انجمن ایران کره

زمانه های هوشمند سری اپل واچ (Apple Watch) جهیز ویژه ای دارند که با اتکا بر آن، می توانند آبی را به خارج تربیت کنند که به داخلشان واکنش کرده است. این موضوع جدیدی تراشیدن و پیش زیرفون بارها بوسیله جهیز دفع آب اپل واچ عرشه زده شده است. توان یادشده ازاپل واچ سری ۲ که تاریخ نمایش ی آن به سال ۲۰۱۶ برمی گردد، در شایسته کردن های هوشمند اپل وجود داشته است. داخل این سیستم، از اسپیکر محصول بوسیله ترانه بیرون راندن آب استفاده می شود. اسپیکر اپل واچ به سرعت داخل جهت جلو و عقب به ارتعاش درمی آید تا بتواند آبِ واردشده به در قامت را بوسیله بیرون بفرستد.

The Slow Mo Guys یکی از کانال های پربازدید یوتیوب است که ویدئوهای جالبی به شکل حرکت آهسته و با کاربرد از دوربین های حرفه ای و گران قیمت منتشر می کند. این کانال تو جدیدترین ویدئو خود به سراغ سیستم تخلیه آب شایسته کردن هوشمند اپل واچ رفته است تا بهتر با نحوه ی کارکرد آن آشنا شویم.

به لطف ویدئو جدید The Slow Mo Guys از فاصله ای نزدیک به نوسان اسپیکرهای اپل واچ نگاهی می اندازیم تا بفهمیم آب چگونه از ساعت بیرون می شود. این ویدئو درون ابتدا با نرخ ۱،۰۰۰ فریم پهلو ثانیه بوسیله نمایش درمی آید که حدودا چهل طبق کُندتر از حالت عادی است. این مقدار فریم باعث می شود حتی جریان نوسازی ورقه عرضه OLED اپل واچ را از بالا به پایین مشاهده کنیم. درادامه ، نرخ ویدئو به ۲،۰۰۰ فریم به خشکی امدن وقت می رسد که حدودا هشتاد برابر کُندتر از حالت معمولی است.



ازآنجاکه ظرفیت آب خارج شده از روزگار نسبتا کمتر است، The Slow Mo Guys تصمیم گرفته بوسیله کاربرد از لنزی ماکرو روی بیاورد تا بتوان از فاصله ی بسیار نزدیک روند دفع آب را مشاهده کرد. ترکیب لنز ماکرو با فناوری حرکت آهسته باعث شده است ویدئو منتشرشده ی The Slow Mo Guys بسیار چشم نواز به رویت برسد.

یکی از نکاتی که تو ویدئو مشاهده می کنید، این است که در طول فرایند استخراج آب از اپل واچ، مقدار اندکی از همان آبِ استخراج شده مجددا به داخل روزگار مکیده می شود. اپل واچ به منظور مقابله با این مشکل و خالی کردن تک تک جرعه های آب، ارتعاش اسپیکر را بخاطر مدت مشخصی راکد می یواش تا قطره های آبِ خارج شده مجددا بوسیله داخل ساعت وارد نشوند. پس از توقفی کوتاه، ساعت اپل مجددا قضیه ارتعاش اسپیکر را شروع می نرم و این فرایند ۹ جنین دیگر ارتکاب می گیرد.

سیستم خالی کردن آب اپل واچ در نگاه ابتدا بسیار تعریف برانگیز است. اپل روزگار هایی باریک که درون عین داشتن اسپیکر، باید دربرابر آب معتمد باشند، کاربرد از سیستم ارتعاشی بخاطر اسپیکر باعث شده است اهالی کوپرتینو بوسیله هدف خود دست روبرو کنند.مقاله ی مرتبط:بررسی اپل واچ سری 4

از همان زمان پیاده سازی این سیستم داخل اپل واچ، بسیاری از کاربران به این اندیشه افتادند که این سیستم به شکل معکوس تیمار کار می کند یا خیر. درواقع، آیا می توان اپل واچ را درون آب استراحت داد تا این جهیز هوا را بوسیله تو آب بفرستد و حباب هایی کوچک ایجاد شود یا خیر. کانال The Slow Mo Guys این سؤال را وارسی می بطی ء و درنهایت، می فهمیم می توان چنین کار کننده انجام انصاف.

ویدئو The Slow Mo Guys که با بهره گیری از لنزی پیشرفته و دوربین حرفه ای ثبت شده است، به خوبی نحوه ی کارکرد سیستم را می سنجد. این سیستم بخشی از قابلیت اپل واچ با شهرت Water Lock است و باعث می شود ساعت موقع قرارگرفتن در در آب، به طو تصادفی کار خاصی ایفا ندهد.



شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این بنیاد دارید؟بیشتر بخوانید:گلکسی واچ 3 سامسونگ درون تصاویری متاخر رؤیت شدبا سیستم رعشه گیر شبه گیمبال ویوو X50 پرو بیشتر آشنا شویدپشتیبانی از واچ فیس های سخت افزاری به WearOS افزوده شدنگاه نزدیک به iOS 14 نسخه توسعه دهندگانلیست دستگاه های دامن پشتیبانی iOS 14 و iPadOS 14 و macOS Big Sur و watchOS 7
  • ۹۹/۰۴/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی