انجمن ایران کره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کانون خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور درون توضیح آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی بوسیله رانندگان ناوگان تاکسیرانی گفت:  طرح پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده به ناوگان تاکسیرانی نیز فرع یافت و در شلنگ مطلع موافق برنامه ریزی های انجام شده از لفظ وزارت رفاه، به آن دسته از رانندگانی که بیمه تأمین مدنی داشتند پیامک ها ارسال شد.

مدیر عامل هم گذاری تاکسیرانی های شهری کشور افزود: رانندگان باید در تارنمای کارا متعلق به وزرات رفاه مراحل ثبت نام خویشتن را اتمام می کردند و ادامه پرداخت تسهیلات ایفا می شد.

ضامنی ادامه داد: روان درون مسیر ثبت معروفیت رانندگان ناوگان تاکسیرانی برای دریافت تسهیلات کرونایی به انگیزه محظور در مشخصه بیمه، ثبت معروفیت چندی از رانندگان عیبناک ماند که لازم است رانندگان دوباره مراجعه کنند و مراحل ثبت اشتهار خود را انجام دهند.

او بیان کرد: گام دوم صیقلی تسهیلات کرونایی به رانندگانی بود که بیمه تأمین اجتماعی نداشتند که به میانجی هماهنگی های ارتکاب شده با اتحادیه تاکسیرانی استعلام های لازم به وزارت رفاه ارسال شد، تا این قسمت قسمت کردن از رانندگان نیز بتواند تو سامانه کارا ثبت شهرت کنند.

مدیر عامل هم گذاری تاکسیرانی های شهری ناحیه داخل پاسخ بوسیله این پرسیدن که آیا اطلاعی از استاندارد مراجعه رانندگان علت دریافت تسهیلات کرونایی در دست است یا خیر؟، افزود: تا به این لحظه کنار اساس مفروضات بوسیله مشت آمده از سوی وزارت شادکامی از بین مشاغل مختلف، حوزه حمل و نقل عمومی بیشترین مراجعه جهت ثبت اشتهار درون سامانه کارا را داشته است، ولی از تعداد افرادی که تو فرآیند بانکی سبب قبض تسهیلات کرونایی صبر گرفتند اطلاعی در دست نیست که قرار است تا انتهای هفته سیال این آمار احصاء شود.

ضامنی امتداد انصاف: زمانی که رانندگان در سامانه کارا ثبت نام می کنند، بانک عامل جهت اخذ تسهیلات کرونایی مشخص می شود و رانندگان با مراجعه به بانک و ارائه ضربت خواه سفته ای عاری حاجت به متعهد مضاعف کار پرداخت تسهیلات ایفا می شود و در حال حاضر همچنین ارایه تسهیلات به رانندگان ناوگان حمل و نقل اشتراکی ارتکاب شده است اما امیدواریم تا انتهای هفته آمار آن از لفظ وزارت رفاه اعلام شود.

او با تأکید پهلو اینکه اطلاعات رانندگان ناوگان محموله و نقل عمومی از سوی وزارت کشور به وزارت رفاه ارسال شده است، اعتراف کرد: بغرنج مشخصه بیمه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی حل شده و لازم است رانندگانی که پیشتر داخل مراحل ثبت نام به مشکل خوردند دوباره به تارنمای کارا رجوع کنند و ثبت نام خویشتن را عمل دهند.
  • ۹۹/۰۴/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی