلاعات جدید آیفون ۱۲؛ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و تغییرات فیس ID تا باتری بزرگ خیس و نام بازپسین گوشی هاچگونه اپل نشانگر را در آیپد از نو آفرید؟
  • ۹۹/۰۲/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی